Inderdaad, B-Frontquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:40 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik vind alle nummers van B-Front zo ongelofelijk lekker he... heeft hij gewoon precies dezelfde smaak als mij of is ie gewoon een kneitergoede producer? (of allebei)
Ik vind het allemaal nogal gadverdammequote:Op zondag 17 oktober 2010 18:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Alsof er de laatste tijd niet genoeg house-remixen zijn![]()
![]()
.
Nieuwe plaat "Psyko Punkz & Coone - Yo Mamma"
PP mogen wel iets meer variatie in hun sound brengen, begint allemaal wel erg veel op elkaar te lijken... Klinkt op eerste gehoor wel ok maar zeker niks bijzonders
Je mag alleen in de OP als je op een feest 30 rondjes door de zaal hebt gelopen (met een of meerdere Fok!ers als getuigen)! Wist je dat niet dan?quote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef haakon het volgende:
Sander congratz nog !
Mag ik nog in de OP btw?
Kijk dat is het voordeel, hoofdpijn en misselijkheid heb ik sowieso nooit last van.....puur vermoeidheid..quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:23 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik voel me inmiddels weer topiets met paracetamol en kroketten
Thnxquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:23 schreef Quyxz_ het volgende:
Zojuist de nieuwste mix van RiKe geluisterd. Het klinkt alsof hij is gemixt voor een CD, mede doordat de tracks losse files zijn. Maar het klinkt erg professioneel. Goed werk.
Luistert toch iets chiller weg dan die Thera-mix. (die ik eerder vandaag luisterde) Bij die Thera-mix kan je alleen maar als een malle gaan stampen, haha.
QFTquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 21:05 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Uhu, klopt. Maar sowieso is iets van Abject beter dan niks van Abject
van mij ook natuurlijkquote:
vetquote:Op zondag 17 oktober 2010 17:19 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zag daar laatste een YT van waar Thera en Da Syndrome zo lekker samen los staan te gaan
![]()
tijdcode lukt niet --> 1m35sec.
die gaat best zegquote:
One Remix;quote:Op zondag 17 oktober 2010 18:30 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Alsof er de laatste tijd niet genoeg house-remixen zijn![]()
![]()
.
Nieuwe plaat "Psyko Punkz & Coone - Yo Mamma"
PP mogen wel iets meer variatie in hun sound brengen, begint allemaal wel erg veel op elkaar te lijken... Klinkt op eerste gehoor wel ok maar zeker niks bijzonders
iets in mij zegt dat die nog wel gaat komen binnenkort..helaasquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef kollie het volgende:
Ik ken geen hs-ummer met "kiek em goan" erin
Haha neee maar dat is nou juist het punt; hij zegt dat niet, maar ik hoor het er de hele tijd inquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef kollie het volgende:
Vanaf 2.10 vink m nog wel te pruimen ook... maar verder natuurlijk volledigquote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef de_huig het volgende:
[..]
iets in mij zegt dat die nog wel gaat komen binnenkort..helaas
edit:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Anders zing je het ff voor zodat we de melodie beter begrijpen?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:34 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Haha neee maar dat is nou juist het punt; hij zegt dat niet, maar ik hoor het er de hele tijd in
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:14 schreef Krulliewullie het volgende:
Btw, ik heb een nummer in mijn hoofd, en daarbij versta ik steeds iets wat ze niet zeggen. Nu wil ik dus gaan opzoeken wat ze wel zeggen, maar ik weet niet welk nummer het is. Volgens mij is het wel een beetje een early HS nummer. Misschien kan iemand helpen?![]()
Wat ik dus versta is:
Kiek em goan 3x
From the back
En die vocal spint dus steeds doorrr mn hooofd
Van mij kan het gestolen worden, snap wel dat "beginnende" dj's graag willen dat Fearfm terug komt omdat ze zo hopen bekend te worden.quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef RiKe het volgende:
http://www.fear.fm/we-want-fearfm-back/
Voor de mixerts onder ons, en de rest natuurlijk ook want sja...wie wil Fear niet terug?
Was ook gelijk het eerste waar ik aan dacht, maar die zal ze vast wel kennen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Dan post ik maar een toepasselijk liedje voor deze morgen.
Eigenlijk alleen het 2de deel van de mid-intro is erg chill. Maar toch wel relaxe track daardoor.Wow....m'n mix is zelfs multifunctioneel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn podcasts:
https://soundcloud.com/dj-rike
Gefeliciteerd nogquote:Op zondag 17 oktober 2010 22:45 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Anders zing je het ff voor zodat we de melodie beter begrijpen?
thx voor felicitaties nog
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:22 schreef kollie het volgende:
Volgens mij waren er bij Fusion getuigen genoegquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:16 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Je mag alleen in de OP als je op een feest 30 rondjes door de zaal hebt gelopen (met een of meerdere Fok!ers als getuigen)! Wist je dat niet dan?
Sta je toch? Je icoon is duidelijk aanwezigquote:Op zondag 17 oktober 2010 20:00 schreef haakon het volgende:
Sander congratz nog !
Mag ik nog in de OP btw?
Ik hoorde dat ToneShifterz de verrassing waren..quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef Sethje het volgende:
nou twisted zit er ook weer op, ik vond het leuk
ja sinds gister volgens mij pas ?quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Sta je toch? Je icoon is duidelijk aanwezig
Bedoel je niet toevallig zany & tatanka - front 2 back?quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:14 schreef Krulliewullie het volgende:
Btw, ik heb een nummer in mijn hoofd, en daarbij versta ik steeds iets wat ze niet zeggen. Nu wil ik dus gaan opzoeken wat ze wel zeggen, maar ik weet niet welk nummer het is. Volgens mij is het wel een beetje een early HS nummer. Misschien kan iemand helpen?![]()
Wat ik dus versta is:
Kiek em goan 3x
From the back
En die vocal spint dus steeds doorrr mn hooofd
quote:
Kiek 'm goan zal wel zijn: Bassline - hardtime o.i.d.quote:Op maandag 18 oktober 2010 10:58 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Bedoel je niet toevallig zany & tatanka - front 2 back?
Kloptquote:Op maandag 18 oktober 2010 10:27 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Sta je toch? Je icoon is duidelijk aanwezig
[..]
Ik hoorde dat ToneShifterz de verrassing waren..
Dat zal m wel zijn inderdaadquote:Op maandag 18 oktober 2010 12:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
nog een andere optie voor KrullieWullie is:
Ja zeg nou hoor ik nooit meer wat ie echt zegt...quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Weet niet of je er inmiddels echter bent, maar t gaat dus om de Thera @ Project N50..quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:01 schreef haakon het volgende:
Welke Thera set gaat het over aan het begin van dit topic ?
Eens. Dit heb ik ondertussen bij meerdere nummers omdat KrullieWullie te vaak andere teksten hoortquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ja zeg nou hoor ik nooit meer wat ie echt zegt...
Jup... Zo heb ik bij Brennan Heart altijd het idee dat ik "KUTMUZIEK" hoor..quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:42 schreef ReMcOrE het volgende:
dus zelfs bij hardstyle bestaan er dingen zoals Mama's Appelsap![]()
maar dat heeft weinig met de lyrics zelf te maken toch? meer met de artiest en de nummersquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jup... Zo heb ik bij Brennan Heart altijd het idee dat ik "KUTMUZIEK" hoor..
Just as easy as "kut-mu-ziek"quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:46 schreef Koepert het volgende:
[..]
Jup... Zo heb ik bij Brennan Heart altijd het idee dat ik "KUTMUZIEK" hoor..
just as easy "this kut-mu-ziek" klinkt misschien nog wel beter... want dat kutmuziek maken erg makkelijk te maken is, heeft BH inmiddels wel bewezenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:53 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Just easy as "kut-mu-ziek"
Check ik hoor het ook!
Dus toch ! Straks thuis gelijk ff downloadenquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Weet niet of je er inmiddels echter bent, maar t gaat dus om de Thera @ Project N50..
Thnx KrullieWullie, voortaan hoor ik nu flying pumpkinsquote:Op maandag 18 oktober 2010 13:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Eens. Dit heb ik ondertussen bij meerdere nummers omdat KrullieWullie te vaak andere teksten hoort![]()
Zo ook hoort ze in dit nummer: Flying pumpkins! in de intro (0.26 ongeveer)![]()
Klopt... zit alleen een fout in het nummer, waardoor die zwaar zaad inmixt...quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:59 schreef T-Force het volgende:
Een pareltje uitgekomen op Dutch Master WorksVolgens mij al gepost door Mind.Illusion maar ik doe het gewoon nog een keer
![]()
Wat een prachtplaat, kippenvel![]()
Ik heb die fout net niet gehoord, nog ff terug luisterenquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:03 schreef Mind.Illusion het volgende:
Klopt... zit alleen een fout in het nummer, waardoor die zwaar zaad inmixt...
Helemaal goed! Zit er zelfs aan te denken deze CD te kopen, terwijl ik normaliter amper CD's luister (op die van Acti na dan!)quote:
Doe eens niet zo snel, ik ben pas bij 2!quote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... nieuwe Wake You From Your Boredom mix staat op mijn site
MY FUCKING GODquote:Op maandag 18 oktober 2010 17:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Voor de liefhebbers... nieuwe Wake You From Your Boredom mix staat op mijn site
quote:Op maandag 18 oktober 2010 18:35 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Doe eens niet zo snel, ik ben pas bij 2!
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:28 schreef de_huig het volgende:
[..]
iets in mij zegt dat die nog wel gaat komen binnenkort..helaas
edit:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Dan post ik maar een toepasselijk liedje voor deze morgen.
Eigenlijk alleen het 2de deel van de mid-intro is erg chill. Maar toch wel relaxe track daardoor.eens wat betreft de mid-intro! en hij knapt verder ook best hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wel grappige plaat van Isaacquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:50 schreef NrSiX het volgende:
http://vimeo.com/15666784
Bekende tonen @ 2:53
quote:
quote:Op maandag 18 oktober 2010 13:40 schreef T-Force het volgende:
[..]
Eens. Dit heb ik ondertussen bij meerdere nummers omdat KrullieWullie te vaak andere teksten hoort![]()
Zo ook hoort ze in dit nummer: Flying pumpkins! in de intro (0.26 ongeveer)![]()
quote:Op maandag 18 oktober 2010 15:32 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Thnx KrullieWullie, voortaan hoor ik nu flying pumpkins
ja, iets anders zullen we dus nooit meer horen bij deze plaatquote:Op maandag 18 oktober 2010 15:35 schreef Koepert het volgende:
Ik hoor rond 0:26 "Fly Buttkiss"er is iets mis met mij
![]()
![]()
fijne track, ramt goedquote:Op maandag 18 oktober 2010 16:59 schreef T-Force het volgende:
Een pareltje uitgekomen op Dutch Master WorksVolgens mij al gepost door Mind.Illusion maar ik doe het gewoon nog een keer
![]()
(_/_)
(='.'=)
(")_(")
zo klopt je post weerquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:19 schreef Koepert het volgende:
M.I ; Je Tempo is moordend, je mixjes zijn killing, ik zeg ga zo door!
En ik ben hooked on Little Bitch M.I...
Klopt OOK, maar die man moet niet teveel veren in zn hol. straks gaat ie nog kakelen..quote:
dat lossen we dan wel weer opquote:Op maandag 18 oktober 2010 20:25 schreef Koepert het volgende:
[..]
Klopt OOK, maar die man moet niet teveel veren in zn hol. straks gaat ie nog kakelen..
quote:scopedj
I uploaded a YouTube movie: Scope DJ - Omniverse (preview) See it here: http://bit.ly/cyS1U8 This is the first of 3 previews.
Nou ik moet heel eerlijk zeggen dat het allemaal wat simpel gehouden is, dat is niet erg.. Maar het is zeker niet meer dan onderhoudend.quote:
ik vind dit een lekker luisterplaatje voor thuis, maar op een feest kan ik er niet zoveel mee denk ik.quote:
Triple zelfs You're Out!! ... Ennuh... behalve dit heb je nu nog niks gezegdquote:
Jah i.p.v. de edit knop in te drukken om mn bericht te wijzigen, deed ik 2x de quote knopquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:20 schreef Koepert het volgende:
[..]
Triple zelfs You're Out!! ... Ennuh... behalve dit heb je nu nog niks gezegd
quote:Op maandag 18 oktober 2010 21:58 schreef Da_Ripper het volgende:
De Werper - Kleine Hoer![]()
Titan draaide 'm @ DefQon
Als we toch zout gaan leggen ... De Kan - Kleine Teefquote:Op maandag 18 oktober 2010 21:59 schreef Koepert het volgende:
[..]
Dat valt me tegen Rip.... Jij weet zelf ook donders goed dat Kleine Trut een veel accuratere vertaling is...
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:06 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
Als we toch zout gaan leggen ... De Kan - Kleine Teef
dat is gewoon van Timothy Leary..quote:Deepack - Drop Out! lyrics
Tune in
Turn on
And drop
Out!
het is zeker een optie, net zoals elk jaar..maar eerst de lineup maar eens bekijken..om nou met een brennan heart het nieuwe jaar in te gaan, nee..quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:59 schreef NLS04 het volgende:
Gaan er eigenlijk nog mensen hier na Qountdown? Ik heb wel zin om te gaan maar tegen de tijd dat de vriendengroep hier over oud en nieuw zal gaan nadenken/ vrij vraagt etc. zal het wel uitverkocht zijn
Mijn kameraden willen waarschijnlijk niet mee naar Enschede ivm met het niet houden van hardstyle... WTF!?quote:Op maandag 18 oktober 2010 23:57 schreef de_huig het volgende:
[..]
het is zeker een optie, net zoals elk jaar..maar eerst de lineup maar eens bekijken..om nou met een brennan heart het nieuwe jaar in te gaan, nee..
fantasy island in enschede is line-up-en-prijs-technisch gezien in ieder geval wel een optie
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:52 schreef Quyxz_ het volgende:
Ran-D hierzo bij 11:00
Dat na onze set, die bunker gewoon niet meer staat, dat ie gewoon klaar is gewoon, dat ie gewoon BAM weg is, gewoon.
Wat een koning.BAM! Gewoon 5 keer gewoon in 1 zin, doet ie gewoon ff.
quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:59 schreef NLS04 het volgende:
Gaan er eigenlijk nog mensen hier na Qountdown? Ik heb wel zin om te gaan maar tegen de tijd dat de vriendengroep hier over oud en nieuw zal gaan nadenken/ vrij vraagt etc. zal het wel uitverkocht zijn
gok dat de kameraden hier ook niet wat zien in Go Planet met oud & nieuw, dus zal wel vuurwerk afsteken en bier drinken worden; alleen dan niet in Enschede, maar gewoon in Haaksbergenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 00:05 schreef haakon het volgende:
[..]
Mijn kameraden willen waarschijnlijk niet mee naar Enschede ivm met het niet houden van hardstyle... WTF!?
Zeker weten. Duidelijk nieuwe video-mensjes onder hun hoede genomen. Denk die BassEvents ook gebruiktquote:
Nee Brennan Heart die roept dat de sfeer elk jaar beter is.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:46 schreef Da_Ripper het volgende:
[..]
zeer netjes![]()
Ruffian - donder toch op lapschwanz![]()
Lipservice Radio ....don't touch the dial
slechter is inderdaad misschien het verkeerde woord, maar de sfeer is zeker 'anders'quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 09:25 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ik wil dan niet zeggen dat het slechter wordt, maar zoals we allen weten is de sfeer op feesten tegenwoordig toch net ff anders dan jaren ervoor.
Of zeg ik nou iets vreemds?
Bier drinken sowieso !quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 08:37 schreef ReMcOrE het volgende:
gok dat de kameraden hier ook niet wat zien in Go Planet met oud & nieuw, dus zal wel vuurwerk afsteken en bier drinken worden; alleen dan niet in Enschede, maar gewoon in Haaksbergen
vorig jaar begonnen bij kameraad thuis, met drank / vuurwerk / dom gelul. toen richting het café, daar tijdje doorgegaan en toen bij andere kameraad oud & nieuw afgeslotenquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 10:44 schreef haakon het volgende:
[..]
Bier drinken sowieso !
Maar ik wil niet weer op de vloer in 't café in slaap vallen, net als vorig jaar. En dan eruit gestuurd worden met je dronken harses
Yuaaaah Dat issie!quote:Op maandag 18 oktober 2010 12:19 schreef Tha_Bartman het volgende:
Die heb ik ook gezien ja, met twee vrienden van me. Eentje ervan heeft alle drugs, behalve lsd (en heroine maar dat is natuurlijk een no-go), uitgeprobeerd. Nu is hij btw gestopt met alles, maar hij zat af en toe wel verlekkerd te kijken naar die lsd-trippersquote:Op maandag 18 oktober 2010 22:26 schreef Koepert het volgende:
Fuck man!.. K zit net n docu over LSD te kijken (ja dat doe ik)
Potdikke, wat een plaat!quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:59 schreef T-Force het volgende:
![]()
9.51!quote:
K hoorde m ook idd, klinkt wel lekker, vind t altijd wel fijn hoe hij toch n soort "jumpsound" in zn tracks blijft houden..quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef Krulliewullie het volgende:
Seuw, ik vind de nieuwe plaat van onze belgische knul best wel duister eigenlijk![]()
Zo dan! Lekker!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef Krulliewullie het volgende:
Seuw, ik vind de nieuwe plaat van onze belgische knul best wel duister eigenlijk![]()
Ghehe, zit jij ook te F5-en op youtube?quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:51 schreef Baronpilsener het volgende:
Album teaser van Alphaverb komt zo online!
Goed idee.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 16:59 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Ghehe, zit jij ook te F5-en op youtube?
Substream: Die computervocals vind ik minder, kick is wel lekker!quote:
Damn, je bent me voorquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:36 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Substream: Die computervocals vind ik minder, kick is wel lekker!
Realization of a Dream: Leuke melodie
Rockin' Da Rework: Te korte preview eigenlijk
Energize: Super
The Otherside (album mix): Blijft mooi
Give It Up remix: Heerlijk
The Roots of Evil: Vet![]()
Just a Little Noise: Ook te kort maar op het eerste gezicht gehoor niet slecht
F*ck the Nice Guys: Kermis ofzo?
Back:![]()
Over and Over: De intro is niet heel speciaal
Stimulate Your Curiosity: Niet verkeerd
Albumtitel vind ik wel goed gekozen
Enjoy!quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 15:43 schreef Krulliewullie het volgende:
En dan ga ik nu eens even #7 van M.I. luisterenDe tracklist beloofd weer veel goeds + ook wat nummers die voor mij niet zo bekend zijn
Ik ben benieuwd!
Het is het weer net niet allemaal...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
Hoop nieuwe releases vandaag, waaronder activator... zo ff luisteren, ben benieuwd
Ik vind em lekkerquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 20:11 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Enjoy!![]()
Hoop nieuwe releases vandaag, waaronder activator...
Maar geef toe, het is beter dan die intro van Max P!quote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:46 schreef Levitas het volgende:
Substream, dat wordt m`n eerste album wat ik ga kopen. Tering wat een lekkere previews/tracks! Enige track die ik niet lekker vind klinken is Substream. Die vocals
SPOILER: editOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
Goed nieuws voor jou: Er is al een remix van gemaakt door Thera, wellicht vind je em dan beterquote:Op woensdag 20 oktober 2010 00:46 schreef Levitas het volgende:
Enige track die ik niet lekker vind klinken is Substream. Die vocals
quote:Luisterde jij, wat ik dacht dat je luisterde?Op woensdag 20 oktober 2010 18:44 schreef T-Force het volgende:
geen reacties...raar...
OMG THAT'S THE FUNKY SHIT![]()
quote:Guilty as hellOp woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
Luisterde jij, wat ik dacht dat je luisterde?
quote:Ja, namens Hardtraxx ga ik er heen samen met Jordy. Weet niet precies wat te verwachten, maar dat zal denk ik wel goed komen.Op woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Nog mensen van hier morgen naar Hard Dance Event?
quote:Wavolizer's Theracords megamix toevallig? Ik zit nog de Magic Show te luisteren maar ga die straks wel downloaden.Op woensdag 20 oktober 2010 18:55 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
quote:Zie je morgen wel danOp woensdag 20 oktober 2010 19:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Ja, namens Hardtraxx ga ik er heen samen met Jordy. Weet niet precies wat te verwachten, maar dat zal denk ik wel goed komen.
Ik zag je naam ook al in de deelnemerslijst staan.
Seth, jij was er ook toch?
quote:Amen. Wat een dikke shit.Op woensdag 20 oktober 2010 09:34 schreef Sethje het volgende:
Die melo's van Energizer, Give it up, realization of a dream, helemaal mijn dingik word er vrolijk van
quote:Ik verwacht standaard gewoon niet veel van The Pitcher, maar bijna ieder nummer van hem vind ik gewoon kei leuk
quote:Fijne plaatOp woensdag 20 oktober 2010 21:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Amen. Wat een dikke shit.
Nog ff aandacht voor een ander, niet minder gruwelijk album:
http://www.fusionyoutube.com/
Smack!
quote:Smack in your face!Op woensdag 20 oktober 2010 21:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Smack!
quote:Een typische Pitcher plaat en daar is helemaal NIETS mis mee. Heerlijk melodietje en prima vocalwerk van MC Renegade. Ja, ik voel hem! Dat is dus 3 uit 3 van de previews!Op woensdag 20 oktober 2010 21:04 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Smack!
quote:Dat heb ik ook bij dat kereltjeOp woensdag 20 oktober 2010 21:34 schreef T-Force het volgende:
[..]
Ik verwacht standaard gewoon niet veel van The Pitcher, maar bijna ieder nummer van hem vind ik gewoon kei leukDus ik wordt altijd blij verrast door die nummers van hem
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:35 schreef Sethje het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat heel die stemming nergens op slaat omdat de betreffende artiesten allang weten wie er wel of niet geboekt word
quote:The winners of the In Qontrol Orange Card (this video: http://www.youtube.com/watch?v=WXvEHj... ) made a new video on Q-BASE - Lost in Dreams.
They made some artists participate in the story and used Q-BASE as the setting of their movie.
quote:Had al zo'n vermoeden....Op donderdag 21 oktober 2010 09:35 schreef Sethje het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron dat heel die stemming nergens op slaat omdat de betreffende artiesten allang weten wie er wel of niet geboekt word
quote:ik ben er nog niet helemaal uit waarom..maar ik vind dit echt kneitervet
quote:x2Op donderdag 21 oktober 2010 12:36 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben er nog niet helemaal uit waarom..maar ik vind dit echt kneitervet
quote:Leuke lijn, maar kuteind weg.Op donderdag 21 oktober 2010 15:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
So dear to enter this battlefield![]()
quote:Een faal behoort te falen, dus wanneer een faal faalt, faalt de faal toch niet?
quote:point madeOp donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Een faal behoort te falen, dus wanneer een faal faalt, faalt de faal toch niet?
quote:een faal die faalt, faalt niet, maar die niet faalt, faalt, dus hij klopt toch gewoon ?Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Een faal behoort te falen, dus wanneer een faal faalt, faalt de faal toch niet?
quote:Nee, want jij zegt: Falende Faal faalt. Met andere woorden, de faal faalt in het falen. Dus zou dear een goed woord zijn volgens jouOp donderdag 21 oktober 2010 16:12 schreef haakon het volgende:
[..]
een faal die faalt, faalt niet, maar die niet faalt, faalt, dus hij klopt toch gewoon ?
quote:Falende Faal faalt... Dus normaal faalt hij, daar faalt hij in, dus gaat t wel goed, maar hij faalt nu, dus gaat t niet goed, dus t klopt gewoon.Op donderdag 21 oktober 2010 16:14 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Nee, want jij zegt: Falende Faal faalt. Met andere woorden, de faal faalt in het falen. Dus zou dear een goed woord zijn volgens jou![]()
quote:wat hij zegt dusOp donderdag 21 oktober 2010 16:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Falende Faal faalt... Dus normaal faalt hij, daar faalt hij in, dus gaat t wel goed, maar hij faalt nu, dus gaat t niet goed, dus t klopt gewoon.
quote:DANKUOp donderdag 21 oktober 2010 16:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Falende Faal faalt... Dus normaal faalt hij, daar faalt hij in, dus gaat t wel goed, maar hij faalt nu, dus gaat t niet goed, dus t klopt gewoon.
quote:Eh.. Faithless heeft n nummer... enneh.. the Prodigy..Op donderdag 21 oktober 2010 17:11 schreef Dalando het volgende:
Jongens, iemand een idee: ''i cant get no sleep'' ?
quote:Gewoon even googlen met evt. lyrics erachter getypt.Op donderdag 21 oktober 2010 17:11 schreef Dalando het volgende:
Jongens, iemand een idee: ''i cant get no sleep'' ?
quote:Geprobeert, niks gevondenOp donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Gewoon even googlen met evt. lyrics erachter getypt.
quote:Noem eens wat eigenschappen verders; Is het hardstyle of wat anders? Duister of blij, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:En Dutch Master had weer een nr met dezelfde naamOp donderdag 21 oktober 2010 17:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Eh.. Faithless heeft n nummer... enneh.. the Prodigy..
quote:zo hé!!Op woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef T-Force het volgende:
Wow, ik luister het setje Canyonree @ Sweet Mixing Dreos Special, komt nu dit nummer voorbij. Nog nooit gehoord maar wat een apart en fijn gevoel krijg ik hiervan.![]()
Edit: nee echt WOW gewoon, ik kan wel janken wat een fijn plaatje![]()
![]()
quote:inmiddels binnengehaald, fijne plaatOp donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef haakon het volgende:
Josh & Wesz - Oblivion
Is nu uitgebracht
quote:origineel (+ remixes) zijn geniaal
quote:Nieuw subgenre: industrial hardstyle?Op donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat een heerlijk vage plaat, duikel ik op uit die set die ik hierboven ergens had gepost:
Wordt ik helemaal hyper van [ afbeelding ]
quote:Ja ik vond het ook al aparte sound!Op donderdag 21 oktober 2010 20:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nieuw subgenre: industrial hardstyle?
Ik hou trouwens van belletjes (@ 2:02)Ik heb een belletjes fetish, hele rare eigenschap van mij. 2008 was een goed belletjes jaar, toen is het allemaal begonnen voor mij
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik stel voor om allemaal even een post te maken met een belletjes-plaat, speciaal voor Deeltjesversneller![]()
quote:FuturamaOp donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat een heerlijk vage plaat, duikel ik op uit die set die ik hierboven ergens had gepost:
Wordt ik helemaal hyper van [ afbeelding ]
quote:Ik zou me ook schamen als in dat soort gebieden bijvoorbeeld Thera's Clash wordt gedraaid, dus dan is dit maar beter.Op donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef Baronpilsener het volgende:
LTBK remix @ oh oh cherso... Ik schaam me voor "hard"style
quote:Gister draaide sterretje de HHZ remix van Chuckie, let the bass kick. Het nummer dat zelfs Clubkutten laat hakkenOp donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef Baronpilsener het volgende:
LTBK remix @ oh oh cherso... Ik schaam me voor "hard"style
quote:1000 belletjes voor je post:Op donderdag 21 oktober 2010 21:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bedankt, doet me echt goed![]()
quote:Nee, niet naar Thrillogy , ballnfeestOp vrijdag 22 oktober 2010 10:51 schreef stoeltafel het volgende:
Tip van de dag, Livesrt van Zatox @ Decibel Outdoor.
Super lekker setje alleen beetje kort 30min
Gaan er nog mensen naar Thriloggy ?
quote:
quote:Yo thanks man, mijn dag is weer gemaakt..Op vrijdag 22 oktober 2010 10:51 schreef stoeltafel het volgende:
Tip van de dag, Livesrt van Zatox @ Decibel Outdoor.
Super lekker setje alleen beetje kort 30min
quote:Verstrooiden vieren toch ook feestOp vrijdag 22 oktober 2010 11:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, niet naar Thrillogy , ballnfeest
Lopen meer verstrooiden rond dan feestvierders..
quote:daar nietOp vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Verstrooiden vieren toch ook feestJe hebt er altijd gekke bij zitten maar over het algemeen valt het toch wel mee.
quote:Zoek de set op LSDB op en check de tracklist.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:19 schreef HugoBaas het volgende:
Misschien dat iemand hier het weet.
Er is een nummer van noize suppressor waarin een vrouw zingt. Niet bon crusher.
Een andere. Ik heb hem in een live set, maar wil graag weten hoe dat nummer heet.
Weet iemand het?
quote:Iemand zin om die paar gig binnen te halen en mij te vertellen of ik dat ook moet doen?Anybody who missed the HDE yesterday, or did attend but missed out on the Q-dance USB stick; here the contentshttp://bit.ly/Q-HDE
quote:Ik weet niet van welk feest de set is.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zoek de set op LSDB op en check de tracklist.
quote:Ik ben bezig. Nog 30 minuten.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Iemand zin om die paar gig binnen te halen en mij te vertellen of ik dat ook moet doen?
quote:Wat is het dan? Downloaden gaat wel lekker snel, meer dan 2MB per secondeOp vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Iemand zin om die paar gig binnen te halen en mij te vertellen of ik dat ook moet doen?
quote:Daar ben ik dus benieuwd naarOp vrijdag 22 oktober 2010 15:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat is het dan? Downloaden gaat wel lekker snel, meer dan 2MB per seconde
quote:Hmm oke, kijk vanmiddag wel even wat het isOp vrijdag 22 oktober 2010 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus benieuwd naarDe inhoud van de usb sticks die ze gister op Hard Dance Event uitgedeeld hebben. Ik gok iets van promotiemateriaal dus.
quote:Dus ik laat de download mooi nog even aanstaanOp vrijdag 22 oktober 2010 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
CDs van Defqon, Qlimax, Q-Base, HQ Q-Dance logo's, video's van allerlei Q-feesten
quote:Vind het nou niet echt een verbetering. Main melodie heeft idd veel weg van trapped...Op vrijdag 22 oktober 2010 16:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Double Dutch Darkies remix:
http://soundcloud.com/tuneboy/tnt-ddd-2-013
Melo doet me erg veel denken aan Dark Oscillators - Trapped ...
quote:Noize Suppressor - Lost S.T.F.Y.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:19 schreef HugoBaas het volgende:
Misschien dat iemand hier het weet.
Er is een nummer van noize suppressor waarin een vrouw zingt. Niet bon crusher.
Een andere. Ik heb hem in een live set, maar wil graag weten hoe dat nummer heet.
Weet iemand het?
quote:Josh & Wesz, Deepack en DBSTF supporten Alphaverb regelmatig maar niet heel veel.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef stoeltafel het volgende:
Worden de platen van Alphaverb ook al gedraaid door andere dj's ? Of draait tegenwoordig iedere dj zijn eigen platen.
quote:Nu je het zegt... het is eigenlijk precies dezelfde melodie.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:Wow, das relaxed.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
WINNERS FREE ALBUM: @SubtonixNYC @ltamminga @BaronpilsenerNL @PartyMellaaaa @timdawes @grevendn Contact me via www.alphaverb.nl for info!
Gefeliciteerd Baron
quote:The proposed VAT increase from 6% to 19% is bound to have disastrous consequences for the Dutch entertainment industry at large. Higher ticket prices will lead to a decrease in visitors, less events and a potential loss of jobs.
We cannot let this happen!
Please support our petition and vote over at www.zegneetegendebtw.nl
quote:Ene kant een beetje onzin. Kaartjes worden sowieso elke keer duurder. Q-dance weet toch wel dat sommige feesten van hun geheel uitverkocht raken.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef eQuaL het volgende:
Dit al langsgekomen?
http://www.q-dance.com/q/(...)/list_messages/11719
[..]
quote:Wel meer zeikers op Q-Dance, omdat ze nu zelf al steeds de prijs verhogen en dan zou dit er nog eens bij komen. Dus als dit niet doorgaat kunnen ze zelf de prijs weer wat hoger makenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ene kant een beetje onzin. Kaartjes worden sowieso elke keer duurder. Q-dance weet toch wel dat sommige feesten van hun geheel uitverkocht raken.
quote:Klinkt wel lekker :y , althans het beginOp vrijdag 22 oktober 2010 16:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:Klinkt nog best ok. Wie zit trouwens nou achter haar producties, want geloof niet dat ze het volledig alleen..Op vrijdag 22 oktober 2010 23:33 schreef ElDani het volgende:
dik! Saifam maakt echt weer toffe dingen!
quote:MIJN GOD alweer!:D Damn hoe nice. Ook al kaartjes voor hysteria xDOp vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
WINNERS FREE ALBUM: @SubtonixNYC @ltamminga @BaronpilsenerNL @PartyMellaaaa @timdawes @grevendn Contact me via www.alphaverb.nl for info!
Gefeliciteerd Baron
quote:Ze haalt misschien de koffie... maar meer ook niet... Voornamelijk tuneboy zal erachter zittenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Klinkt nog best ok. Wie zit trouwens nou achter haar producties, want geloof niet dat ze het volledig alleen..
quote:The Hardstyle-God loves youOp zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
MIJN GOD alweer!:D Damn hoe nice. Ook al kaartjes voor hysteria xD
quote:Pas op he:Op zaterdag 23 oktober 2010 01:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ze haalt misschien de koffie... maar meer ook niet... Voornamelijk tuneboy zal erachter zitten
quote:Q-Dance zal ook niks merken van deze verhoging. Kleinere organisaties gaan over de kop op den duur.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ene kant een beetje onzin. Kaartjes worden sowieso elke keer duurder. Q-dance weet toch wel dat sommige feesten van hun geheel uitverkocht raken.
quote:Omdat vrouwen (99,9%) niet kunnen produceren? Het is hetzelfde als met dailucia, gostosa enz. enz... Ze zitten der misschien bij en geven aan hoe ze 't misschien willen hebben, maar meer ook niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Pas op he:
Waarom zou een vrouw dat trouwens niet kunnen? Of weten jullie iets over Stephy wat ik niet weet?
quote:Mja, misschien is dat wel zo bij die artiesten, maar ik geloof niet dat vrouwen het niet kúnnen...Op zaterdag 23 oktober 2010 11:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Omdat vrouwen (99,9%) niet kunnen produceren? Het is hetzelfde als met dailucia, gostosa enz. enz... Ze zitten der misschien bij en geven aan hoe ze 't misschien willen hebben, maar meer ook niet.
quote:En neem nu eens een mooie UI, of heb je geen eigen logoOp zaterdag 23 oktober 2010 11:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Omdat vrouwen (99,9%) niet kunnen produceren? Het is hetzelfde als met dailucia, gostosa enz. enz... Ze zitten der misschien bij en geven aan hoe ze 't misschien willen hebben, maar meer ook niet.
quote:Heb ik wel, maar ben te beroerd om het te verkleinen naar 60x60 ... zoals dat volgens mij moet...Op zaterdag 23 oktober 2010 12:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
En neem nu eens een mooie UI, of heb je geen eigen logo
quote:Ik vind het een fijne plaat.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie de nieuwe van Wildstylez?
quote:Deze dan gebruiken?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar ben te beroerd om het te verkleinen naar 60x60 ... zoals dat volgens mij moet...![]()
![]()
quote:He das niet verkeerd. Kan je die tekst ook centreren dan? Ziet er wat beter uitOp zaterdag 23 oktober 2010 13:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Deze dan gebruiken?
[ afbeelding ]
quote:Uh kan altijd, maar had 'm ff van je site geplukt, waar jezelf dus ook opstaat. Als ik 'm centreer dan moet ik je hoofd wegwerken en heb het bestand al gesloten. Zou ik weer opnieuw moeten beginnen met het knip en plakwerkOp zaterdag 23 oktober 2010 13:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
He das niet verkeerd. Kan je die tekst ook centreren dan? Ziet er wat beter uit
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Uh kan altijd, maar had 'm ff van je site geplukt, waar jezelf dus ook opstaat. Als ik 'm centreer dan moet ik je hoofd wegwerken en heb het bestand al gesloten. Zou ik weer opnieuw moeten beginnen met het knip en plakwerk
quote:Hij kan er wel naar luisteren, maar dat was het ook. Gek he, voor veel mensen zou MC zijn op hardstyle muziek een droom zijn ,hij doet het gewoon omdat hij ermee verdient. En hij vind het leuk om op een podium te staan en aandacht te krijgen e.d.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik wist dat ie wel eens rock feestjes bezoekt en zelf ook gitaar speelt maar dat hij niet van hardstyle houdt klinkt wel een beetje vreemd...? Hij vindt het toch leuk leuk neem ik aan
quote:Da's die andere, Da Syndrome
quote:Aaaaah!Op zaterdag 23 oktober 2010 16:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Alphaverb met The Machine
quote:Klopt, een tijdje terug had ik ook een filmpje van hem gezien waarin hij gitaar speelde en 1 of ander liedje zong. Ik kan dat filmpje alleen niet meer vinden.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:00 schreef Krulliewullie het volgende:
Zooww, ik ben ook weer ontwaakt!
Gisteren naar HeartBeat geweest, verjaardagsfeestje van Theracords. Was een kleinschalig maar gezellige party in een cafeetje. Nice dat je dat ook gewoon gezellig kan kletsen met de dj's, die gewoon in het publiek het hardste meestampenHelaas kreeg een zatte vriend van ons zo wel de kans steeds de artiesten lastig te vallen met onverstaanbaar gebrabbel en rare danspassen
![]()
Ik heb een deurnse kerel gesproken, die toevallig bevriend is met DV8. Ik weet niet of jullie dat al wisten, maar DV8 houdt niet eens van hardere muziek. Hij gaat zelf naar rock-festivals. Maar hij was een keer op een feestje waar hij de mc kut vond. Toen is hij met een zatte kop het podium opgesprongen en tegen de mc gezegd dat hij het wel even zou doen. Zany was daar toen ook, en die vond zijn optreden zodanig vet dat hij hem 'wou hebben'. Aangezien hij dik verdient, blijft hij dit ook maar gewoon doen en heeft hij zijn rockband zo goed als opgegeven.
Ik vond het wel apart om te horen eigenlijk.
quote:Zo danOp zaterdag 23 oktober 2010 16:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Da's die andere, Da Syndrome
Alphaverb heeft trouwens een collab gemaakt met The Machine, ben benieuwd![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog steeds niks gehoord van het Qlimax anthem trouwens...!
Zal toch wel een cheesy track zijn, maja.
[..]
Klopt, een tijdje terug had ik ook een filmpje van hem gezien waarin hij gitaar speelde en 1 of ander liedje zong. Ik kan dat filmpje alleen niet meer vinden.
quote:Mag je wel uitsluiten dat Brennan Heart hem niet maakt?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:17 schreef StM het volgende:
Qlimax anthem is nog niet af
(Bron: HDE, meer info mag ik er wss niet over geven)
quote:Maar je weet wel meer?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:17 schreef StM het volgende:
Qlimax anthem is nog niet af
(Bron: HDE, meer info mag ik er wss niet over geven)
quote:Toch zijn die ouwe tracks... revival x, one blade etc wel gewoon dikke tracksOp zaterdag 23 oktober 2010 17:22 schreef RiKe het volgende:
[..]
Mag je wel uitsluiten dat Brennan Heart hem niet maakt?
Dat zou namelijk echt om te janken zijn als hij hem wel maakt...
quote:Kan je wel zeggen wanneer we de bekendmaking ongeveer kunnen verwachten?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:24 schreef StM het volgende:
Ik laat het bekend maken lekker over aan de mensen wiens taak dat is. Als ik het hier neerzet staat het binnen 5 minuten ook op hardtraxx etcHet is wss niet helemaal de bedoeling dat ik het weet
quote:Aha, ik zie deze nu in de related vids staan, die bedoelde ik eigenlijk, maar dat maakt niet uit.
quote:Over een weekje ongeveer gok ik... Maar dat is gewoon een beetje in de wilde weg gokken aan de hand van de schedule van de artiest(en) die hem ma(a)k(t/en) etc. Het kan best dat de bekendmaking daarna best nog even blijft liggen bij QOp zaterdag 23 oktober 2010 18:05 schreef RiKe het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen wanneer we de bekendmaking ongeveer kunnen verwachten?
quote:Er zijn wel meer filmpjes en livesets zelfs te vinden waarin DV8 zijn gitaar erbij pakt. Ik geloof dat 'Fusion' avondje op FearFM destijds (tijdens het geld ophalen), speelde DV8 ook wat nummers op zijn gitaar oa ook Nothing Else Matters...Op zaterdag 23 oktober 2010 18:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Aha, ik zie deze nu in de related vids staan, die bedoelde ik eigenlijk, maar dat maakt niet uit.
quote:Nee is niet meer nodig, heb andere (veel minder leuke, maar iets meer verplichtte) plannenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik moet het toch afzeggen... tenzij T_Killer toch nog een taxi wil
quote:mementoOp zaterdag 23 oktober 2010 17:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Toch zijn die ouwe tracks... revival x, one blade etc wel gewoon dikke tracks![]()
quote:Ik ook, vond er geen ruk aanOp zondag 24 oktober 2010 06:15 schreef NrSiX het volgende:
Vanavond de remix van Music Made Addict mogen aanschouwen over goede speakers, wat een knaken remix!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.CD2:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind het zelf niet echt wat..The Outside Agency
quote:is leuk om in HQ te horen, CD is minder.19 Noisecontrollers & Psyko Punkz - Bass Mechanics 04:13
quote:Ligt het aan mij of ben ik de enige die het afgelopen half jaar vrijwel elke CD heb zien eindigen met 3/4 van deze nummersOp zondag 24 oktober 2010 09:29 schreef haakon het volgende:
Nieuwe release: Hardstyle Vol.21 Presented by Blutonium and Dutch Master Works
18 Mike Nrg - Lost in Dreams (Q-Base Anthem) (Alpha Twin 03:08
20 Zany - Psychedelic Trip 03:11
22 Noisecontrollers - Yellow Minute (Alpha Twins Remix) 04:28
23 Brennan Heart - Face the Enemy (Zany Remix) 05:06[/spoiler]
quote:Klinkt als een 13 in een dozijn BH track, zoiets was wel te verwachten.Op zondag 24 oktober 2010 11:27 schreef ElDani het volgende:
En Brennan Heart heeft Qlimax anthem gemaakt..
Op Hardtraxx begonnen ze meteen te vergelijken met Face The Enemy. Vind ik overigens ontrecht.
Moet zeggen dat ik het wel een aardige track vind. Had er veel minder van verwacht.
quote:Had dit ook gelezen op twitter. Best mooi om te zien dat iedereen HHZ feliciteerde daar, oa promo bijvoorbeeld! Ik ben geen geweldige fan van het werk van HHZ, maar blijkbaar is hij tegenwoordig veel bekender dan Showtek (waar ik zelfs op twitter) amper nog wat van hoor..Op zondag 24 oktober 2010 11:27 schreef ElDani het volgende:
2 nieuwtjes:
DJ Mag top 100 is uitgelekt:
top 10: (uitgelekt, niet zeker)
Hardstyle DJ's:
36. Headhunterz
73. D-Block & S-te-Fan
90. Noisecontrollers
91. Showtek
quote:Ik vind het vreemd dat Showtek inderdaad verder is gezakt, maar dat HHZ zo hoog staat komt totaal niet als een verrassing. Die gast is zo hard bezig zichzelf op alle dance markten te zetten, dan word je vanzelf wel bekend. En zeg nou zelf, een gemiddeld HHZ nummer van de laatste tijd kan je prima draaien in een random discotheek tussen de house doorOp zondag 24 oktober 2010 12:14 schreef CrustyClown het volgende:
[..]
Had dit ook gelezen op twitter. Best mooi om te zien dat iedereen HHZ feliciteerde daar, oa promo bijvoorbeeld! Ik ben geen geweldige fan van het werk van HHZ, maar blijkbaar is hij tegenwoordig veel bekender dan Showtek (waar ik zelfs op twitter) amper nog wat van hoor..
*HHZ bekender dan Showtek -> nieuwe bash-dag?
quote:Dat is verplicht heOp zondag 24 oktober 2010 11:57 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Ligt het aan mij of ben ik de enige die het afgelopen half jaar vrijwel elke CD heb zien eindigen met 3/4 van deze nummers
Qlimax anthem en brennan heart.. Tja het zal mij verbazen als er dan niet minstens 2 minuten tussen de mid en de climax zit..Het gedeelte wat op dat filmpje te horen is klinkt echter niet heel slecht ofzo
![]()
quote:Dat weet ik maar juist die toch al lange verplichte break ook nog eens door brennan breakheart laten doen..Op zondag 24 oktober 2010 12:18 schreef ElDani het volgende:
[..]
Dat is verplicht he. Over het algemeen krijg je een set vocals toegestuurd en het lijkt me heel bewust dat de break bij ieder Defqon of Qlimax anthem zo groot is.
quote:They have got to be shittin' me...noemen ze dit een anthemOp zondag 24 oktober 2010 11:27 schreef ElDani het volgende:
En Brennan Heart heeft Qlimax anthem gemaakt..
Op Hardtraxx begonnen ze meteen te vergelijken met Face The Enemy. Vind ik overigens ontrecht.
Moet zeggen dat ik het wel een aardige track vind. Had er veel minder van verwacht.
quote:Het is maar 1 nummer. Qlimax anthems hebben me ook wisselend geboeid. Eigenlijk konden alleen Deepack, Zany & Technoboy een Qlimax anthem werkend voor mij maken.Op zondag 24 oktober 2010 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
They have got to be shittin' me...noemen ze dit een anthem
ALS het echt zo is, en het dus geen face the enemy (qlimax remix) o.i.d is(want ik hoor hem er zeker wel in
) Dan is het het met enorme voorsprong het meest crappy qlimax anthem ooit gemaakt, en dan te bedenken dat ik die van vorig jaar al met afstand de slechtste vond
deze komt daar nog wel achter
![]()
Ik hoop echt dat het een misplaatste grap is dit...
@ NLS
Goed speurwerk, en het bevestigt de degeneratie van hardstyle voor mij.
quote:Lijkt er wel wat op. Superzaagje, bassje ala showtek, maar dan zachter en niet aan de punch van de kick verbondenOp zondag 24 oktober 2010 12:34 schreef nattermann het volgende:
Ben ik trouwens de enige die in die nieuwe plaat van Rihanna (The only girl in the world) een hardstylenummer hoort?
quote:Dat irritantje deuntje dat er vanaf 0.24 onder zit. Damn, 1 keer geluisterd en irriteer me er nu al aan!Op zondag 24 oktober 2010 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
ALS het echt zo is, en het dus geen face the enemy (qlimax remix) o.i.d is(want ik hoor hem er zeker wel in
) Dan is het het met enorme voorsprong het meest crappy qlimax anthem ooit gemaakt, en dan te bedenken dat ik die van vorig jaar al met afstand de slechtste vond
![]()
@ NLS
quote:Hij weet het zelf ookWillem Rebergen
People ask my what's my favourite song of my own. I can't choose between Sacrifice and Rock Civilization. Everything after that was crap.
quote:Bij Defqon zijn de breaks ook steeds langer geworden (uit m'n hoofd). Volgens mij met No time to waste ook dik over de 2 min.Op zondag 24 oktober 2010 12:39 schreef NLS04 het volgende:
[..]
Dat weet ik maar juist die toch al lange verplichte break ook nog eens door brennan breakheart laten doen..Heb het trouwens ff opgezocht ( Het is niet voor niets zondag
) en ruwweg duurde de break+opbouw van qlimaxanthems de afgelopen jaren:
2007 : 1.30 min
2008 : 1.30 min
2009 : 2.15 min
2010 : ..
Ik gok rond de 2:30
quote:Op zondag 24 oktober 2010 13:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik keur em goedBoy hoe was Inshock?
[..]
Hij weet het zelf ook
quote:Just kidding
quote:ik las dit..en ik dacht echt: bartman, wat loop je nou weer te zeveren..Op zondag 24 oktober 2010 12:43 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
![]()
@ NLS
quote:Is tegenwoordig gewoon de standaardopbouw van ongeveer 90% van de tracks hoorOp zondag 24 oktober 2010 13:55 schreef NrSiX het volgende:
Draait Brennan Heart altijd zo vervelend? 10 seconden gas, 30 seconden stilstaan, 10 seconden gas, 30 seconden stilstaanHeb um nog nooit eerder live horen draaien namelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |