Nee lekker Caricebril lekker Yoga lekker Joshua Radin kek.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kek? Is dat lekker hip lekker kek lekker Viva kort haar?
Ik vind het wel lekker zo nogquote:
Oh Carice is ook heel kek ja.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee lekker Caricebril lekker Yoga lekker Joshua Radin kek.
Lekker bij de tijd, lekker vlot, lekker hip lekker modieus, lekker andersquote:
quote:
quote:
Ja dat is zo! Zo heb ik deze:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee maar je hebt ook genoeg arty dingen van A'dam, voor de mensen die geen toeristische willen
Waar zit die gevelsteen?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja dat is zo! Zo heb ik deze:
[ afbeelding ] Ok, deze is wel toeristisch maa ik vond 'm erg mooi!
Maar ook deze:
[ afbeelding ] Dit is toch wel heel Nederlands![]()
En deze:
[ afbeelding ] Omdat Sinterklaas een Nederlandse traditie is, leuk om over te vertellen en deze gevelsteen is gemakkelijk te vinden, mocht diegene ooit naar Amsterdam komen.
Oh die zijn alle 3 onwijs leukquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ook deze:
En deze:
[ afbeelding ] Omdat Sinterklaas een Nederlandse traditie is, leuk om over te vertellen en deze gevelsteen is gemakkelijk te vinden, mocht diegene ooit naar Amsterdam komen.
Die 2e is kekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Maar ook deze:
En deze:
Ja, ik vind het ook wel echt leuk om er een persoonlijk verhaaltje op te kalkenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat leuk dat je zoveel moeite doet
Dat wist ik wel, maar niet dat dat woord nog gebruikt werdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:10 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Lekker bij de tijd, lekker vlot, lekker hip lekker modieus, lekker anders
He, je toetsenbord is kapotquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Dankje, ja gister bij de C&A gehaald, toch wel wa anders dan bijenkorf he maar da vind ik zo eliair die amsterdamers dan met die dagen ja ik ben toch meer van het boerse he lekker nuchter doe maar normaal he en witte wie ik dar ook zag sien ja sien die is er toch boven op gekoemn van de depressie mooi hea ja dus zullen we morge dan lekker wijnetje doen en depsare houdewives kijkequote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:12 schreef Patje1987 het volgende:
Kek = puik, hip etc. Als in: kekke trui hebt u daar Bell0ntronnixixxx
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |