Nahja, van fouten moet je leren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou, niet door nu op MSN meteen te zeggen dat je wel verder met hem wilt gaan.
Nou nee, ik heb oppeens geen zin om naar hem toe te gaan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon naar hem toe gaan nu. Je merkt het vanzelf. Ook dat moet je leren.
Volgens mij is de beste jongen niet meer bij bewustzijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Blushed het volgende:
nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan.
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
Ja, tuurlijk. Zou ik ooit tegen je liegen?
-- zegt:
jaa k weet niet k vind jou ook wel knapp
Ach, hij zou zo wel praten. Ik vind hem wel een beetje eng nu, straks denkt ie nog echt ook dat ik het met hem wil doen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij is de beste jongen niet meer bij bewustzijn.
Ik ga dr ook nietmeer op in, ik heb gewoon niet zoveel verstand van dit soort dingen. Dus denk laat ik maar doen wat de mensen hier zeggen, nahja. Als hij erop terug komt, ga ik gewoon glashard liegen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:38 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Dit lijkt echt op zo'n wannabe tutgesprekje aan de telefoon;
'Zij heeft mij niet uitgenodigd voor dat feest'
'Dat is zo typisch háár'
'Ja hé, en heb je haar outfit gezien?'
Maar dat even terzijde.
Niemand weet nou echt wat hij denkt (we kunnen wel allemaal gaan gokken) maar het was niet handig dat je had gezegd dat je verder wou gaan, terwijl je dat eigenlijk niet echt wou. Nu heeft hij andere verwachtingen van je.
Maar ik denk dat je daar al wel zelf achter bent gekomen, maar ga er verder niet meer op in. Speel er niet meer in mee dat je 'wel verder met hem wou gaan' dat maakt het alleen maar gecompliceerder.
Wat zij hij/jij hierna nog , TS?quote:nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan.
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
Ja, tuurlijk. Zou ik ooit tegen je liegen?
-- zegt:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was zoals jezelf al opmerkte niet echt verstandig om het zo 'duidelijk' te zeggen. Maar goed, de foto lost alle misverstanden op. Je moet gewoon goed gaan nadenken wat hij nu eigenlijk van je wil. Of, wat je denkt dat hij wil.
Liegen? Of ontkennen dat je niet hebt gezegd dat je verder met hem wou gaan? Of toegeven dat je niet verder wou gaan met hem..?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik ga dr ook nietmeer op in, ik heb gewoon niet zoveel verstand van dit soort dingen. Dus denk laat ik maar doen wat de mensen hier zeggen, nahja. Als hij erop terug komt, ga ik gewoon glashard liegen.
Ik zei niks, hij zei niks. Hij staat nu op afwezig..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef 045represent het volgende:
[..]
Wat zij hij/jij hierna nog , TS?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
Zeg dat het een grapje was en stuur hem deze foto, zodat hij snapt dat je maar wat random aan het doen was.Wat geniaal. Bij een gecompliceerd probleem een foto van een eekhoorn erbij halen.Geniaal hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was zoals jezelf al opmerkte niet echt verstandig om het zo 'duidelijk' te zeggen. Maar goed, de foto lost alle misverstanden op. Je moet gewoon goed gaan nadenken wat hij nu eigenlijk van je wil. Of, wat je denkt dat hij wil.
![]()
Waarschijnlijk is het ook nu voor hem verwarrend.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik zei niks, hij zei niks. Hij staat nu op afwezig..
Oh, trouble.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik zei niks, hij zei niks. Hij staat nu op afwezig..
Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:44 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Wat geniaal. Bij een gecompliceerd probleem een foto van een eekhoorn erbij halen.Geniaal hoor..
Eingelijk wou ik gewoon dat ik dat niet gezegt had, wat zou hij wel niet van me denken..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het ook nu voor hem verwarrend.
Misschien wilt hij niet meer bij jou slapen/verder met je gaan omdat hij vind dat je rare humor hebt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.
Zeg dat je oversexte nicht(je) op je msn zat!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Blushed het volgende:
[..]
Eingelijk wou ik gewoon dat ik dat niet gezegt had, wat zou hij wel niet van me denken..
Dit dus, gewoon grappig erover doen enzo en daarna zo snel mogelijk van onderwerp veranderenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.
Mja, achteraf kunnen we alles willen. Omdat je er dan achter komt dat je beter dit en dat had kunnen doen. Maar goed, daar kom je ook niet verder mee.. Het is gewoon een wijze les voor de volgende keer. Zo moet je dat zien.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Blushed het volgende:
[..]
Eingelijk wou ik gewoon dat ik dat niet gezegt had, wat zou hij wel niet van me denken..
Of ik kom morgen met een verhaal @ mn wiewatwaar dat mn msn is gehackt ofzo..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Zeg dat je oversexte nicht(je) op je msn zat!
Vind je dat niet erg ver gaan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Blushed het volgende:
[..]
Of ik kom morgen met een verhaal @ mn wiewatwaar dat mn msn is gehackt ofzo..
Niet doen man, je maakt het jezelf veels te moeilijk en ongeloofwaardig. Ik zal dit nog even twee keer quoten voor de waarheid.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Blushed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Bedank me later, neger. Je weet zelf.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Jongen + Nadysha bij elkaar slapen -> Mag niet van ouders -> Ouders overhalen -> Afspraken ouders -> Jongen wil neuken? -> Gezegd dat jij wou neuken -> Verwarrend gecompliceerd probleem -> Komische humor -> Msn gehackt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Blushed het volgende:
[..]
En waarom heeft die onbekende dan net die vriend gekozen? Vertel gewoon dat een bekende van jou het heeft verteld.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef 045represent het volgende:
[..]
Vind je dat niet erg ver gaan?
Of gewoon zeggen dat je in een melige bui was en dat het gewoon een grapje was, en dat je niet had verwacht dat hij er zo op zou reageren bla bla, kusje derop, zand erover en zo snel mogelijk het volgende gespreksthema aansnijdenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
En waarom heeft die onbekende dan net die vriend gekozen? Vertel gewoon dat een bekende van jou het heeft verteld.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
Dit gaat helemaal fout. Gewoon wegwapperen die opmerking van je, zeg dat je gewoon zijn reactie wilde zien en verder niets. En dat je er heel erg om hebt moeten lachen. En dan volgende onderwerp, gewoon luchtig en niet-serieus. Ga nu niet nog meer 'leugens' de wereld in helpen.
\quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef 045represent het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen dat je in een melige bui was en dat het gewoon een grapje was, en dat je niet had verwacht dat hij er zo op zou reageren bla bla, kusje derop, zand erover en zo snel mogelijk het volgende gespreksthema aansnijden
Ik dacht even dat ik je niet meer volgde, maar de volgende stap in het verhaal is natuurlijk gewoon dit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Jongen + Nadysha bij elkaar slapen -> Mag niet van ouders -> Ouders overhalen -> Afspraken ouders -> Jongen wil neuken? -> Gezegd dat jij wou neuken -> Verwarrend gecompliceerd probleem -> Komische humor -> Msn gehackt.
Jongens, wat een verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Argh ik weet het niet, iemand help? En graag serieus, niet met eekhoorn plaatjes..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Jongen + Nadysha bij elkaar slapen -> Mag niet van ouders -> Ouders overhalen -> Afspraken ouders -> Jongen wil neuken? -> Gezegd dat jij wou neuken -> Verwarrend gecompliceerd probleem -> Komische humor -> Msn gehackt.
Jongens, wat een verhaal.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik je niet meer volgde, maar de volgende stap in het verhaal is natuurlijk gewoon dit.Wat zoek jij allemaal op als jij je verveeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als ik met het verhaal kom dat ik en een vriendin een beetje melig waren ofzo, en allerlei rare dingen aan mensen ga vragen. Is dit geloofwaardig?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:55 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Kijk zelf wat je doet, want je krijgt nu allerlei adviezen aangewapperd gekregen. Volg op wat jij het beste vind, want jij kent de situatie als geen ander. Jij weet beter dan ons wat die jongen zal geloven of niet. Op eén volwaarde na, dat je er niet verder op in gaat 'liegen'. Door bijvoorbeeld te zeggen dat je MSN is gehackt, want dat gaat echt te ver..
Ja natuurlijk is dat geloofwaardig. Maar ik denk eerder dat dit zijn beeld over jou zal veranderen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Blushed het volgende:
[..]
Als ik met het verhaal kom dat ik en een vriendin een beetje melig waren ofzo, en allerlei rare dingen aan mensen ga vragen. Is dit geloofwaardig?
Zeg gewoon dat het een grap was om zijn reactie te zien, verder niets, daarna volgende onderwerp. Ja je was melig, ja het was grappig, meer niet. Dat is toch niet zo moeilijk? Waarom al die neppe redenen, dit is toch gewoon de waarheid? Die eekhoorn hoeft niet eens man.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Blushed het volgende:
[..]
Als ik met het verhaal kom dat ik en een vriendin een beetje melig waren ofzo, en allerlei rare dingen aan mensen ga vragen. Is dit geloofwaardig?
waarom ga je meteen weer een vriendin erbij betrekken? je maakt het jezelf veel moeilijker dan het hoeft te zijn...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik verveel me niet eens, dit is mijn levenswerk. Ik ga niet naar school, ik werk niet, ik train eekhoorns. Het is mijn toewijding en zal dat altijd blijven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:56 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Wat zoek jij allemaal op als jij je verveelt.
Ik denk dat ik voor dit kies, morgen zeg ik dit wel tegen hem. Persoonlijk, niet via msn ofzo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het een grap was om zijn reactie te zien, verder niets, daarna volgende onderwerp. Ja je was melig, ja het was grappig, meer niet. Dat is toch niet zo moeilijk? Waarom al die neppe redenen, dit is toch gewoon de waarheid? Die eekhoorn hoeft niet eens man.
Leef je onder een brug?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik verveel me niet eens, dit is mijn levenswerk. Ik ga niet naar school, ik werk niet, ik train eekhoorns. Het is mijn toewijding en zal dat altijd blijven.![]()
![]()
Oke. Your choice. Succes.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor dit kies, morgen zeg ik dit wel tegen hem. Persoonlijk, niet via msn ofzo.
Kan, maar persoonlijk zou ik het er nu meteen achteraan gooien want anders gaat hij hier over nadenken en krijgt hij wel een heel raar beeld van je.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor dit kies, morgen zeg ik dit wel tegen hem. Persoonlijk, niet via msn ofzo.
Weet jij niet welke reacties van mij je serieus kunt nemen of niet? Jij neemt mijn Fotoboek ook serieus zeker?quote:
Haha ja dalijk krjijgt die jongen nog een slapeloze nacht enzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan, maar persoonlijk zou ik het er nu meteen achteraan gooien want anders gaat hij hier over nadenken en krijgt hij wel een heel raar beeld van je.![]()
Gewoon nu zeggen dat het een melige grap was om zijn reactie te zien. Als hij er morgen weer over begint hoe je bij die grap kwam, 'geen idee gewoon melig iksdee'.
Hij zal zichzelf 'wakker houden', dat weet ik zeker.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:04 schreef 045represent het volgende:
[..]
Haha ja dalijk krjijgt die jongen nog een slapeloze nacht enzo
Inderdaad niet nog meer erbij gaan liegen, daar wordt de situatie alleen maar lastiger en dramatischer opquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Maar onthoud wat er ook gebeurt morgen.. Blijf rustig, blijf kalm, en verzin vooral niet meer leugentjes.
Gewoon luchtig blijven. Stay cool.
Je moet mijn reacties dan ook niet serieus nemen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan, maar persoonlijk zou ik het er nu meteen achteraan gooien want anders gaat hij hier over nadenken en krijgt hij wel een heel raar beeld van je.![]()
Gewoon nu zeggen dat het een melige grap was om zijn reactie te zien. Als hij er morgen weer over begint hoe je bij die grap kwam, 'geen idee gewoon melig iksdee'.
[..]
Weet jij niet welke reacties van mij je serieus kunt nemen of niet? Jij neemt mijn Fotoboek ook serieus zeker?![]()
Dit sturen? Of moet ik het anders zeggen? Straks doe ik het wéer verkeerd.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
[..]
Weet jij niet welke reacties van mij je serieus kunt nemen of niet? Jij neemt mijn Fotoboek ook serieus zeker?![]()
Ja! Zoiets. Liefst met zoveel mogelijk emoticons en meligheid.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dit sturen? Of moet ik het anders zeggen? Straks doe ik het wéer verkeerd.
hey dude, niet verkeerde dingen denken hoor. Wou gewoon kijken hoe je reageerde.
ik zou zoiets zeggen;quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef Blushed het volgende:
[..]
hey dude, niet verkeerde dingen denken hoor. Wou gewoon kijken hoe je reageerde.
Ja, dat kan wel ja.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef Blushed het volgende:
[..]
Hey, dude. Was maar een grapje, wou kijken hoe je reageerde. Nog wat leuks gedaan vandaag?quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef 045represent het volgende:
[..]
ik zou zoiets zeggen;
hey man was maar grapje he van toenet he. bedoelde er niks mee, ik was gwn melig man jwz.![]()
![]()
![]()
en dan zo snel mogelijk over een ander onderwerp beginnen
Ik vind het heel erg schattig.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef Blushed het volgende:
Ogosh, ik schaam me nu dood hier op fok..
Nee, zou ik zeker niet doen. c: In de zomervakantie weer kuikens kopen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:19 schreef VersusPascal het volgende:
De volgende keer dat je kuikens meeneemt ze niet dood laten gaan.
KUIKENS.
Je bent zelf een kuiken.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nee, zou ik zeker niet doen. c: In de zomervakantie weer kuikens kopen.
Ik wil ook een kuikenquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nee, zou ik zeker niet doen. c: In de zomervakantie weer kuikens kopen.
TS wilde bij die jongen slapen, maar haar ouders vinden dat niet tof. En toen zei ik dat dat wel begrijpelijk was, omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden dan. TS ging twijfelen en vervolgens zei ik dat ze voor de grap zijn reactie moest gaan peilen. Echter deed ze dit door domweg te 'zeggen' dat ze wel wilde neuken. Wat natuurlijk niet zo verstandig en alles was.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:26 schreef John_Q het volgende:
Hoe kom je er serieus op om hem te vertellen dat je hem leuk vind als dat totaal niet het geval is.
Je vergroot hiermee alleen maar de kans dat hij gaat proberen je te neuken.
Iemand uitnodigen om te blijven slapen geeft inderdaad wel aan dat diegene 'zin' heeft.
Vaak is dat zin in neuken, soms misschien wat anders, in ieder geval niet om vredig in slaap te vallen met een paar meter tussen jullie luchtbedjes in.
Oke, vandaar.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
TS wilde bij die jongen slapen, maar haar ouders vinden dat niet tof. En toen zei ik dat dat wel begrijpelijk was, omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden dan. TS ging twijfelen en vervolgens zei ik dat ze voor de grap zijn reactie moest gaan peilen. Echter deed ze dit door domweg te 'zeggen' dat ze wel wilde neuken. Wat natuurlijk niet zo verstandig en alles was.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef Sjappel het volgende:
Ben je in de ogen van die jongen lelijk? Want als hij je aantrekkelijk vindt, dan wil hij je sowieso neuken. Wij denken namelijk met ons geslachtsdeel.
Dit zei die gast op msn tegen haar, hij wil neuken dus.quote:-- zegt:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef VersusPascal het volgende:
Snapnog niet waarom ts niet wilt neuken~~~~!!
Die metroboy denkt daar anders over, zo ver zijn we inmiddels al. Hij geeft geen neuk om haar leeftijd. Ik vind TS opzich ook wel schattig, maar niet leuk genoeg om te neuken. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nee, ik wil het nietteens met hem doen. Ik vind mezelf zowieso te jong om seks te hebben.
Ey smatje, dat jij nou meteen je puni geeft eh!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:24 schreef Alouette het volgende:
Aww, ik vind het wel een beetje sneu voor die jongen.
Ik weet niet wat puni is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ey smatje, dat jij nou meteen je puni geeft eh!
(geintje hoor, ik ben echt niet zo'n onbeschaafde lamstraal als ik in de vorige topic liet lijken...)
Als hij je uberhaupt serieus heeft genomen dan is het een gekke jongen. Ik bedoel, dacht hij nu echt dat jij zoiets gewoon random zou vragen? Hij moet zich niet aanstellen en jij moet je er niets van aantrekken. Het was melig, klaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:52 schreef Blushed het volgende:
Hij zei dat hij 't een stomme vraag vondt, en als ik in de toekomst weer zulke vragen stel dan neemt ie me ook nietmeer serieus. Zoiets zei hij.
Nahja, over een paar weekend, ben ik een weekend alleen thuis dus ik denk dat ik meer vrienden en vriendinnen uitnodig ofzo. Ook nog voor m'n verjaardag, want die moet ik nog altijd geven.
Argh, ik heb nu het gevoel dat ik een nieuw account moet maken. Maar dan ga ik m'n naam missen. :c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
puni = punani = kutje = vaginaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:53 schreef Alouette het volgende:
[..]
Ik weet niet wat puni is.En ik ging er ook niet vanuit dat je echt zo was hoor.
Ik neem aan dat wij ook mogen komen als dank voor de goede hulp?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:52 schreef Blushed het volgende:
Hij zei dat hij 't een stomme vraag vondt, en als ik in de toekomst weer zulke vragen stel dan neemt ie me ook nietmeer serieus. Zoiets zei hij.
Nahja, over een paar weekend, ben ik een weekend alleen thuis dus ik denk dat ik meer vrienden en vriendinnen uitnodig ofzo. Ook nog voor m'n verjaardag, want die moet ik nog altijd geven.
Argh, ik heb nu het gevoel dat ik een nieuw account moet maken. Maar dan ga ik m'n naam missen. :c
Wat fijn dat je mijn indirect ook uitnodigt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:52 schreef Blushed het volgende:
Is dat niet een beetje gemeen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:45 schreef VersusPascal het volgende:
Echte vrienden scheppen niet op over hun vriend(in)en. Hij probeert nu al stoer met je te doen.
Dumpen. Terwijl je niks met hem had en wou. Of gewoon eerst goed opgeilen en daarna dumpen, altijd leuk.
Heeft geen zin, hij vertrouwt me niet meer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef VersusPascal het volgende:
Als ik jou was had ik dit gedaan:
RUSTIG!!! opbouwen dat je meer met hem wilt, en uitiendelijk steeds meer in de details gaan zitten.
Vragen wat hi jer van vindt, wat hij fantaseert op jou.
Vraag hem of hij zich aftrekt.
Zegt hij ja: plaatje van maken, uitprinten en ophangen en dumpen ;D.
Nee: Door opgeilen tot hij ja zegt.
Wat een kneus die jongen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:24 schreef Blushed het volgende:
[..]
Heeft geen zin, hij vertrouwt me niet meer.
Nee, alles wat ik tegen hem zei is hier gepost, en nu vertrouwt hij me nietmeer ofzo. Stom rotjoch dat hij is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:37 schreef 045represent het volgende:
Die jongen raakt wel errruggg snel het vertrouwen in iemand kwijt, of is er meer gebeurd dan jij ons hier nu vertelt TS?
Dit.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:40 schreef 045represent het volgende:
Die boy was verliefd en nu heb je hem diep in zn hart geraakt
Lekker voor hem.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:40 schreef 045represent het volgende:
Zal wel, heb hem vandaag nog nietteens gesproken, terwijl we anders 24/7 smsen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:40 schreef 045represent het volgende:
Via prive bericht doe ik wel?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:46 schreef VersusPascal het volgende:
Pics van die vriend.
Beoordeel ik wel of die homo is.
inderdaad, dit dusquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:43 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Lekker voor hem.
Jongen verdient blushed niet.
Ze kan niet iedereen vertrouwenquote:
Doe ik het meequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:50 schreef Blushed het volgende:
Argh, ik vind alleen foto's van zn wannabe emo fase.
bedankt dat je mij ook wat gunt en dat je me zo goed vertrouwt mattiequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:49 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Ze kan niet iedereen vertrouwen
Aan mijn mening heeft ze gnoeganders kan ze de foto net zo goed hier neer knallen.
![]()
Zowiezo utrecht>kerkrade!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef 045represent het volgende:
[..]
bedankt dat je mij ook wat gunt en dat je me zo goed vertrouwt mattie
Foto ookal ontvangen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:55 schreef VersusPascal het volgende:
Ik begin spontaan te snappen waarom TS niet wilt neuken, mijn vriendin had ook z'n emo"vriend" . En daarmee was het altijd ruzie, gedonder en hij voelde zich zo goed vergeleken met de rest van de wereld.
Paar keer met hem gepraat, heb hem (en mijn vriendin ook niet) nooit meer gezien.
Dat soort mensen moet je vermijden, ze lijken lief, maar zodra ze ook maar iemand beters vinden ben jij weer hun nummer 2,3,4 enzovoort.
Oke. Nahja, hij is best aardig als je hem goed leert kennen alleen snel boos.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Dat was mijn reactie op de foto ;D.
Als ik jou was zou ik ipv een mannelijke vriendin kiezen voor:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:03 schreef Blushed het volgende:
[..]
Oke. Nahja, hij is best aardig als je hem goed leert kennen alleen snel boos.
Nou eh, ik weet niet wat ik er aan heb. Vrouwelijke vriendin heb ik ook wel hoor. c:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:05 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik ipv een mannelijke vriendin kiezen voor:
-Vrouwelijke vriendinnen.
-Een vriendje.
Wat heb je nou aan een mannelijke vriendin?
Nu nog een vriendje en alle jongens worden overbodig voor jequote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:06 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nou eh, ik weet niet wat ik er aan heb. Vrouwelijke vriendin heb ik ook wel hoor. c:
Als ik een jongen echt leuk vind word het niks, of ik ben té verlegen om iets te zeggen. Of m'n ouders vinden ze te oud.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:08 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Nu nog een vriendje en alle jongens worden overbodig voor je.
Of lesbisch worden
Wat vinden je ouders oud?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:09 schreef Blushed het volgende:
[..]
Als ik een jongen echt leuk vind word het niks, of ik ben té verlegen om iets te zeggen. Of m'n ouders vinden ze te oud.
Jou ouders zijn volgens mij een beetje overbezorgd dat je gepenetreerd word door een 16 jarige knul?quote:
Ze vinden dat je op mijn leeftijd een vriend van 16/17 jaar max mag hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:20 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Jou ouders zijn volgens mij een beetje overbezorgd dat je gepenetreerd word door een 16 jarige knul?
Vraag aan je vader waarom je geen seks mag hebben, wedden dat hij geen antwoord weetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:22 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ze vinden dat je op mijn leeftijd een vriend van 16/17 jaar max mag hebben.
Ouder dan dat is niet toegestaan eingelijk vind mn vader dat alleen, mijn moeder vind bijna alles wel goed.
Ik heb het niet over seks, maar over leeftijd van jongens. En als ik seks wil hebben m'n ouders daar niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:23 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Vraag aan je vader waarom je geen seks mag hebben, wedden dat hij geen antwoord weet.
Maar een 15 jarige met een 18 jarige jongen gaat toch ook wel iets te ver?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:27 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik heb het niet over seks, maar over leeftijd van jongens. En als ik seks wil hebben m'n ouders daar niks over te zeggen.
Vind ik niet, ik val gewoon op oudere jongens mijn ouders weten dat. Mn moeder vind het okay, als het maar geen asociale jongen is. Mijn vader vind het niet kunnen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:28 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Maar een 15 jarige met een 18 jarige jongen gaat toch ook wel iets te ver?
Dat doet elke 15 jarige meisje. Niks vreemds aan, over 2 jaar denk je daar anders overquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:31 schreef Blushed het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik val gewoon op oudere jongens mijn ouders weten dat. Mn moeder vind het okay, als het maar geen asociale jongen is. Mijn vader vind het niet kunnen.
Ik vind de jongens van mijn leeftijd gewoon kinderachtig ( met uitzondering van sommige ), ik wil gewoon een vriend waarmee ik goed kan praten, en niet een of ander kinderachtig jongentje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:33 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Dat doet elke 15 jarige meisje. Niks vreemds aan, over 2 jaar denk je daar anders over.
haha, dat zijn inderdaad al die 15 jarige jongenssletjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik vind de jongens van mijn leeftijd gewoon kinderachtig ( met uitzondering van sommige ), ik wil gewoon een vriend waarmee ik goed kan praten, en niet een of ander kinderachtig jongentje.
Klopt, heb welleens iets gehad met een jongen van 16. Maar het werd gewoon niks.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:37 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
haha, dat zijn inderdaad al die 15 jarige jongenssletjes.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:38 schreef Blushed het volgende:
[..]
Klopt, heb welleens iets gehad met een jongen van 16. Maar het werd gewoon niks.
Met dat doorvertellen zit ik niet zo mee, morgen praten ze weer over iets anders.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een pussy zeg. En meteen een beetje aan iedereen door vertellen, hoe oud ben je. Nee TS, daar had je niet mee willen neuken. Sowieso mensen die alles serieus nemen.
Alsnog, lullig van die gast dat hij het doorvertelt enzo. Ik bedoel als hij zo'n goede vriend van je was, dan doe je dat toch niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:33 schreef Blushed het volgende:
[..]
Met dat doorvertellen zit ik niet zo mee, morgen praten ze weer over iets anders.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Hij antwoordt ook niet op m'n smsjes..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsnog, lullig van die gast dat hij het doorvertelt enzo. Ik bedoel als hij zo'n goede vriend van je was, dan doe je dat toch niet?
Dat ik de grootste hoer was die hij kende, (wtf?) en dat ik maar iemand anders moest gaan verneuken. En dat ik maar lekker opmoest kankeren, en hij niks meer met me te maken wou hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:01 schreef VersusPascal het volgende:
GOEDMAAKSEX.
Ts wilt niet neuken.....
Gewoon dumpen. Wat zegt tie?
Haha.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:04 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dat ik de grootste hoer was die hij kende, (wtf?) en dat ik maar iemand anders moest gaan verneuken. En dat ik maar lekker opmoest kankeren, en hij niks meer met me te maken wou hebben.
Alleen omdat ik zei ; Hey, Waarom lul je tegen iedereen dat ik iets met je wil?
Gaat moeilijk als hij z'n tijd nietmeer aan me wilt verspillen en me geblokt heeft. Gelukkig zit hij op een andere school dan mij, en woont hij een halfuur met de auto hier vandaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef VersusPascal het volgende:
En vraag waarom jij de grootste hoer was? Als zijn moeder achter de ramen staat en hij niet weet wie zijn vader is.
Naja, ts heeft der antwoord, dus zeg het maar ff.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:47 schreef 045represent het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te make![]()
![]()
alleen ekte bazen komen uit 045 en dat weet jij ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:51 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Naja, ts heeft der antwoord, dus zeg het maar ff.
045 is gewoon klote.
Echte bazen komen uit een mooie stad als 030.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:01 schreef 045represent het volgende:
[..]
alleen ekte bazen komen uit 045 en dat weet jij ook
Ja, ben eingelijk best blij dat ik niet bij hem geslapen heb? weet niet waarom. In de herfstvakantie komt hij hier ook nietmeer binnen. c:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een afloop dit.
In ieder geval lijkt het me dat je van je twijfels af bent nu, Blush. En daar ging het toch om?
Ja wat een topicwendingquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een afloop dit.
In ieder geval lijkt het me dat je van je twijfels af bent nu, Blush. En daar ging het toch om?
Zo'n jongen die zo snel kan omslaan en kinderachtig gaat doen (schelden etc), nee die wil je niet in je bed hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ja, ben eingelijk best blij dat ik niet bij hem geslapen heb? weet niet waarom. In de herfstvakantie komt hij hier ook nietmeer binnen. c:
Dingen over mij lullen door de school daar zit ik niet zo mee. Maar om daarna mij ook nog uit te gaan schelden..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:08 schreef 045represent het volgende:
[..]
Ja wat een topicwending
een paar dagen geleden nog boos op haar ouders dat die jongen niet mócht bljiven slapen en nu mág hij niet eens meer blijven slapen van haarzelf
Ik weet wat je denkt, maar ik ben te oud voor jou.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef Blushed het volgende:
Argh, nu verveel ik me heelerg, en weet ik niet wat ik moet doen.
Dat doe ik de helft van de dag al. :xquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet wat je denkt, maar ik ben te oud voor jou.
www.spele.nl dan maar.
Klopt, meestal denk ik daar pas later aan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Soms zijn ouders zo achterlijk nog niet.
Meisje/TS/Blushed wil bij een 'goede vriend' slapen, ouders willen het niet, wij vinden het niet gek omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden. TS gaat twijfelen, wij raden TS aan om de interesses van de jongen te peilen (om te kijken of hij haar wil gaan raken), maar TS pakt het niet zo handig aan door doodleuk op MSN te zeggen 'dat ze wel verder wilt gaan'. Jongen reageert niet meer, TS zegt erachteraan dat het een grapje was. Jongen wordt boos, gaat kinderachtig doen, schelden en doorvertellen op schoolquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef 9611Niels het volgende:
samenvatting van dit topique en het vorige deel?
Blushed wou slapen bij een jongen van haar ouders maar dat mocht niet. Dus zocht zij argumenten zodat het wel van haar ouders mocht. Vervolgens kwam het er op neer dat die jongen misschien wel seks wou, en Blushed was daar nog niet klaar voor. Dus had zij gezegd dat zij wou neuken, gewoon om te zien of die jongen dat in gedachten had. Maar eigenlijk wou ze het zelf niet, en zocht ze redeneringen om het allemaal weer op een rijtje te krijgen.. Maar die jongen had haar uitgescholden etc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef 9611Niels het volgende:
samenvatting van dit topique en het vorige deel?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisje/TS/Blushed wil bij een 'goede vriend' slapen, ouders willen het niet, wij vinden het niet gek omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden. TS gaat twijfelen, wij raden TS aan om de interesses van de jongen te peilen (om te kijken of hij haar wil gaan raken), maar TS pakt het niet zo handig aan door doodleuk op MSN te zeggen 'dat ze wel verder wilt gaan'. Jongen reageert niet meer, TS zegt erachteraan dat het een grapje was. Jongen wordt boos, gaat kinderachtig doen, schelden en doorvertellen op school, jongen en TS hebben ruzie. TS wil niet meer dat die jongen bij haar komt slapen of andersom, TS verveelt zich en wil neuken maar Panzermaus wil niet want te jong meisje dus gaat ze weer op spele.nl spelen zoals ze de hele dag al doet.
Goede samenvatting, maarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisje/TS/Blushed wil bij een 'goede vriend' slapen, ouders willen het niet, wij vinden het niet gek omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden. TS gaat twijfelen, wij raden TS aan om de interesses van de jongen te peilen (om te kijken of hij haar wil gaan raken), maar TS pakt het niet zo handig aan door doodleuk op MSN te zeggen 'dat ze wel verder wilt gaan'. Jongen reageert niet meer, TS zegt erachteraan dat het een grapje was. Jongen wordt boos, gaat kinderachtig doen, schelden en doorvertellen op school, jongen en TS hebben ruzie. TS wil niet meer dat die jongen bij haar komt slapen of andersom, TS verveelt zich en wil neuken maar Panzermaus wil niet want te jong meisje dus gaat ze weer op spele.nl spelen zoals ze de hele dag al doet.
wat is dit manquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef Panzermaus het volgende:
TS verveelt zich en wil neuken maar Panzermaus wil niet want te jong meisje
Je hebt gelijk, de samenvatting is niet compleet.quote:
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de samenvatting is niet compleet.Ja, wat een schande dat je die eekhoorn was vergeten joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS is een heel naief/preuts/alles meisje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Goede samenvatting, maar
[..]
wat is dit manik ben teleurgesteld
Ik vroeg alleen : Hey, waarom lul je alles in mijn school rond/tegen je vrienden. Z'n vrienden zitten bij mij op school, hij niet. Hij is van m'n school gestuurd. Begint hij oppeens te schelden en zegt hij; Ik wil m'n tijd niet aan jou verspillen, toen blokte hij me.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:20 schreef Alouette het volgende:
Ik zei een paar pagina's terug nog dat ik het zielig voor hem vond, maar wtf is dit voor reactie van hem?
Zijn kostbare tijd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:38 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen : Hey, waarom lul je alles in mijn school rond/tegen je vrienden. Z'n vrienden zitten bij mij op school, hij niet. Hij is van m'n school gestuurd. Begint hij oppeens te schelden en zegt hij; Ik wil m'n tijd niet aan jou verspillen, toen blokte hij me.
Beetje apart van hem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:38 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen : Hey, waarom lul je alles in mijn school rond/tegen je vrienden. Z'n vrienden zitten bij mij op school, hij niet. Hij is van m'n school gestuurd. Begint hij oppeens te schelden en zegt hij; Ik wil m'n tijd niet aan jou verspillen, toen blokte hij me.
Nee, ook geen zin in.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:04 schreef Alouette het volgende:
[..]
Beetje apart van hem.Heb je hem nu alweer gesproken?
Dat dacht ik dus ook. Maar niet meer mee blijven zitten iig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:50 schreef nullicedo het volgende:
TS als ik zo de reactie van die jongen lees denk ik dat ie jou echt leuk vind. Alleen je hebt spelletjes met hem gespeeld en dat weet hij dus kan het me voorstellen dat ie jou nu blokked........niet bepaald handige actie
Hah, die vriendin is gewoon jaloers op je. Nee inderdaad niet iedereen heeft maat 34..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Blushed het volgende:
Geen zin om een nieuw topic te openen, "vriendin" zegt : Nadysha is dik, ik schaam me dood voor haar. Terwijl haar bf 3x zo dik dan mij is, niet iedereen heeft maatje 34 en weegt 40 kilo. ><
Meisjes van 15 die 40 kilo wegen? Wat? Pics van je wespentaille en we zullen je een objectieve beoordeling geven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Blushed het volgende:
Geen zin om een nieuw topic te openen, "vriendin" zegt : Nadysha is dik, ik schaam me dood voor haar. Terwijl haar bf 3x zo dik dan mij is, niet iedereen heeft maatje 34 en weegt 40 kilo. ><
Waarom zou je je doodschamen voor iemand die dikker is?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Blushed het volgende:
Weet ik veel, loopt ze toch gewoon niet naast me als ze zich zo schaamt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:04 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Waarom zou je je doodschamen voor iemand die dikker is?
Ik weeg geen 40 kilo hoor. (:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes van 15 die 40 kilo wegen? Wat? Pics van je wespentaille en we zullen je een objectieve beoordeling geven.
Ok dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Blushed het volgende:
[..]
Weet ik veel, loopt ze toch gewoon niet naast me als ze zich zo schaamt.
Ik heb hem al een paar dagen niet gesproken, mis hem ook niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef M1K3 het volgende:
Blushed, vergeet die jongen.
Hij is je vriendschap niet waard als hij zo reageert.
Ga gewoon door met je andere vriendinnen.
Ach, op je twitter feauteau zie je er leuk uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Blushed het volgende:
[..]
Weet ik veel, loopt ze toch gewoon niet naast me als ze zich zo schaamt.
Ahw, dankje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ach, op je twitter feauteau zie je er leuk uit.
Alles wat hier terechtkomt is veilig. Een foto graag, ik zal er goed op passen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:34 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik weeg geen 40 kilo hoor. (:
En géen foto's.
Geen foto's, ik heb geen eens foto's van mijn lichaam.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alles wat hier terechtkomt is veilig. Een foto graag, ik zal er goed op passen.
Dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:45 schreef Blushed het volgende:
[..]
Geen foto's, ik heb geen eens foto's van mijn lichaam.
Van mn face & halve lichaam foto met kuikens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Panzermaus het volgende:
Maar Blushed, wat voor foto's heb je dan wel?
Foto's die op mijn xseno staan?..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Panzermaus het volgende:
Maar Blushed, wat voor foto's heb je dan wel?
Neehoor, nog lang niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef VersusPascal het volgende:
Daar gaat Blushed der maagdelijkheid?
gaat ie weerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alles wat hier terechtkomt is veilig. Een foto graag, ik zal er goed op passen.
Dan heeft vriendjelief pech, ik blijf sowiezo nog ff maagd tot m'n verjaardag.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!
Voor je het weet zit je te bloeden.
Dat is echt zo'n moderne opmerking.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dan heeft vriendjelief pech, ik blijf sowiezo nog ff maagd tot m'n verjaardag.
Ik ga er niet op los neuken hoor? Als ik dan nog bij de juiste persoon ben, nietteens de ware mischien.. maar wel iemand waarmee ik een geweldige tijd heb/gehad heb. Daarmee zou ik het dan wel willen doen, maar verder niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef OllumLaaa het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n moderne opmerking.
Wachten tot je 16 bent, en er dan op los neuken ;D
Dat zeg je nuquote:Op donderdag 9 december 2010 07:49 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik ga er niet op los neuken hoor? Als ik dan nog bij de juiste persoon ben, nietteens de ware mischien.. maar wel iemand waarmee ik een geweldige tijd heb/gehad heb. Daarmee zou ik het dan wel willen doen, maar verder niet.
Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dan heeft vriendjelief pech, ik blijf sowiezo nog ff maagd tot m'n verjaardag.
Geen hand vol, maar een land vol. Als hij me dan even dumpt.. voor hem 10 anderen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
En binnenkort heb je pech, dan is je vriendje weg.
Neehoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 07:58 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Dat zeg je nuOver 2 jaar heb je minstens 5 andere sekspartners gehad.
21.. maar hij wilt sowiezo nog ff-tjes wachten tot we iets langer hebben, maandje of 3 zei hij.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe oud is je nieuwe paarmaatje, Blushed?
Waar haal jij ineens een vriendje vandaan dat 6 jaar ouder is dan? En is het wel een goede jongen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:55 schreef Blushed het volgende:
[..]
21.. maar hij wilt sowiezo nog ff-tjes wachten tot we iets langer hebben, maandje of 3 zei hij.
ja, het is een goede jongen.. mijn moeder vind hem leuk!, alleen mn vader is niet zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar haal jij ineens een vriendje vandaan dat 6 jaar ouder is dan? En is het wel een goede jongen?
Als vader zou ik denk ik ook niet blij zijn al ging mn 15jarige dochter ketsen met een 21jarige mooiboyquote:Op zondag 12 december 2010 12:49 schreef Blushed het volgende:
[..]
ja, het is een goede jongen.. mijn moeder vind hem leuk!, alleen mn vader is niet zo
blij met hem..
If you can't beat them, join 'em.quote:Op zondag 12 december 2010 14:31 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Als vader zou ik denk ik ook niet blij zijn al ging mn 15jarige dochter ketsen met een 21jarige mooiboy
Hij.. mooiboy? Née..quote:Op zondag 12 december 2010 14:31 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Als vader zou ik denk ik ook niet blij zijn al ging mn 15jarige dochter ketsen met een 21jarige mooiboy
Puur en alleen vanwege het leeftijdsverschil is iemand erop uit om haar te gebruiken? Misschien is het wel een hele goede jongen, dat weet je nooit. Hoewel ik zes jaar verschil ook wel heel veel vind.quote:Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef cool15 het volgende:
volgens de wet is het inderdaad pedo
en het lijkt me dat hij gebruik van je maakt
Nee, geen pedo.quote:Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef cool15 het volgende:
Ook niet.quote:Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat me raden, het is weer een metroboy?
Ik ken hem al héel lang, eerst hele goede vrienden. Mijn moeder vindt hem ook geweldig.. en hij gebruikt mij niet, dat weet ik gewoon. Dat jullie een meisje van 15 jaar zouden gebruiken/gebruikt hebben wil niet direct zeggen dat mijn vriend mij gebruikt.quote:Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef cool15 het volgende:
Heel lang is zes weken?quote:Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik ken hem al héel lang, eerst hele goede vrienden. Mijn moeder vindt hem ook geweldig.. en hij gebruikt mij niet, dat weet ik gewoon. Dat jullie een meisje van 15 jaar zouden gebruiken/gebruikt hebben wil niet direct zeggen dat mijn vriend mij gebruikt.
Tevens, vindt hij het waard dat met een telefoontje hij de bak in kan gaan? Ik heb zo het nummer te pakken om hem te testen!quote:
Please, ik heb een keer drie jaar erover gedaan om één meid te kunnen volblasten om ahar daarna te dumpen. 1,5 jaar is niet lang.quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik vind van wel, sowiezo ik neem niet zomaar een relatie met iemand.
Als je wilt dat ik je beide benen breek, doe maar.quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Tevens, vindt hij het waard dat met een telefoontje hij de bak in kan gaan? Ik heb zo het nummer te pakken om hem te testen!
Wie zegt dat hij me even vol spuit en me daarna dumpt?quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Please, ik heb een keer drie jaar erover gedaan om één meid te kunnen volblasten om ahar daarna te dumpen. 1,5 jaar is niet lang.
ik, 21 jarige gozer, rijk, omringd door hardcore thuglife negers.quote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef Blushed het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik je beide benen breek, doe maar.
Be sure to post when that happens. Ik hou van forum-drama.quote:Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef Blushed het volgende:
weetje, laat me gewoon. Als hij me even vol wilt spuiten en me daarna gaat dumpen.. dan kom ik er zelf wel achter.
O rly?quote:Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef Blushed het volgende:
weetje, laat me gewoon. Als hij me even vol wilt spuiten en me daarna gaat dumpen.. dan kom ik er zelf wel achter.
Gebeurt nooit, als er iemand dumpt ben ik dat wel.. en dat doe ik nog lang niet.quote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Be sure to post when that happens. Ik hou van forum-drama.
Als hij je hart breekt, ik sta altijd voor je klaar.quote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Blushed het volgende:
[..]
Gebeurt nooit, als er iemand dumpt ben ik dat wel.. en dat doe ik nog lang niet.
..quote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Als hij je hart breekt, ik sta altijd voor je klaar.
He breaks your heart, I'll break his legs.
One Love <3
Ik vind je eng.quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
haha ts lkkr volspuiten sou'k wel meer van willen zien![]()
![]()
![]()
![]()
Geen zorgen, wanneer ze in dienst is zal dat wel komen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
haha ts lkkr volspuiten sou'k wel meer van willen zien![]()
![]()
![]()
![]()
Oh jawel, hoezo zou mij dat niet lukken dan?quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Shalimar het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of het een 15 jarige lukt om een 21 jarige te dumpen.
Waarom? Zo super jong ben je ook weer niet en ik ben een hele goede jongen, niets engs aan me of de interesse daarin. Alleen je bent wel een beetje te naief vind ik, ookal ken je hem al lang + keuren je ouders (je moeder tenminste) hem goed enzo. En daar mag best eens een opmerking over gemaakt worden.quote:
Hoezo ben ik naief?quote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom? Zo super jong ben je ook weer niet en ik ben een hele goede jongen. Alleen je bent wel een beetje te naief vind ik, ookal ken je hem al lang + keuren je ouders (je moeder tenminste) hem goed enzo.
Een 21-jarige die interesse heeft in een meisje van 15... hoe zie jij hem dan? Als leeftijdsgenoot? Als... vaderfiguur? Als paarmaatje? En hoe denk je dat hij jou ziet?quote:
Ik zie hem als.. hoe zeg je dat? Mijn soulmate, niet alleen mijn vriendje maar ook mn allerbeste vriend. En zo ziet hij mij ook.quote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een 21-jarige die interesse heeft in een meisje van 15... hoe zie jij hem dan? Als leeftijdsgenoot? Als... vaderfiguur? Als paarmaatje? En hoe denk je dat hij jou ziet?
SOULMATE!?quote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik zie hem als.. hoe zeg je dat? Mijn soulmate, niet alleen mijn vriendje maar ook mn allerbeste vriend. En zo ziet hij mij ook.
Hoe moet ik het anders zeggen?..quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Schieganger het volgende:
[..]
SOULMATE!?
BWHAHAAHAHAHAHA OH GOD. RAAP ME OP!
Nou kijk, ik weet niet hoe ik het moet zeggen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Schieganger het volgende:
Een soulmate al hebben op je 15ewanneer deze relatie uitgaat ben je dus fucked de rest van je leven.
Dat is omdat je 15 bent. Vraag het hem, hij zal het wel weten.quote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nou kijk, ik weet niet hoe ik het moet zeggen.
Dit dus.quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Schieganger het volgende:
Een soulmate al hebben op je 15ewanneer deze relatie uitgaat ben je dus fucked de rest van je leven.
hahaha ofniet dan!quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Dit dus.
Soulmate, maar tegelijkertijd als eerste willen dumpen.
Ik bedoelde.. als dr iemand dumpt ben ik het wel.quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Dit dus.
Soulmate, maar tegelijkertijd als eerste willen dumpen.
volgende week ben je zwanger en vergooi je je toekomst. Nice!quote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik bedoelde.. als dr iemand dumpt ben ik het wel.En hij dumpt mij zowieso nog lang niet, want eerst moeten we kinderen krijgen enzo van zn moeder. :T
Blushedquote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik bedoelde.. als dr iemand dumpt ben ik het wel.En hij dumpt mij zowieso nog lang niet, want eerst moeten we kinderen krijgen enzo van zn moeder. :T
Je wilt al kinderen van die jongeman? Op je 15e? Terwijl hij waarschijnlijk gewoon op zoek is naar een strak stuk speelgoed?quote:
IK WIL HELEMAAL GEEN KINDEREN???!??!?!?!?quote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wilt al kinderen van die jongeman? Op je 15e? Terwijl hij waarschijnlijk gewoon op zoek is naar een strak stuk speelgoed?
Ik ook niet, mooi zo.quote:Op maandag 13 december 2010 18:55 schreef Blushed het volgende:
[..]
IK WIL HELEMAAL GEEN KINDEREN???!??!?!?!?
RollOnDubsz zegt:quote:Op maandag 13 december 2010 18:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook niet, mooi zo.
Maar je ontkent dus niet dat je een strak stuk speelgoed bent?
Klinkt als een boenglauwe jongen. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, zoals je zelf al zei kom je er snel genoeg achter.quote:Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef Blushed het volgende:
[..]
RollOnDubsz zegt:
Was vroeger zo boeng lauw en vaak hoeren genaaid
maar nu geen geld voor die shit
Komt omdat mn opa mn ego oppeens verlaagde. zegt:
oke..
Dus dacht je, ik ga Nadysha ff naaien.
Omdat die toch gratis is.
RollOnDubsz zegt:
please leg me geen woorde in de mond.
Hij bekijkt 't maar.quote:Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt als een boenglauwe jongen. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, zoals je zelf al zei kom je er snel genoeg achter.
watquote:Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef Blushed het volgende:
[..]
RollOnDubsz zegt:
Was vroeger zo boeng lauw en vaak hoeren genaaid
maar nu geen geld voor die shit
Komt omdat mn opa mn ego oppeens verlaagde. zegt:
oke..
Dus dacht je, ik ga Nadysha ff naaien.
Omdat die toch gratis is.
RollOnDubsz zegt:
please leg me geen woorde in de mond.
Ik dacht dat hij kinderen van je wilde? Je kan hem nu toch niet zomaar laten stikken met zijn kinderwens? Je blijft een meisje hoor.quote:
Oh jawel, ik heb het uitgemaakt.quote:Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij kinderen van je wilde? Je kan hem nu toch niet zomaar laten stikken met zijn kinderwens? Je blijft een meisje hoor.
Goede constatering.quote:Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef Blushed het volgende:
[..]
oke, ik moet echt niet meer zo naief zijn.
waarom wil je niet neuken buiten relatie om danquote:Op maandag 13 december 2010 19:40 schreef Blushed het volgende:
[..]
Oh jawel, ik heb het uitgemaakt.Zei toch dat ik de 1e zou zijn die het uitmaakte. Geweldige maand met hem gehad, NOT.
Omdat ik voorlopig nog heel ff maagd wil zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 19:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
waarom wil je niet neuken buiten relatie om dan
Wat is daar leuk aan?quote:Op maandag 13 december 2010 19:42 schreef Blushed het volgende:
[..]
Omdat ik voorlopig nog heel ff maagd wil zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |