OHNOES!!! NU WETEN ZE HOE JE ER UIT ZIET!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in foto's hoor.Ik zie ze telkens weer terug komen.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
foto
of
feateau
Verneuk een woord dan goed als je als een debiel wil praten
Het belandt allemaal in je dossier bij de AIVD hoor.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OHNOES!!! NU WETEN ZE HOE JE ER UIT ZIET!!!
Dat kan me geen flikker schelen, anders zou ik niet naar meets gaan. Maar om wat ONZ/KLB-helden weer eens meetfoto's te horen afkraken heb ik geen zin in.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
OHNOES!!! NU WETEN ZE HOE JE ER UIT ZIET!!!
We kunnen ze ook gewoon niet plaatsen hequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:13 schreef Myraela het volgende:
Ik heb geen zin in foto's hoor.Ik zie ze telkens weer terug komen.
OHNOES!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het belandt allemaal in je dossier bij de AIVD hoor.
Mja, dan vind ik het prima.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
We kunnen ze ook gewoon niet plaatsen he
Hoe vaak ben ik wel niet uitgemaakt voor babyface, kom op zeg, het is fucking internetquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat kan me geen flikker schelen, anders zou ik niet naar meets gaan. Maar om wat ONZ/KLB-helden weer eens meetfoto's te horen afkraken heb ik geen zin in.
Ja, of een gezamelijke photobucket ofzoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
We kunnen de foto's toch gewoon naar elkaar mailen?
Met zo'n grote ploeg lekt er vroeg of laat altijd wel iets uit. Zie laatste die topics met foto's van 'oude' meets. Daar was ook continu gesteggel van mensen die nog wat vonden op hun HD en dan plaatsten en dat mocht dan weer niet van anderen etc. etc.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:18 schreef pgrferrari het volgende:
We kunnen de foto's toch gewoon naar elkaar mailen?
Als het jou niet uit maakt kruip ik wel steeds achter jou, goed?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:20 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Met zo'n grote ploeg lekt er vroeg of laat altijd wel iets uit. Zie laatste die topics met foto's van 'oude' meets. Daar was ook continu gesteggel van mensen die nog wat vonden op hun HD en dan plaatsten en dat mocht dan weer niet van anderen etc. etc.
Persoonlijk maakt het mij niet veel uit, als er maar niet expres idiote foto's geplaatst worden van mensen die er raar op staan ofzo.
Dat valt op hoor, dan denken ze allemaal dat jullie een stelletje zijnquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als het jou niet uit maakt kruip ik wel steeds achter jou, goed?
Ik kan me van die lijst zo mensen voorstellen die zich daar niet aan houdenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:22 schreef pgrferrari het volgende:
Mja, je moet deze groep toch wel kunnen vertrouwen.
Als we afspreken dat er geen foto's online komen vind ik het best, en hou ik me daar ook aan.
Maar misschien zoals Tombo zegt een gezamenlijke photobucket met password ofzo?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:22 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat valt op hoor, dan denken ze allemaal dat jullie een stelletje zijn
Ik vind het redelijk naief. Laten we wel zijn, al belanden foto's niet direct in een topic oid, mensen sturen het toch altijd wel ff door aan een of twee 'bekenden', en zo gaat het alsnog half FOK! rond of een andere lolbroek plaatst het dan ergens. Mij maakt het dus niet uit, maar iedereen heeft zo z'n redenen en die moet je respecteren, en die mensen dan ook gewoon niet / weinig op de foto zetten.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:22 schreef pgrferrari het volgende:
Mja, je moet deze groep toch wel kunnen vertrouwen.
Als we afspreken dat er geen foto's online komen vind ik het best, en hou ik me daar ook aan.
Maar misschien zoals Tombo zegt een gezamenlijke photobucket met password ofzo?
Oh...?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan me van die lijst zo mensen voorstellen die zich daar niet aan houden
Precies, en iedereen heeft wel een bekende / kennis die ook op FOK! zit (of via FOK!) waar je dan toch ff net 1 of 2 plaatjes aan laat zien, en zo gaat het balletje alsnog rollen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik kan me van die lijst zo mensen voorstellen die zich daar niet aan houden
Ja is ook, ik neem igg geen fototoestel meequote:Op donderdag 14 oktober 2010 13:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik vind het redelijk naief. Laten we wel zijn, al belanden foto's niet direct in een topic oid, mensen sturen het toch altijd wel ff door aan een of twee 'bekenden', en zo gaat het alsnog half FOK! rond of een andere lolbroek plaatst het dan ergens. Mij maakt het dus niet uit, maar iedereen heeft zo z'n redenen en die moet je respecteren, en die mensen dan ook gewoon niet / weinig op de foto zetten.
Ik snap sowieso niet zo goed waarom bij zoiets er continu foto's gemaakt moeten worden. Een paar keer is leuk, maar er hoeft toch ook niet door tig mensen tientallen plaatjes geschoten te worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |