Ohquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:07 schreef Loveless85 het volgende:
Tombo
Zin om me te scheren natuurlijk...
Nou zegquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Oh
donderdag 14 oktober 2010 13:05 schreef naatje_1 het volgende:[/b]
[..]
hohohohoho, wel video's + pics online zetten dan heh
[..]
Heul nietWhat happens on the meet stays on the meet
quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
van mij mag je m er iook aalten hoor
Nee.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
Wordt er een groepsfoteau gemaakt op de meet?
fotoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:12 schreef pgrferrari het volgende:
Wordt er een groepsfoteau gemaakt op de meet?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nee maar als je nog geen baardgroei heb is het ook niet nodig hé
OHNOES!!! NU WETEN ZE HOE JE ER UIT ZIET!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in foto's hoor.Ik zie ze telkens weer terug komen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
foto
of
feateau
Verneuk een woord dan goed als je als een debiel wil praten
Het belandt allemaal in je dossier bij de AIVD hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OHNOES!!! NU WETEN ZE HOE JE ER UIT ZIET!!!
Dat kan me geen flikker schelen, anders zou ik niet naar meets gaan. Maar om wat ONZ/KLB-helden weer eens meetfoto's te horen afkraken heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OHNOES!!! NU WETEN ZE HOE JE ER UIT ZIET!!!
We kunnen ze ook gewoon niet plaatsen hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in foto's hoor.Ik zie ze telkens weer terug komen.
OHNOES!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het belandt allemaal in je dossier bij de AIVD hoor.
Mja, dan vind ik het prima.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
We kunnen ze ook gewoon niet plaatsen he
Hoe vaak ben ik wel niet uitgemaakt voor babyface, kom op zeg, het is fucking internetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan me geen flikker schelen, anders zou ik niet naar meets gaan. Maar om wat ONZ/KLB-helden weer eens meetfoto's te horen afkraken heb ik geen zin in.
Ja, of een gezamelijke photobucket ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
We kunnen de foto's toch gewoon naar elkaar mailen?
Met zo'n grote ploeg lekt er vroeg of laat altijd wel iets uit. Zie laatste die topics met foto's van 'oude' meets. Daar was ook continu gesteggel van mensen die nog wat vonden op hun HD en dan plaatsten en dat mocht dan weer niet van anderen etc. etc.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
We kunnen de foto's toch gewoon naar elkaar mailen?
Als het jou niet uit maakt kruip ik wel steeds achter jou, goed?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met zo'n grote ploeg lekt er vroeg of laat altijd wel iets uit. Zie laatste die topics met foto's van 'oude' meets. Daar was ook continu gesteggel van mensen die nog wat vonden op hun HD en dan plaatsten en dat mocht dan weer niet van anderen etc. etc.
Persoonlijk maakt het mij niet veel uit, als er maar niet expres idiote foto's geplaatst worden van mensen die er raar op staan ofzo.
Dat valt op hoor, dan denken ze allemaal dat jullie een stelletje zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het jou niet uit maakt kruip ik wel steeds achter jou, goed?
Ik kan me van die lijst zo mensen voorstellen die zich daar niet aan houdenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:22 schreef pgrferrari het volgende:
Mja, je moet deze groep toch wel kunnen vertrouwen.
Als we afspreken dat er geen foto's online komen vind ik het best, en hou ik me daar ook aan.
Maar misschien zoals Tombo zegt een gezamenlijke photobucket met password ofzo?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat valt op hoor, dan denken ze allemaal dat jullie een stelletje zijn
Ik vind het redelijk naief. Laten we wel zijn, al belanden foto's niet direct in een topic oid, mensen sturen het toch altijd wel ff door aan een of twee 'bekenden', en zo gaat het alsnog half FOK! rond of een andere lolbroek plaatst het dan ergens. Mij maakt het dus niet uit, maar iedereen heeft zo z'n redenen en die moet je respecteren, en die mensen dan ook gewoon niet / weinig op de foto zetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:22 schreef pgrferrari het volgende:
Mja, je moet deze groep toch wel kunnen vertrouwen.
Als we afspreken dat er geen foto's online komen vind ik het best, en hou ik me daar ook aan.
Maar misschien zoals Tombo zegt een gezamenlijke photobucket met password ofzo?
Oh...?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan me van die lijst zo mensen voorstellen die zich daar niet aan houden
Precies, en iedereen heeft wel een bekende / kennis die ook op FOK! zit (of via FOK!) waar je dan toch ff net 1 of 2 plaatjes aan laat zien, en zo gaat het balletje alsnog rollen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan me van die lijst zo mensen voorstellen die zich daar niet aan houden
Ja is ook, ik neem igg geen fototoestel meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk naief. Laten we wel zijn, al belanden foto's niet direct in een topic oid, mensen sturen het toch altijd wel ff door aan een of twee 'bekenden', en zo gaat het alsnog half FOK! rond of een andere lolbroek plaatst het dan ergens. Mij maakt het dus niet uit, maar iedereen heeft zo z'n redenen en die moet je respecteren, en die mensen dan ook gewoon niet / weinig op de foto zetten.
Ik snap sowieso niet zo goed waarom bij zoiets er continu foto's gemaakt moeten worden. Een paar keer is leuk, maar er hoeft toch ook niet door tig mensen tientallen plaatjes geschoten te worden.
Eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:27 schreef Myraela het volgende:
Het lekt altijd uit.En ik vind het niet erg als er dan een foto van mij tussen zit, maar het zijn nooit de charmante foto's die uitlekken.
![]()
Als er wat spontane foto's gemaakt worden, prima. Maar als ik er belachelijk op sta mag die foto nog direct verwijderd worden.Groepsfoto's zie ik het nut niet van, die zijn puur geposeerd om aan andere te laten zien in mijn ogen, want als je op de meet was zijn spontane foto's toch veel toffer.
truequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:27 schreef Myraela het volgende:
Het lekt altijd uit.En ik vind het niet erg als er dan een foto van mij tussen zit, maar het zijn nooit de charmante foto's die uitlekken.
![]()
Als er wat spontane foto's gemaakt worden, prima. Maar als ik er belachelijk op sta mag die foto nog direct verwijderd worden.Groepsfoto's zie ik het nut niet van, die zijn puur geposeerd om aan andere te laten zien in mijn ogen, want als je op de meet was zijn spontane foto's toch veel toffer.
Zegt de man die altijd maar foto's maaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:30 schreef Socios het volgende:
Sowieso de drang om altijd maar foto´s te maken._! Geniet van de momenten en ben er niet steeds mee bezig.
Bij optredens ofzo ziet men sommige mensen de hele tijd foto´s maken of filmen.Staan ze dan met hun kutcameraatje of mobiele telefoon.
_! En dat alleen maar om later aan anderen te kunnen laten zien `hoe leuk men het wel niet gehad heeft en hoe sociaal men wel niet was´
_!
Ik neem niet eens een fototoestel mee, mang.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
Zegt de man die altijd maar foto's maakt
Waarom sta je anders bekent als de treinspotter? Of kijk je alleen naar treinen en maak je er geen foto's van?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik neem niet eens een fototoestel mee, mang.![]()
Sterker nog, op mijn telefoon zit niet eens een camera.
Ik maak er lang niet altijd foto´s van. Tijdens verreweg de meeste treinreizen niet. Louter in `bijzondere´ gevallen (meestal in het buitenland).quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom sta je anders bekent als de treinspotter? Of kijk je alleen naar treinen en maak je er geen foto's van?
Die mag jij houden voor eigen gebruik. Beleef je ook nog eens watquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
Dus een foto van Tombola en Myr die zoenen moeten we verwijderen?
Dat geile beeld gewoon opslaan op het netvlies.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
Dus een foto van Tombola en Myr die zoenen moeten we verwijderen?
Dat begrijp ik welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die mag jij houden voor eigen gebruik. Beleef je ook nog eens wat
Maar zo moeilijk is het niet toch? Gewoon common sense, rare foto's wegpleuren, mensen zoals Myr en Tombola die liever niet op de foto willen gewoon niet expres veel op de foto zetten en als je iets online gooit in de SC hier ofzo daar een beetje rekening mee houden
Wat is je goede kant?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga wel op de foto
Maar alleen me goede kant mag gefotografeerd worden
Dat hebben ze zelf al gezegdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef Koen66 het volgende:
Gaan we er al van uit dat de dames gaan zoenen
Ik weet niet meer of rechts me goede kant is of linksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is je goede kant?![]()
Kunnen we de voor & achterkant wel uitelkaar houden?
Maar C_A vanavond half 8 een uurtje gamen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of rechts me goede kant is of links
Dan ben ik hardlopenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar C_A vanavond half 8 een uurtje gamen?
Met een Nokia 8210 zeker.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef Koen66 het volgende:
Gaan we zaterdagavond allemaal mobiel fokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2010 13:47:32 ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ok wat is mijn goede kant?
Links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?DE ACHTERKANT HAHAHA XDDDDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry![]()
Links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?Maakt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?Je hebt geen linkerkant?? (zie geen pic)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Whahahaah je linkerkant komt hier niet door de vuurmuurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt geen linkerkant?? (zie geen pic)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whahahaah je linkerkant komt hier niet door de vuurmuur
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil wel met patrique op de foto.... stel je voor dat hij binnenkort beroemd word
waar staat dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
C_a, beetje jammer dit: Muziek: Nick en Simon, Jan Smit, Westlife, songfestival, Rachel Kramer.
Op je hyves misschien?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar staat dat?
Nick
Jan Smit
Westlife
Hier zitten heel veel singfestival liefhebbers, dus pas op wat je zegt![]()
Rachel
ow mij maakt het niet uit hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen foto's van je hyves hier plaatsen, zonder de link te veranderen
Oh, weer zo'n snuffelaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen foto's van je hyves hier plaatsen, zonder de link te veranderen
owquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow mij maakt het niet uit hoor.
Mijn hyves staat ook onder het knopje homepage
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Jullie weten wel dat het zoenen maar een grapje was he?
Het gebeurt gewoon.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Inderdaad, ja...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is een grote teleurstelling
Gaat een beetje lastig he, zo'n Speedlite 580 EX er bij in die flamoes proppen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Foto's van de binnenvoering, daar gaat het om!
Moet ik nu al mijn nieuwe kleren uit elkaar halen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Foto's van de binnenvoering, daar gaat het om!
Mag ook met een andere dame als dat beter aanvoeltquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Dit schreeuwt om een URL.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb op mijn hyves nog foto's van mijn emo periode.Donkere ogen, arafat sjaaltje.
Dan drink ik wel dubbel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Tombo dronken krijgen wordt heel lastig. Ze tilt nog niet eens een glas met alcoholhoudende drank op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Het emo-gehalte valt me enorm mee daar, Myr.
Neee!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Dat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
De foto's worden achteraf uitsluitend onder meetgangers verspreid. Wie er dan NOG niet op wil, sorry, die zal toch ook zelf wat moeite moeten doen om uit de vuurlinie te blijven. Het is niet alsof niemand nergens nooit meer foto's van mag maken omdat één persoon bang is dat hij misschien weleens ergens op één van de foto's zou kunnen opduiken natuurlijk.
Zo erg is het nou ook weer niet? Je afmelden omdat twee meisjes niet willen zoenen met elkaar...quote:
JJH wil graag zoenen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil zaterdag met een lekkere kerel zoenen.. Wie?
Sarcasm doesn't work on the internet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet? Je afmelden omdat twee meisjes niet willen zoenen met elkaar...
Daar heb je smileys voorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Sarcasm doesn't work on the internet.
Dat zou ik me goed voor kunnen stellen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet? Je afmelden omdat twee meisjes niet willen zoenen met elkaar...
Natuurlijk is het geil om twee meisjes te zien zoenen. Het zou mooi zijn als dat gebeurt. Maar om nou niet te komen als dat niet `gegarandeerd´ is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zou ik me goed voor kunnen stellen.
Mooie meid ben je en een pony staat leukquote:
Als het over de trein ging weet ik het ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul niet. Ik wilde wat vragen. Maar ik ben het alweer vergeten.
Het was toch een garpje man!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geil om twee meisjes te zien zoenen. Het zou mooi zijn als dat gebeurt. Maar om nou niet te komen als dat niet `gegarandeerd´ is.
Myraela weet steeds meer van treintjes. Dat blijft straks niet beperkt tot "hoe tof, een roze trein!"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het over de trein ging weet ik het ook
We kunnen wel een treinenquiz houden, kijken wie het meest van treinen weet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vragen of ik daar mocht slapen na de meet. Maar kan ik ook wel aan jou vragen hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was wel echt een tof roze treintje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Myraela weet steeds meer van treintjes. Dat blijft straks niet beperkt tot "hoe tof, een roze trein!"
Haha, gaat goed!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
Dat was wel echt een tof roze treintje.Alleen had de rest ook roze moeten zijn. Was een fyra richting amsterdam.
Nee, laat je niets aanpraten. Dat komt van een groep die altijd iets te klagen heeft over het hogesnelheidsspoor in Nederland.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
En fyra zijn voor de rest kuttreintjes. Heb ik van horen zeggen.
Die was niet mooi. Zag er wel heel oud uit, dan vind ik een koploper mooier.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, gaat goed!De "IC Berlin" ken je ook al.
Rest de ICE nog.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
Die was niet mooi. Zag er wel heel oud uit, dan vind ik een koploper mooier.
Jij ging anders ook liever met die andere trein.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, laat je niets aanpraten. Dat komt van een groep die altijd iets te klagen heeft over het hogesnelheidsspoor in Nederland.
Met Thalys, ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
Jij ging anders ook liever met die andere trein.
JJH, je hebt herfstblaadjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef JJH het volgende:
[..]
We kunnen wel een treinenquiz houden, kijken wie het meest van treinen weet.
T zou kunnen, en t zou mogen. Maar ik snurk wel een beetje hard heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vragen of ik daar mocht slapen na de meet. Maar kan ik ook wel aan jou vragen hoor.
Mag ik bij jou slapen na de meet?
Pimpel express heet dat ding.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, gaat goed!De "IC Berlin" ken je ook al.
Aaaaaaaaaaaaawquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
Awww ook mijn hondje als puppy staat er nog op.![]()
[ afbeelding ]
Rauzerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil zaterdag met een lekkere kerel zoenen.. Wie?
Ook ik was niet serieus he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geil om twee meisjes te zien zoenen. Het zou mooi zijn als dat gebeurt. Maar om nou niet te komen als dat niet `gegarandeerd´ is.
jij heb socios toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een lekkere kerel zoenen trouwens. Ze zijn niet allemaal voor Pat.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JJH, je hebt herfstblaadjes![]()
Ik scrolde en dacht "hey sneeuw, whut" maar toen ging ik goed kijken
Nee dat anderequote:
Da's kut.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
Als enige een heel tentamen perfect maken en dan de bronvermelding vergeten waardoor je alsnog gaat zakken.
Dan heb je hem dus niet perfect gemaaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
Als enige een heel tentamen perfect maken en dan de bronvermelding vergeten waardoor je alsnog gaat zakken.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
Ja haha, grappig, ff lachen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je hem dus niet perfect gemaakt
Altijd vol medeleven jij hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je hem dus niet perfect gemaakt
Helleuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:39 schreef kitao het volgende:
goeiemiddag.
ik heb het gehaald , ik zit in de 600.
quote:
Ik reageerde geeneens op jou.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef kitao het volgende:
[..]
heb ik net 120 voor gereden , je moet er wat voor over hebben.
daarom ben ik ook maar van school gegaan, stelletje muggenzifters soms.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
hoe dat zo , en wie is mijn baas eigenlijk behalve ikzelf en de bank ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu is je baas ook blij met je, toch Kitao?
Prima en aan de overkant?quote:
*kopje terug geeft*quote:
O, ik dacht dat je wel ergens werkzaam was. Meestal doe je dat onder een baas, maar een eigen bedrijf kan ook. Net als geen werk hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:49 schreef kitao het volgende:
[..]
hoe dat zo , en wie is mijn baas eigenlijk behalve ikzelf en de bank ?
Ik noem dat een werkgever , geen baas.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je wel ergens werkzaam was. Meestal doe je dat onder een baas, maar een eigen bedrijf kan ook. Net als geen werk hebben.
Een pot nat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:56 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik noem dat een werkgever , geen baas.
hooguit uitbater soms.
morgen wordt ie pas blij als ik een briefje haal bij de bedrijfsarts dat ik een flink aantal werkzaamheden niet meer kan verrichten vanwege een krakende meniscus.quote:
Wat lief, 2 grote mannen, waarvan de ene de ander kriebeltquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief, 2 grote mannen, waarvan de ene de ander kriebelt
Hmm, toch geen blijvende schade?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef kitao het volgende:
[..]
morgen wordt ie pas blij als ik een briefje haal bij de bedrijfsarts dat ik een flink aantal werkzaamheden niet meer kan verrichten vanwege een krakende meniscus.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief, 2 grote mannen, waarvan de ene de ander kriebelt
ik hoop van niet , ik zal wrs worden doorverwezen voor een foto in de polykliniek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hmm, toch geen blijvende schade?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lag op de bank en toen kwam die stiekem liggen. Hoe lievvvvv.
Awquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit soms onder het buro.quote:
Ook een mannetje zeker?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Tofquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je dat briefje dan krijgt morgen, sterktequote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef kitao het volgende:
[..]
morgen wordt ie pas blij als ik een briefje haal bij de bedrijfsarts dat ik een flink aantal werkzaamheden niet meer kan verrichten vanwege een krakende meniscus.
Oh okee, zo had k het nog niet bekekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:09 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zit soms onder het buro.
![]()
nee, ik ben procesoperator maar daar komt ook nogal wat onderhoudswerkzaamheden bij kijken op moeilijk te bereiken plaatsen.
plus dat ik, indien ik buiten in de fabriek loop, ik aardig wat trappen loop.
Ja.quote:
Ik ben wel 3de keus hoor, hij gaat liever bij mijn moeders vriend of mijn moeder liggen. Maar die zaten allebei niet goed.quote:
schattige boezem.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Katten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
aaawww wat een schatjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
ik voel me dan wel a-collegiaal want dat betekent dat een ander die werkzaamheden moet opvangen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat briefje dan krijgt morgen, sterkte
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
Hij is wel heel mooi grijs.
[ afbeelding ]
Maar mijn eigen zwarte kat blijft toch de liefste hoor.
Heb je geslapen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Hallo.
Jullie hadden het over foto's, ik ben het eens met Myraela.
Valt wel mee toch, iedereen heeft wel eens blessure of iets waardoor minder kan op werkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:14 schreef kitao het volgende:
[..]
ik voel me dan wel a-collegiaal want dat betekent dat een ander die werkzaamheden moet opvangen.
maar na afgelopen week loop ik al bijna een week mankjes.
Mooi, ziet eruit als een aparte kleur grijsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb inderdaad geslapen! En ik voel me een stukje beter.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je geslapen?
Hoe voel je je?
Bellabipsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Hallo.
Oh fijn, weet je ook weer waar je staatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel 3de keus hoor, hij gaat liever bij mijn moeders vriend of mijn moeder liggen. Maar die zaten allebei niet goed.
Oh okee. Wat zei die er ook weer over?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Hallo.
slimme kat , maakt zelf de knoopjes van je truitje los.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Hij bijt me ook als ik niet goed aai.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh fijn, weet je ook weer waar je staat
Van dat foto's altijd uitlekken maar nooit de charmante en dat de anderen verwijderd mogen worden, en dat groepsfoto's stom zijn enzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Wat zei die er ook weer over?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:19 schreef kitao het volgende:
[..]
slimme kat , maakt zelf de knoopjes van je truitje los.
of werd je wollen vestje even flink gerafeld ?
dat is zeker zo , ik heb iemand in de ploeg gehad die hoefde 2 maanden lang alleen maar op een stoel in de controlekamer te gaan zitten. En wij maar zwoegen buiten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, iedereen heeft wel eens blessure of iets waardoor minder kan op werk
Jij hebt ook ws wel eens meer gedaan dan je collega op bepaalde momenten.
[..]
Ik heb ze wel, dus ik moet ze steeds afscherenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe niet aan stoppels, die staan me niet.
En ze zijn dondersonhandig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze wel, dus ik moet ze steeds afscheren
was maar geintje Myr, jij kan daar wel tegen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vestje zit nog helemaal dicht hoor. Dat heeft alleen maar het bovenste stukje knopen.
Oh okeequote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van dat foto's altijd uitlekken maar nooit de charmante en dat de anderen verwijderd mogen worden, en dat groepsfoto's stom zijn enzo.
Ik heb ook een kater die het liefst met zijn hoofd op mijn borsten ligtquote:
Geef 'm eens ongelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook een kater die het liefst met zijn hoofd op mijn borsten ligt
HOIquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van dat foto's altijd uitlekken maar nooit de charmante en dat de anderen verwijderd mogen worden, en dat groepsfoto's stom zijn enzo.
Lekker zacht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook een kater die het liefst met zijn hoofd op mijn borsten ligt
Gewoon de katten als deken gebruiken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:29 schreef Myraela het volgende:
Nu is mijn zwarte jaloers.Komt even tegen mijn been aanstaan en miauwen en ligt nu op schoot. Doet die normaal zelden.
Geen idee, ik doe dat nooitquote:
True, true.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Katten kijken gewon waar de aandacht is. Daar gaan ze naartoe. Ze springen in je krant, op je toetsenbord, maakt niet uit
dat vind ik nou echt zielig om die prachtige beesten te villen tot lappendeken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon de katten als deken gebruiken.
Die grijze loopt altijd op je gezicht af en duwt dan echt zijn snuitje tegen je mond aan. Net alsof die je kust.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Katten kijken gewon waar de aandacht is. Daar gaan ze naartoe. Ze springen in je krant, op je toetsenbord, maakt niet uit
aandachtshoeren heh, en de baasjes lijken op hun beestenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
en dat laat jij toe ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die grijze loopt altijd op je gezicht af en duwt dan echt zijn snuitje tegen je mond aan. Net alsof die je kust.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:33 schreef kitao het volgende:
[..]
dat vind ik nou echt zielig om die prachtige beesten te villen tot lappendeken.
touché.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik steek mijn tong uit zodat ik dat beest lekker kan bekken.
Mannenborst.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:40 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zou toch wel willen liggen tegen een mannenborst?
Dat dat en dat jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannenborst.Mannenbuikjes.
Borsthaar.
geschoren is toch in de mode ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dat en dat ja
Bring it on!![]()
Ja, daar kan je lekker in kroelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Dan doe ik dit keer niet mee met de mode. Borsthaar is geil en fijn.
Dunno, ik prefereer iig geen pakken shag.quote:
Geef mij maar lekker gladquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dunno, ik prefereer iig geen pakken shag.
ieder zn meug , smaak kun je toch niet veranderen, wel enigzins je uiterlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Dan doe ik dit keer niet mee met de mode. Borsthaar is geil en fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.megalomaniac
Ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geef mij maar lekker glad
Ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar kan je lekker in kroelen![]()
Ciao Symphquote:
dat kietelt toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar kan je lekker in kroelen![]()
Daar heb je katten toch voor, om te kroelen?quote:
en honden, konijnen en andere fluffy beestjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar heb je katten toch voor, om te kroelen?
Mannen zijn fijner.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar heb je katten toch voor, om te kroelen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en honden, konijnen en andere fluffy beestjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |