quote:Da's die andere, Da Syndrome
quote:Aaaaah!Op zaterdag 23 oktober 2010 16:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Alphaverb met The Machine
quote:Klopt, een tijdje terug had ik ook een filmpje van hem gezien waarin hij gitaar speelde en 1 of ander liedje zong. Ik kan dat filmpje alleen niet meer vinden.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:00 schreef Krulliewullie het volgende:
Zooww, ik ben ook weer ontwaakt!
Gisteren naar HeartBeat geweest, verjaardagsfeestje van Theracords. Was een kleinschalig maar gezellige party in een cafeetje. Nice dat je dat ook gewoon gezellig kan kletsen met de dj's, die gewoon in het publiek het hardste meestampenHelaas kreeg een zatte vriend van ons zo wel de kans steeds de artiesten lastig te vallen met onverstaanbaar gebrabbel en rare danspassen
![]()
Ik heb een deurnse kerel gesproken, die toevallig bevriend is met DV8. Ik weet niet of jullie dat al wisten, maar DV8 houdt niet eens van hardere muziek. Hij gaat zelf naar rock-festivals. Maar hij was een keer op een feestje waar hij de mc kut vond. Toen is hij met een zatte kop het podium opgesprongen en tegen de mc gezegd dat hij het wel even zou doen. Zany was daar toen ook, en die vond zijn optreden zodanig vet dat hij hem 'wou hebben'. Aangezien hij dik verdient, blijft hij dit ook maar gewoon doen en heeft hij zijn rockband zo goed als opgegeven.
Ik vond het wel apart om te horen eigenlijk.
quote:Zo danOp zaterdag 23 oktober 2010 16:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Da's die andere, Da Syndrome
Alphaverb heeft trouwens een collab gemaakt met The Machine, ben benieuwd![]()
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 16:48 schreef Quyxz_ het volgende:
Nog steeds niks gehoord van het Qlimax anthem trouwens...!
Zal toch wel een cheesy track zijn, maja.
[..]
Klopt, een tijdje terug had ik ook een filmpje van hem gezien waarin hij gitaar speelde en 1 of ander liedje zong. Ik kan dat filmpje alleen niet meer vinden.
quote:Mag je wel uitsluiten dat Brennan Heart hem niet maakt?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:17 schreef StM het volgende:
Qlimax anthem is nog niet af
(Bron: HDE, meer info mag ik er wss niet over geven)
quote:Maar je weet wel meer?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:17 schreef StM het volgende:
Qlimax anthem is nog niet af
(Bron: HDE, meer info mag ik er wss niet over geven)
quote:Toch zijn die ouwe tracks... revival x, one blade etc wel gewoon dikke tracksOp zaterdag 23 oktober 2010 17:22 schreef RiKe het volgende:
[..]
Mag je wel uitsluiten dat Brennan Heart hem niet maakt?
Dat zou namelijk echt om te janken zijn als hij hem wel maakt...
quote:Kan je wel zeggen wanneer we de bekendmaking ongeveer kunnen verwachten?Op zaterdag 23 oktober 2010 17:24 schreef StM het volgende:
Ik laat het bekend maken lekker over aan de mensen wiens taak dat is. Als ik het hier neerzet staat het binnen 5 minuten ook op hardtraxx etcHet is wss niet helemaal de bedoeling dat ik het weet
quote:Aha, ik zie deze nu in de related vids staan, die bedoelde ik eigenlijk, maar dat maakt niet uit.
quote:Over een weekje ongeveer gok ik... Maar dat is gewoon een beetje in de wilde weg gokken aan de hand van de schedule van de artiest(en) die hem ma(a)k(t/en) etc. Het kan best dat de bekendmaking daarna best nog even blijft liggen bij QOp zaterdag 23 oktober 2010 18:05 schreef RiKe het volgende:
[..]
Kan je wel zeggen wanneer we de bekendmaking ongeveer kunnen verwachten?
quote:Er zijn wel meer filmpjes en livesets zelfs te vinden waarin DV8 zijn gitaar erbij pakt. Ik geloof dat 'Fusion' avondje op FearFM destijds (tijdens het geld ophalen), speelde DV8 ook wat nummers op zijn gitaar oa ook Nothing Else Matters...Op zaterdag 23 oktober 2010 18:08 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Aha, ik zie deze nu in de related vids staan, die bedoelde ik eigenlijk, maar dat maakt niet uit.
quote:Nee is niet meer nodig, heb andere (veel minder leuke, maar iets meer verplichtte) plannenOp zaterdag 23 oktober 2010 19:13 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Ik moet het toch afzeggen... tenzij T_Killer toch nog een taxi wil
quote:mementoOp zaterdag 23 oktober 2010 17:29 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Toch zijn die ouwe tracks... revival x, one blade etc wel gewoon dikke tracks![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |