Waar haal je dat idee vandaan?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 17:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik doe heel erg mijnbest wat minderzuur te doen de laatste tijd juist, je wilt niet wteen hoe veel ikin slik![]()
[..]
KOm op man, enige verschil is dat het bij mij veel foksters zijn waar ik het gezellig mee heb, waardoor het wat mer opvalt
Hoeft nietquote:Op donderdag 14 oktober 2010 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik ga dit weekend ff vragen wat dat betekend
Ooh hoeft niet hoor, Alex zit te vissen en ik ga em niks vertellenquote:
Omdat er ook niets valt te vertellen, behalve over je rechterhand.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh hoeft niet hoor, Alex zit te vissen en ik ga em niks vertellen
Leef jij ook nogquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:50 schreef Richboy het volgende:
[..]
Omdat er ook niets valt te vertellen, behalve over je rechterhand.
Ach. Het blondje heeft me gemist. Nog zo'n ouwe jappenbak met plastic gok?quote:
Txquote:
quote:
Nou, ik lees hier al 7 jaar mee, en jij post hier al 7 jaar mee, en je bent nogal van het opschepperige type, daaruit concludeer ik dat jij aanzienlijk meer bedpartners hebt gehad dan ikquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh hoeft niet hoor, Alex zit te vissen en ik ga em niks vertellen
Ben je nou nog niet opgetieft naar het buitenland?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:56 schreef Richboy het volgende:
[..]
Ach. Het blondje heeft me gemist. Nog zo'n ouwe jappenbak met plastic gok?
Daarvoor hoef je die van mij niet te zien, dat win ik sowiesoquote:Op donderdag 14 oktober 2010 20:59 schreef Richboy het volgende:
De hippie in discussie met het opscheppertje over wie de meeste 'bedpartners' heeft gehad....
Jochies, het gaat om kwaliteit, niet om kwantiteit... Ga 'ns vergelijken wie de lekkerste heeft geregeld!
Je moest eens wetenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je die van mij niet te zien, dat win ik sowieso
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je die van mij niet te zien, dat win ik sowieso
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:00 schreef Anne het volgende:
[..]
Ben je nou nog niet opgetieft naar het buitenland?
Wat zit je nou met me te flirten? Als je een biertje met me wil drinken, zeg dat dan gewoonquote:
Vraag je nou weer om een deet?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:57 schreef Richboy het volgende:
[..]
Wat zit je nou met me te flirten? Als je een biertje met me wil drinken, zeg dat dan gewoon
deet gebruik ik in de tropen. Waarom zou ik daar nu om vragen?quote:
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 21:59 schreef Richboy het volgende:
[..]
deet gebruik ik in de tropen. Waarom zou ik daar nu om vragen?
En je ontwijkt de vraag.
[peu] ik ben deze zomer erg weinig gestoken[/peu]quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:08 schreef lipje het volgende:
deet
Trouwens als man is de beste manier om van de muggen af te komen, naast een vrouw te gaan slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |