ow mij maakt het niet uit hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen foto's van je hyves hier plaatsen, zonder de link te veranderen
Oh, weer zo'n snuffelaar.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Geen foto's van je hyves hier plaatsen, zonder de link te veranderen
owquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ow mij maakt het niet uit hoor.
Mijn hyves staat ook onder het knopje homepage
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Jullie weten wel dat het zoenen maar een grapje was he?
Het gebeurt gewoon.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Inderdaad, ja...quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Dat is een grote teleurstelling
Gaat een beetje lastig he, zo'n Speedlite 580 EX er bij in die flamoes proppen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Foto's van de binnenvoering, daar gaat het om!
Moet ik nu al mijn nieuwe kleren uit elkaar halen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:26 schreef Loveless85 het volgende:
Foto's van de binnenvoering, daar gaat het om!
Mag ook met een andere dame als dat beter aanvoeltquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Dit schreeuwt om een URL.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:28 schreef Myraela het volgende:
Ik heb op mijn hyves nog foto's van mijn emo periode.Donkere ogen, arafat sjaaltje.
Dan drink ik wel dubbel.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:31 schreef -Vaduz- het volgende:
Tombo dronken krijgen wordt heel lastig. Ze tilt nog niet eens een glas met alcoholhoudende drank op.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij ook wel eigenlijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:34 schreef -Vaduz- het volgende:
Het emo-gehalte valt me enorm mee daar, Myr.
Neee!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:21 schreef Myraela het volgende:
Dat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:27 schreef Dr_Flash het volgende:
De foto's worden achteraf uitsluitend onder meetgangers verspreid. Wie er dan NOG niet op wil, sorry, die zal toch ook zelf wat moeite moeten doen om uit de vuurlinie te blijven. Het is niet alsof niemand nergens nooit meer foto's van mag maken omdat één persoon bang is dat hij misschien weleens ergens op één van de foto's zou kunnen opduiken natuurlijk.
Zo erg is het nou ook weer niet? Je afmelden omdat twee meisjes niet willen zoenen met elkaar...quote:
JJH wil graag zoenen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik wil zaterdag met een lekkere kerel zoenen.. Wie?
Sarcasm doesn't work on the internet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet? Je afmelden omdat twee meisjes niet willen zoenen met elkaar...
Daar heb je smileys voorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Sarcasm doesn't work on the internet.
Dat zou ik me goed voor kunnen stellen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Zo erg is het nou ook weer niet? Je afmelden omdat twee meisjes niet willen zoenen met elkaar...
Natuurlijk is het geil om twee meisjes te zien zoenen. Het zou mooi zijn als dat gebeurt. Maar om nou niet te komen als dat niet `gegarandeerd´ is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:43 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat zou ik me goed voor kunnen stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |