quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Dus etiquette is een ander woord voor homo
Als hij mijn soort mensen dan ook maar niet lastig valtquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat ie niks móet. Lamlul.
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:43 schreef Anne het volgende:
Whehe. Van de 7 notes die je hebt, zijn er gewoon 4 van mij.
Ow, wees gerust. Dat doen wij allemaal niet. Geen blik waardig gunnen.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:45 schreef Richboy het volgende:
[..]
Als hij mijn soort mensen dan ook maar niet lastig valt
quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
* Alexxxxx ziet hoe Richboy bij 2cv naar binnen glijdt.
Ah, dat is beterquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Tjabbo in een tijgerstring op een berenvel voor de open haard
* PeuRac ging net over z'n nekquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MutZ aan het tongen met Dr.Flash
Is dat een waargebeurd iets? Dat maakt het dan namelijk 10x erger.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:50 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
MutZ aan het tongen met Dr.Flash
dat was werkelijkheid jaquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat een waargebeurd iets? Dat maakt het dan namelijk 10x erger.
Had ze niet eerst ook een foto in d'r fobo waarbij ze d'r tong uit stak? Of heb ik dat genachtmerried?
quote:
Ze staan samen in boedieboe zijn lijst, en ze hebben het bevestigdquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:51 schreef Anne het volgende:
[..]
Is dat een waargebeurd iets? Dat maakt het dan namelijk 10x erger.
Had ze niet eerst ook een foto in d'r fobo waarbij ze d'r tong uit stak? Of heb ik dat genachtmerried?
quote:
Die staat er nog steeds.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat was werkelijkheid jaen er was een foto waarop ze glimlachte met tanden geler dan de smiley's hier
ik zet wel notes bij jouquote:Op donderdag 14 oktober 2010 22:55 schreef Anne het volgende:
Ik zet geen notes bij mijzelf. Ik heb er ook genoeg
. Voor nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |