Eens.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:27 schreef Myraela het volgende:
Het lekt altijd uit.En ik vind het niet erg als er dan een foto van mij tussen zit, maar het zijn nooit de charmante foto's die uitlekken.
![]()
Als er wat spontane foto's gemaakt worden, prima. Maar als ik er belachelijk op sta mag die foto nog direct verwijderd worden.Groepsfoto's zie ik het nut niet van, die zijn puur geposeerd om aan andere te laten zien in mijn ogen, want als je op de meet was zijn spontane foto's toch veel toffer.
truequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:27 schreef Myraela het volgende:
Het lekt altijd uit.En ik vind het niet erg als er dan een foto van mij tussen zit, maar het zijn nooit de charmante foto's die uitlekken.
![]()
Als er wat spontane foto's gemaakt worden, prima. Maar als ik er belachelijk op sta mag die foto nog direct verwijderd worden.Groepsfoto's zie ik het nut niet van, die zijn puur geposeerd om aan andere te laten zien in mijn ogen, want als je op de meet was zijn spontane foto's toch veel toffer.
Zegt de man die altijd maar foto's maaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:30 schreef Socios het volgende:
Sowieso de drang om altijd maar foto´s te maken._! Geniet van de momenten en ben er niet steeds mee bezig.
Bij optredens ofzo ziet men sommige mensen de hele tijd foto´s maken of filmen.Staan ze dan met hun kutcameraatje of mobiele telefoon.
_! En dat alleen maar om later aan anderen te kunnen laten zien `hoe leuk men het wel niet gehad heeft en hoe sociaal men wel niet was´
_!
Ik neem niet eens een fototoestel mee, mang.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:31 schreef naatje_1 het volgende:
Zegt de man die altijd maar foto's maakt
Waarom sta je anders bekent als de treinspotter? Of kijk je alleen naar treinen en maak je er geen foto's van?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:32 schreef Socios het volgende:
[..]
Ik neem niet eens een fototoestel mee, mang.![]()
Sterker nog, op mijn telefoon zit niet eens een camera.
Ik maak er lang niet altijd foto´s van. Tijdens verreweg de meeste treinreizen niet. Louter in `bijzondere´ gevallen (meestal in het buitenland).quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:33 schreef naatje_1 het volgende:
Waarom sta je anders bekent als de treinspotter? Of kijk je alleen naar treinen en maak je er geen foto's van?
Die mag jij houden voor eigen gebruik. Beleef je ook nog eens watquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
Dus een foto van Tombola en Myr die zoenen moeten we verwijderen?
Dat geile beeld gewoon opslaan op het netvlies.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:34 schreef pgrferrari het volgende:
Dus een foto van Tombola en Myr die zoenen moeten we verwijderen?
Dat begrijp ik welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die mag jij houden voor eigen gebruik. Beleef je ook nog eens wat
Maar zo moeilijk is het niet toch? Gewoon common sense, rare foto's wegpleuren, mensen zoals Myr en Tombola die liever niet op de foto willen gewoon niet expres veel op de foto zetten en als je iets online gooit in de SC hier ofzo daar een beetje rekening mee houden
Wat is je goede kant?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ga wel op de foto
Maar alleen me goede kant mag gefotografeerd worden
Dat hebben ze zelf al gezegdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef Koen66 het volgende:
Gaan we er al van uit dat de dames gaan zoenen
Ik weet niet meer of rechts me goede kant is of linksquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wat is je goede kant?![]()
Kunnen we de voor & achterkant wel uitelkaar houden?
Maar C_A vanavond half 8 een uurtje gamen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of rechts me goede kant is of links
Dan ben ik hardlopenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar C_A vanavond half 8 een uurtje gamen?
Met een Nokia 8210 zeker.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef Koen66 het volgende:
Gaan we zaterdagavond allemaal mobiel fokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2010 13:47:32 ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ok wat is mijn goede kant?
Links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?DE ACHTERKANT HAHAHA XDDDDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry![]()
Links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?Maakt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?Je hebt geen linkerkant?? (zie geen pic)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Whahahaah je linkerkant komt hier niet door de vuurmuurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt geen linkerkant?? (zie geen pic)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whahahaah je linkerkant komt hier niet door de vuurmuur
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil wel met patrique op de foto.... stel je voor dat hij binnenkort beroemd word
waar staat dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
C_a, beetje jammer dit: Muziek: Nick en Simon, Jan Smit, Westlife, songfestival, Rachel Kramer.
Op je hyves misschien?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar staat dat?
Nick
Jan Smit
Westlife
Hier zitten heel veel singfestival liefhebbers, dus pas op wat je zegt![]()
Rachel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |