Tis gewoon niet handig, want als je iets stuurt in NL wat zwaarder is en je gaat rekenen dan kijk je dus tegen 1 of 2 aan ipv centen, maar het zal wel wennenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:54 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik vind die postzegels zooooooo idioot.
Zet er gewoon lekker het aantal centen op, en geen 1 en 2.
Dat bedoel ik dusquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tis gewoon niet handig, want als je iets stuurt in NL wat zwaarder is en je gaat rekenen dan kijk je dus tegen 1 of 2 aan ipv centen, maar het zal wel wennen
En het zal wel voor de handigheid zijn, ergens
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:57 schreef Avey het volgende:
Nou ik kan wel een ochtendwip gebruiken
www.postcrossing.comquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:57 schreef Patje1987 het volgende:
Wat zijn jullie aan het doen met kaartjes sturen?
* Denkt aan dancing bearquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:59 schreef Pisces29 het volgende:
Die BezorgBeer hè, dragen die bezorgers in de auto ook nog een outfitje voor bij het aanbellen?
Geinigquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:59 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
www.postcrossing.com
Kaarten ontvangen en verzenden van over heel de wereld
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geinig, zoals ik al heb gezegd ga ik jullie kerstkaartjes sturen uit New York
Aaaah.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geinig, zoals ik al heb gezegd ga ik jullie kerstkaartjes sturen uit New York
Oja, ik moet nog een foto maken! Het gaat nog goed met de bankquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hebt veel keuze in kaartjes![]()
![]()
Miauw hoest eik met je bank, doet hij het nog een beetje?
http://www.artunlimited.com/homepage.doquote:Op donderdag 14 oktober 2010 09:58 schreef charmed_angel het volgende:
Miauw waar heb je online kaarten gevonden?
Of gewoon via hallmark? Wat bedoel je precies?
Nee maar je hebt ook genoeg arty dingen van A'dam, voor de mensen die geen toeristische willenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:02 schreef -Miauw- het volgende:
Die TT, ik krijg meteen een hoestbui![]()
[..]
Oja, ik moet nog een foto maken! Het gaat nog goed met de bank![]()
Ik stuur trouwens niet alleen kaartjes van Amsterdam hoor. Dat vind ik zo saai. Tot nu toe heb ik ook niet veel mensen die perse toeristische kaartjes willen.
Wat kek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
http://www.artunlimited.com/homepage.do
Wat leuk dat je zoveel moeite doetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:03 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
http://www.artunlimited.com/homepage.do
Kek? Is dat lekker hip lekker kek lekker Viva kort haar?quote:
Heeeeeejjjjjjjjjjjjjjj D.quote:
Nee lekker Caricebril lekker Yoga lekker Joshua Radin kek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kek? Is dat lekker hip lekker kek lekker Viva kort haar?
Ik vind het wel lekker zo nogquote:
Oh Carice is ook heel kek ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee lekker Caricebril lekker Yoga lekker Joshua Radin kek.
Lekker bij de tijd, lekker vlot, lekker hip lekker modieus, lekker andersquote:
quote:
quote:
Ja dat is zo! Zo heb ik deze:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar je hebt ook genoeg arty dingen van A'dam, voor de mensen die geen toeristische willen
Waar zit die gevelsteen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is zo! Zo heb ik deze:
[ afbeelding ] Ok, deze is wel toeristisch maa ik vond 'm erg mooi!
Maar ook deze:
[ afbeelding ] Dit is toch wel heel Nederlands![]()
En deze:
[ afbeelding ] Omdat Sinterklaas een Nederlandse traditie is, leuk om over te vertellen en deze gevelsteen is gemakkelijk te vinden, mocht diegene ooit naar Amsterdam komen.
Oh die zijn alle 3 onwijs leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ook deze:
En deze:
[ afbeelding ] Omdat Sinterklaas een Nederlandse traditie is, leuk om over te vertellen en deze gevelsteen is gemakkelijk te vinden, mocht diegene ooit naar Amsterdam komen.
Die 2e is kekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ook deze:
En deze:
Ja, ik vind het ook wel echt leuk om er een persoonlijk verhaaltje op te kalkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je zoveel moeite doet
Dat wist ik wel, maar niet dat dat woord nog gebruikt werdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker bij de tijd, lekker vlot, lekker hip lekker modieus, lekker anders
He, je toetsenbord is kapotquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dankje, ja gister bij de C&A gehaald, toch wel wa anders dan bijenkorf he maar da vind ik zo eliair die amsterdamers dan met die dagen ja ik ben toch meer van het boerse he lekker nuchter doe maar normaal he en witte wie ik dar ook zag sien ja sien die is er toch boven op gekoemn van de depressie mooi hea ja dus zullen we morge dan lekker wijnetje doen en depsare houdewives kijkequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:12 schreef Patje1987 het volgende:
Kek = puik, hip etc. Als in: kekke trui hebt u daar Bell0ntronnixixxx
Ik wil hem terug brengen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar niet dat dat woord nog gebruikt werd
Op het ABN-Amro gebouw op de Dam. Nou ja ik weet niet of het nog steeds ABN is maar als je vanaf het CS richting de Dam loopt, vind je die steen op het eerste gebouw aan je rechtrhand. De eerste keer dat ik die steen zag was ik denk een jaar of 16 en zei ik keihard "Oh kijk, Sinterklaas!"quote:
Oke! Nee dan weet ik het wel inderdaad.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op het ABN-Amro gebouw op de Dam. Nou ja ik weet niet of het nog steeds ABN is maar als je vanaf het CS richting de Dam loopt, vind je die steen op het eerste gebouw aan je rechtrhand. De eerste keer dat ik die steen zag was ik denk een jaar of 16 en zei ik keihard "Oh kijk, Sinterklaas!"
Dankquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die zijn alle 3 onwijs leuk![]()
En nog met verhaaltje, je bent een leuke Poes-in-de-pen
![]()
Niks tegen Joshua Radinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee lekker Caricebril lekker Yoga lekker Joshua Radin kek.
Nou meid wat een verhaal en die trui is gorgeous, morgen babyshower bij jou om de nieuwe trui te bekijken? Heb je al een naam voor je trui? Ik neem bubbels mee en petit fourtjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dankje, ja gister bij de C&A gehaald, toch wel wa anders dan bijenkorf he maar da vind ik zo eliair die amsterdamers dan met die dagen ja ik ben toch meer van het boerse he lekker nuchter doe maar normaal he en witte wie ik dar ook zag sien ja sien die is er toch boven op gekoemn van de depressie mooi hea ja dus zullen we morge dan lekker wijnetje doen en depsare houdewives kijke
Nee, sund jong.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar niet dat dat woord nog gebruikt werd
Als je die bril meeneemt breng ik jequote:
Ik moest googlenquote:
Ansichten. Ik verstuur eigenlijk alleen maar ansichtenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
Miauw, die kaarten.
Zijn dat openvouwkaarten met envelop?
Of ansichtkaarten?
Ik heb nog honderden sneeuwkieks uit A'dam, uit het 'glad-topic'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word helemaal mushy van die sneeuwkiek-in-A'damSfeer
Ja het is en zij, annie heet ze na da meske dat zo alleen was wittwel, die wees vink zo lief moek altijd denken aan men eige jeugd!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou meid wat een verhaal en die trui is gorgeous, morgen babyshower bij jou om de nieuwe trui te bekijken? Heb je al een naam voor je trui? Ik neem bubbels mee en petit fourtjes.
Ja ik kon zo snel niet op een andere indie artiest komen, daarom zijn ze waarschijnlijk ook indie, bijna niemand kent ze.quote:
Ja, die vind ik ook echt mooiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word helemaal mushy van die sneeuwkiek-in-A'damSfeer
Volgens mij is het ook de bedoeling om alleen ansichten te versturen, veel mensen zetten het ook speciaal in hun profiel dat ze geen envelop willen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ansichten. Ik verstuur eigenlijk alleen maar ansichten
Ik heb geen Caricebril, wel een andere die ook zwart is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je die bril meeneemt breng ik je
Ja, ik stuur ook alleen ansichtenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ansichten. Ik verstuur eigenlijk alleen maar ansichten
Ik ken hem eigenlijk alleen van Laura Jansen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
. Doet me denken aan mijn eerste date ooit
. Die mislukte. Waardoor het nummer een nare bijsmaak kreeg
.
Maar sinds een tijdje vind ik het weer een mooi nummer.
En ik vind Joshua een mooie man:
[ afbeelding ]
We gij, troanen schieten in men eugen. Menne jeugd is verpest deur pesterijen van die klein kender die men ni mee rust konden loate. Subiet ff langs gaan poar op die eugen tikken, keke of ze nou nog zonne grote smoel hebbe 12 jaar na dato!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:17 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ja het is en zij, annie heet ze na da meske dat zo alleen was wittwel, die wees vink zo lief moek altijd denken aan men eige jeugd!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:20 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
We gij, troanen schieten in men eugen. Menne jeugd is verpest deur pesterijen van die klein kender die men ni mee rust konden loate. Subiet ff langs gaan poar op die eugen tikken, keke of ze nou nog zonne grote smoel hebbe 12 jaar na dato!
Een envelop en dan ook nog zonder postzegel? Hè, ik snap het niet.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook de bedoeling om alleen ansichten te versturen, veel mensen zetten het ook speciaal in hun profiel dat ze geen envelop willen.
Laatst had ik eentje uit Frankrijk, onwijs mooi, maar in een envelop (als ansicht). Beetje lullig 2 krabbels op een kaart, zonder stempel, zonder postzegel, zonder adres, net alsof hij door de buuf geschreven is
Ken hem in eerste instantie alleen van scrubs, later een bekende van mij is in Londen naar zijn concert geweest enzo.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
. Doet me denken aan mijn eerste date ooit
. Die mislukte. Waardoor het nummer een nare bijsmaak kreeg
.
Maar sinds een tijdje vind ik het weer een mooi nummer.
En ik vind Joshua een mooie man:
[ afbeelding ]
Welk vorm bril? Nee, gewoon geen Carice, de rest is goequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik heb geen Caricebril, wel een andere die ook zwart is.Die heb ik altijd op.
Is dat erg?quote:
Kloptquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook de bedoeling om alleen ansichten te versturen, veel mensen zetten het ook speciaal in hun profiel dat ze geen envelop willen.
Laatst had ik eentje uit Frankrijk, onwijs mooi, maar in een envelop (als ansicht). Beetje lullig 2 krabbels op een kaart, zonder stempel, zonder postzegel, zonder adres, net alsof hij door de buuf geschreven is
Ik vind Laura Jansen dan weer stomquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:20 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Ik ken hem eigenlijk alleen van Laura Jansen.Maar het is een fantastische singer/song writer en knap ook.
Nee want Brabants vind ik heel aantrekkelijk.quote:
Ehm tja, gewoon normaal denk ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Welk vorm bril? Nee, gewoon geen Carice, de rest is goe![]()
Joah Braboants is ook unne leuke toal.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee want Brabants vind ik heel aantrekkelijk.
Lauraquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik vind Laura Jansen dan weer stom.
Nee envelop met zegel, maar de kaart die dus zo mooi is en typisch Frans, die is gewoon blanco, met 2 zinnen tekst, dan mis je de stempels, de zegel etcquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:21 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Een envelop en dan ook nog zonder postzegel? Hè, ik snap het niet.
Wat stom trouwens, 2 krabbeltjes, het is toch juist leuk om een verhaaltje te schrijven?
Ik heb laatst ook een kaartje gestuurd met een verhaal over koffie
Meid lekker kekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef Bellatrix het volgende:
Omg Vogue nu op TMF ik moet even dansje doen.
Nou gisteren voor het eerst besteld, ik moet dus nog kijken hoe of wat. Ik zag later dat misschien niet eens alle kaarten op voorraad zijn. Tot nu toe heb ik de kaarten gewoon in winkeltjes gekocht maar wel bijna al die kaarten zijn dus van het 'merk' Art Unlimited en daarom ben ik eens online gaan kijken.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:19 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ja, ik stuur ook alleen ansichten
Jij besteld dus via die site?
En dat zijn alleen ansichten?
Vooral als Jeffrey en Stefan er zijn ga ik zo praten, beetje automatisme. Heb dat altijd als Brabanders in de buurt zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:22 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee want Brabants vind ik heel aantrekkelijk.
Oja, ik snap wat je bedoelt. Jammer ja, dan gaat de sfeer er wel een beetje vanafquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee envelop met zegel, maar de kaart die dus zo mooi is en typisch Frans, die is gewoon blanco, met 2 zinnen tekst, dan mis je de stempels, de zegel etc
En in Azië schrijven ze bij mij altijd alleen "groetjes uit..." lekker simpel![]()
Ik schrijf hem altijd nokvol
Ik ook.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:25 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Vooral als Jeffrey en Stefan er zijn ga ik zo praten, beetje automatisme. Heb dat altijd als Brabanders in de buurt zijn
Dat was deze, en de zegel maakte het wel weer goed:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:23 schreef Pisces29 het volgende:
En in Azië schrijven ze bij mij altijd alleen "groetjes uit..." lekker simpel![]()
Ja wilde ik net zeggen. Ik ga zo mijn bed inquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:26 schreef Koen66 het volgende:
Heyyyy Miauw en Bella, moeten jullie niet slapen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |