quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lag op de bank en toen kwam die stiekem liggen. Hoe lievvvvv.
Awquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit soms onder het buro.quote:
Ook een mannetje zeker?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Tofquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je dat briefje dan krijgt morgen, sterktequote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef kitao het volgende:
[..]
morgen wordt ie pas blij als ik een briefje haal bij de bedrijfsarts dat ik een flink aantal werkzaamheden niet meer kan verrichten vanwege een krakende meniscus.
Oh okee, zo had k het nog niet bekekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:09 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zit soms onder het buro.
![]()
nee, ik ben procesoperator maar daar komt ook nogal wat onderhoudswerkzaamheden bij kijken op moeilijk te bereiken plaatsen.
plus dat ik, indien ik buiten in de fabriek loop, ik aardig wat trappen loop.
Ja.quote:
Ik ben wel 3de keus hoor, hij gaat liever bij mijn moeders vriend of mijn moeder liggen. Maar die zaten allebei niet goed.quote:
schattige boezem.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Katten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
aaawww wat een schatjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
ik voel me dan wel a-collegiaal want dat betekent dat een ander die werkzaamheden moet opvangen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat briefje dan krijgt morgen, sterkte
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
Hij is wel heel mooi grijs.
[ afbeelding ]
Maar mijn eigen zwarte kat blijft toch de liefste hoor.
Heb je geslapen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Hallo.
Jullie hadden het over foto's, ik ben het eens met Myraela.
Valt wel mee toch, iedereen heeft wel eens blessure of iets waardoor minder kan op werkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:14 schreef kitao het volgende:
[..]
ik voel me dan wel a-collegiaal want dat betekent dat een ander die werkzaamheden moet opvangen.
maar na afgelopen week loop ik al bijna een week mankjes.
Mooi, ziet eruit als een aparte kleur grijsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb inderdaad geslapen! En ik voel me een stukje beter.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je geslapen?
Hoe voel je je?
Bellabipsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Hallo.
Oh fijn, weet je ook weer waar je staatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel 3de keus hoor, hij gaat liever bij mijn moeders vriend of mijn moeder liggen. Maar die zaten allebei niet goed.
Oh okee. Wat zei die er ook weer over?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Hallo.
slimme kat , maakt zelf de knoopjes van je truitje los.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Hij bijt me ook als ik niet goed aai.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh fijn, weet je ook weer waar je staat
Van dat foto's altijd uitlekken maar nooit de charmante en dat de anderen verwijderd mogen worden, en dat groepsfoto's stom zijn enzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee. Wat zei die er ook weer over?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:19 schreef kitao het volgende:
[..]
slimme kat , maakt zelf de knoopjes van je truitje los.
of werd je wollen vestje even flink gerafeld ?
dat is zeker zo , ik heb iemand in de ploeg gehad die hoefde 2 maanden lang alleen maar op een stoel in de controlekamer te gaan zitten. En wij maar zwoegen buiten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, iedereen heeft wel eens blessure of iets waardoor minder kan op werk
Jij hebt ook ws wel eens meer gedaan dan je collega op bepaalde momenten.
[..]
Ik heb ze wel, dus ik moet ze steeds afscherenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik doe niet aan stoppels, die staan me niet.
En ze zijn dondersonhandig.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:24 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb ze wel, dus ik moet ze steeds afscheren
was maar geintje Myr, jij kan daar wel tegen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat vestje zit nog helemaal dicht hoor. Dat heeft alleen maar het bovenste stukje knopen.
Oh okeequote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van dat foto's altijd uitlekken maar nooit de charmante en dat de anderen verwijderd mogen worden, en dat groepsfoto's stom zijn enzo.
Ik heb ook een kater die het liefst met zijn hoofd op mijn borsten ligtquote:
Geef 'm eens ongelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook een kater die het liefst met zijn hoofd op mijn borsten ligt
HOIquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Van dat foto's altijd uitlekken maar nooit de charmante en dat de anderen verwijderd mogen worden, en dat groepsfoto's stom zijn enzo.
Lekker zacht.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb ook een kater die het liefst met zijn hoofd op mijn borsten ligt
Gewoon de katten als deken gebruiken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:29 schreef Myraela het volgende:
Nu is mijn zwarte jaloers.Komt even tegen mijn been aanstaan en miauwen en ligt nu op schoot. Doet die normaal zelden.
Geen idee, ik doe dat nooitquote:
True, true.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Katten kijken gewon waar de aandacht is. Daar gaan ze naartoe. Ze springen in je krant, op je toetsenbord, maakt niet uit
dat vind ik nou echt zielig om die prachtige beesten te villen tot lappendeken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Gewoon de katten als deken gebruiken.
Die grijze loopt altijd op je gezicht af en duwt dan echt zijn snuitje tegen je mond aan. Net alsof die je kust.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
Katten kijken gewon waar de aandacht is. Daar gaan ze naartoe. Ze springen in je krant, op je toetsenbord, maakt niet uit
aandachtshoeren heh, en de baasjes lijken op hun beestenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:31 schreef Dr_Flash het volgende:
en dat laat jij toe ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die grijze loopt altijd op je gezicht af en duwt dan echt zijn snuitje tegen je mond aan. Net alsof die je kust.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:33 schreef kitao het volgende:
[..]
dat vind ik nou echt zielig om die prachtige beesten te villen tot lappendeken.
touché.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik steek mijn tong uit zodat ik dat beest lekker kan bekken.
Mannenborst.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:40 schreef D. het volgende:
[..]
Jij zou toch wel willen liggen tegen een mannenborst?
Dat dat en dat jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mannenborst.Mannenbuikjes.
Borsthaar.
geschoren is toch in de mode ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat dat en dat ja
Bring it on!![]()
Ja, daar kan je lekker in kroelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Dan doe ik dit keer niet mee met de mode. Borsthaar is geil en fijn.
Dunno, ik prefereer iig geen pakken shag.quote:
Geef mij maar lekker gladquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dunno, ik prefereer iig geen pakken shag.
ieder zn meug , smaak kun je toch niet veranderen, wel enigzins je uiterlijk.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nah. Dan doe ik dit keer niet mee met de mode. Borsthaar is geil en fijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.megalomaniac
Ik ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:54 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geef mij maar lekker glad
Ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar kan je lekker in kroelen![]()
Ciao Symphquote:
dat kietelt toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:52 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, daar kan je lekker in kroelen![]()
Daar heb je katten toch voor, om te kroelen?quote:
en honden, konijnen en andere fluffy beestjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar heb je katten toch voor, om te kroelen?
Mannen zijn fijner.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Daar heb je katten toch voor, om te kroelen?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en honden, konijnen en andere fluffy beestjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |