Maar C_A vanavond half 8 een uurtje gamen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet niet meer of rechts me goede kant is of links
Dan ben ik hardlopenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:43 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Maar C_A vanavond half 8 een uurtje gamen?
Met een Nokia 8210 zeker.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:44 schreef Koen66 het volgende:
Gaan we zaterdagavond allemaal mobiel fokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 14-10-2010 13:47:32 ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:45 schreef charmed_angel het volgende:
Ok wat is mijn goede kant?
Links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?DE ACHTERKANT HAHAHA XDDDDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
sorry![]()
Links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?Maakt niet uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Links?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rechts?Je hebt geen linkerkant?? (zie geen pic)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Whahahaah je linkerkant komt hier niet door de vuurmuurquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Je hebt geen linkerkant?? (zie geen pic)
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Whahahaah je linkerkant komt hier niet door de vuurmuur
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:38 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil wel met patrique op de foto.... stel je voor dat hij binnenkort beroemd word
waar staat dat?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
C_a, beetje jammer dit: Muziek: Nick en Simon, Jan Smit, Westlife, songfestival, Rachel Kramer.
Op je hyves misschien?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar staat dat?
Nick
Jan Smit
Westlife
Hier zitten heel veel singfestival liefhebbers, dus pas op wat je zegt![]()
Rachel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |