quote:Klinkt nog best ok. Wie zit trouwens nou achter haar producties, want geloof niet dat ze het volledig alleen..Op vrijdag 22 oktober 2010 23:33 schreef ElDani het volgende:
dik! Saifam maakt echt weer toffe dingen!
quote:MIJN GOD alweer!:D Damn hoe nice. Ook al kaartjes voor hysteria xDOp vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
WINNERS FREE ALBUM: @SubtonixNYC @ltamminga @BaronpilsenerNL @PartyMellaaaa @timdawes @grevendn Contact me via www.alphaverb.nl for info!
Gefeliciteerd Baron
quote:Ze haalt misschien de koffie... maar meer ook niet... Voornamelijk tuneboy zal erachter zittenOp vrijdag 22 oktober 2010 23:58 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Klinkt nog best ok. Wie zit trouwens nou achter haar producties, want geloof niet dat ze het volledig alleen..
quote:The Hardstyle-God loves youOp zaterdag 23 oktober 2010 00:09 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
MIJN GOD alweer!:D Damn hoe nice. Ook al kaartjes voor hysteria xD
quote:Pas op he:Op zaterdag 23 oktober 2010 01:10 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Ze haalt misschien de koffie... maar meer ook niet... Voornamelijk tuneboy zal erachter zitten
quote:Q-Dance zal ook niks merken van deze verhoging. Kleinere organisaties gaan over de kop op den duur.Op vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ene kant een beetje onzin. Kaartjes worden sowieso elke keer duurder. Q-dance weet toch wel dat sommige feesten van hun geheel uitverkocht raken.
quote:Omdat vrouwen (99,9%) niet kunnen produceren? Het is hetzelfde als met dailucia, gostosa enz. enz... Ze zitten der misschien bij en geven aan hoe ze 't misschien willen hebben, maar meer ook niet.Op zaterdag 23 oktober 2010 10:47 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Pas op he:
Waarom zou een vrouw dat trouwens niet kunnen? Of weten jullie iets over Stephy wat ik niet weet?
quote:Mja, misschien is dat wel zo bij die artiesten, maar ik geloof niet dat vrouwen het niet kúnnen...Op zaterdag 23 oktober 2010 11:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Omdat vrouwen (99,9%) niet kunnen produceren? Het is hetzelfde als met dailucia, gostosa enz. enz... Ze zitten der misschien bij en geven aan hoe ze 't misschien willen hebben, maar meer ook niet.
quote:En neem nu eens een mooie UI, of heb je geen eigen logoOp zaterdag 23 oktober 2010 11:51 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Omdat vrouwen (99,9%) niet kunnen produceren? Het is hetzelfde als met dailucia, gostosa enz. enz... Ze zitten der misschien bij en geven aan hoe ze 't misschien willen hebben, maar meer ook niet.
quote:Heb ik wel, maar ben te beroerd om het te verkleinen naar 60x60 ... zoals dat volgens mij moet...Op zaterdag 23 oktober 2010 12:59 schreef eQuaL het volgende:
[..]
En neem nu eens een mooie UI, of heb je geen eigen logo
quote:Ik vind het een fijne plaat.Op zaterdag 23 oktober 2010 11:45 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe vinden jullie de nieuwe van Wildstylez?
quote:Deze dan gebruiken?Op zaterdag 23 oktober 2010 13:14 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Heb ik wel, maar ben te beroerd om het te verkleinen naar 60x60 ... zoals dat volgens mij moet...![]()
![]()
quote:He das niet verkeerd. Kan je die tekst ook centreren dan? Ziet er wat beter uitOp zaterdag 23 oktober 2010 13:28 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Deze dan gebruiken?
[ afbeelding ]
quote:Uh kan altijd, maar had 'm ff van je site geplukt, waar jezelf dus ook opstaat. Als ik 'm centreer dan moet ik je hoofd wegwerken en heb het bestand al gesloten. Zou ik weer opnieuw moeten beginnen met het knip en plakwerkOp zaterdag 23 oktober 2010 13:45 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
He das niet verkeerd. Kan je die tekst ook centreren dan? Ziet er wat beter uit
quote:Op zaterdag 23 oktober 2010 13:51 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Uh kan altijd, maar had 'm ff van je site geplukt, waar jezelf dus ook opstaat. Als ik 'm centreer dan moet ik je hoofd wegwerken en heb het bestand al gesloten. Zou ik weer opnieuw moeten beginnen met het knip en plakwerk
quote:Hij kan er wel naar luisteren, maar dat was het ook. Gek he, voor veel mensen zou MC zijn op hardstyle muziek een droom zijn ,hij doet het gewoon omdat hij ermee verdient. En hij vind het leuk om op een podium te staan en aandacht te krijgen e.d.Op zaterdag 23 oktober 2010 16:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Ik wist dat ie wel eens rock feestjes bezoekt en zelf ook gitaar speelt maar dat hij niet van hardstyle houdt klinkt wel een beetje vreemd...? Hij vindt het toch leuk leuk neem ik aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |