het was de bedoeling dat iemand deze ging inkoppen ??quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:20 schreef Anne het volgende:
Ik ben wel redelijk wat geprikt, de afgelopen paar maanden..
Staat op de lijst die Anne heeft!quote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:09 schreef Sounddragon het volgende:
Heuj![]()
Wie de neuk is dat bijdehante rijkeluiskindje ??
Ah, op die fietsquote:Op donderdag 14 oktober 2010 23:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Staat op de lijst die Anne heeft!
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:08 schreef lipje het volgende:
deet
Trouwens als man is de beste manier om van de muggen af te komen, naast een vrouw te gaan slapen.
Zijn ze daar op vakantie?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 07:37 schreef Dingest het volgende:
Mijn moeder en broertje zitten nu in Amerika (en vooralsnog geen bericht dat m'n broertje is omgelegd), op de weblog van de reisleider stond 'Het vliegtuig landde keurig op tijd, de passagiers volgden 35 minuten later.'
Ik lees deze post nu pasquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:56 schreef Alexxxxx het volgende:
Misschien komt het niet door dat ze haar tanden nooit poetst, maar is dat wat smegma van dr flash wat is blijven kleven?
Man, ik ben blij dat het eindelijk maar eens 50 euro isquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:01 schreef ook_gek het volgende:
50 euro maar
Dat is toch geen boete
Doe het dan direct goed!
De mijne zijn ook altijd erg hoogquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 08:04 schreef Anne het volgende:
[..]
Man, ik ben blij dat het eindelijk maar eens 50 euro is.
Ze hebben dit jaar al genoeg van me gehad.
Bedankt dat je hem nog ff quote, het was eigenlijk de bedoeling dat ie bovenaan de pagina zou komen, misgerekendquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |