quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ik heb er ook expres maar 1 foto bij gezetquote:
staat er zelfs een foto bijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb er ook expres maar 1 foto bij gezet
Alfa OPquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:42 schreef Alfisti het volgende:
Je had ook voor: "Alfa 159 MY2005 2.2JTS @ 1490kg" kunnen gaan
Ik vroeg het, hoorde niks, en dus deed ik het, en dan neem ik de numero uno hitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:42 schreef Alfisti het volgende:
Je had ook voor: "Alfa 159 MY2005 2.2JTS @ 1490kg" kunnen gaan
Anne mag ook wel weer eens een OP maken, of Lexxxx met een of andere oostblok barrel met buzzybee watermerk in de foto en ook lipje heeft al een tijd geen puike OP meer gemaaktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vroeg het, hoorde niks, en dus deed ik het, en dan neem ik de numero uno hit
Volgende keer zoek ik wel weer een mooie
ik ben wat beperkt in mijn OP's he, ik mag 1/3e van mijn fotos niet meer op fok plaatsenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Anne mag ook wel weer eens een OP maken, of Lexxxx met een of andere oostblok barrel met buzzybee watermerk in de foto en ook lipje heeft al een tijd geen puike OP meer gemaakt
Ikvindhet een schraal lelijk kuthok, maar weet dat Tjabbo hem leuk vind, en DAT vind ik leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wist dat jij hem mooi zou vinden
Ik wacht nog steeds op deel 2 van Pim Pam Petquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef Alfisti het volgende:
omg![]()
[Update] Gran Turismo 5 is weer vertraagd
5 jaar wachten op een spelletje
ik heb maar 1 puike OP gemaakt, en dat was mijn eerste postquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Anne mag ook wel weer eens een OP maken, of Lexxxx met een of andere oostblok barrel met buzzybee watermerk in de foto en ook lipje heeft al een tijd geen puike OP meer gemaakt
Duuusssss...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb maar 1 puike OP gemaakt, en dat was mijn eerste post
* Alfisti post hem nog maar een keerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Die docu over Yuri van Gelder![]()
geweldig al die tegenspraken met dat nieuws van afgelopen dagen
Zou zo maar z'n voorbeeld kunnen zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti post hem nog maar een keer
[ afbeelding ]
De T-Mobile shop waar ik ben geweest wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil de HTC Desire. En die heeft T-Mobile niet
Ik moet nog eens langs de shop idd, of via de telefoon gaan ergerenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
De T-Mobile shop waar ik ben geweest wel.. Wildfire ook.
Ik ga standaard langs een shop... Online kon ik de HD 2 idd ook niet kiezen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik moet nog eens langs de shop idd, of via de telefoon gaan ergeren
Welnee. De 'blackberry"-telefoons zijn ook weer helemaal 'hip'.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
Online kan er idd meestal niks, maar als je in een GSM shop staat, kan meestal gewoon alles![]()
Ik moet in December weer verlengen, maar ik heb geen idee wat ik moet gaan nemen, volgens mij zit je tegenwoordig al bijna aan een touchscreen vast als je een beetje telefoon wilt, maar ik wil eigenlijk zo'n ding met een toetsenbordje; dat lijkt me veel handiger..
Ik moet me er weer eens in verdiepen..
Ik bedoelde niet specifiek een blackberry. Nokia E72 bijvoorbeeld??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
Als je ziet hoeveel gezeik ze hebben met blackberry's op m'n werk raak ik zo'n ding nooit meer aan![]()
Wat een troep eh
Ja, je hebt mijn foon toch gezien? Zoiets..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
Blackberry is zo'n ding met toetsies eronder toch ?? da's niks voor mij.. ik heb lompe fikken..:')
Volgens mij is Deltion eigenaar van een rode BX. Staat iig al sinds ik daar kom zonder kenteken in de parkeergarage.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef 2cv het volgende:
Dat barrel in de OP is vast betrouwbaar. Is iig een pluspunt. Maar dan toch liever mijn eigen wrak.
Polo diesel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou een Polo of een Golf?
https://ovi.rdw.nl/ ideaalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ding mag maar 800 kg slepenquote:
Deze is beter.quote:
Ik moet zoiets :quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet specifiek een blackberry. Nokia E72 bijvoorbeeld??
[..]
Ja, je hebt mijn foon toch gezien? Zoiets..
* Alfisti heeft al drie jaar een Blackberryquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
Als je ziet hoeveel gezeik ze hebben met blackberry's op m'n werk raak ik zo'n ding nooit meer aan![]()
Wat een troep eh
Ben je nou gewoon lui?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Vond je dat ook niet van mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn wat is die achterlijk groot geworden dan...
Die is wel leuk. En android.. da's ook wel positief.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet zoiets :
[ afbeelding ]
denk ik, alleen heeft íe 'maar' 5 Mpix.. ik heb nu al 8
Eigenlijk heb ik liever S-E, mar die hebben nog niet echt iets wat álles heeft ...
Deltion ? Wiesda ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij is Deltion eigenaar van een rode BX. Staat iig al sinds ik daar kom zonder kenteken in de parkeergarage.
Mijn "school"quote:
Je lokt een inkoppertje uit. Iets met het woordje 'achterlijk'.quote:
Wat doen ze met dat hok ? Of wat gaan ze er mee doen ?quote:
Hele goede vraag. Waarschijnlijk is het lesmateriaal. Zo hebben we een Fiat Stilo Abarth staan met 50 km op de teller en nog meer meuk van oud tot nieuw.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat doen ze met dat hok ? Of wat gaan ze er mee doen ?
Ik wil wel eens les komen gevenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hele goede vraag. Waarschijnlijk is het lesmateriaal. Zo hebben we een Fiat Stilo Abarth staan met 50 km op de teller en nog meer meuk van oud tot nieuw.
waarom zou ik die trage site opstarten als de helft hier het in één oogopslag wel ziet?quote:
Nee, ik vond je beangstigend mager geworden juistquote:
Dit is precies de reden waarom ik dit soort shows kijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_out_of_10_cats.html Deze is trouwens ook fucking geniaal
Wij hebben alleen die BX nog niet op de brug gezienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik wil wel eens les komen geven![]()
Alhoewel ik ook niet alles van de hydrauliek van de BX weet
Is die diesel een 1905cc ongeblazen versie ? En heb je er al aan gesleuteld ? Zo ja: wat ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij hebben alleen die BX nog niet op de brug gezien.. Wel stel van die gare Hyundai's, een doorgerotte Kadett, en een nog gaardere Peugeot 205 diesel
Volgens mij is het een 1800 ongeblazen.. 205 uit 1988 als ik het goed heb onthouden. Heb er alleen een dynamoriem van vervangenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is die diesel een 1905cc ongeblazen versie ? En heb je er al aan gesleuteld ? Zo ja: wat ?
1769cc om precies te zijn.. En wat wij nu leren zijn echt standaard onderhoudsdingetjes. Opzich wel handigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef 2cv het volgende:
1800 ongeblazen in een PSA-geval ? Bestaat dat ?
En als je alleen een dynamoriem vervangt en lijstjes afwerkt leer je er niets van nee. Ga maar eens een subframe bij een BX vervangen. Of het leidingenpakket. DAT is pas sleutelen
T is geen Volvoquote:
Jawel, een doorontwikkelde Volvo Tundra.quote:
340 opvolger zou dat moeten worden toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jawel, een doorontwikkelde Volvo Tundra.
klopt, en hij kan wel weer Full-HD filmen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Die is wel leuk. En android.. da's ook wel positief.
Ik heb geen idee. Bertoni (?) heeft het ding getekend en aangeboden aan Volvo. Die wou hem niet. Hij heeft hem ook nog aan Reliant proberen te slijten. Die wou hem ook niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
340 opvolger zou dat moeten worden toch?
quote:
Palaggio di pastaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef 2cv het volgende:
Nu snap ik waarom een BX zo'n waardeloos geval is: hij is getekend door zo'n pasta-pipo !
Even gegoogeld. Het ding (die Tundra) is op basis van de 343.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
340 opvolger zou dat moeten worden toch?
Joh, je meent het.. Dat is gewoon licentiebouw, FSO heeft de Fiat 124 ook gebouwd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:49 schreef 2cv het volgende:
Die andere oude Lada's zijn wel van Italiaans design anders.
Overigens bewijst Lada daarmee de evolutietheorie in mijn ogen, maar dat ter zijde.
Op zich had Citroën al nattigheid moeten voelen toen zelfs Reliant al 'nee' zeiquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Bertoni (?) heeft het ding getekend en aangeboden aan Volvo. Die wou hem niet. Hij heeft hem ook nog aan Reliant proberen te slijten. Die wou hem ook niet.
Toen hadden ze wel onderdelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
. Ze hadden voor de grap uit wat onderdelen in het magazijn
Ja, toen was het nog een communistisch gerund staatsbedrijf in plaats van een prutsende particulierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Toen hadden ze wel onderdelen
* Alfisti kietelt Lexxxx
Zo, nu al ijs!?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:30 schreef Anne het volgende:
Oke. Ik ga zaterdag de garage herindelen, zodat mijn auto er weer in past.
Kut ijsKut krabben
!! Aaah!!
Zo. Goedemorgen.
Toen ik wakker werd niet, later welquote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.. Ze keken me hier ook al raar aan. Maar ik heb toch echt moeten krabben vanochtend.
Hmm, ik ga er niet om stoppen als ik er last van heb, maar ik kan niet zeggen dat mn rug er beter van wordtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
'Vandaag niet schat, ik heb rugpijn'
Huh jij bent toch nog maagd?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hmm, ik ga er niet om stoppen als ik er last van heb, maar ik kan niet zeggen dat mn rug er beter van wordt
Ja, ik ben nog maagdquote:
Erg vervelend om uit de lift in een garage van 20 graden te stappenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 14:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja.. Ze keken me hier ook al raar aan. Maar ik heb toch echt moeten krabben vanochtend.
Heeft het ding een dubbele brander ?? Sommige kachels hebben een grote en een kleine brander, die stuur je dan idd met een andere knop aan; uit/grote brander/kleine brander/allebei. maar dat is dan een knop met vaste standen, en de thermostaat kun je traploos instellen als het goed is.. kun je er niet een foto van maken zodat je op je schermpje kunt zien wat er bij de knoppen staat of hoe het er precies uit ziet daar ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:12 schreef Dingest het volgende:
Ik zat al te overwegen om zo'n verklikker maar aan te schaffen, hoewel ik wel altijd een ventilatierooster open heb staan als de kachel aan staat.
Hiervoor had ik ook al een gaskachel, dus ik weet op zich hoe het werktIk heb twee problemen met deze nieuwe gaskachel; die knoppen zitten beneden aan de zijkant waardoor ze bij mij in een smalle nis staan. Ik kan er niets van aflezen dus ik moet de standen (en functie) maar gokken (en dan denk ik maar een kant van de knop markeren als ik een aangename stand heb gevonden).
Maar er zit nog een knop naast en die heeft geen markeringen. Het lijkt alsof die de gastoevoer regelt; ik begin te vermoeden dat de ene knop is voor gebruik van de zelfregulieringstand - dat merk ik vanzelf wel als de boel weer afkoelt of dat hij dan zelf weer aanspringt - en die andere gewoon een constante gasstroom kan vasthouden.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 16:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Vergeleken met Peu ben ik een keurige man
Kwoot gefikstquote:
Begin je weer ?? niet janken voor er gemept wordt he, relnichtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:42 schreef Alexxxxx het volgende:
wtf stond er eerst dan![]()
peu zijn copyright, wat doe je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ik zie het bij sommige eigenaren van een Faber omschreven worden als een knop voor 'groot vuur' en dat er een grote en kleine vlam op zou moeten staan (tis een 2dehands, lijkt er al te zijn afgesleten of vervaagd). Is dat dan dus gewoon een functie om een constante gasstroom te houden?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heeft het ding een dubbele brander ?? Sommige kachels hebben een grote en een kleine brander, die stuur je dan idd met een andere knop aan; uit/grote brander/kleine brander/allebei. maar dat is dan een knop met vaste standen, en de thermostaat kun je traploos instellen als het goed is.. kun je er niet een foto van maken zodat je op je schermpje kunt zien wat er bij de knoppen staat of hoe het er precies uit ziet daar ?
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:47 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Begin je weer ?? niet janken voor er gemept wordt he, relnicht
Ik doe heel erg mijnbest wat minderzuur te doen de laatste tijd juist, je wilt niet wteen hoe veel ikin slikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KOm op man, enige verschil is dat het bij mij veel foksters zijn waar ik het gezellig mee heb, waardoor het wat mer opvaltquote:![]()
Dan heb je idd een dubbele brander denk ik, en andres gewoon aan draaien, dan zie je vanzelf wat er gebeurt, het spul gaat vast niet ontploffen; hij kan hooguit uit gaan als je de verkeerde kant op draaitquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:47 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik zie het bij sommige eigenaren van een Faber omschreven worden als een knop voor 'groot vuur' en dat er een grote en kleine vlam op zou moeten staan (tis een 2dehands, lijkt er al te zijn afgesleten of vervaagd). Is dat dan dus gewoon een functie om een constante gasstroom te houden?
De thermostaat is traploos ja, maar hij zit er aan de zijkant verticaal op dus ik kan van bovenaf de standen niet aflezenIk heb hem nu op een aangename stand staan dus ik plak er wel een stickertje op zodat ik hem daar op kan zetten.
Ik wil inderdaad niet weten wat- en hoeveel jij insliktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik doe heel erg mijnbest wat minderzuur te doen de laatste tijd juist, je wilt niet wteen hoe veel ikin slik![]()
Drugs are bad hmmmmkay?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik wil inderdaad niet weten wat- en hoeveel jij inslikt
Vandaag geldt die reden wel jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 15:31 schreef Alexxxxx het volgende:
'Vandaag niet schat, ik heb rugpijn'
Nou ja, als ik hem aandraai krijg ik 'hoog vuur' dat constant blijft brandenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 18:25 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Dan heb je idd een dubbele brander denk ik, en andres gewoon aan draaien, dan zie je vanzelf wat er gebeurt, het spul gaat vast niet ontploffen; hij kan hooguit uit gaan als je de verkeerde kant op draait
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb weer speciekuipavondquote:
ik ga dit weekend ff vragen wat dat betekendquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb weer speciekuipavond
Waar haal je dat idee vandaan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik doe heel erg mijnbest wat minderzuur te doen de laatste tijd juist, je wilt niet wteen hoe veel ikin slik![]()
[..]
KOm op man, enige verschil is dat het bij mij veel foksters zijn waar ik het gezellig mee heb, waardoor het wat mer opvalt
Hoeft nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga dit weekend ff vragen wat dat betekend
Ooh hoeft niet hoor, Alex zit te vissen en ik ga em niks vertellenquote:
Omdat er ook niets valt te vertellen, behalve over je rechterhand.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh hoeft niet hoor, Alex zit te vissen en ik ga em niks vertellen
Leef jij ook nogquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef Richboy het volgende:
[..]
Omdat er ook niets valt te vertellen, behalve over je rechterhand.
Ach. Het blondje heeft me gemist. Nog zo'n ouwe jappenbak met plastic gok?quote:
Txquote:
quote:
Nou, ik lees hier al 7 jaar mee, en jij post hier al 7 jaar mee, en je bent nogal van het opschepperige type, daaruit concludeer ik dat jij aanzienlijk meer bedpartners hebt gehad dan ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh hoeft niet hoor, Alex zit te vissen en ik ga em niks vertellen
Ben je nou nog niet opgetieft naar het buitenland?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ach. Het blondje heeft me gemist. Nog zo'n ouwe jappenbak met plastic gok?
Daarvoor hoef je die van mij niet te zien, dat win ik sowiesoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:59 schreef Richboy het volgende:
De hippie in discussie met het opscheppertje over wie de meeste 'bedpartners' heeft gehad....
Jochies, het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit... Ga 'ns vergelijken wie de lekkerste heeft geregeld!
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je die van mij niet te zien, dat win ik sowieso
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je die van mij niet te zien, dat win ik sowieso
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet opgetieft naar het buitenland?
Wat zit je nou met me te flirten? Als je een biertje met me wil drinken, zeg dat dan gewoonquote:
Vraag je nou weer om een deet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat zit je nou met me te flirten? Als je een biertje met me wil drinken, zeg dat dan gewoon
deet gebruik ik in de tropen. Waarom zou ik daar nu om vragen?quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:59 schreef Richboy het volgende:
[..]
deet gebruik ik in de tropen. Waarom zou ik daar nu om vragen?
En je ontwijkt de vraag.
[peu] ik ben deze zomer erg weinig gestoken[/peu]quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:08 schreef lipje het volgende:
deet
Trouwens als man is de beste manier om van de muggen af te komen, naast een vrouw te gaan slapen.
en ik ga je nog steeds niks vertellenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[peu] ik ben deze zomer erg weinig gestoken[/peu]
Als ik in mijn leven ook maar 25% van het aantal bedpartners gehad zou hebben als Alex alleen dit jaar heeft gehad dan was ik niet zo'n gefrustreerde idioot geweestquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tot ik een foto zie en een filmpje waarin zij het bevestigd geloof ik daar geen fuck van.
Het ergste is, je denkt nog dat het ons interesseert ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en ik ga je nog steeds niks vertellen
Je berekening klopt ook nog gewoonquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik in mijn leven ook maar 25% van het aantal bedpartners gehad zou hebben als Alex alleen dit jaar heeft gehad dan was ik niet zo'n gefrustreerde idioot geweest
Kwaliteit jochie, kwaliteit. Niet kwantiteit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik in mijn leven ook maar 25% van het aantal bedpartners gehad zou hebben als Alex alleen dit jaar heeft gehad dan was ik niet zo'n gefrustreerde idioot geweest
Die Finse was echt gruwelijk nat toen ik haar vertelde dat ik vroeger een Visa had en thuis nog steeds een heb hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Richboy het volgende:
[..]
Het ergste is, je denkt nog dat het ons interesseert ook
Ninja-edittert !quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je berekening klopt ook nog gewoon![]()
Kwantiteit 0 = kwaliteit 0.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Richboy het volgende:
[..]
Kwaliteit jochie, kwaliteit. Niet kwantiteit.
Dat vrouwen zo geil worden van een Porsche snap ik. Maar wellicht wordt jouw soort zo geil van roest....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die Finse was echt gruwelijk nat toen ik haar vertelde dat ik vroeger een Visa had en thuis nog steeds een heb hoor
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:34 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat vrouwen zo geil worden van een roestbak snap ik. Maar wellicht wordt jouw soort zo geil van gebakken lucht....
Ik dacht dat jij SD had om mee te daten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef Anne het volgende:
Mwah, ach, richboy is best lief, soms. Met de nadruk op soms.
Hey, ei, ik hoef niet alleen te lassen aan die schroothoop van mij hoor !quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:36 schreef Richboy het volgende:
[..]
Minder tijd lassen in de garage.
Meer tijd praten met vrouwen.
Het zal mij aan m'n aars roesten wat je er nog meer aan moet doen. Verandert niets aan mijn punt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hey, ei, ik hoef niet alleen te lassen aan die schroothoop van mij hoor !
Als hij slaapt ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef Anne het volgende:
Mwah, ach, richboy is best lief, soms. Met de nadruk op soms.
Ja, die is vaker lief dan dat jij bent. Ook wel een botte lompe lul af en toe.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij SD had om mee te daten?
Nee dat geloof ik. Hij moet nog wel wat etiquette leren voor hij binnen mijn soort mensen pastquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, die is vaker lief dan dat jij bent. Ook wel een botte lompe lul af en toe.
Maar die haalt het gelukkig niet bij jouw soort.
Dus etiquette is een ander woord voor homoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:41 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik. Hij moet nog wel wat etiquette leren voor hij binnen mijn soort mensen past
Gelukkig maar dat ie niks móet. Lamlul.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:41 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik. Hij moet nog wel wat etiquette leren voor hij binnen mijn soort mensen past
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dus etiquette is een ander woord voor homo
Als hij mijn soort mensen dan ook maar niet lastig valtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ie niks móet. Lamlul.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:43 schreef Anne het volgende:
Whehe. Van de 7 notes die je hebt, zijn er gewoon 4 van mij.
Ow, wees gerust. Dat doen wij allemaal niet. Geen blik waardig gunnen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:45 schreef Richboy het volgende:
[..]
Als hij mijn soort mensen dan ook maar niet lastig valt
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx ziet hoe Richboy bij 2cv naar binnen glijdt.
Ah, dat is beterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tjabbo in een tijgerstring op een berenvel voor de open haard
* PeuRac ging net over z'n nekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MutZ aan het tongen met Dr.Flash
Is dat een waargebeurd iets? Dat maakt het dan namelijk 10x erger.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MutZ aan het tongen met Dr.Flash
dat was werkelijkheid jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat een waargebeurd iets? Dat maakt het dan namelijk 10x erger.
Had ze niet eerst ook een foto in d'r fobo waarbij ze d'r tong uit stak? Of heb ik dat genachtmerried?
quote:
Ze staan samen in boedieboe zijn lijst, en ze hebben het bevestigdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat een waargebeurd iets? Dat maakt het dan namelijk 10x erger.
Had ze niet eerst ook een foto in d'r fobo waarbij ze d'r tong uit stak? Of heb ik dat genachtmerried?
quote:
Die staat er nog steeds.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat was werkelijkheid jaen er was een foto waarop ze glimlachte met tanden geler dan de smiley's hier
ik zet wel notes bij jouquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:55 schreef Anne het volgende:
Ik zet geen notes bij mijzelf. Ik heb er ook genoeg
. Voor nu.
het was de bedoeling dat iemand deze ging inkoppen ??quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef Anne het volgende:
Ik ben wel redelijk wat geprikt, de afgelopen paar maanden..
Staat op de lijst die Anne heeft!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Heuj![]()
Wie de neuk is dat bijdehante rijkeluiskindje ??
Ah, op die fietsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Staat op de lijst die Anne heeft!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:08 schreef lipje het volgende:
deet
Trouwens als man is de beste manier om van de muggen af te komen, naast een vrouw te gaan slapen.
Zijn ze daar op vakantie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:37 schreef Dingest het volgende:
Mijn moeder en broertje zitten nu in Amerika (en vooralsnog geen bericht dat m'n broertje is omgelegd), op de weblog van de reisleider stond 'Het vliegtuig landde keurig op tijd, de passagiers volgden 35 minuten later.'
Ik lees deze post nu pasquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Misschien komt het niet door dat ze haar tanden nooit poetst, maar is dat wat smegma van dr flash wat is blijven kleven?
Man, ik ben blij dat het eindelijk maar eens 50 euro isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:01 schreef ook_gek het volgende:
50 euro maar
Dat is toch geen boete
Doe het dan direct goed!
De mijne zijn ook altijd erg hoogquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Man, ik ben blij dat het eindelijk maar eens 50 euro is.
Ze hebben dit jaar al genoeg van me gehad.
Bedankt dat je hem nog ff quote, het was eigenlijk de bedoeling dat ie bovenaan de pagina zou komen, misgerekendquote:
Heb zelf nog getwijfeld om een Bi-Fuel uitvoering te kopen..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:45 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
dit staat in azuurblauw voor mijn huisthuiszorg van de buurvrouw heeft een nieuw hok
quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
krijg net 2 seconden geleden een persbericht van BMW, die zit vanaf 2012 weer bij de DTM
Ja, maar het ging meer om het zinnetje wat die gast had geschreven; kennelijk komen de passagiers 35 minuten later aan dan het vliegtuig zelfquote:
De gemeente Leeuwarden dankt je voor de werkgelegenheidquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Man, ik ben blij dat het eindelijk maar eens 50 euro is.
Ze hebben dit jaar al genoeg van me gehad.
http://buzzybeeforum.nl/viewtopic.php?f=208&t=26929quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:20 schreef Alexxxxx het volgende:
krijg net 2 seconden geleden een persbericht van BMW, die zit vanaf 2012 weer bij de DTM
Als je daar recht op hebt, krijg je dat ook ..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 16:22 schreef Dingest het volgende:
Blijkt dat mijn begeleider helemaal niets overlegt heeft over de reiskostenvergoeding voor de afgelopen 4 weken omdat hij het vergeten was. Het is nog maar de vraag of ik dus iets van vergoeding krijg terwijl ik wel bijna 1000 km gereden heb; straks heeft die proefperiode me nog een redelijke duit gekost ook
Die meneer heeft een chef, en als zijn personeel het verkloot, zal die het op moeten lossen lijkt me; mondelinge afspraken zijn bindend in dit soort gevallen.. gewoon vriendelijk aangeven dat je niet accoord gaat me dit verhaal en evt vragen bij wie je moet zijn om dit 'op te lossen'quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 19:59 schreef Dingest het volgende:
Proefperiode wil zeggen dat ik geen werknemer was, en ik in principe geen recht heb op reiskostenvergoeding. Alleen die gast had gezegd dat hij het zou regelen, dus ik ging er vanuit dat het wel goed zat. Anders had ik die proefplaatsing direct wel afgewezen; ik ga niet betalen om een maand als gratis kracht ergens te zitten
ik reed vandaag achter een haakarm wagen met een semi dieplader met een container erop met 2 ketting vast gezet voor en achter. volgeladen met aardappels.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:46 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke lading. Dat ding stond zo scheef als een hoer en de belading stond totaal NIET vastgebonden aan de vloer van de opleggerNu gaan die blokken niet zomaar schuiven maar toch...
Ik heb hem eerst een mail gestuurd met de vraag om het verder uit te zoeken en het met Renault op te nemen want het kwam vanmiddag pas ter sprake, al heb ik niet het idee dat Renault zelf echt zat te wachten om daarin tegemoet te komen. Of als hun verantwoording ziet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 20:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die meneer heeft een chef, en als zijn personeel het verkloot, zal die het op moeten lossen lijkt me; mondelinge afspraken zijn bindend in dit soort gevallen.. gewoon vriendelijk aangeven dat je niet accoord gaat me dit verhaal en evt vragen bij wie je moet zijn om dit 'op te lossen'
Ze had maar aan tijd om één keer te zeggen, de rest is gecopypaste!quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:48 schreef daNpy het volgende:
Als je dat 3x kan zeggen heb je het dus helemaal niet druk
Nog flink aan het sleutelen dus?quote:
Ik had het al getypt en toen besloten 'neuh, dat is toch te afgezaagd om te posten'quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 22:48 schreef daNpy het volgende:
Als je dat 3x kan zeggen heb je het dus helemaal niet druk
lekker 2 is precies goedquote:
't is bijna wind stil hier?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:02 schreef Dingest het volgende:
Zo te zien een stevig windje vandaag... Dus iedereen die vandaag een rode Fiat 850 moet gaan inhalen; zoveel mogelijk links blijven
In een Fiat 850 is alles een stevige windquote:
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In een Fiat 850 is alles een stevige wind
Maandje of 5quote:
Ah, u bent een bedreven pan fluitert?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef Sounddragon het volgende:
Hehehe, ik eigenlijk meer om een potje te gaan panfluiten buiten
Hier dus nietquote:
Maar ik hoop meer dat het redelijk droog blijft. Hij lekt ook nog een beetje (boel)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In een Fiat 850 is alles een stevige wind
Neequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah, u bent een bedreven pan fluitert?
Regenpak ??quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hier dus niet![]()
+
[..]
Maar ik hoop meer dat het redelijk droog blijft. Hij lekt ook nog een beetje (boel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Regenpak ??Ik heb wel standaard een regenjas achterin de auto liggen, maar niet hiervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
To-ma-ten-ket-chup.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:58 schreef daNpy het volgende:
Tostimet curry*
De enige-echte Hela's Curry-Gewurz natuurlijk.
Ik gok door koffietekort.quote:
Betrouwbaar?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:19 schreef Anne het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat jij vader wordt. Gecondoleerd.
Er is me deze maand wel 2x (serieus) gevraagd of ik misschien ook zwanger was ofzo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij werd toch mama? Je was 5 maanden onderweg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |