lekker 2 is precies goedquote:
't is bijna wind stil hier?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:02 schreef Dingest het volgende:
Zo te zien een stevig windje vandaag... Dus iedereen die vandaag een rode Fiat 850 moet gaan inhalen; zoveel mogelijk links blijven
In een Fiat 850 is alles een stevige windquote:
Daar heb je een puntquote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In een Fiat 850 is alles een stevige wind
Maandje of 5quote:
Ah, u bent een bedreven pan fluitert?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef Sounddragon het volgende:
Hehehe, ik eigenlijk meer om een potje te gaan panfluiten buiten
Hier dus nietquote:
Maar ik hoop meer dat het redelijk droog blijft. Hij lekt ook nog een beetje (boel)quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 10:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
In een Fiat 850 is alles een stevige wind
Neequote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ah, u bent een bedreven pan fluitert?
Regenpak ??quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:13 schreef Dingest het volgende:
[..]
Hier dus niet![]()
+
[..]
Maar ik hoop meer dat het redelijk droog blijft. Hij lekt ook nog een beetje (boel)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:16 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Regenpak ??Ik heb wel standaard een regenjas achterin de auto liggen, maar niet hiervoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
To-ma-ten-ket-chup.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 11:58 schreef daNpy het volgende:
Tostimet curry*
De enige-echte Hela's Curry-Gewurz natuurlijk.
Ik gok door koffietekort.quote:
Betrouwbaar?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:19 schreef Anne het volgende:
Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat jij vader wordt. Gecondoleerd.
Er is me deze maand wel 2x (serieus) gevraagd of ik misschien ook zwanger was ofzo.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 14:21 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Jij werd toch mama? Je was 5 maanden onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |