Mooie meid ben je en een pony staat leukquote:
Als het over de trein ging weet ik het ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Heul niet. Ik wilde wat vragen. Maar ik ben het alweer vergeten.
Het was toch een garpje man!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geil om twee meisjes te zien zoenen. Het zou mooi zijn als dat gebeurt. Maar om nou niet te komen als dat niet `gegarandeerd´ is.
Myraela weet steeds meer van treintjes. Dat blijft straks niet beperkt tot "hoe tof, een roze trein!"quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
Als het over de trein ging weet ik het ook
We kunnen wel een treinenquiz houden, kijken wie het meest van treinen weet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vragen of ik daar mocht slapen na de meet. Maar kan ik ook wel aan jou vragen hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat was wel echt een tof roze treintje.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef Socios het volgende:
[..]
Myraela weet steeds meer van treintjes. Dat blijft straks niet beperkt tot "hoe tof, een roze trein!"
Haha, gaat goed!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
Dat was wel echt een tof roze treintje.Alleen had de rest ook roze moeten zijn. Was een fyra richting amsterdam.
Nee, laat je niets aanpraten. Dat komt van een groep die altijd iets te klagen heeft over het hogesnelheidsspoor in Nederland.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:54 schreef Myraela het volgende:
En fyra zijn voor de rest kuttreintjes. Heb ik van horen zeggen.
Die was niet mooi. Zag er wel heel oud uit, dan vind ik een koploper mooier.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, gaat goed!De "IC Berlin" ken je ook al.
Rest de ICE nog.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Myraela het volgende:
Die was niet mooi. Zag er wel heel oud uit, dan vind ik een koploper mooier.
Jij ging anders ook liever met die andere trein.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee, laat je niets aanpraten. Dat komt van een groep die altijd iets te klagen heeft over het hogesnelheidsspoor in Nederland.
Met Thalys, ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:56 schreef Myraela het volgende:
Jij ging anders ook liever met die andere trein.
JJH, je hebt herfstblaadjesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:52 schreef JJH het volgende:
[..]
We kunnen wel een treinenquiz houden, kijken wie het meest van treinen weet.
T zou kunnen, en t zou mogen. Maar ik snurk wel een beetje hard heb ik van horen zeggen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk vragen of ik daar mocht slapen na de meet. Maar kan ik ook wel aan jou vragen hoor.
Mag ik bij jou slapen na de meet?
Pimpel express heet dat ding.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:55 schreef Socios het volgende:
[..]
Haha, gaat goed!De "IC Berlin" ken je ook al.
Aaaaaaaaaaaaawquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef Myraela het volgende:
Awww ook mijn hondje als puppy staat er nog op.![]()
[ afbeelding ]
Rauzerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil zaterdag met een lekkere kerel zoenen.. Wie?
Ook ik was niet serieus he.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:44 schreef Socios het volgende:
[..]
Natuurlijk is het geil om twee meisjes te zien zoenen. Het zou mooi zijn als dat gebeurt. Maar om nou niet te komen als dat niet `gegarandeerd´ is.
jij heb socios toch?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:08 schreef Myraela het volgende:
Ik wil ook een lekkere kerel zoenen trouwens. Ze zijn niet allemaal voor Pat.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
JJH, je hebt herfstblaadjes![]()
Ik scrolde en dacht "hey sneeuw, whut" maar toen ging ik goed kijken
Nee dat anderequote:
Da's kut.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
Als enige een heel tentamen perfect maken en dan de bronvermelding vergeten waardoor je alsnog gaat zakken.
Dan heb je hem dus niet perfect gemaaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
Als enige een heel tentamen perfect maken en dan de bronvermelding vergeten waardoor je alsnog gaat zakken.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
Ja haha, grappig, ff lachen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je hem dus niet perfect gemaakt
Altijd vol medeleven jij hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dan heb je hem dus niet perfect gemaakt
Helleuquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:39 schreef kitao het volgende:
goeiemiddag.
ik heb het gehaald , ik zit in de 600.
quote:
Ik reageerde geeneens op jou.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef kitao het volgende:
[..]
heb ik net 120 voor gereden , je moet er wat voor over hebben.
daarom ben ik ook maar van school gegaan, stelletje muggenzifters soms.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
hoe dat zo , en wie is mijn baas eigenlijk behalve ikzelf en de bank ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu is je baas ook blij met je, toch Kitao?
Prima en aan de overkant?quote:
*kopje terug geeft*quote:
O, ik dacht dat je wel ergens werkzaam was. Meestal doe je dat onder een baas, maar een eigen bedrijf kan ook. Net als geen werk hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:49 schreef kitao het volgende:
[..]
hoe dat zo , en wie is mijn baas eigenlijk behalve ikzelf en de bank ?
Ik noem dat een werkgever , geen baas.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je wel ergens werkzaam was. Meestal doe je dat onder een baas, maar een eigen bedrijf kan ook. Net als geen werk hebben.
Een pot nat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:56 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik noem dat een werkgever , geen baas.
hooguit uitbater soms.
morgen wordt ie pas blij als ik een briefje haal bij de bedrijfsarts dat ik een flink aantal werkzaamheden niet meer kan verrichten vanwege een krakende meniscus.quote:
Wat lief, 2 grote mannen, waarvan de ene de ander kriebeltquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief, 2 grote mannen, waarvan de ene de ander kriebelt
Hmm, toch geen blijvende schade?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef kitao het volgende:
[..]
morgen wordt ie pas blij als ik een briefje haal bij de bedrijfsarts dat ik een flink aantal werkzaamheden niet meer kan verrichten vanwege een krakende meniscus.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief, 2 grote mannen, waarvan de ene de ander kriebelt
ik hoop van niet , ik zal wrs worden doorverwezen voor een foto in de polykliniek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hmm, toch geen blijvende schade?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |