Guitar Heroquote:Op donderdag 14 oktober 2010 12:55 schreef Loveless85 het volgende:
Myr staat nou te rammen met die Jackhammer 2000
Ik ben gister geweestquote:
Maak je je niet eens mooi voor ons meeters?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:00 schreef Loveless85 het volgende:
Ik ga volgende week of de week erna wel eens een keertje
Hij is sowieso wel een mooiboy.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maak je je niet eens mooi voor ons meeters?
Wie wel dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als ik zin heb zal ik me scheren, maar dat doe ik eigenlijk ook nooit in het weekendquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
dit dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:01 schreef Myraela het volgende:
Ik moet ook nog naar de kapper, maar ik haat kappers.
Niet doen. Stoppels.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik zin heb zal ik me scheren, maar dat doe ik eigenlijk ook nooit in het weekend
OMG Myrquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hij is sowieso wel een mooiboy.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als ik zin heb zal ik me scheren, maar dat doe ik eigenlijk ook nooit in het weekend
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik heb der nu al zin in.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG Myr![]()
WIJ gingen zoenen hoor.
hohohohoho, wel video's + pics online zetten dan hehquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG Myr![]()
WIJ gingen zoenen hoor, niet Ll
quote:[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |