quote:Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
vorige deeltjesquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
[..]
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
Ik heb er ook expres maar 1 foto bij gezetquote:
staat er zelfs een foto bijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:40 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik heb er ook expres maar 1 foto bij gezet
Alfa OPquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:42 schreef Alfisti het volgende:
Je had ook voor: "Alfa 159 MY2005 2.2JTS @ 1490kg" kunnen gaan
Ik vroeg het, hoorde niks, en dus deed ik het, en dan neem ik de numero uno hitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:42 schreef Alfisti het volgende:
Je had ook voor: "Alfa 159 MY2005 2.2JTS @ 1490kg" kunnen gaan
Anne mag ook wel weer eens een OP maken, of Lexxxx met een of andere oostblok barrel met buzzybee watermerk in de foto en ook lipje heeft al een tijd geen puike OP meer gemaaktquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:45 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik vroeg het, hoorde niks, en dus deed ik het, en dan neem ik de numero uno hit
Volgende keer zoek ik wel weer een mooie
ik ben wat beperkt in mijn OP's he, ik mag 1/3e van mijn fotos niet meer op fok plaatsenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Anne mag ook wel weer eens een OP maken, of Lexxxx met een of andere oostblok barrel met buzzybee watermerk in de foto en ook lipje heeft al een tijd geen puike OP meer gemaakt
Ikvindhet een schraal lelijk kuthok, maar weet dat Tjabbo hem leuk vind, en DAT vind ik leukquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
Ik wist dat jij hem mooi zou vinden
Ik wacht nog steeds op deel 2 van Pim Pam Petquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:48 schreef Alfisti het volgende:
omg![]()
[Update] Gran Turismo 5 is weer vertraagd
5 jaar wachten op een spelletje
ik heb maar 1 puike OP gemaakt, en dat was mijn eerste postquote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:47 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Anne mag ook wel weer eens een OP maken, of Lexxxx met een of andere oostblok barrel met buzzybee watermerk in de foto en ook lipje heeft al een tijd geen puike OP meer gemaakt
Duuusssss...quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:54 schreef lipje het volgende:
[..]
ik heb maar 1 puike OP gemaakt, en dat was mijn eerste post
* Alfisti post hem nog maar een keerquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:05 schreef BaraCuda het volgende:
Die docu over Yuri van Gelder![]()
geweldig al die tegenspraken met dat nieuws van afgelopen dagen
Zou zo maar z'n voorbeeld kunnen zijnquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:16 schreef Alfisti het volgende:
[..]
* Alfisti post hem nog maar een keer
[ afbeelding ]
De T-Mobile shop waar ik ben geweest wel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 20:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik wil de HTC Desire. En die heeft T-Mobile niet
Ik moet nog eens langs de shop idd, of via de telefoon gaan ergerenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:24 schreef Anne het volgende:
[..]
De T-Mobile shop waar ik ben geweest wel.. Wildfire ook.
Ik ga standaard langs een shop... Online kon ik de HD 2 idd ook niet kiezen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:24 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik moet nog eens langs de shop idd, of via de telefoon gaan ergeren
Welnee. De 'blackberry"-telefoons zijn ook weer helemaal 'hip'.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:52 schreef Sounddragon het volgende:
Online kan er idd meestal niks, maar als je in een GSM shop staat, kan meestal gewoon alles![]()
Ik moet in December weer verlengen, maar ik heb geen idee wat ik moet gaan nemen, volgens mij zit je tegenwoordig al bijna aan een touchscreen vast als je een beetje telefoon wilt, maar ik wil eigenlijk zo'n ding met een toetsenbordje; dat lijkt me veel handiger..
Ik moet me er weer eens in verdiepen..
Ik bedoelde niet specifiek een blackberry. Nokia E72 bijvoorbeeld??quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
Als je ziet hoeveel gezeik ze hebben met blackberry's op m'n werk raak ik zo'n ding nooit meer aan![]()
Wat een troep eh
Ja, je hebt mijn foon toch gezien? Zoiets..quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:55 schreef Sounddragon het volgende:
Blackberry is zo'n ding met toetsies eronder toch ?? da's niks voor mij.. ik heb lompe fikken..:')
Volgens mij is Deltion eigenaar van een rode BX. Staat iig al sinds ik daar kom zonder kenteken in de parkeergarage.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:59 schreef 2cv het volgende:
Dat barrel in de OP is vast betrouwbaar. Is iig een pluspunt. Maar dan toch liever mijn eigen wrak.
Polo diesel.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit nou een Polo of een Golf?
https://ovi.rdw.nl/ ideaalquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Ding mag maar 800 kg slepenquote:
Deze is beter.quote:
Ik moet zoiets :quote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:57 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik bedoelde niet specifiek een blackberry. Nokia E72 bijvoorbeeld??
[..]
Ja, je hebt mijn foon toch gezien? Zoiets..
* Alfisti heeft al drie jaar een Blackberryquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:54 schreef BaraCuda het volgende:
Als je ziet hoeveel gezeik ze hebben met blackberry's op m'n werk raak ik zo'n ding nooit meer aan![]()
Wat een troep eh
Ben je nou gewoon lui?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:02 schreef Alexxxxx het volgende:
[ afbeelding ]
Vond je dat ook niet van mijquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:05 schreef Alexxxxx het volgende:
Damn wat is die achterlijk groot geworden dan...
Die is wel leuk. En android.. da's ook wel positief.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:07 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik moet zoiets :
[ afbeelding ]
denk ik, alleen heeft íe 'maar' 5 Mpix.. ik heb nu al 8
Eigenlijk heb ik liever S-E, mar die hebben nog niet echt iets wat álles heeft ...
Deltion ? Wiesda ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:00 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Volgens mij is Deltion eigenaar van een rode BX. Staat iig al sinds ik daar kom zonder kenteken in de parkeergarage.
Mijn "school"quote:
Je lokt een inkoppertje uit. Iets met het woordje 'achterlijk'.quote:
Wat doen ze met dat hok ? Of wat gaan ze er mee doen ?quote:
Hele goede vraag. Waarschijnlijk is het lesmateriaal. Zo hebben we een Fiat Stilo Abarth staan met 50 km op de teller en nog meer meuk van oud tot nieuw.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef 2cv het volgende:
[..]
Wat doen ze met dat hok ? Of wat gaan ze er mee doen ?
Ik wil wel eens les komen gevenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:14 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Hele goede vraag. Waarschijnlijk is het lesmateriaal. Zo hebben we een Fiat Stilo Abarth staan met 50 km op de teller en nog meer meuk van oud tot nieuw.
waarom zou ik die trage site opstarten als de helft hier het in één oogopslag wel ziet?quote:
Nee, ik vond je beangstigend mager geworden juistquote:
Dit is precies de reden waarom ik dit soort shows kijkquote:Op woensdag 13 oktober 2010 21:21 schreef BaraCuda het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)_out_of_10_cats.html Deze is trouwens ook fucking geniaal
Wij hebben alleen die BX nog niet op de brug gezienquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:25 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik wil wel eens les komen geven![]()
Alhoewel ik ook niet alles van de hydrauliek van de BX weet
Is die diesel een 1905cc ongeblazen versie ? En heb je er al aan gesleuteld ? Zo ja: wat ?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:28 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Wij hebben alleen die BX nog niet op de brug gezien.. Wel stel van die gare Hyundai's, een doorgerotte Kadett, en een nog gaardere Peugeot 205 diesel
Volgens mij is het een 1800 ongeblazen.. 205 uit 1988 als ik het goed heb onthouden. Heb er alleen een dynamoriem van vervangenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:34 schreef 2cv het volgende:
[..]
Is die diesel een 1905cc ongeblazen versie ? En heb je er al aan gesleuteld ? Zo ja: wat ?
1769cc om precies te zijn.. En wat wij nu leren zijn echt standaard onderhoudsdingetjes. Opzich wel handigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:43 schreef 2cv het volgende:
1800 ongeblazen in een PSA-geval ? Bestaat dat ?
En als je alleen een dynamoriem vervangt en lijstjes afwerkt leer je er niets van nee. Ga maar eens een subframe bij een BX vervangen. Of het leidingenpakket. DAT is pas sleutelen
T is geen Volvoquote:
Jawel, een doorontwikkelde Volvo Tundra.quote:
340 opvolger zou dat moeten worden toch?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:51 schreef 2cv het volgende:
[..]
Jawel, een doorontwikkelde Volvo Tundra.
klopt, en hij kan wel weer Full-HD filmen.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Die is wel leuk. En android.. da's ook wel positief.
Ik heb geen idee. Bertoni (?) heeft het ding getekend en aangeboden aan Volvo. Die wou hem niet. Hij heeft hem ook nog aan Reliant proberen te slijten. Die wou hem ook niet.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
340 opvolger zou dat moeten worden toch?
quote:
Palaggio di pastaquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:49 schreef 2cv het volgende:
Nu snap ik waarom een BX zo'n waardeloos geval is: hij is getekend door zo'n pasta-pipo !
Even gegoogeld. Het ding (die Tundra) is op basis van de 343.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
340 opvolger zou dat moeten worden toch?
Joh, je meent het.. Dat is gewoon licentiebouw, FSO heeft de Fiat 124 ook gebouwd.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:49 schreef 2cv het volgende:
Die andere oude Lada's zijn wel van Italiaans design anders.
Overigens bewijst Lada daarmee de evolutietheorie in mijn ogen, maar dat ter zijde.
Op zich had Citroën al nattigheid moeten voelen toen zelfs Reliant al 'nee' zeiquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:15 schreef 2cv het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Bertoni (?) heeft het ding getekend en aangeboden aan Volvo. Die wou hem niet. Hij heeft hem ook nog aan Reliant proberen te slijten. Die wou hem ook niet.
Toen hadden ze wel onderdelenquote:Op donderdag 14 oktober 2010 00:42 schreef Alexxxxx het volgende:
. Ze hadden voor de grap uit wat onderdelen in het magazijn
Ja, toen was het nog een communistisch gerund staatsbedrijf in plaats van een prutsende particulierquote:Op donderdag 14 oktober 2010 08:19 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Toen hadden ze wel onderdelen
* Alfisti kietelt Lexxxx
Zo, nu al ijs!?quote:Op donderdag 14 oktober 2010 07:30 schreef Anne het volgende:
Oke. Ik ga zaterdag de garage herindelen, zodat mijn auto er weer in past.
Kut ijsKut krabben
!! Aaah!!
Zo. Goedemorgen.
Toen ik wakker werd niet, later welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |