Ik reageerde geeneens op jou.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:43 schreef kitao het volgende:
[..]
heb ik net 120 voor gereden , je moet er wat voor over hebben.
daarom ben ik ook maar van school gegaan, stelletje muggenzifters soms.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:27 schreef Zeroku het volgende:
Als enige een heel tentamen perfect maken en dan de bronvermelding vergeten waardoor je alsnog gaat zakken.
hoe dat zo , en wie is mijn baas eigenlijk behalve ikzelf en de bank ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
En nu is je baas ook blij met je, toch Kitao?
Prima en aan de overkant?quote:
*kopje terug geeft*quote:
O, ik dacht dat je wel ergens werkzaam was. Meestal doe je dat onder een baas, maar een eigen bedrijf kan ook. Net als geen werk hebben.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:49 schreef kitao het volgende:
[..]
hoe dat zo , en wie is mijn baas eigenlijk behalve ikzelf en de bank ?
Ik noem dat een werkgever , geen baas.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:54 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
O, ik dacht dat je wel ergens werkzaam was. Meestal doe je dat onder een baas, maar een eigen bedrijf kan ook. Net als geen werk hebben.
Een pot nat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:56 schreef kitao het volgende:
[..]
Ik noem dat een werkgever , geen baas.
hooguit uitbater soms.
morgen wordt ie pas blij als ik een briefje haal bij de bedrijfsarts dat ik een flink aantal werkzaamheden niet meer kan verrichten vanwege een krakende meniscus.quote:
Wat lief, 2 grote mannen, waarvan de ene de ander kriebeltquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief, 2 grote mannen, waarvan de ene de ander kriebelt
Hmm, toch geen blijvende schade?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef kitao het volgende:
[..]
morgen wordt ie pas blij als ik een briefje haal bij de bedrijfsarts dat ik een flink aantal werkzaamheden niet meer kan verrichten vanwege een krakende meniscus.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat lief, 2 grote mannen, waarvan de ene de ander kriebelt
ik hoop van niet , ik zal wrs worden doorverwezen voor een foto in de polykliniek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Hmm, toch geen blijvende schade?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik lag op de bank en toen kwam die stiekem liggen. Hoe lievvvvv.
Awquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
ik zit soms onder het buro.quote:
Ook een mannetje zeker?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Tofquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ik hoop dat je dat briefje dan krijgt morgen, sterktequote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:59 schreef kitao het volgende:
[..]
morgen wordt ie pas blij als ik een briefje haal bij de bedrijfsarts dat ik een flink aantal werkzaamheden niet meer kan verrichten vanwege een krakende meniscus.
Oh okee, zo had k het nog niet bekekenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:09 schreef kitao het volgende:
[..]
ik zit soms onder het buro.
![]()
nee, ik ben procesoperator maar daar komt ook nogal wat onderhoudswerkzaamheden bij kijken op moeilijk te bereiken plaatsen.
plus dat ik, indien ik buiten in de fabriek loop, ik aardig wat trappen loop.
Ja.quote:
Ik ben wel 3de keus hoor, hij gaat liever bij mijn moeders vriend of mijn moeder liggen. Maar die zaten allebei niet goed.quote:
schattige boezem.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Katten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
aaawww wat een schatjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:08 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
ik voel me dan wel a-collegiaal want dat betekent dat een ander die werkzaamheden moet opvangen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik hoop dat je dat briefje dan krijgt morgen, sterkte
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
Hij is wel heel mooi grijs.
[ afbeelding ]
Maar mijn eigen zwarte kat blijft toch de liefste hoor.
Heb je geslapen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Hallo.
Jullie hadden het over foto's, ik ben het eens met Myraela.
Valt wel mee toch, iedereen heeft wel eens blessure of iets waardoor minder kan op werkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:14 schreef kitao het volgende:
[..]
ik voel me dan wel a-collegiaal want dat betekent dat een ander die werkzaamheden moet opvangen.
maar na afgelopen week loop ik al bijna een week mankjes.
Mooi, ziet eruit als een aparte kleur grijsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:16 schreef Myraela het volgende:
Hij is wel heel mooi grijs.
[ afbeelding ]
Maar mijn eigen zwarte kat blijft toch de liefste hoor.
Ik heb inderdaad geslapen! En ik voel me een stukje beter.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Heb je geslapen?
Hoe voel je je?
Bellabipsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Hallo.
Oh fijn, weet je ook weer waar je staatquote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:10 schreef Myraela het volgende:
Ik ben wel 3de keus hoor, hij gaat liever bij mijn moeders vriend of mijn moeder liggen. Maar die zaten allebei niet goed.
Oh okee. Wat zei die er ook weer over?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:17 schreef Bellatrix het volgende:
Hallo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |