quote:x2Op donderdag 21 oktober 2010 12:36 schreef de_huig het volgende:
[..]
ik ben er nog niet helemaal uit waarom..maar ik vind dit echt kneitervet
quote:Leuke lijn, maar kuteind weg.Op donderdag 21 oktober 2010 15:51 schreef em-dee-em-aa het volgende:
So dear to enter this battlefield![]()
quote:Een faal behoort te falen, dus wanneer een faal faalt, faalt de faal toch niet?
quote:point madeOp donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Een faal behoort te falen, dus wanneer een faal faalt, faalt de faal toch niet?
quote:een faal die faalt, faalt niet, maar die niet faalt, faalt, dus hij klopt toch gewoon ?Op donderdag 21 oktober 2010 16:09 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Een faal behoort te falen, dus wanneer een faal faalt, faalt de faal toch niet?
quote:Nee, want jij zegt: Falende Faal faalt. Met andere woorden, de faal faalt in het falen. Dus zou dear een goed woord zijn volgens jouOp donderdag 21 oktober 2010 16:12 schreef haakon het volgende:
[..]
een faal die faalt, faalt niet, maar die niet faalt, faalt, dus hij klopt toch gewoon ?
quote:Falende Faal faalt... Dus normaal faalt hij, daar faalt hij in, dus gaat t wel goed, maar hij faalt nu, dus gaat t niet goed, dus t klopt gewoon.Op donderdag 21 oktober 2010 16:14 schreef Baronpilsener het volgende:
[..]
Nee, want jij zegt: Falende Faal faalt. Met andere woorden, de faal faalt in het falen. Dus zou dear een goed woord zijn volgens jou![]()
quote:wat hij zegt dusOp donderdag 21 oktober 2010 16:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Falende Faal faalt... Dus normaal faalt hij, daar faalt hij in, dus gaat t wel goed, maar hij faalt nu, dus gaat t niet goed, dus t klopt gewoon.
quote:DANKUOp donderdag 21 oktober 2010 16:19 schreef Koepert het volgende:
[..]
Falende Faal faalt... Dus normaal faalt hij, daar faalt hij in, dus gaat t wel goed, maar hij faalt nu, dus gaat t niet goed, dus t klopt gewoon.
quote:Eh.. Faithless heeft n nummer... enneh.. the Prodigy..Op donderdag 21 oktober 2010 17:11 schreef Dalando het volgende:
Jongens, iemand een idee: ''i cant get no sleep'' ?
quote:Gewoon even googlen met evt. lyrics erachter getypt.Op donderdag 21 oktober 2010 17:11 schreef Dalando het volgende:
Jongens, iemand een idee: ''i cant get no sleep'' ?
quote:Geprobeert, niks gevondenOp donderdag 21 oktober 2010 17:16 schreef Krulliewullie het volgende:
[..]
Gewoon even googlen met evt. lyrics erachter getypt.
quote:Noem eens wat eigenschappen verders; Is het hardstyle of wat anders? Duister of blij, etc.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
quote:En Dutch Master had weer een nr met dezelfde naamOp donderdag 21 oktober 2010 17:15 schreef Koepert het volgende:
[..]
Eh.. Faithless heeft n nummer... enneh.. the Prodigy..
quote:zo hé!!Op woensdag 20 oktober 2010 18:49 schreef T-Force het volgende:
Wow, ik luister het setje Canyonree @ Sweet Mixing Dreos Special, komt nu dit nummer voorbij. Nog nooit gehoord maar wat een apart en fijn gevoel krijg ik hiervan.![]()
Edit: nee echt WOW gewoon, ik kan wel janken wat een fijn plaatje![]()
![]()
quote:inmiddels binnengehaald, fijne plaatOp donderdag 21 oktober 2010 10:46 schreef haakon het volgende:
Josh & Wesz - Oblivion
Is nu uitgebracht
quote:origineel (+ remixes) zijn geniaal
quote:Nieuw subgenre: industrial hardstyle?Op donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat een heerlijk vage plaat, duikel ik op uit die set die ik hierboven ergens had gepost:
Wordt ik helemaal hyper van [ afbeelding ]
quote:Ja ik vond het ook al aparte sound!Op donderdag 21 oktober 2010 20:05 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Nieuw subgenre: industrial hardstyle?
Ik hou trouwens van belletjes (@ 2:02)Ik heb een belletjes fetish, hele rare eigenschap van mij. 2008 was een goed belletjes jaar, toen is het allemaal begonnen voor mij
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:13 schreef Krulliewullie het volgende:
Ik stel voor om allemaal even een post te maken met een belletjes-plaat, speciaal voor Deeltjesversneller![]()
quote:FuturamaOp donderdag 21 oktober 2010 20:01 schreef Krulliewullie het volgende:
Wat een heerlijk vage plaat, duikel ik op uit die set die ik hierboven ergens had gepost:
Wordt ik helemaal hyper van [ afbeelding ]
quote:Ik zou me ook schamen als in dat soort gebieden bijvoorbeeld Thera's Clash wordt gedraaid, dus dan is dit maar beter.Op donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef Baronpilsener het volgende:
LTBK remix @ oh oh cherso... Ik schaam me voor "hard"style
quote:Gister draaide sterretje de HHZ remix van Chuckie, let the bass kick. Het nummer dat zelfs Clubkutten laat hakkenOp donderdag 21 oktober 2010 22:30 schreef Baronpilsener het volgende:
LTBK remix @ oh oh cherso... Ik schaam me voor "hard"style
quote:1000 belletjes voor je post:Op donderdag 21 oktober 2010 21:01 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Bedankt, doet me echt goed![]()
quote:Nee, niet naar Thrillogy , ballnfeestOp vrijdag 22 oktober 2010 10:51 schreef stoeltafel het volgende:
Tip van de dag, Livesrt van Zatox @ Decibel Outdoor.
Super lekker setje alleen beetje kort 30min
Gaan er nog mensen naar Thriloggy ?
quote:
quote:Yo thanks man, mijn dag is weer gemaakt..Op vrijdag 22 oktober 2010 10:51 schreef stoeltafel het volgende:
Tip van de dag, Livesrt van Zatox @ Decibel Outdoor.
Super lekker setje alleen beetje kort 30min
quote:Verstrooiden vieren toch ook feestOp vrijdag 22 oktober 2010 11:29 schreef haakon het volgende:
[..]
Nee, niet naar Thrillogy , ballnfeest
Lopen meer verstrooiden rond dan feestvierders..
quote:daar nietOp vrijdag 22 oktober 2010 13:16 schreef stoeltafel het volgende:
[..]
Verstrooiden vieren toch ook feestJe hebt er altijd gekke bij zitten maar over het algemeen valt het toch wel mee.
quote:Zoek de set op LSDB op en check de tracklist.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:19 schreef HugoBaas het volgende:
Misschien dat iemand hier het weet.
Er is een nummer van noize suppressor waarin een vrouw zingt. Niet bon crusher.
Een andere. Ik heb hem in een live set, maar wil graag weten hoe dat nummer heet.
Weet iemand het?
quote:Iemand zin om die paar gig binnen te halen en mij te vertellen of ik dat ook moet doen?Anybody who missed the HDE yesterday, or did attend but missed out on the Q-dance USB stick; here the contentshttp://bit.ly/Q-HDE
quote:Ik weet niet van welk feest de set is.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:25 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Zoek de set op LSDB op en check de tracklist.
quote:Ik ben bezig. Nog 30 minuten.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Iemand zin om die paar gig binnen te halen en mij te vertellen of ik dat ook moet doen?
quote:Wat is het dan? Downloaden gaat wel lekker snel, meer dan 2MB per secondeOp vrijdag 22 oktober 2010 14:30 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Iemand zin om die paar gig binnen te halen en mij te vertellen of ik dat ook moet doen?
quote:Daar ben ik dus benieuwd naarOp vrijdag 22 oktober 2010 15:03 schreef poiuytr het volgende:
[..]
Wat is het dan? Downloaden gaat wel lekker snel, meer dan 2MB per seconde
quote:Hmm oke, kijk vanmiddag wel even wat het isOp vrijdag 22 oktober 2010 15:10 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Daar ben ik dus benieuwd naarDe inhoud van de usb sticks die ze gister op Hard Dance Event uitgedeeld hebben. Ik gok iets van promotiemateriaal dus.
quote:Dus ik laat de download mooi nog even aanstaanOp vrijdag 22 oktober 2010 15:30 schreef Deeltjesversneller het volgende:
CDs van Defqon, Qlimax, Q-Base, HQ Q-Dance logo's, video's van allerlei Q-feesten
quote:Vind het nou niet echt een verbetering. Main melodie heeft idd veel weg van trapped...Op vrijdag 22 oktober 2010 16:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Double Dutch Darkies remix:
http://soundcloud.com/tuneboy/tnt-ddd-2-013
Melo doet me erg veel denken aan Dark Oscillators - Trapped ...
quote:Noize Suppressor - Lost S.T.F.Y.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:19 schreef HugoBaas het volgende:
Misschien dat iemand hier het weet.
Er is een nummer van noize suppressor waarin een vrouw zingt. Niet bon crusher.
Een andere. Ik heb hem in een live set, maar wil graag weten hoe dat nummer heet.
Weet iemand het?
quote:Josh & Wesz, Deepack en DBSTF supporten Alphaverb regelmatig maar niet heel veel.Op vrijdag 22 oktober 2010 18:42 schreef stoeltafel het volgende:
Worden de platen van Alphaverb ook al gedraaid door andere dj's ? Of draait tegenwoordig iedere dj zijn eigen platen.
quote:Nu je het zegt... het is eigenlijk precies dezelfde melodie.Op vrijdag 22 oktober 2010 16:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
quote:Wow, das relaxed.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:06 schreef Deeltjesversneller het volgende:
WINNERS FREE ALBUM: @SubtonixNYC @ltamminga @BaronpilsenerNL @PartyMellaaaa @timdawes @grevendn Contact me via www.alphaverb.nl for info!
Gefeliciteerd Baron
quote:The proposed VAT increase from 6% to 19% is bound to have disastrous consequences for the Dutch entertainment industry at large. Higher ticket prices will lead to a decrease in visitors, less events and a potential loss of jobs.
We cannot let this happen!
Please support our petition and vote over at www.zegneetegendebtw.nl
quote:Ene kant een beetje onzin. Kaartjes worden sowieso elke keer duurder. Q-dance weet toch wel dat sommige feesten van hun geheel uitverkocht raken.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:14 schreef eQuaL het volgende:
Dit al langsgekomen?
http://www.q-dance.com/q/(...)/list_messages/11719
[..]
quote:Wel meer zeikers op Q-Dance, omdat ze nu zelf al steeds de prijs verhogen en dan zou dit er nog eens bij komen. Dus als dit niet doorgaat kunnen ze zelf de prijs weer wat hoger makenOp vrijdag 22 oktober 2010 22:20 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Ene kant een beetje onzin. Kaartjes worden sowieso elke keer duurder. Q-dance weet toch wel dat sommige feesten van hun geheel uitverkocht raken.
quote:Klinkt wel lekker :y , althans het beginOp vrijdag 22 oktober 2010 16:37 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |