abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87136997
Voordat hij (over ongeveer een maand) de stalling in gaat wil ik graag de mogelijkheid verkennen mijn Saab te verkopen. Ik heb hem nog niet zo lang (een paar maanden) en het ding is echt leuk en on-wijs hard maar het ontbreekt me aan tijd om er mee te rijden en een plek om hem na een ritje neer te zetten (+ eventueel sleutelen) dus hij staat nu in de open lucht.

Het betreft een prachtige uitvoering in de kleur Sjögrön. Origineel NL en nooit aan gelast! Dit weekend heb ik de dorpels, wielkasten en krikpunten ontdaan van de oude tectyllaag en voorzien van een behandeling met Caprotech RX-5 en RX-10. Een prima conservator. Ik heb (naast wat oppervlakte roest) niks kunnen vinden! De foto's wijzen voor zich.

De serieus geīnteresseerden kunnen mij pm'en, ik geef dan een klein lijstje met opvallende punten + een paar kleine minpuntjes door. Een auto als deze is niet in concoursstaat maar nog wel errug mooi!

Paar PLUSpuntjes:

- LPG installatie uit midden 2008
- 4 nieuwe banden rondom (Vredestein Sprint Classic) + ongebruikte reserveband (ik geloof uit 2005)
- Mooi dashboard met ronde klokken en klokje
- Keihard!
- Loopt op benzine en LPG
- 3 maanden geleden grote beurt gehad
- Heeft ooit een waxoyl behandeling gehad (holle ruimten en bodem) en dat heeft zijn vruchten afgeworpen

De richtprijs ligt om en nabij de ¤ 3750,- (zoals hij nu is).

Wat foto's:

Caprotech behandeling:

Hoor ik die Griekse melodie...
pi_87493464
Dank, nog een keer omhoog! Goedkoper rijden kan niet mensen! 44 euro per jaar verzekering, geen wegenbelasting en 20 euro voor een volle tank á 350-400 kilometer!
Hoor ik die Griekse melodie...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')