Ciaotjesquote:
Wat leukquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:35 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
C_A vanmiddag Xboxen?
Of vanavond?
Ja, dat is onze ontspoorde hobbyquote:
Ik heb geen goldquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:38 schreef charmed_angel het volgende:
er stond toch eerst alleen vanmiddag
Vanavond effe kijken.... ik ga hardlopen en OOC kijken...
misschienWelk spel wil je doen dan?
Waar ben je allemaal al geweest?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat is onze ontspoorde hobbyBijwonen van tv shows.. maar door de afstand is het lastig.. maar zondags is makkelijk!
ik deed dat vroeger ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:37 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, dat is onze ontspoorde hobbyBijwonen van tv shows.. maar door de afstand is het lastig.. maar zondags is makkelijk!
ooooooooooooowquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:38 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik heb geen gold![]()
![]()
Gewoon chatten en gamen tegelijk
Dat is het dan ook niet. Carlo en Irene an sich zijn al niets aanquote:
Legendaryquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ooooooooooooow
Ik dacht samen Halo ofzo op Legendary
3 x Ik Hou Van Holland ( 0 x gewonnenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Waar ben je allemaal al geweest?
Telekidsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het dan ook niet. Carlo en Irene an sich zijn al niets aan
In hun eerste jaren samen in dit concept was leuk. Nu is al het sprankelende en de originaliteit eraf. Ze maken voor alles en iedereen reclame. En daar wordt volgens mij ook nog eens geregeld fors voor betaald.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is het dan ook niet. Carlo en Irene an sich zijn al niets aan
pwnedquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:42 schreef pgrferrari het volgende:
WTF?!
Ik krijg net een PM van Netsplitter dat ik mijn signature moet weghalen omdat het onder spam valt![]()
Hij staat er al een half jaar
Misschien als je het er wat subtieler neerzet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:42 schreef pgrferrari het volgende:
WTF?!
Ik krijg net een PM van Netsplitter dat ik mijn signature moet weghalen omdat het onder spam valt![]()
Hij staat er al een half jaar
Geen id, heb hem een pm terug gestuurt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Misschien als je het er wat subtieler neerzet?
Je bent niet de enige. Je hebt geluk gehad dat die ijver niet eerder van hogere hand is doorgevoerd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind het te belachelijk voor woorden eerlijk gezegt...
Ik heb ook pas 1 x betaald... voor XFA.. verder niet..quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik deed dat vroeger ook
Meestal gratis, en als we niet naar binnen kwamen, ginggen we voor de deur staan en met BN-ers op de foto
Volgens mij heb ik nog ergens een foto van mij en Joling
Dan zeg je dat? En dat het er al een half jaar staat.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:45 schreef pgrferrari het volgende:
Ik vind het te belachelijk voor woorden eerlijk gezegt...
Dat dating programmaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
3 x Ik Hou Van Holland ( 0 x gewonnen)
1 x , bijna 2 x nu dus, Life4You
X Factor
Tv Kantine
Gtst (ik alleen)
Weten Zij Veel?!
En ik vergeet iets..
Ik bestel hier:quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:41 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Legendary![]()
Ik wil nog wel gold halen, maar eerst wat single games spelen
Ok.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:49 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik bestel hier:
http://www.xbox360gold.nl/bestelxboxlive.php
(43 euro = 12 maanden)
Of op gamehubs.com (36 EURO = 12 maanden)
Dat op rtl 5?quote:
Oh dat jaquote:
Toedelsquote:
Als ik na 3x niet snapte hoe een level werkte kapte ik er weer meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 11:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Lemmings
Ik had er vroeger nooit het geduld voor.
Maar geniaal plaatje, die capsule ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |