Ik wil hem terug brengen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar niet dat dat woord nog gebruikt werd
Op het ABN-Amro gebouw op de Dam. Nou ja ik weet niet of het nog steeds ABN is maar als je vanaf het CS richting de Dam loopt, vind je die steen op het eerste gebouw aan je rechtrhand. De eerste keer dat ik die steen zag was ik denk een jaar of 16 en zei ik keihard "Oh kijk, Sinterklaas!"quote:
Oke! Nee dan weet ik het wel inderdaad.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:14 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Op het ABN-Amro gebouw op de Dam. Nou ja ik weet niet of het nog steeds ABN is maar als je vanaf het CS richting de Dam loopt, vind je die steen op het eerste gebouw aan je rechtrhand. De eerste keer dat ik die steen zag was ik denk een jaar of 16 en zei ik keihard "Oh kijk, Sinterklaas!"
Dankquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh die zijn alle 3 onwijs leuk![]()
En nog met verhaaltje, je bent een leuke Poes-in-de-pen
![]()
Niks tegen Joshua Radinquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:08 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Nee lekker Caricebril lekker Yoga lekker Joshua Radin kek.
Nou meid wat een verhaal en die trui is gorgeous, morgen babyshower bij jou om de nieuwe trui te bekijken? Heb je al een naam voor je trui? Ik neem bubbels mee en petit fourtjes.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:14 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Dankje, ja gister bij de C&A gehaald, toch wel wa anders dan bijenkorf he maar da vind ik zo eliair die amsterdamers dan met die dagen ja ik ben toch meer van het boerse he lekker nuchter doe maar normaal he en witte wie ik dar ook zag sien ja sien die is er toch boven op gekoemn van de depressie mooi hea ja dus zullen we morge dan lekker wijnetje doen en depsare houdewives kijke
Nee, sund jong.quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:12 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat wist ik wel, maar niet dat dat woord nog gebruikt werd
Als je die bril meeneemt breng ik jequote:
Ik moest googlenquote:
Ansichten. Ik verstuur eigenlijk alleen maar ansichtenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:12 schreef pgrferrari het volgende:
Miauw, die kaarten.
Zijn dat openvouwkaarten met envelop?
Of ansichtkaarten?
Ik heb nog honderden sneeuwkieks uit A'dam, uit het 'glad-topic'quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word helemaal mushy van die sneeuwkiek-in-A'damSfeer
Ja het is en zij, annie heet ze na da meske dat zo alleen was wittwel, die wees vink zo lief moek altijd denken aan men eige jeugd!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:16 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Nou meid wat een verhaal en die trui is gorgeous, morgen babyshower bij jou om de nieuwe trui te bekijken? Heb je al een naam voor je trui? Ik neem bubbels mee en petit fourtjes.
Ja ik kon zo snel niet op een andere indie artiest komen, daarom zijn ze waarschijnlijk ook indie, bijna niemand kent ze.quote:
Ja, die vind ik ook echt mooiquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:15 schreef Pisces29 het volgende:
Ik word helemaal mushy van die sneeuwkiek-in-A'damSfeer
Volgens mij is het ook de bedoeling om alleen ansichten te versturen, veel mensen zetten het ook speciaal in hun profiel dat ze geen envelop willen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ansichten. Ik verstuur eigenlijk alleen maar ansichten
Ik heb geen Caricebril, wel een andere die ook zwart is.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Als je die bril meeneemt breng ik je
Ja, ik stuur ook alleen ansichtenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:17 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ansichten. Ik verstuur eigenlijk alleen maar ansichten
Ik ken hem eigenlijk alleen van Laura Jansen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:18 schreef Tha_Erik het volgende:
. Doet me denken aan mijn eerste date ooit
. Die mislukte. Waardoor het nummer een nare bijsmaak kreeg
.
Maar sinds een tijdje vind ik het weer een mooi nummer.
En ik vind Joshua een mooie man:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |