Tis gewoon niet handig, want als je iets stuurt in NL wat zwaarder is en je gaat rekenen dan kijk je dus tegen 1 of 2 aan ipv centen, maar het zal wel wennenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind die postzegels zooooooo idioot.
Zet er gewoon lekker het aantal centen op, en geen 1 en 2.
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis gewoon niet handig, want als je iets stuurt in NL wat zwaarder is en je gaat rekenen dan kijk je dus tegen 1 of 2 aan ipv centen, maar het zal wel wennen
En het zal wel voor de handigheid zijn, ergens
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:57 schreef Avey het volgende:
Nou ik kan wel een ochtendwip gebruiken
www.postcrossing.comquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:57 schreef Patje1987 het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen met kaartjes sturen?
* Denkt aan dancing bearquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
Die BezorgBeer hè, dragen die bezorgers in de auto ook nog een outfitje voor bij het aanbellen?
Geinigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
www.postcrossing.com
Kaarten ontvangen en verzenden van over heel de wereld
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geinig, zoals ik al heb gezegd ga ik jullie kerstkaartjes sturen uit New York
Aaaah.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geinig, zoals ik al heb gezegd ga ik jullie kerstkaartjes sturen uit New York
Oja, ik moet nog een foto maken! Het gaat nog goed met de bankquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt veel keuze in kaartjes![]()
![]()
Miauw hoest eik met je bank, doet hij het nog een beetje?
http://www.artunlimited.com/homepage.doquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw waar heb je online kaarten gevonden?
Of gewoon via hallmark? Wat bedoel je precies?
Nee maar je hebt ook genoeg arty dingen van A'dam, voor de mensen die geen toeristische willenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
Die TT, ik krijg meteen een hoestbui![]()
[..]
Oja, ik moet nog een foto maken! Het gaat nog goed met de bank![]()
Ik stuur trouwens niet alleen kaartjes van Amsterdam hoor. Dat vind ik zo saai. Tot nu toe heb ik ook niet veel mensen die perse toeristische kaartjes willen.
Wat kek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
http://www.artunlimited.com/homepage.do
Wat leuk dat je zoveel moeite doetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
http://www.artunlimited.com/homepage.do
Kek? Is dat lekker hip lekker kek lekker Viva kort haar?quote:
Heeeeeejjjjjjjjjjjjjjj D.quote:
Nee lekker Caricebril lekker Yoga lekker Joshua Radin kek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kek? Is dat lekker hip lekker kek lekker Viva kort haar?
Ik vind het wel lekker zo nogquote:
Oh Carice is ook heel kek ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee lekker Caricebril lekker Yoga lekker Joshua Radin kek.
Lekker bij de tijd, lekker vlot, lekker hip lekker modieus, lekker andersquote:
quote:
quote:
Ja dat is zo! Zo heb ik deze:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar je hebt ook genoeg arty dingen van A'dam, voor de mensen die geen toeristische willen
Waar zit die gevelsteen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is zo! Zo heb ik deze:
[ afbeelding ] Ok, deze is wel toeristisch maa ik vond 'm erg mooi!
Maar ook deze:
[ afbeelding ] Dit is toch wel heel Nederlands![]()
En deze:
[ afbeelding ] Omdat Sinterklaas een Nederlandse traditie is, leuk om over te vertellen en deze gevelsteen is gemakkelijk te vinden, mocht diegene ooit naar Amsterdam komen.
Oh die zijn alle 3 onwijs leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ook deze:
En deze:
[ afbeelding ] Omdat Sinterklaas een Nederlandse traditie is, leuk om over te vertellen en deze gevelsteen is gemakkelijk te vinden, mocht diegene ooit naar Amsterdam komen.
Die 2e is kekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ook deze:
En deze:
Ja, ik vind het ook wel echt leuk om er een persoonlijk verhaaltje op te kalkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je zoveel moeite doet
Dat wist ik wel, maar niet dat dat woord nog gebruikt werdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker bij de tijd, lekker vlot, lekker hip lekker modieus, lekker anders
He, je toetsenbord is kapotquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dankje, ja gister bij de C&A gehaald, toch wel wa anders dan bijenkorf he maar da vind ik zo eliair die amsterdamers dan met die dagen ja ik ben toch meer van het boerse he lekker nuchter doe maar normaal he en witte wie ik dar ook zag sien ja sien die is er toch boven op gekoemn van de depressie mooi hea ja dus zullen we morge dan lekker wijnetje doen en depsare houdewives kijkequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:12 schreef Patje1987 het volgende:
Kek = puik, hip etc. Als in: kekke trui hebt u daar Bell0ntronnixixxx
Ik wil hem terug brengen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar niet dat dat woord nog gebruikt werd
Op het ABN-Amro gebouw op de Dam. Nou ja ik weet niet of het nog steeds ABN is maar als je vanaf het CS richting de Dam loopt, vind je die steen op het eerste gebouw aan je rechtrhand. De eerste keer dat ik die steen zag was ik denk een jaar of 16 en zei ik keihard "Oh kijk, Sinterklaas!"quote:
Oke! Nee dan weet ik het wel inderdaad.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op het ABN-Amro gebouw op de Dam. Nou ja ik weet niet of het nog steeds ABN is maar als je vanaf het CS richting de Dam loopt, vind je die steen op het eerste gebouw aan je rechtrhand. De eerste keer dat ik die steen zag was ik denk een jaar of 16 en zei ik keihard "Oh kijk, Sinterklaas!"
Dankquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die zijn alle 3 onwijs leuk![]()
En nog met verhaaltje, je bent een leuke Poes-in-de-pen
![]()
Niks tegen Joshua Radinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee lekker Caricebril lekker Yoga lekker Joshua Radin kek.
Nou meid wat een verhaal en die trui is gorgeous, morgen babyshower bij jou om de nieuwe trui te bekijken? Heb je al een naam voor je trui? Ik neem bubbels mee en petit fourtjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dankje, ja gister bij de C&A gehaald, toch wel wa anders dan bijenkorf he maar da vind ik zo eliair die amsterdamers dan met die dagen ja ik ben toch meer van het boerse he lekker nuchter doe maar normaal he en witte wie ik dar ook zag sien ja sien die is er toch boven op gekoemn van de depressie mooi hea ja dus zullen we morge dan lekker wijnetje doen en depsare houdewives kijke
Nee, sund jong.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar niet dat dat woord nog gebruikt werd
Als je die bril meeneemt breng ik jequote:
Ik moest googlenquote:
Ansichten. Ik verstuur eigenlijk alleen maar ansichtenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
Miauw, die kaarten.
Zijn dat openvouwkaarten met envelop?
Of ansichtkaarten?
Ik heb nog honderden sneeuwkieks uit A'dam, uit het 'glad-topic'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word helemaal mushy van die sneeuwkiek-in-A'damSfeer
Ja het is en zij, annie heet ze na da meske dat zo alleen was wittwel, die wees vink zo lief moek altijd denken aan men eige jeugd!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou meid wat een verhaal en die trui is gorgeous, morgen babyshower bij jou om de nieuwe trui te bekijken? Heb je al een naam voor je trui? Ik neem bubbels mee en petit fourtjes.
Ja ik kon zo snel niet op een andere indie artiest komen, daarom zijn ze waarschijnlijk ook indie, bijna niemand kent ze.quote:
Ja, die vind ik ook echt mooiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word helemaal mushy van die sneeuwkiek-in-A'damSfeer
Volgens mij is het ook de bedoeling om alleen ansichten te versturen, veel mensen zetten het ook speciaal in hun profiel dat ze geen envelop willen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ansichten. Ik verstuur eigenlijk alleen maar ansichten
Ik heb geen Caricebril, wel een andere die ook zwart is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je die bril meeneemt breng ik je
Ja, ik stuur ook alleen ansichtenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ansichten. Ik verstuur eigenlijk alleen maar ansichten
Ik ken hem eigenlijk alleen van Laura Jansen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
. Doet me denken aan mijn eerste date ooit
. Die mislukte. Waardoor het nummer een nare bijsmaak kreeg
.
Maar sinds een tijdje vind ik het weer een mooi nummer.
En ik vind Joshua een mooie man:
[ afbeelding ]
We gij, troanen schieten in men eugen. Menne jeugd is verpest deur pesterijen van die klein kender die men ni mee rust konden loate. Subiet ff langs gaan poar op die eugen tikken, keke of ze nou nog zonne grote smoel hebbe 12 jaar na dato!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het is en zij, annie heet ze na da meske dat zo alleen was wittwel, die wees vink zo lief moek altijd denken aan men eige jeugd!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We gij, troanen schieten in men eugen. Menne jeugd is verpest deur pesterijen van die klein kender die men ni mee rust konden loate. Subiet ff langs gaan poar op die eugen tikken, keke of ze nou nog zonne grote smoel hebbe 12 jaar na dato!
Een envelop en dan ook nog zonder postzegel? Hè, ik snap het niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook de bedoeling om alleen ansichten te versturen, veel mensen zetten het ook speciaal in hun profiel dat ze geen envelop willen.
Laatst had ik eentje uit Frankrijk, onwijs mooi, maar in een envelop (als ansicht). Beetje lullig 2 krabbels op een kaart, zonder stempel, zonder postzegel, zonder adres, net alsof hij door de buuf geschreven is
Ken hem in eerste instantie alleen van scrubs, later een bekende van mij is in Londen naar zijn concert geweest enzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
. Doet me denken aan mijn eerste date ooit
. Die mislukte. Waardoor het nummer een nare bijsmaak kreeg
.
Maar sinds een tijdje vind ik het weer een mooi nummer.
En ik vind Joshua een mooie man:
[ afbeelding ]
Welk vorm bril? Nee, gewoon geen Carice, de rest is goequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb geen Caricebril, wel een andere die ook zwart is.Die heb ik altijd op.
Is dat erg?quote:
Kloptquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook de bedoeling om alleen ansichten te versturen, veel mensen zetten het ook speciaal in hun profiel dat ze geen envelop willen.
Laatst had ik eentje uit Frankrijk, onwijs mooi, maar in een envelop (als ansicht). Beetje lullig 2 krabbels op een kaart, zonder stempel, zonder postzegel, zonder adres, net alsof hij door de buuf geschreven is
Ik vind Laura Jansen dan weer stomquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk alleen van Laura Jansen.Maar het is een fantastische singer/song writer en knap ook.
Nee want Brabants vind ik heel aantrekkelijk.quote:
Ehm tja, gewoon normaal denk ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk vorm bril? Nee, gewoon geen Carice, de rest is goe![]()
Joah Braboants is ook unne leuke toal.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee want Brabants vind ik heel aantrekkelijk.
Lauraquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Laura Jansen dan weer stom.
Nee envelop met zegel, maar de kaart die dus zo mooi is en typisch Frans, die is gewoon blanco, met 2 zinnen tekst, dan mis je de stempels, de zegel etcquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een envelop en dan ook nog zonder postzegel? Hè, ik snap het niet.
Wat stom trouwens, 2 krabbeltjes, het is toch juist leuk om een verhaaltje te schrijven?
Ik heb laatst ook een kaartje gestuurd met een verhaal over koffie
Meid lekker kekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef Bellatrix het volgende:
Omg Vogue nu op TMF ik moet even dansje doen.
Nou gisteren voor het eerst besteld, ik moet dus nog kijken hoe of wat. Ik zag later dat misschien niet eens alle kaarten op voorraad zijn. Tot nu toe heb ik de kaarten gewoon in winkeltjes gekocht maar wel bijna al die kaarten zijn dus van het 'merk' Art Unlimited en daarom ben ik eens online gaan kijken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik stuur ook alleen ansichten
Jij besteld dus via die site?
En dat zijn alleen ansichten?
Vooral als Jeffrey en Stefan er zijn ga ik zo praten, beetje automatisme. Heb dat altijd als Brabanders in de buurt zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee want Brabants vind ik heel aantrekkelijk.
Oja, ik snap wat je bedoelt. Jammer ja, dan gaat de sfeer er wel een beetje vanafquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee envelop met zegel, maar de kaart die dus zo mooi is en typisch Frans, die is gewoon blanco, met 2 zinnen tekst, dan mis je de stempels, de zegel etc
En in Azië schrijven ze bij mij altijd alleen "groetjes uit..." lekker simpel![]()
Ik schrijf hem altijd nokvol
Ik ook.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vooral als Jeffrey en Stefan er zijn ga ik zo praten, beetje automatisme. Heb dat altijd als Brabanders in de buurt zijn
Dat was deze, en de zegel maakte het wel weer goed:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
En in Azië schrijven ze bij mij altijd alleen "groetjes uit..." lekker simpel![]()
Ja wilde ik net zeggen. Ik ga zo mijn bed inquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyy Miauw en Bella, moeten jullie niet slapen![]()
![]()
Nee, vannacht al gedaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyy Miauw en Bella, moeten jullie niet slapen![]()
![]()
Maar je moet beter worde, slaap doet bij mij wonderen altijdquote:
Ja, maar als ik niet moe ben kan ik niet slapen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar je moet beter worde, slaap doet bij mij wonderen altijd
Ja ik heb het nog niet in m'n profiel gezet dat ik alleen ansichten wil, maar ik heb verder ook geen "eisen".quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, ik snap wat je bedoelt. Jammer ja, dan gaat de sfeer er wel een beetje vanaf![]()
Raar is datquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook.Als ik met Hollanders praat dan ga ik automatisch ABN praten maar anders gewon lekker Broabants.
MET WIEquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
HEY HALLO HALLO, WIE HEB IK AAN DE LIJN
Rustze Poezelquote:
BOINGquote:
Yuri van Gelderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
HEY HALLO HALLO, WIE HEB IK AAN DE LIJN
Dasgoequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kuikentje, moguh
Ik ga weer verder meeten
Meetjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kuikentje, moguh
Ik ga weer verder meeten
Spinnen, jakkesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:32 schreef D. het volgende:
Ik kijk omhoog, zit er ineens een spin van kilootje of 0,014 boven mijn hoofd
Ik welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat mensen dat eng kunnen vinden
Waarvoor dan allemaal?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ben een lopende fobieverzameling.
.
Ik vind ze niet eng, maar smerigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat mensen dat eng kunnen vinden
Elitespidermonsterthingyfromspacewithlazoreyespewpew?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Jaren geleden heb ik wel ooit een dikkerd in de keuken gevonden, heel erg groot maar ook groot lijf, nog nooit zoiets gezien, was er iig niet eentje uit de natuur
rawr, I iz scary spiderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Jaren geleden heb ik wel ooit een dikkerd in de keuken gevonden, heel erg groot maar ook groot lijf, nog nooit zoiets gezien, was er iig niet eentje uit de natuur
Godverdomme dacht eerst dat er een spin ergens zou zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
All aboard the monorail!
whehehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rawr, I iz scary spider
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
All aboard the monorail!
Hahah kijk die kitlerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
All aboard the monorail!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
All aboard the monorail!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rawr, I iz scary spider
[ afbeelding ]
Wat ziet ze?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
All aboard the monorail!
Zijn juist erg nuttige beestenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet eng, maar smerigKan ze wel zelf opruimen
Nah, iemand die wel iets met potjes en kweek thuis doetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Elitespidermonsterthingyfromspacewithlazoreyespewpew?
Hoogtevrees, insectenvrees (voornamelijk spinnen), belangst, te-laat-kom-angst, mensenangst, alienfobie (quote:
Deurmat-mode, ik ken hetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks, zo ligt ze gewoon soms te chillen. Kopje helemaal plat en pootjes eronder gevouwen
[ afbeelding ]
Oh dat ligt ook lekker jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks, zo ligt ze gewoon soms te chillen. Kopje helemaal plat en pootjes eronder gevouwen
[ afbeelding ]
Geen clowns?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoogtevrees, insectenvrees (voornamelijk spinnen), belangst, te-laat-kom-angst, mensenangst, alienfobie ()... ehm, vast nog wel meer
.
Je hebt echt alienfobie?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoogtevrees, insectenvrees (voornamelijk spinnen), belangst, te-laat-kom-angst, mensenangst, alienfobie ()... ehm, vast nog wel meer
.
Ohja, die vind ik ook alles behalve leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen clowns?Dat heb ik dan weer.
Nee dat is serieusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt echt alienfobie?
Ik dacht dat dat een grap was
Na het zien van IT?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen clowns?Dat heb ik dan weer.
Ah gos wat liefquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
Een tong terug van mijn kat
[ afbeelding ]
Ja. Kijk altijd achter douchegordijn en controleer afvoerputje, loop ook altijd meter weg van putten.quote:
Schijn bedriegt, het is echt een kreng. Mijn andere kat daarentegenquote:
Hoe uit zich dat dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee dat is serieus. En compleet belachelijk, maar ik heb het wel echt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
Een tong terug van mijn kat
[ afbeelding ]
Nou je bent wel altijd een tikkie stressig bij de scanpoortquote:
Sowieso na het zien van films als Signs, Close encounters of the fourth kind, The fourth kind, enzovoorts, wakker liggen omdat je denkt dingen te horen. Inbeelden dat "ze" eraan komenquote:
Ow, maar zenuwen heb ik wel hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je bent wel altijd een tikkie stressig bij de scanpoort
Maar niet om lullig te doen of het te bagatelliseren maar is dat niet gewoon een gevalletje van jezelf even vermanend toespreken en niet jezelf gek maken of 'aanstellen'. Anders krijg je idd een hele rits 'fobieen'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sowieso na het zien van films als Signs, Close encounters of the fourth kind, The fourth kind, enzovoorts, wakker liggen omdat je denkt dingen te horen. Inbeelden dat "ze" eraan komen. Soort angst voor iets wat totaal niet van deze wereld is en groter dan jijzelf. Soms in het donker denken wezens te zien. Nerveus worden als het er over gaat (vooral 's nachts).
En het is allemaal begonnen bij E.T. :").
Ik ook nietquote:
Wat is masubating?quote:
Het hindert me ook niet in mijn dagelijks leven hoor, ik vind het idee gewoon eng en beeld me er dingen bij inquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar niet om lullig te doen of het te bagatelliseren maar is dat niet gewoon een gevalletje van jezelf even vermanend toespreken en niet jezelf gek maken of 'aanstellen'. Anders krijg je idd een hele rits 'fobieen'
Oh dan valt het wel mee jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het hindert me ook niet in mijn dagelijks leven hoor, ik vind het idee gewoon eng en beeld me er dingen bij in.
Weet ik, ik help je er doorheenquote:
Ook niet voor rode snikkels met een hangslot er om?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook niet echt fobien volgens mij
who doesn'tquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook niet voor rode snikkels met een hangslot er om?
Ohh snapquote:
Dank jequote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet ik, ik help je er doorheen
Mogguh Duzjequote:
Toch een fobie gevondenquote:
Moeten ze die eerst vinden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen om 22.15 The voice: Op zoek naar de battle..
Wut? "op zoek naar..."?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen om 22.15 The voice: Op zoek naar de battle..
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wut? "op zoek naar..."?
Hopelijk gaan ze het nu niet ineens zo proberen te melken dat je allerlei onzincrap er omheen krijgt
Op weg naar?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
ik bedoel natuurlijk op weg naar de battle
Ciaotjesquote:
Wat leukquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
C_A vanmiddag Xboxen?
Of vanavond?
Ja, dat is onze ontspoorde hobbyquote:
Ik heb geen goldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
er stond toch eerst alleen vanmiddag
Vanavond effe kijken.... ik ga hardlopen en OOC kijken...
misschienWelk spel wil je doen dan?
Waar ben je allemaal al geweest?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat is onze ontspoorde hobbyBijwonen van tv shows.. maar door de afstand is het lastig.. maar zondags is makkelijk!
ik deed dat vroeger ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat is onze ontspoorde hobbyBijwonen van tv shows.. maar door de afstand is het lastig.. maar zondags is makkelijk!
ooooooooooooowquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb geen gold![]()
![]()
Gewoon chatten en gamen tegelijk
Dat is het dan ook niet. Carlo en Irene an sich zijn al niets aanquote:
Legendaryquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooooooooooow
Ik dacht samen Halo ofzo op Legendary
3 x Ik Hou Van Holland ( 0 x gewonnenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal al geweest?
Telekidsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het dan ook niet. Carlo en Irene an sich zijn al niets aan
In hun eerste jaren samen in dit concept was leuk. Nu is al het sprankelende en de originaliteit eraf. Ze maken voor alles en iedereen reclame. En daar wordt volgens mij ook nog eens geregeld fors voor betaald.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het dan ook niet. Carlo en Irene an sich zijn al niets aan
pwnedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:42 schreef pgrferrari het volgende:
WTF?!
Ik krijg net een PM van Netsplitter dat ik mijn signature moet weghalen omdat het onder spam valt![]()
Hij staat er al een half jaar
Misschien als je het er wat subtieler neerzet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:42 schreef pgrferrari het volgende:
WTF?!
Ik krijg net een PM van Netsplitter dat ik mijn signature moet weghalen omdat het onder spam valt![]()
Hij staat er al een half jaar
Geen id, heb hem een pm terug gestuurt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien als je het er wat subtieler neerzet?
Je bent niet de enige. Je hebt geluk gehad dat die ijver niet eerder van hogere hand is doorgevoerd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind het te belachelijk voor woorden eerlijk gezegt...
Ik heb ook pas 1 x betaald... voor XFA.. verder niet..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger ook
Meestal gratis, en als we niet naar binnen kwamen, ginggen we voor de deur staan en met BN-ers op de foto
Volgens mij heb ik nog ergens een foto van mij en Joling
Dan zeg je dat? En dat het er al een half jaar staat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind het te belachelijk voor woorden eerlijk gezegt...
Dat dating programmaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
3 x Ik Hou Van Holland ( 0 x gewonnen)
1 x , bijna 2 x nu dus, Life4You
X Factor
Tv Kantine
Gtst (ik alleen)
Weten Zij Veel?!
En ik vergeet iets..
Ik bestel hier:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Legendary![]()
Ik wil nog wel gold halen, maar eerst wat single games spelen
Ok.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bestel hier:
http://www.xbox360gold.nl/bestelxboxlive.php
(43 euro = 12 maanden)
Of op gamehubs.com (36 EURO = 12 maanden)
Dat op rtl 5?quote:
Oh dat jaquote:
Toedelsquote:
Als ik na 3x niet snapte hoe een level werkte kapte ik er weer meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lemmings
Ik had er vroeger nooit het geduld voor.
Maar geniaal plaatje, die capsule ook
Hallotjesquote:
does wantquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige gitaar
Koopa!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige gitaar
Koopa!
Oh wat gaaf!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige gitaar
Koopa!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige gitaar
Koopa!
zWat een gaaf dingquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:25 schreef iBenny het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een geweldige gitaar
Koopa!
zo goed als onmogelijkquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:31 schreef Graseter het volgende:
14+ fret is moeilijk op die gitaar.
Guitar Heroquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
Myr staat nou te rammen met die Jackhammer 2000
Ik ben gister geweestquote:
Maak je je niet eens mooi voor ons meeters?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga volgende week of de week erna wel eens een keertje
Hij is sowieso wel een mooiboy.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maak je je niet eens mooi voor ons meeters?
Wie wel dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik zin heb zal ik me scheren, maar dat doe ik eigenlijk ook nooit in het weekendquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dit dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef Myraela het volgende:
Ik moet ook nog naar de kapper, maar ik haat kappers.
Niet doen. Stoppels.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik zin heb zal ik me scheren, maar dat doe ik eigenlijk ook nooit in het weekend
OMG Myrquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is sowieso wel een mooiboy.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik zin heb zal ik me scheren, maar dat doe ik eigenlijk ook nooit in het weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik heb der nu al zin in.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG Myr![]()
WIJ gingen zoenen hoor.
hohohohoho, wel video's + pics online zetten dan hehquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG Myr![]()
WIJ gingen zoenen hoor, niet Ll
quote:[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
van mij mag je m er iook aalten hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef Symphonic het volgende:
Ik zal voor de gelegenheid mijn baard eraf halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |