Ah gos wat liefquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
Een tong terug van mijn kat
[ afbeelding ]
Ja. Kijk altijd achter douchegordijn en controleer afvoerputje, loop ook altijd meter weg van putten.quote:
Schijn bedriegt, het is echt een kreng. Mijn andere kat daarentegenquote:
Hoe uit zich dat dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee dat is serieus. En compleet belachelijk, maar ik heb het wel echt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
Een tong terug van mijn kat
[ afbeelding ]
Nou je bent wel altijd een tikkie stressig bij de scanpoortquote:
Sowieso na het zien van films als Signs, Close encounters of the fourth kind, The fourth kind, enzovoorts, wakker liggen omdat je denkt dingen te horen. Inbeelden dat "ze" eraan komenquote:
Ow, maar zenuwen heb ik wel hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je bent wel altijd een tikkie stressig bij de scanpoort
Maar niet om lullig te doen of het te bagatelliseren maar is dat niet gewoon een gevalletje van jezelf even vermanend toespreken en niet jezelf gek maken of 'aanstellen'. Anders krijg je idd een hele rits 'fobieen'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sowieso na het zien van films als Signs, Close encounters of the fourth kind, The fourth kind, enzovoorts, wakker liggen omdat je denkt dingen te horen. Inbeelden dat "ze" eraan komen. Soort angst voor iets wat totaal niet van deze wereld is en groter dan jijzelf. Soms in het donker denken wezens te zien. Nerveus worden als het er over gaat (vooral 's nachts).
En het is allemaal begonnen bij E.T. :").
Ik ook nietquote:
Wat is masubating?quote:
Het hindert me ook niet in mijn dagelijks leven hoor, ik vind het idee gewoon eng en beeld me er dingen bij inquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar niet om lullig te doen of het te bagatelliseren maar is dat niet gewoon een gevalletje van jezelf even vermanend toespreken en niet jezelf gek maken of 'aanstellen'. Anders krijg je idd een hele rits 'fobieen'
Oh dan valt het wel mee jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het hindert me ook niet in mijn dagelijks leven hoor, ik vind het idee gewoon eng en beeld me er dingen bij in.
Weet ik, ik help je er doorheenquote:
Ook niet voor rode snikkels met een hangslot er om?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook niet echt fobien volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |