De 111 zou over de ring, maar ging 2 weken van te voren kapotquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:27 schreef Anne het volgende:
En welke is daadwerkelijk de ring over geweest?
De Niva is niet de traagste van dit gezelschap hoorquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:29 schreef Skull-splitter het volgende:
En in welke tijd. Want die NIVA rijdt dat betreft gewoon klote natuurlijk
Dan heb je die stickers er onterecht opgeplaktquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De 111 zou over de ring, maar ging 2 weken van te voren kapotDe 111 en 214 zijn iig op de parking van de Ringgeweest
En de Niva gaat nog naar Camp4Fun
Weet ik.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Dan heb je die stickers er onterecht opgeplakt!
Moet te verhelpen zijn. Wellicht is de snelheidmeter niet goed meer.quote:
Dan wil ik er 2quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 11:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Een ringsticker geeft wel 10 pk extra hoor.
PRECIES!!!!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:33 schreef Anne het volgende:
Dan heb je die stickers er onterecht opgeplakt!
Dat hoor je me ook niet zeggen, het ding is best op snelheid te krijgen (alleen dat verbruik!) hoor, maar qua bochtenwerk is het gewoon een ramp met die wagen op snelheid.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:30 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De Niva is niet de traagste van dit gezelschap hoor
Dat is waar, maar in Camp4fun, ook een onderdeel van de ring GmbH voor zover ik weet, is de Niva WEL uitermate goed op haar plekquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:14 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dat hoor je me ook niet zeggen, het ding is best op snelheid te krijgen (alleen dat verbruik!) hoor, maar qua bochtenwerk is het gewoon een ramp met die wagen op snelheid.
Uit persoonlijke smaakoverweging maak ik me zorgen om je velgen.... Hoe zien die er uit?quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 17:23 schreef DS4 het volgende:
[ afbeelding ]
Meteen incl. bewijs...![]()
Voor wie meer bewijs nodig heeft: ik ben er morgen en overmorgen weer... Waarschijnlijk de laatste keer dit seizoen.
Ik gok zoiets.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:03 schreef Koepert het volgende:
[..]
Uit persoonlijke smaakoverweging maak ik me zorgen om je velgen.... Hoe zien die er uit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |