Nee, vannacht al gedaan.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyy Miauw en Bella, moeten jullie niet slapen![]()
![]()
Maar je moet beter worde, slaap doet bij mij wonderen altijdquote:
Ja, maar als ik niet moe ben kan ik niet slapen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar je moet beter worde, slaap doet bij mij wonderen altijd
Ja ik heb het nog niet in m'n profiel gezet dat ik alleen ansichten wil, maar ik heb verder ook geen "eisen".quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oja, ik snap wat je bedoelt. Jammer ja, dan gaat de sfeer er wel een beetje vanaf![]()
Raar is datquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ook.Als ik met Hollanders praat dan ga ik automatisch ABN praten maar anders gewon lekker Broabants.
MET WIEquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
HEY HALLO HALLO, WIE HEB IK AAN DE LIJN
Rustze Poezelquote:
BOINGquote:
Yuri van Gelderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:28 schreef Loveless85 het volgende:
HEY HALLO HALLO, WIE HEB IK AAN DE LIJN
Dasgoequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kuikentje, moguh
Ik ga weer verder meeten
Meetjequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Kuikentje, moguh
Ik ga weer verder meeten
Spinnen, jakkesquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:32 schreef D. het volgende:
Ik kijk omhoog, zit er ineens een spin van kilootje of 0,014 boven mijn hoofd
Ik welquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat mensen dat eng kunnen vinden
Waarvoor dan allemaal?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:36 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik wel. Maar ik ben een lopende fobieverzameling.
.
Ik vind ze niet eng, maar smerigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds niet dat mensen dat eng kunnen vinden
Elitespidermonsterthingyfromspacewithlazoreyespewpew?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Jaren geleden heb ik wel ooit een dikkerd in de keuken gevonden, heel erg groot maar ook groot lijf, nog nooit zoiets gezien, was er iig niet eentje uit de natuur
rawr, I iz scary spiderquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
Jaren geleden heb ik wel ooit een dikkerd in de keuken gevonden, heel erg groot maar ook groot lijf, nog nooit zoiets gezien, was er iig niet eentje uit de natuur
Godverdomme dacht eerst dat er een spin ergens zou zijn.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
All aboard the monorail!
whehehequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rawr, I iz scary spider
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
All aboard the monorail!
Hahah kijk die kitlerquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
All aboard the monorail!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
All aboard the monorail!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:40 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
rawr, I iz scary spider
[ afbeelding ]
Wat ziet ze?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:39 schreef Loveless85 het volgende:
[ afbeelding ]
All aboard the monorail!
Zijn juist erg nuttige beestenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind ze niet eng, maar smerigKan ze wel zelf opruimen
Nah, iemand die wel iets met potjes en kweek thuis doetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Elitespidermonsterthingyfromspacewithlazoreyespewpew?
Hoogtevrees, insectenvrees (voornamelijk spinnen), belangst, te-laat-kom-angst, mensenangst, alienfobie (quote:
Deurmat-mode, ik ken hetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks, zo ligt ze gewoon soms te chillen. Kopje helemaal plat en pootjes eronder gevouwen
[ afbeelding ]
Oh dat ligt ook lekker jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Niks, zo ligt ze gewoon soms te chillen. Kopje helemaal plat en pootjes eronder gevouwen
[ afbeelding ]
Geen clowns?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoogtevrees, insectenvrees (voornamelijk spinnen), belangst, te-laat-kom-angst, mensenangst, alienfobie ()... ehm, vast nog wel meer
.
Je hebt echt alienfobie?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoogtevrees, insectenvrees (voornamelijk spinnen), belangst, te-laat-kom-angst, mensenangst, alienfobie ()... ehm, vast nog wel meer
.
Ohja, die vind ik ook alles behalve leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen clowns?Dat heb ik dan weer.
Nee dat is serieusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je hebt echt alienfobie?
Ik dacht dat dat een grap was
Na het zien van IT?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Geen clowns?Dat heb ik dan weer.
Ah gos wat liefquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
Een tong terug van mijn kat
[ afbeelding ]
Ja. Kijk altijd achter douchegordijn en controleer afvoerputje, loop ook altijd meter weg van putten.quote:
Schijn bedriegt, het is echt een kreng. Mijn andere kat daarentegenquote:
Hoe uit zich dat dan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee dat is serieus. En compleet belachelijk, maar ik heb het wel echt.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:48 schreef Patje1987 het volgende:
Een tong terug van mijn kat
[ afbeelding ]
Nou je bent wel altijd een tikkie stressig bij de scanpoortquote:
Sowieso na het zien van films als Signs, Close encounters of the fourth kind, The fourth kind, enzovoorts, wakker liggen omdat je denkt dingen te horen. Inbeelden dat "ze" eraan komenquote:
Ow, maar zenuwen heb ik wel hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou je bent wel altijd een tikkie stressig bij de scanpoort
Maar niet om lullig te doen of het te bagatelliseren maar is dat niet gewoon een gevalletje van jezelf even vermanend toespreken en niet jezelf gek maken of 'aanstellen'. Anders krijg je idd een hele rits 'fobieen'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:57 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Sowieso na het zien van films als Signs, Close encounters of the fourth kind, The fourth kind, enzovoorts, wakker liggen omdat je denkt dingen te horen. Inbeelden dat "ze" eraan komen. Soort angst voor iets wat totaal niet van deze wereld is en groter dan jijzelf. Soms in het donker denken wezens te zien. Nerveus worden als het er over gaat (vooral 's nachts).
En het is allemaal begonnen bij E.T. :").
Ik ook nietquote:
Wat is masubating?quote:
Het hindert me ook niet in mijn dagelijks leven hoor, ik vind het idee gewoon eng en beeld me er dingen bij inquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:58 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Maar niet om lullig te doen of het te bagatelliseren maar is dat niet gewoon een gevalletje van jezelf even vermanend toespreken en niet jezelf gek maken of 'aanstellen'. Anders krijg je idd een hele rits 'fobieen'
Oh dan valt het wel mee jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Het hindert me ook niet in mijn dagelijks leven hoor, ik vind het idee gewoon eng en beeld me er dingen bij in.
Weet ik, ik help je er doorheenquote:
Ook niet voor rode snikkels met een hangslot er om?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:01 schreef tombolafan het volgende:
Ik heb ook niet echt fobien volgens mij
who doesn'tquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ook niet voor rode snikkels met een hangslot er om?
Ohh snapquote:
Dank jequote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Weet ik, ik help je er doorheen
Mogguh Duzjequote:
Toch een fobie gevondenquote:
Moeten ze die eerst vinden.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen om 22.15 The voice: Op zoek naar de battle..
Wut? "op zoek naar..."?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Morgen om 22.15 The voice: Op zoek naar de battle..
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:19 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wut? "op zoek naar..."?
Hopelijk gaan ze het nu niet ineens zo proberen te melken dat je allerlei onzincrap er omheen krijgt
Op weg naar?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:19 schreef PatriQue89 het volgende:
ik bedoel natuurlijk op weg naar de battle
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |