en ik ga je nog steeds niks vertellenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
[peu] ik ben deze zomer erg weinig gestoken[/peu]
Als ik in mijn leven ook maar 25% van het aantal bedpartners gehad zou hebben als Alex alleen dit jaar heeft gehad dan was ik niet zo'n gefrustreerde idioot geweestquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:20 schreef Richboy het volgende:
[..]
Tot ik een foto zie en een filmpje waarin zij het bevestigd geloof ik daar geen fuck van.
Het ergste is, je denkt nog dat het ons interesseert ookquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en ik ga je nog steeds niks vertellen
Je berekening klopt ook nog gewoonquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik in mijn leven ook maar 25% van het aantal bedpartners gehad zou hebben als Alex alleen dit jaar heeft gehad dan was ik niet zo'n gefrustreerde idioot geweest
Kwaliteit jochie, kwaliteit. Niet kwantiteit.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef 2cv het volgende:
[..]
Als ik in mijn leven ook maar 25% van het aantal bedpartners gehad zou hebben als Alex alleen dit jaar heeft gehad dan was ik niet zo'n gefrustreerde idioot geweest
Die Finse was echt gruwelijk nat toen ik haar vertelde dat ik vroeger een Visa had en thuis nog steeds een heb hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Richboy het volgende:
[..]
Het ergste is, je denkt nog dat het ons interesseert ook
Ninja-edittert !quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Je berekening klopt ook nog gewoon![]()
Kwantiteit 0 = kwaliteit 0.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:31 schreef Richboy het volgende:
[..]
Kwaliteit jochie, kwaliteit. Niet kwantiteit.
Dat vrouwen zo geil worden van een Porsche snap ik. Maar wellicht wordt jouw soort zo geil van roest....quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Die Finse was echt gruwelijk nat toen ik haar vertelde dat ik vroeger een Visa had en thuis nog steeds een heb hoor
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:34 schreef Richboy het volgende:
[..]
Dat vrouwen zo geil worden van een roestbak snap ik. Maar wellicht wordt jouw soort zo geil van gebakken lucht....
Ik dacht dat jij SD had om mee te daten?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef Anne het volgende:
Mwah, ach, richboy is best lief, soms. Met de nadruk op soms.
Hey, ei, ik hoef niet alleen te lassen aan die schroothoop van mij hoor !quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:36 schreef Richboy het volgende:
[..]
Minder tijd lassen in de garage.
Meer tijd praten met vrouwen.
Het zal mij aan m'n aars roesten wat je er nog meer aan moet doen. Verandert niets aan mijn punt.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef 2cv het volgende:
[..]
Hey, ei, ik hoef niet alleen te lassen aan die schroothoop van mij hoor !
Als hij slaapt ?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef Anne het volgende:
Mwah, ach, richboy is best lief, soms. Met de nadruk op soms.
Ja, die is vaker lief dan dat jij bent. Ook wel een botte lompe lul af en toe.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:37 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij SD had om mee te daten?
Nee dat geloof ik. Hij moet nog wel wat etiquette leren voor hij binnen mijn soort mensen pastquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:39 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja, die is vaker lief dan dat jij bent. Ook wel een botte lompe lul af en toe.
Maar die haalt het gelukkig niet bij jouw soort.
Dus etiquette is een ander woord voor homoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:41 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik. Hij moet nog wel wat etiquette leren voor hij binnen mijn soort mensen past
Gelukkig maar dat ie niks móet. Lamlul.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:41 schreef Richboy het volgende:
[..]
Nee dat geloof ik. Hij moet nog wel wat etiquette leren voor hij binnen mijn soort mensen past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |