abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87434881
Ouders worden boos omdat ik bij een jongen wil

Omdat VersusPascal geen nieuwe opent en we erg benieuwd zijn naar de afloop. Blushed, ga je gang. :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:25:30 #2
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_87434915
Pics?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87434941
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:17 schreef Blushed het volgende:

[..]

Hoe moest ik het dan aanpakken?
Nou, niet door nu op MSN meteen te zeggen dat je wel verder met hem wilt gaan.
pi_87434957
Nog geen bericht van hem.
pi_87434975
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nou, niet door nu op MSN meteen te zeggen dat je wel verder met hem wilt gaan.
Nahja, van fouten moet je leren.
pi_87435124
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:26 schreef Blushed het volgende:

[..]

Nahja, van fouten moet je leren.
Misschien moet je gewoon naar hem toe gaan nu. Je merkt het vanzelf. Ook dat moet je leren.
pi_87435171
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon naar hem toe gaan nu. Je merkt het vanzelf. Ook dat moet je leren.
Nou nee, ik heb oppeens geen zin om naar hem toe te gaan.
pi_87435307
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Blushed het volgende:
nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan.
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
Ja, tuurlijk. Zou ik ooit tegen je liegen?
-- zegt:
jaa k weet niet k vind jou ook wel knapp
Volgens mij is de beste jongen niet meer bij bewustzijn.
pi_87435424
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Volgens mij is de beste jongen niet meer bij bewustzijn.
Ach, hij zou zo wel praten. Ik vind hem wel een beetje eng nu, straks denkt ie nog echt ook dat ik het met hem wil doen.
pi_87435569
Dit lijkt echt op zo'n wannabe tutgesprekje aan de telefoon;
'Zij heeft mij niet uitgenodigd voor dat feest'
'Dat is zo typisch háár'
'Ja hé, en heb je haar outfit gezien?'

Maar dat even terzijde.

Niemand weet nou echt wat hij denkt (we kunnen wel allemaal gaan gokken) maar het was niet handig dat je had gezegd dat je verder wou gaan, terwijl je dat eigenlijk niet echt wou. Nu heeft hij andere verwachtingen van je.
Maar ik denk dat je daar al wel zelf achter bent gekomen, maar ga er verder niet meer op in. Speel er niet meer in mee dat je 'wel verder met hem wou gaan' dat maakt het alleen maar gecompliceerder.
pi_87435707
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:38 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Dit lijkt echt op zo'n wannabe tutgesprekje aan de telefoon;
'Zij heeft mij niet uitgenodigd voor dat feest'
'Dat is zo typisch háár'
'Ja hé, en heb je haar outfit gezien?'

Maar dat even terzijde.

Niemand weet nou echt wat hij denkt (we kunnen wel allemaal gaan gokken) maar het was niet handig dat je had gezegd dat je verder wou gaan, terwijl je dat eigenlijk niet echt wou. Nu heeft hij andere verwachtingen van je.
Maar ik denk dat je daar al wel zelf achter bent gekomen, maar ga er verder niet meer op in. Speel er niet meer in mee dat je 'wel verder met hem wou gaan' dat maakt het alleen maar gecompliceerder.
Ik ga dr ook nietmeer op in, ik heb gewoon niet zoveel verstand van dit soort dingen. Dus denk laat ik maar doen wat de mensen hier zeggen, nahja. Als hij erop terug komt, ga ik gewoon glashard liegen.
pi_87435709
quote:
nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan.
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
Ja, tuurlijk. Zou ik ooit tegen je liegen?
-- zegt:
Wat zij hij/jij hierna nog , TS?
pi_87435798
Zeg dat het een grapje was en stuur hem deze foto, zodat hij snapt dat je maar wat random aan het doen was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was zoals jezelf al opmerkte niet echt verstandig om het zo 'duidelijk' te zeggen. Maar goed, de foto lost alle misverstanden op. Je moet gewoon goed gaan nadenken wat hij nu eigenlijk van je wil. Of, wat je denkt dat hij wil.
pi_87435861
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik ga dr ook nietmeer op in, ik heb gewoon niet zoveel verstand van dit soort dingen. Dus denk laat ik maar doen wat de mensen hier zeggen, nahja. Als hij erop terug komt, ga ik gewoon glashard liegen.
Liegen? Of ontkennen dat je niet hebt gezegd dat je verder met hem wou gaan? Of toegeven dat je niet verder wou gaan met hem..?

Maar ongeacht wat de mensen hier op FOK! zeggen, advies volgen kan natuurlijk altijd.. Maar ga bij jezelf ook eens na (omdat jij in die situatie zit, en jij de situatie het beste kan inschatten) of dat advies wel goed van toepassing is.

Maar probeer echter niet van een mug een olifant te maken. Maak het makkelijk voor jezelf, en probeer de volgende keer problemen als deze niet zo gecompliceerd te laten opgaan.
pi_87435866
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef 045represent het volgende:

[..]

Wat zij hij/jij hierna nog , TS?
Ik zei niks, hij zei niks. Hij staat nu op afwezig..
pi_87435940
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
Zeg dat het een grapje was en stuur hem deze foto, zodat hij snapt dat je maar wat random aan het doen was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was zoals jezelf al opmerkte niet echt verstandig om het zo 'duidelijk' te zeggen. Maar goed, de foto lost alle misverstanden op. Je moet gewoon goed gaan nadenken wat hij nu eigenlijk van je wil. Of, wat je denkt dat hij wil.
Wat geniaal. Bij een gecompliceerd probleem een foto van een eekhoorn erbij halen.Geniaal hoor.. :')
pi_87435972
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Blushed het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het ook nu voor hem verwarrend.
pi_87435977
Hij is de smurrie van ze buik wassen.
pi_87435985
het is wel een echte bazenfoto _O_
pi_87436007
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Blushed het volgende:

[..]

Oh, trouble.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_87436024
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:44 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Wat geniaal. Bij een gecompliceerd probleem een foto van een eekhoorn erbij halen.Geniaal hoor.. :')
Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.
pi_87436037
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het ook nu voor hem verwarrend.
Eingelijk wou ik gewoon dat ik dat niet gezegt had, wat zou hij wel niet van me denken..
pi_87436111
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.
Misschien wilt hij niet meer bij jou slapen/verder met je gaan omdat hij vind dat je rare humor hebt.
pi_87436141
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Blushed het volgende:

[..]

Eingelijk wou ik gewoon dat ik dat niet gezegt had, wat zou hij wel niet van me denken..
Zeg dat je oversexte nicht(je) op je msn zat!
pi_87436172
quote:

[..]

Dit dus, gewoon grappig erover doen enzo en daarna zo snel mogelijk van onderwerp veranderen
pi_87436202
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Blushed het volgende:

[..]

Mja, achteraf kunnen we alles willen. Omdat je er dan achter komt dat je beter dit en dat had kunnen doen. Maar goed, daar kom je ook niet verder mee.. Het is gewoon een wijze les voor de volgende keer. Zo moet je dat zien.
pi_87436220
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Zeg dat je oversexte nicht(je) op je msn zat!
Of ik kom morgen met een verhaal @ mn wiewatwaar dat mn msn is gehackt ofzo..
pi_87436257
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Blushed het volgende:

[..]

Vind je dat niet erg ver gaan?
pi_87436290
quote:

[..]

Niet doen man, je maakt het jezelf veels te moeilijk en ongeloofwaardig. Ik zal dit nog even twee keer quoten voor de waarheid.

quote:

[..]

quote:

[..]

Bedank me later, neger. Je weet zelf.
pi_87436334
quote:

[..]

Jongen + Nadysha bij elkaar slapen -> Mag niet van ouders -> Ouders overhalen -> Afspraken ouders -> Jongen wil neuken? -> Gezegd dat jij wou neuken -> Verwarrend gecompliceerd probleem -> Komische humor -> Msn gehackt.

Jongens, wat een verhaal.
pi_87436359
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef 045represent het volgende:

[..]

Vind je dat niet erg ver gaan?
En waarom heeft die onbekende dan net die vriend gekozen? Vertel gewoon dat een bekende van jou het heeft verteld.
pi_87436446
Dit gaat helemaal fout. Gewoon wegwapperen die opmerking van je, zeg dat je gewoon zijn reactie wilde zien en verder niets. En dat je er heel erg om hebt moeten lachen. En dan volgende onderwerp, gewoon luchtig en niet-serieus. Ga nu niet nog meer 'leugens' de wereld in helpen.
pi_87436464
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

En waarom heeft die onbekende dan net die vriend gekozen? Vertel gewoon dat een bekende van jou het heeft verteld.
Of gewoon zeggen dat je in een melige bui was en dat het gewoon een grapje was, en dat je niet had verwacht dat hij er zo op zou reageren bla bla, kusje derop, zand erover en zo snel mogelijk het volgende gespreksthema aansnijden
pi_87436518
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
Dit gaat helemaal fout. Gewoon wegwapperen die opmerking van je, zeg dat je gewoon zijn reactie wilde zien en verder niets. En dat je er heel erg om hebt moeten lachen. En dan volgende onderwerp, gewoon luchtig en niet-serieus. Ga nu niet nog meer 'leugens' de wereld in helpen.
pi_87436551
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef 045represent het volgende:

[..]

Of gewoon zeggen dat je in een melige bui was en dat het gewoon een grapje was, en dat je niet had verwacht dat hij er zo op zou reageren bla bla, kusje derop, zand erover en zo snel mogelijk het volgende gespreksthema aansnijden
\ ^O^
pi_87436562
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Jongen + Nadysha bij elkaar slapen -> Mag niet van ouders -> Ouders overhalen -> Afspraken ouders -> Jongen wil neuken? -> Gezegd dat jij wou neuken -> Verwarrend gecompliceerd probleem -> Komische humor -> Msn gehackt.

Ik dacht even dat ik je niet meer volgde, maar de volgende stap in het verhaal is natuurlijk gewoon dit.

SPOILER
pi_87436606
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Argh ik weet het niet, iemand help? En graag serieus, niet met eekhoorn plaatjes..
pi_87436622
Kijk zelf wat je doet, want je krijgt nu allerlei adviezen aangewapperd gekregen. Volg op wat jij het beste vind, want jij kent de situatie als geen ander. Jij weet beter dan ons wat die jongen zal geloven of niet. Op eén volwaarde na, dat je er niet verder op in gaat 'liegen'. Door bijvoorbeeld te zeggen dat je MSN is gehackt, want dat gaat echt te ver..
pi_87436670
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik dacht even dat ik je niet meer volgde, maar de volgende stap in het verhaal is natuurlijk gewoon dit.

SPOILER
Wat zoek jij allemaal op als jij je verveelt :{w .
pi_87436718
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:55 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Kijk zelf wat je doet, want je krijgt nu allerlei adviezen aangewapperd gekregen. Volg op wat jij het beste vind, want jij kent de situatie als geen ander. Jij weet beter dan ons wat die jongen zal geloven of niet. Op eén volwaarde na, dat je er niet verder op in gaat 'liegen'. Door bijvoorbeeld te zeggen dat je MSN is gehackt, want dat gaat echt te ver..
Als ik met het verhaal kom dat ik en een vriendin een beetje melig waren ofzo, en allerlei rare dingen aan mensen ga vragen. Is dit geloofwaardig?
pi_87436772
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Blushed het volgende:

[..]

Als ik met het verhaal kom dat ik en een vriendin een beetje melig waren ofzo, en allerlei rare dingen aan mensen ga vragen. Is dit geloofwaardig?
Ja natuurlijk is dat geloofwaardig. Maar ik denk eerder dat dit zijn beeld over jou zal veranderen.
pi_87436778
quote:

[..]

Zeg gewoon dat het een grap was om zijn reactie te zien, verder niets, daarna volgende onderwerp. Ja je was melig, ja het was grappig, meer niet. Dat is toch niet zo moeilijk? Waarom al die neppe redenen, dit is toch gewoon de waarheid? Die eekhoorn hoeft niet eens man.
pi_87436785
quote:

[..]

waarom ga je meteen weer een vriendin erbij betrekken? je maakt het jezelf veel moeilijker dan het hoeft te zijn...
pi_87436840
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:56 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Wat zoek jij allemaal op als jij je verveelt :{w .
Ik verveel me niet eens, dit is mijn levenswerk. Ik ga niet naar school, ik werk niet, ik train eekhoorns. Het is mijn toewijding en zal dat altijd blijven. :) :) :)
pi_87436861
Gewoon luchtig blijven. Niet zeggen dat je MSN is gehackt, niet een vriendin bijhalen.. Gewoon luchtig blijven. En niet zo'n drama maken. Want als je er geen drama van maakt, word het ook geen drama. Maar geen andere redeneringen de wereld inhelpen, dat schiet echt niet op.
pi_87436895
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zeg gewoon dat het een grap was om zijn reactie te zien, verder niets, daarna volgende onderwerp. Ja je was melig, ja het was grappig, meer niet. Dat is toch niet zo moeilijk? Waarom al die neppe redenen, dit is toch gewoon de waarheid? Die eekhoorn hoeft niet eens man.
Ik denk dat ik voor dit kies, morgen zeg ik dit wel tegen hem. Persoonlijk, niet via msn ofzo.
pi_87436906
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:59 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik verveel me niet eens, dit is mijn levenswerk. Ik ga niet naar school, ik werk niet, ik train eekhoorns. Het is mijn toewijding en zal dat altijd blijven. :) :) :)
Leef je onder een brug?
pi_87436952
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik denk dat ik voor dit kies, morgen zeg ik dit wel tegen hem. Persoonlijk, niet via msn ofzo.
Oke. Your choice. Succes.
pi_87437016
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Blushed het volgende:

[..]

Kan, maar persoonlijk zou ik het er nu meteen achteraan gooien want anders gaat hij hier over nadenken en krijgt hij wel een heel raar beeld van je. :P

Gewoon nu zeggen dat het een melige grap was om zijn reactie te zien. Als hij er morgen weer over begint hoe je bij die grap kwam, 'geen idee gewoon melig iksdee'.

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Leef je onder een brug?
Weet jij niet welke reacties van mij je serieus kunt nemen of niet? Jij neemt mijn Fotoboek ook serieus zeker? ;)
pi_87437104
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kan, maar persoonlijk zou ik het er nu meteen achteraan gooien want anders gaat hij hier over nadenken en krijgt hij wel een heel raar beeld van je. :P

Gewoon nu zeggen dat het een melige grap was om zijn reactie te zien. Als hij er morgen weer over begint hoe je bij die grap kwam, 'geen idee gewoon melig iksdee'.
Haha ja dalijk krjijgt die jongen nog een slapeloze nacht enzo ~O>
pi_87437161
Maar onthoud wat er ook gebeurt morgen.. Blijf rustig, blijf kalm, en verzin vooral niet meer leugentjes.
Gewoon luchtig blijven. Stay cool :7 .
pi_87437163
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:04 schreef 045represent het volgende:

[..]

Haha ja dalijk krjijgt die jongen nog een slapeloze nacht enzo ~O>
Hij zal zichzelf 'wakker houden', dat weet ik zeker. ;(

Nee, het lijkt me niet verstandig om pas morgen te zeggen dat het allemaal een melige grap was. Hij moet dat namelijk zo snel mogelijk weten. :')
pi_87437257
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Maar onthoud wat er ook gebeurt morgen.. Blijf rustig, blijf kalm, en verzin vooral niet meer leugentjes.
Gewoon luchtig blijven. Stay cool :7 .
Inderdaad niet nog meer erbij gaan liegen, daar wordt de situatie alleen maar lastiger en dramatischer op
pi_87437260
quote:

[..]

[..]

Weet jij niet welke reacties van mij je serieus kunt nemen of niet? Jij neemt mijn Fotoboek ook serieus zeker? ;)
Je moet mijn reacties dan ook niet serieus nemen.
Hoe simpel kan het zijn :') .
pi_87437266
quote:

[..]

[..]

Dit sturen? Of moet ik het anders zeggen? Straks doe ik het wéer verkeerd.
hey dude, niet verkeerde dingen denken hoor. Wou gewoon kijken hoe je reageerde.
pi_87437332
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef Blushed het volgende:

[..]

hey dude, niet verkeerde dingen denken hoor. Wou gewoon kijken hoe je reageerde.
Ja! Zoiets. Liefst met zoveel mogelijk emoticons en meligheid.
pi_87437380
quote:

[..]

ik zou zoiets zeggen;
hey man was maar grapje he van toenet he. bedoelde er niks mee, ik was gwn melig man jwz. :9 :* :*

en dan zo snel mogelijk over een ander onderwerp beginnen
pi_87437384
quote:

[..]

Ja, dat kan wel ja.
pi_87437480
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef 045represent het volgende:

[..]

ik zou zoiets zeggen;
hey man was maar grapje he van toenet he. bedoelde er niks mee, ik was gwn melig man jwz. :9 :* :*

en dan zo snel mogelijk over een ander onderwerp beginnen
Hey, dude. Was maar een grapje, wou kijken hoe je reageerde. Nog wat leuks gedaan vandaag?
pi_87437503
Ogosh, ik schaam me nu dood hier op fok..
pi_87437516
Ja zoiets ;)
En dan zoals Panzermaus al aangaf een aantal smileys erachteraan pleuren
pi_87437595
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef Blushed het volgende:
Ogosh, ik schaam me nu dood hier op fok..
Ik vind het heel erg schattig.
pi_87437633
Iig niet lang ermee blijven hangen. Gewoon luchtig blijven. En geen drama maken. Die zin die je als bovenstaande had gezet was goed.
pi_87438019
Bazentopic.
Aanwezig.
Kudo's.
pi_87438044
De volgende keer dat je kuikens meeneemt ze niet dood laten gaan :'( .

KUIKENS :( .
pi_87438149
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:19 schreef VersusPascal het volgende:
De volgende keer dat je kuikens meeneemt ze niet dood laten gaan :'( .

KUIKENS :( .
Nee, zou ik zeker niet doen. c: In de zomervakantie weer kuikens kopen.
pi_87438270
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef Blushed het volgende:

[..]

Je bent zelf een kuiken.
pi_87438425
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je bent zelf een kuiken.
Hard hoor :P .
pi_87438530
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik wil ook een kuiken oO< oO< oO<
pi_87438535
Hoe kom je er serieus op om hem te vertellen dat je hem leuk vind als dat totaal niet het geval is.
Je vergroot hiermee alleen maar de kans dat hij gaat proberen je te neuken.

Iemand uitnodigen om te blijven slapen geeft inderdaad wel aan dat diegene 'zin' heeft.
Vaak is dat zin in neuken, soms misschien wat anders, in ieder geval niet om vredig in slaap te vallen met een paar meter tussen jullie luchtbedjes in.
Kudo's.
pi_87438687
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:26 schreef John_Q het volgende:
Hoe kom je er serieus op om hem te vertellen dat je hem leuk vind als dat totaal niet het geval is.
Je vergroot hiermee alleen maar de kans dat hij gaat proberen je te neuken.

Iemand uitnodigen om te blijven slapen geeft inderdaad wel aan dat diegene 'zin' heeft.
Vaak is dat zin in neuken, soms misschien wat anders, in ieder geval niet om vredig in slaap te vallen met een paar meter tussen jullie luchtbedjes in.
TS wilde bij die jongen slapen, maar haar ouders vinden dat niet tof. En toen zei ik dat dat wel begrijpelijk was, omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden dan. TS ging twijfelen en vervolgens zei ik dat ze voor de grap zijn reactie moest gaan peilen. Echter deed ze dit door domweg te 'zeggen' dat ze wel wilde neuken. Wat natuurlijk niet zo verstandig en alles was.
pi_87438751
Ik kan er wel een boek over schrijven.
pi_87439215
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

TS wilde bij die jongen slapen, maar haar ouders vinden dat niet tof. En toen zei ik dat dat wel begrijpelijk was, omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden dan. TS ging twijfelen en vervolgens zei ik dat ze voor de grap zijn reactie moest gaan peilen. Echter deed ze dit door domweg te 'zeggen' dat ze wel wilde neuken. Wat natuurlijk niet zo verstandig en alles was.
Oke, vandaar.
Niet al te verstandig inderdaad.

Die gozer kwam waarschijnlijk in ze onderbroekje toen die het hoorde, blijkt het niet waar te zijn.
Wat doe je die jongeman aan, TS!?

Ik hoop wel dat je er nu van overtuigd bent dat hij je wil neuken.
Waarom zou hij je anders vragen om daar te slapen, ik zou geen andere reden kunnen bedenken.
Kudo's.
pi_87439279
_O-

TS toch. :') :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_87439444
Ben je in de ogen van die jongen lelijk? Want als hij je aantrekkelijk vindt, dan wil hij je sowieso neuken. Wij denken namelijk met ons geslachtsdeel.
pi_87439665
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef Sjappel het volgende:
Ben je in de ogen van die jongen lelijk? Want als hij je aantrekkelijk vindt, dan wil hij je sowieso neuken. Wij denken namelijk met ons geslachtsdeel.
quote:
-- zegt:
Dit zei die gast op msn tegen haar, hij wil neuken dus.
Kudo's.
pi_87439814
Snapnog niet waarom ts niet wilt neuken~~~~!!
pi_87440981
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef VersusPascal het volgende:
Snapnog niet waarom ts niet wilt neuken~~~~!!
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Blushed het volgende:

[..]

Nee, ik wil het nietteens met hem doen. Ik vind mezelf zowieso te jong om seks te hebben.
Die metroboy denkt daar anders over, zo ver zijn we inmiddels al. Hij geeft geen neuk om haar leeftijd. Ik vind TS opzich ook wel schattig, maar niet leuk genoeg om te neuken. Maar dat terzijde.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:24:25 #79
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_87443652
Aww, ik vind het wel een beetje sneu voor die jongen. :')
pi_87444406
Prachtig topic, TS toch.. :')
pi_87444484
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:24 schreef Alouette het volgende:
Aww, ik vind het wel een beetje sneu voor die jongen. :')
Ey smatje, dat jij nou meteen je puni geeft eh! :D

(geintje hoor, ik ben echt niet zo'n onbeschaafde lamstraal als ik in de vorige topic liet lijken...)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:53:06 #82
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_87444625
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:48 schreef Schieganger het volgende:

[..]

Ey smatje, dat jij nou meteen je puni geeft eh! :D

(geintje hoor, ik ben echt niet zo'n onbeschaafde lamstraal als ik in de vorige topic liet lijken...)
Ik weet niet wat puni is. :'( En ik ging er ook niet vanuit dat je echt zo was hoor.
pi_87446768
Hij zei dat hij 't een stomme vraag vondt, en als ik in de toekomst weer zulke vragen stel dan neemt ie me ook nietmeer serieus. Zoiets zei hij.
Nahja, over een paar weekend, ben ik een weekend alleen thuis dus ik denk dat ik meer vrienden en vriendinnen uitnodig ofzo. Ook nog voor m'n verjaardag, want die moet ik nog altijd geven.

Argh, ik heb nu het gevoel dat ik een nieuw account moet maken. Maar dan ga ik m'n naam missen. :c
pi_87447019
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:52 schreef Blushed het volgende:
Hij zei dat hij 't een stomme vraag vondt, en als ik in de toekomst weer zulke vragen stel dan neemt ie me ook nietmeer serieus. Zoiets zei hij.
Nahja, over een paar weekend, ben ik een weekend alleen thuis dus ik denk dat ik meer vrienden en vriendinnen uitnodig ofzo. Ook nog voor m'n verjaardag, want die moet ik nog altijd geven.

Argh, ik heb nu het gevoel dat ik een nieuw account moet maken. Maar dan ga ik m'n naam missen. :c
Als hij je uberhaupt serieus heeft genomen dan is het een gekke jongen. Ik bedoel, dacht hij nu echt dat jij zoiets gewoon random zou vragen? Hij moet zich niet aanstellen en jij moet je er niets van aantrekken. Het was melig, klaar. :')

En nee, je gaat geen nieuw account maken. Want dan ga ik jou missen. ;(

SPOILER
pi_87448202
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:53 schreef Alouette het volgende:

[..]

Ik weet niet wat puni is. :'( En ik ging er ook niet vanuit dat je echt zo was hoor.
puni = punani = kutje = vagina
pi_87450057
quote:

Ik neem aan dat wij ook mogen komen als dank voor de goede hulp? ^O^
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:38:12 #87
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_87451401
quote:

Wat fijn dat je mijn indirect ook uitnodigt. :)
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_87454685
Nieuw account maken hoeft niet :P. Het is niet dat je nu een reputatie hebt als weetikveelwat xD.
pi_87454702
GEFELICITEERD.

Wanneer krijg ik de uitnodiging in de brievenbus?
pi_87454719
uitnodiging via PM is ook goed hoor
pi_87454720
Kom ik op school : Hey, jij wou toch met -- ?
pi_87454821
Fijn dat die boy dat meteen doorvertelt zeg.... hij was toch een echte vriend waar je alles aan kon vertellen en die je kon vertrouwen enzo?
pi_87455334
Echte vrienden scheppen niet op over hun vriend(in)en. Hij probeert nu al stoer met je te doen.

Dumpen. Terwijl je niks met hem had en wou. Of gewoon eerst goed opgeilen en daarna dumpen, altijd leuk :D .
pi_87455345
Deed perongeluk quote ipv edit....

sorry, dit bericht kan worden gezien als niets :P .
pi_87455472
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:45 schreef VersusPascal het volgende:
Echte vrienden scheppen niet op over hun vriend(in)en. Hij probeert nu al stoer met je te doen.

Dumpen. Terwijl je niks met hem had en wou. Of gewoon eerst goed opgeilen en daarna dumpen, altijd leuk :D .
Is dat niet een beetje gemeen?
pi_87455564
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:49 schreef Blushed het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje gemeen?
Is het niet een beetje gemeen dat hij nu al 'alles' door de school heeft rondgeluld?
pi_87455861
Als ik jou was had ik dit gedaan:

RUSTIG!!! opbouwen dat je meer met hem wilt, en uitiendelijk steeds meer in de details gaan zitten.

Vragen wat hi jer van vindt, wat hij fantaseert op jou.

Vraag hem of hij zich aftrekt.

Zegt hij ja: plaatje van maken, uitprinten en ophangen en dumpen ;D.
Nee: Door opgeilen tot hij ja zegt.
pi_87456644
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef VersusPascal het volgende:
Als ik jou was had ik dit gedaan:

RUSTIG!!! opbouwen dat je meer met hem wilt, en uitiendelijk steeds meer in de details gaan zitten.

Vragen wat hi jer van vindt, wat hij fantaseert op jou.

Vraag hem of hij zich aftrekt.

Zegt hij ja: plaatje van maken, uitprinten en ophangen en dumpen ;D.
Nee: Door opgeilen tot hij ja zegt.
Heeft geen zin, hij vertrouwt me niet meer.
pi_87456947
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:24 schreef Blushed het volgende:

[..]

Heeft geen zin, hij vertrouwt me niet meer.
Wat een kneus die jongen.
pi_87457103
Die jongen raakt wel errruggg snel het vertrouwen in iemand kwijt, of is er meer gebeurd dan jij ons hier nu vertelt TS?
pi_87457138
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:37 schreef 045represent het volgende:
Die jongen raakt wel errruggg snel het vertrouwen in iemand kwijt, of is er meer gebeurd dan jij ons hier nu vertelt TS?
Nee, alles wat ik tegen hem zei is hier gepost, en nu vertrouwt hij me nietmeer ofzo. Stom rotjoch dat hij is.
pi_87457200
Die boy was verliefd en nu heb je hem diep in zn hart geraakt
pi_87457333
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:40 schreef 045represent het volgende:
Dit.
Kudo's.
pi_87457349
quote:
Lekker voor hem.

Jongen verdient blushed niet :{w .
pi_87457366
quote:
Zal wel, heb hem vandaag nog nietteens gesproken, terwijl we anders 24/7 smsen.
pi_87457437
Pics van die vriend.

Beoordeel ik wel of die homo is.
pi_87457469
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:46 schreef VersusPascal het volgende:
Pics van die vriend.

Beoordeel ik wel of die homo is.
Via prive bericht doe ik wel?
pi_87457483
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:47 schreef Blushed het volgende:

[..]

^O^
pi_87457518
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:47 schreef Blushed het volgende:

[..]

Mij ook? :*
pi_87457543
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:43 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Lekker voor hem.

Jongen verdient blushed niet :{w .
inderdaad, dit dus
pi_87457549
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:48 schreef 045represent het volgende:

[..]

Mij ook? :*
Ze kan niet iedereen vertrouwen :*

Aan mijn mening heeft ze gnoeg :P anders kan ze de foto net zo goed hier neer knallen. oO<
pi_87457576
Argh, ik vind alleen foto's van zn wannabe emo fase.
pi_87457594
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:50 schreef Blushed het volgende:
Argh, ik vind alleen foto's van zn wannabe emo fase.
Doe ik het mee :P .
pi_87457613
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:49 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Ze kan niet iedereen vertrouwen :*

Aan mijn mening heeft ze gnoeg :P anders kan ze de foto net zo goed hier neer knallen. oO<
bedankt dat je mij ook wat gunt en dat je me zo goed vertrouwt mattie ;(
pi_87457634
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:51 schreef 045represent het volgende:

[..]

bedankt dat je mij ook wat gunt en dat je me zo goed vertrouwt mattie ;(
Zowiezo utrecht>kerkrade!
pi_87457761
Ik begin spontaan te snappen waarom TS niet wilt neuken, mijn vriendin had ook z'n emo"vriend" . En daarmee was het altijd ruzie, gedonder en hij voelde zich zo goed vergeleken met de rest van de wereld.

Paar keer met hem gepraat, heb hem (en mijn vriendin ook niet) nooit meer gezien ;) .

Dat soort mensen moet je vermijden, ze lijken lief, maar zodra ze ook maar iemand beters vinden ben jij weer hun nummer 2,3,4 enzovoort.
pi_87457899
emo's ;(
pi_87457964
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:55 schreef VersusPascal het volgende:
Ik begin spontaan te snappen waarom TS niet wilt neuken, mijn vriendin had ook z'n emo"vriend" . En daarmee was het altijd ruzie, gedonder en hij voelde zich zo goed vergeleken met de rest van de wereld.

Paar keer met hem gepraat, heb hem (en mijn vriendin ook niet) nooit meer gezien ;) .

Dat soort mensen moet je vermijden, ze lijken lief, maar zodra ze ook maar iemand beters vinden ben jij weer hun nummer 2,3,4 enzovoort.
Foto ookal ontvangen?
pi_87458001
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef Blushed het volgende:

[..]

Foto ookal ontvangen?
Dat was mijn reactie op de foto ;D.
pi_87458054
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:01 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Dat was mijn reactie op de foto ;D.
Oke. Nahja, hij is best aardig als je hem goed leert kennen alleen snel boos.
pi_87458124
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:03 schreef Blushed het volgende:

[..]

Oke. Nahja, hij is best aardig als je hem goed leert kennen alleen snel boos.
Als ik jou was zou ik ipv een mannelijke vriendin kiezen voor:

-Vrouwelijke vriendinnen.
-Een vriendje.

Wat heb je nou aan een mannelijke vriendin?
pi_87458174
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:05 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Als ik jou was zou ik ipv een mannelijke vriendin kiezen voor:

-Vrouwelijke vriendinnen.
-Een vriendje.

Wat heb je nou aan een mannelijke vriendin?
Nou eh, ik weet niet wat ik er aan heb. Vrouwelijke vriendin heb ik ook wel hoor. c:
pi_87458249
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:06 schreef Blushed het volgende:

[..]

Nou eh, ik weet niet wat ik er aan heb. Vrouwelijke vriendin heb ik ook wel hoor. c:
Nu nog een vriendje en alle jongens worden overbodig voor je :P.

Of lesbisch worden
pi_87458296
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:08 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Nu nog een vriendje en alle jongens worden overbodig voor je :P.

Of lesbisch worden
Als ik een jongen echt leuk vind word het niks, of ik ben té verlegen om iets te zeggen. Of m'n ouders vinden ze te oud.
pi_87458325
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:09 schreef Blushed het volgende:

[..]

Als ik een jongen echt leuk vind word het niks, of ik ben té verlegen om iets te zeggen. Of m'n ouders vinden ze te oud.
Wat vinden je ouders oud? :P
pi_87458353
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:10 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Wat vinden je ouders oud? :P
Boven de 16/17.
pi_87458685
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:11 schreef Blushed het volgende:

[..]

Boven de 16/17.
Jou ouders zijn volgens mij een beetje overbezorgd dat je gepenetreerd word door een 16 jarige knul?
pi_87458770
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:20 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Jou ouders zijn volgens mij een beetje overbezorgd dat je gepenetreerd word door een 16 jarige knul?
Ze vinden dat je op mijn leeftijd een vriend van 16/17 jaar max mag hebben.
Ouder dan dat is niet toegestaan eingelijk vind mn vader dat alleen, mijn moeder vind bijna alles wel goed.
pi_87458808
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:22 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ze vinden dat je op mijn leeftijd een vriend van 16/17 jaar max mag hebben.
Ouder dan dat is niet toegestaan eingelijk vind mn vader dat alleen, mijn moeder vind bijna alles wel goed.
Vraag aan je vader waarom je geen seks mag hebben, wedden dat hij geen antwoord weet :P .
pi_87458851
hooguit jaar lang niet meer buiten huis komen xd.
pi_87458933
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:23 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Vraag aan je vader waarom je geen seks mag hebben, wedden dat hij geen antwoord weet :P .
Ik heb het niet over seks, maar over leeftijd van jongens. En als ik seks wil hebben m'n ouders daar niks over te zeggen.
pi_87458958
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:27 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik heb het niet over seks, maar over leeftijd van jongens. En als ik seks wil hebben m'n ouders daar niks over te zeggen.
Maar een 15 jarige met een 18 jarige jongen gaat toch ook wel iets te ver?
pi_87458973
relatie hea :P
pi_87459071
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:28 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Maar een 15 jarige met een 18 jarige jongen gaat toch ook wel iets te ver?
Vind ik niet, ik val gewoon op oudere jongens mijn ouders weten dat. Mn moeder vind het okay, als het maar geen asociale jongen is. Mijn vader vind het niet kunnen.
pi_87459148
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:31 schreef Blushed het volgende:

[..]

Vind ik niet, ik val gewoon op oudere jongens mijn ouders weten dat. Mn moeder vind het okay, als het maar geen asociale jongen is. Mijn vader vind het niet kunnen.
Dat doet elke 15 jarige meisje. Niks vreemds aan, over 2 jaar denk je daar anders over :P .
pi_87459196
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:33 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Dat doet elke 15 jarige meisje. Niks vreemds aan, over 2 jaar denk je daar anders over :P .
Ik vind de jongens van mijn leeftijd gewoon kinderachtig ( met uitzondering van sommige ), ik wil gewoon een vriend waarmee ik goed kan praten, en niet een of ander kinderachtig jongentje.
pi_87459263
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik vind de jongens van mijn leeftijd gewoon kinderachtig ( met uitzondering van sommige ), ik wil gewoon een vriend waarmee ik goed kan praten, en niet een of ander kinderachtig jongentje.
haha, dat zijn inderdaad al die 15 jarige jongenssletjes :9 .
pi_87459297
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:37 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

haha, dat zijn inderdaad al die 15 jarige jongenssletjes :9 .
Klopt, heb welleens iets gehad met een jongen van 16. Maar het werd gewoon niks.
pi_87459377
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 15:38 schreef Blushed het volgende:

[..]

Klopt, heb welleens iets gehad met een jongen van 16. Maar het werd gewoon niks.
Begrijpelijk :P .
pi_87461100
Wat een pussy zeg. En meteen een beetje aan iedereen door vertellen, hoe oud ben je. Nee TS, daar had je niet mee willen neuken. Sowieso mensen die alles serieus nemen. :')
pi_87461173
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een pussy zeg. En meteen een beetje aan iedereen door vertellen, hoe oud ben je. Nee TS, daar had je niet mee willen neuken. Sowieso mensen die alles serieus nemen. :')
Met dat doorvertellen zit ik niet zo mee, morgen praten ze weer over iets anders.
pi_87461819
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:33 schreef Blushed het volgende:

[..]

Met dat doorvertellen zit ik niet zo mee, morgen praten ze weer over iets anders.
Alsnog, lullig van die gast dat hij het doorvertelt enzo. Ik bedoel als hij zo'n goede vriend van je was, dan doe je dat toch niet?
pi_87462117
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 16:50 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Alsnog, lullig van die gast dat hij het doorvertelt enzo. Ik bedoel als hij zo'n goede vriend van je was, dan doe je dat toch niet?
Ja, daar heb je wel gelijk in. Hij antwoordt ook niet op m'n smsjes..
pi_87464102
Nu dikke ruzie met hem, leuk.
pi_87464341
Dat wordt neuken om het goed te maken.
pi_87464397
GOEDMAAKSEX :D.

Ts wilt niet neuken.....

Gewoon dumpen. Wat zegt tie?
pi_87464480
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:01 schreef VersusPascal het volgende:
GOEDMAAKSEX :D.

Ts wilt niet neuken.....

Gewoon dumpen. Wat zegt tie?
Dat ik de grootste hoer was die hij kende, (wtf?) en dat ik maar iemand anders moest gaan verneuken. En dat ik maar lekker opmoest kankeren, en hij niks meer met me te maken wou hebben.

Alleen omdat ik zei ; Hey, Waarom lul je tegen iedereen dat ik iets met je wil?
pi_87464569
Laat hem maar voor nu, als hij zo kinderachtig gaat doen.
pi_87464602
Het is gewoon 1 of ander mongooltje. Zoek een lieve jongens.
pi_87464605
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:04 schreef Blushed het volgende:

[..]

Dat ik de grootste hoer was die hij kende, (wtf?) en dat ik maar iemand anders moest gaan verneuken. En dat ik maar lekker opmoest kankeren, en hij niks meer met me te maken wou hebben.

Alleen omdat ik zei ; Hey, Waarom lul je tegen iedereen dat ik iets met je wil?
Haha.
Wat een kinderachtige lul. Ik zou hem nu echt laten hoor.. Nu weet je wat voor lul het is. :')
pi_87464635
En vraag waarom jij de grootste hoer was? Als zijn moeder achter de ramen staat en hij niet weet wie zijn vader is :D .
pi_87464657
Die gast is ook geen echte vriend. Beter dat je hem niet meer ziet.
pi_87464752
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef VersusPascal het volgende:
En vraag waarom jij de grootste hoer was? Als zijn moeder achter de ramen staat en hij niet weet wie zijn vader is :D .
Gaat moeilijk als hij z'n tijd nietmeer aan me wilt verspillen en me geblokt heeft. Gelukkig zit hij op een andere school dan mij, en woont hij een halfuur met de auto hier vandaan.
pi_87464880
Niet mee blijven zitten. Zulke sukkels zijn het niet waard.
pi_87464980
Wat een mongooltje :')
pi_87465287
045 zuigt;

Dat je het even weet :P .
pi_87465878
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:27 schreef VersusPascal het volgende:
045 zuigt;

Dat je het even weet :P .
wat heeft dat er nou mee te make :') :') :(
pi_87466031
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:47 schreef 045represent het volgende:

[..]

wat heeft dat er nou mee te make :') :') :(
Naja, ts heeft der antwoord, dus zeg het maar ff.

045 is gewoon klote. :)
pi_87466215
Van mij mag hier een slotje op hoor?
pi_87466412
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 18:51 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Naja, ts heeft der antwoord, dus zeg het maar ff.

045 is gewoon klote. :)
alleen ekte bazen komen uit 045 en dat weet jij ook B-)
pi_87466500
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:01 schreef 045represent het volgende:

[..]

alleen ekte bazen komen uit 045 en dat weet jij ook B-)
Echte bazen komen uit een mooie stad als 030.

Zowiezo! Iedereen die vind van niet neemt zichzelf in de maling!
pi_87466626
Wat een afloop dit. :')

In ieder geval lijkt het me dat je van je twijfels af bent nu, Blush. En daar ging het toch om?
pi_87466659
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef Panzermaus het volgende:

In ieder geval lijkt het me dat je van je twijfels af bent nu, Blush. En daar ging het toch om?
Ja, ben eingelijk best blij dat ik niet bij hem geslapen heb? weet niet waarom. In de herfstvakantie komt hij hier ook nietmeer binnen. c:
pi_87466711
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef Panzermaus het volgende:

Ja wat een topicwending
een paar dagen geleden nog boos op haar ouders dat die jongen niet mócht bljiven slapen en nu mág hij niet eens meer blijven slapen van haarzelf :D
pi_87466765
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ja, ben eingelijk best blij dat ik niet bij hem geslapen heb? weet niet waarom. In de herfstvakantie komt hij hier ook nietmeer binnen. c:
Zo'n jongen die zo snel kan omslaan en kinderachtig gaat doen (schelden etc), nee die wil je niet in je bed hebben.
pi_87466766
Toch wel weer een pareltje in de Fok-historie dit :')

En zo'n emo kun je maar beter kwijt dan rijk zijn, dus Fok heeft het meiske ook nog eens geholpen. Chapeau ^O^
pi_87466790
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:08 schreef 045represent het volgende:

[..]

Ja wat een topicwending
een paar dagen geleden nog boos op haar ouders dat die jongen niet mócht bljiven slapen en nu mág hij niet eens meer blijven slapen van haarzelf :D
Dingen over mij lullen door de school daar zit ik niet zo mee. Maar om daarna mij ook nog uit te gaan schelden..
pi_87467094
Argh, nu verveel ik me heelerg, en weet ik niet wat ik moet doen.
pi_87467138
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef Blushed het volgende:
Argh, nu verveel ik me heelerg, en weet ik niet wat ik moet doen.
Ik weet wat je denkt, maar ik ben te oud voor jou.

www.spele.nl dan maar.
pi_87467237
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik weet wat je denkt, maar ik ben te oud voor jou.

www.spele.nl dan maar.
Dat doe ik de helft van de dag al. :x

Iemand anders andere dingen om te doen?
pi_87467249
In before the flauwe opmerkingen:

Ik kan je wel bezig houden (A) .

:')
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 19:20:57 #172
283230 DeBassist
met een hoofdletter B
pi_87467265
uit eigen ervaring zou ik zeggen dat ouders op dit vlak niet over te halen zijn tenzij je zegt dat je apart slaapt ^O^

succes :)
TOT: Als moderator kijk je goed naar de users: heb je te maken met een troll, een kutkloon of een racist?
Iemand die zeker NIET in dit rijtje hoort is DeBassist! :D
naatje_1: DeBassist, die ken je wel met een hoofdletter B en een harde L
pi_87467782
Soms zijn ouders zo achterlijk nog niet.
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_87467843
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Soms zijn ouders zo achterlijk nog niet.
Klopt, meestal denk ik daar pas later aan.
pi_87468554
Wijze les.
pi_87469163
samenvatting van dit topique en het vorige deel?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_87469433
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef 9611Niels het volgende:
Meisje/TS/Blushed wil bij een 'goede vriend' slapen, ouders willen het niet, wij vinden het niet gek omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden. TS gaat twijfelen, wij raden TS aan om de interesses van de jongen te peilen (om te kijken of hij haar wil gaan raken), maar TS pakt het niet zo handig aan door doodleuk op MSN te zeggen 'dat ze wel verder wilt gaan'. Jongen reageert niet meer, TS zegt erachteraan dat het een grapje was. Jongen wordt boos, gaat kinderachtig doen, schelden en doorvertellen op school :'), jongen en TS hebben ruzie. TS wil niet meer dat die jongen bij haar komt slapen of andersom, TS verveelt zich en wil neuken maar Panzermaus wil niet want te jong meisje dus gaat ze weer op spele.nl spelen zoals ze de hele dag al doet.
pi_87469459
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef 9611Niels het volgende:
Blushed wou slapen bij een jongen van haar ouders maar dat mocht niet. Dus zocht zij argumenten zodat het wel van haar ouders mocht. Vervolgens kwam het er op neer dat die jongen misschien wel seks wou, en Blushed was daar nog niet klaar voor. Dus had zij gezegd dat zij wou neuken, gewoon om te zien of die jongen dat in gedachten had. Maar eigenlijk wou ze het zelf niet, en zocht ze redeneringen om het allemaal weer op een rijtje te krijgen.. Maar die jongen had haar uitgescholden etc. :{w

Einde ongeveer.
pi_87469583
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Meisje/TS/Blushed wil bij een 'goede vriend' slapen, ouders willen het niet, wij vinden het niet gek omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden. TS gaat twijfelen, wij raden TS aan om de interesses van de jongen te peilen (om te kijken of hij haar wil gaan raken), maar TS pakt het niet zo handig aan door doodleuk op MSN te zeggen 'dat ze wel verder wilt gaan'. Jongen reageert niet meer, TS zegt erachteraan dat het een grapje was. Jongen wordt boos, gaat kinderachtig doen, schelden en doorvertellen op school :'), jongen en TS hebben ruzie. TS wil niet meer dat die jongen bij haar komt slapen of andersom, TS verveelt zich en wil neuken maar Panzermaus wil niet want te jong meisje dus gaat ze weer op spele.nl spelen zoals ze de hele dag al doet.
pi_87472088
quote:

[..]

Goede samenvatting, maar
quote:
TS verveelt zich en wil neuken maar Panzermaus wil niet want te jong meisje
wat is dit man :') ik ben teleurgesteld
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_87472126
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:14 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, de samenvatting is niet compleet.

SPOILER
pi_87472269
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, de samenvatting is niet compleet.

SPOILER
Ja, wat een schande dat je die eekhoorn was vergeten joh. ~O>
pi_87472326
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Goede samenvatting, maar
[..]

wat is dit man :') ik ben teleurgesteld
TS is een heel naief/preuts/alles meisje.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:20:29 #184
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_87479059
Ik zei een paar pagina's terug nog dat ik het zielig voor hem vond, maar wtf is dit voor reactie van hem? :')
pi_87485027
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:20 schreef Alouette het volgende:
Ik zei een paar pagina's terug nog dat ik het zielig voor hem vond, maar wtf is dit voor reactie van hem? :')
Ik vroeg alleen : Hey, waarom lul je alles in mijn school rond/tegen je vrienden. Z'n vrienden zitten bij mij op school, hij niet. Hij is van m'n school gestuurd. Begint hij oppeens te schelden en zegt hij; Ik wil m'n tijd niet aan jou verspillen, toen blokte hij me.
pi_87485035
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 07:38 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik vroeg alleen : Hey, waarom lul je alles in mijn school rond/tegen je vrienden. Z'n vrienden zitten bij mij op school, hij niet. Hij is van m'n school gestuurd. Begint hij oppeens te schelden en zegt hij; Ik wil m'n tijd niet aan jou verspillen, toen blokte hij me.
Zijn kostbare tijd.
^O^
pi_87485220
Dan kan hij meer in zijn pols snijden :D .
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:04:25 #188
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_87490700
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 07:38 schreef Blushed het volgende:

[..]

Beetje apart van hem. :') Heb je hem nu alweer gesproken?
pi_87498099
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:04 schreef Alouette het volgende:

[..]

Beetje apart van hem. :') Heb je hem nu alweer gesproken?
Nee, ook geen zin in.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:50:32 #190
311994 nullicedo
Rules are for fools
pi_87500598
TS als ik zo de reactie van die jongen lees denk ik dat ie jou echt leuk vind. Alleen je hebt spelletjes met hem gespeeld en dat weet hij dus kan het me voorstellen dat ie jou nu blokked........niet bepaald handige actie :')
pi_87501405
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:50 schreef nullicedo het volgende:
TS als ik zo de reactie van die jongen lees denk ik dat ie jou echt leuk vind. Alleen je hebt spelletjes met hem gespeeld en dat weet hij dus kan het me voorstellen dat ie jou nu blokked........niet bepaald handige actie :')
Dat dacht ik dus ook. Maar niet meer mee blijven zitten iig.
pi_87534811
Vergeten die jongen :P
pi_87534893
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:20 schreef VersusPascal het volgende:
Vergeten die jongen :P
Dit soort jongens ruimen zichzelf uit de weg, ik denk niet dat TS daar getuige van wil zijn.
pi_87548951
sowieso ouders :') als ik bij een jongen wil slapen hebben hun gewoon pech
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_87566672
Geen zin om een nieuw topic te openen, "vriendin" zegt : Nadysha is dik, ik schaam me dood voor haar. Terwijl haar bf 3x zo dik dan mij is, niet iedereen heeft maatje 34 en weegt 40 kilo. ><
pi_87567767
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Blushed het volgende:
Geen zin om een nieuw topic te openen, "vriendin" zegt : Nadysha is dik, ik schaam me dood voor haar. Terwijl haar bf 3x zo dik dan mij is, niet iedereen heeft maatje 34 en weegt 40 kilo. ><
Hah, die vriendin is gewoon jaloers op je. Nee inderdaad niet iedereen heeft maat 34..
Ze is gewoon jaloers op je als haar beste vriendin 3x zo dikker is dan jou. Ik ben zelf ook vol hoor :P .
Maar mensen die dat zeggen zijn gewoon levenloos, ik zou me juist schamen voor zulke mensen hoor.
Niets van aantrekken, je bent vast niet dik.
pi_87568831
quote:
Meisjes van 15 die 40 kilo wegen? Wat? Pics van je wespentaille en we zullen je een objectieve beoordeling geven.
pi_87570250
quote:
Waarom zou je je doodschamen voor iemand die dikker is? :')
pi_87571249
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:04 schreef Schieganger het volgende:

[..]

Waarom zou je je doodschamen voor iemand die dikker is? :')
Weet ik veel, loopt ze toch gewoon niet naast me als ze zich zo schaamt.
pi_87571397
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:28 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Meisjes van 15 die 40 kilo wegen? Wat? Pics van je wespentaille en we zullen je een objectieve beoordeling geven.
Ik weeg geen 40 kilo hoor. (:
En géen foto's.
pi_87571613
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ok dan.
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 15:23:08 #202
320542 M1K3
Niet nieuw hier.
pi_87573407
Blushed, vergeet die jongen.
Hij is je vriendschap niet waard als hij zo reageert.

Ga gewoon door met je andere vriendinnen. :)
pi_87573613
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef M1K3 het volgende:
Blushed, vergeet die jongen.
Hij is je vriendschap niet waard als hij zo reageert.

Ga gewoon door met je andere vriendinnen. :)
Ik heb hem al een paar dagen niet gesproken, mis hem ook niet.
pi_87574095
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ach, op je twitter feauteau zie je er leuk uit.
pi_87574122
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Schieganger het volgende:

[..]

Ach, op je twitter feauteau zie je er leuk uit.
Ahw, dankje.
pi_87574207
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:34 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik weeg geen 40 kilo hoor. (:
En géen foto's.
Alles wat hier terechtkomt is veilig. Een foto graag, ik zal er goed op passen.
pi_87574241
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:44 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Geen foto's, ik heb geen eens foto's van mijn lichaam.
pi_87574268
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:45 schreef Blushed het volgende:

[..]

Geen foto's, ik heb geen eens foto's van mijn lichaam.
Dat is een ander verhaal.
pi_87574539
Maar Blushed, wat voor foto's heb je dan wel? :)
pi_87580479
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Panzermaus het volgende:
Van mn face & halve lichaam foto met kuikens.
pi_89404435
Ben benieuwd hoe het verder is gegaan?
pi_89688918
Jongen is gone, heb nu een bijnavriendje.. mijn ouders vinden hem leuk!. :D
pi_89688949
quote:
14s.gif Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Panzermaus het volgende:
Foto's die op mijn xseno staan?..
pi_89690040
Daar gaat Blushed der maagdelijkheid?
pi_89690606
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef VersusPascal het volgende:
Daar gaat Blushed der maagdelijkheid?
Neehoor, nog lang niet.
pi_89692110
quote:
7s.gif Op vrijdag 15 oktober 2010 15:44 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

gaat ie weer :')
pi_89694609
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:54 schreef Blushed het volgende:

[..]

Neehoor, nog lang niet.
Dat zeggen ze allemaal!

Voor je het weet zit je te bloeden.
pi_89695041
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Dat zeggen ze allemaal!

Voor je het weet zit je te bloeden.
Dan heeft vriendjelief pech, ik blijf sowiezo nog ff maagd tot m'n verjaardag.
pi_89700875
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Blushed het volgende:

[..]

Dat is echt zo'n moderne opmerking.
Wachten tot je 16 bent, en er dan op los neuken ;D
pi_89707633
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef OllumLaaa het volgende:

[..]

Dat is echt zo'n moderne opmerking.
Wachten tot je 16 bent, en er dan op los neuken ;D
Ik ga er niet op los neuken hoor? Als ik dan nog bij de juiste persoon ben, nietteens de ware mischien.. maar wel iemand waarmee ik een geweldige tijd heb/gehad heb. Daarmee zou ik het dan wel willen doen, maar verder niet.
pi_89707687
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 07:49 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik ga er niet op los neuken hoor? Als ik dan nog bij de juiste persoon ben, nietteens de ware mischien.. maar wel iemand waarmee ik een geweldige tijd heb/gehad heb. Daarmee zou ik het dan wel willen doen, maar verder niet.
Dat zeg je nu :') Over 2 jaar heb je minstens 5 andere sekspartners gehad.
Gonna rise up
Burning black holes in dark memories
Gonna rise up
Turning mistakes into gold
pi_89715951
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Blushed het volgende:

[..]

Wanneer ben je jarig?

En binnenkort heb je pech, dan is je vriendje weg :( .
pi_89716041
Blushed die nog steeds heel braaf is, schattig wel. O+
pi_89727868
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Wanneer ben je jarig?

En binnenkort heb je pech, dan is je vriendje weg :( .
Geen hand vol, maar een land vol. Als hij me dan even dumpt.. voor hem 10 anderen.
pi_89727920
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 07:58 schreef beatrijs het volgende:

[..]

Dat zeg je nu :') Over 2 jaar heb je minstens 5 andere sekspartners gehad.
Neehoor.
  donderdag 9 december 2010 @ 21:38:58 #226
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_89738135
dat zeggen ze allemaal
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_89796509
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:38 schreef cool15 het volgende:
dat zeggen ze allemaal
je had gelijk.
pi_89796657
Hoe oud is je nieuwe paarmaatje, Blushed?
pi_89806445
quote:
5s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe oud is je nieuwe paarmaatje, Blushed?
21.. maar hij wilt sowiezo nog ff-tjes wachten tot we iets langer hebben, maandje of 3 zei hij.
pi_89806644
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 16:55 schreef Blushed het volgende:

[..]

21.. maar hij wilt sowiezo nog ff-tjes wachten tot we iets langer hebben, maandje of 3 zei hij.
Waar haal jij ineens een vriendje vandaan dat 6 jaar ouder is dan? En is het wel een goede jongen?
pi_89829524
quote:
7s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waar haal jij ineens een vriendje vandaan dat 6 jaar ouder is dan? En is het wel een goede jongen?
ja, het is een goede jongen.. mijn moeder vind hem leuk!, alleen mn vader is niet zo
blij met hem..
pi_89832031
:'(
pi_89832857
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:49 schreef Blushed het volgende:

[..]

ja, het is een goede jongen.. mijn moeder vind hem leuk!, alleen mn vader is niet zo
blij met hem..
Als vader zou ik denk ik ook niet blij zijn al ging mn 15jarige dochter ketsen met een 21jarige mooiboy :{
pi_89834889
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:31 schreef kadeautje het volgende:

[..]

Als vader zou ik denk ik ook niet blij zijn al ging mn 15jarige dochter ketsen met een 21jarige mooiboy :{
If you can't beat them, join 'em.
pi_89838795
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 14:31 schreef kadeautje het volgende:

[..]

Hij.. mooiboy? Née..
pi_89839700
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:16 schreef Blushed het volgende:

[..]

Hij.. mooiboy? Née..
Laat me raden, het is weer een metroboy? :)
pi_89840431
LOL...in mijn ogen een pedo.

Jij bent 15, en hij 21?

Wat een gozer, dat hij zelf nog wil ingaan op zoiets.

zondag 12 december 2010 @ 18:47:19 #238
305827 cool15
ik ben hoger dan bazen
pi_89842010
volgens de wet is het inderdaad pedo
en het lijkt me dat hij gebruik van je maakt
i gave my bitch a comment
yhea
bitches love comments
pi_89842053
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef cool15 het volgende:
Puur en alleen vanwege het leeftijdsverschil is iemand erop uit om haar te gebruiken? Misschien is het wel een hele goede jongen, dat weet je nooit. Hoewel ik zes jaar verschil ook wel heel veel vind.
pi_89847521
quote:
Nee, geen pedo.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ephebophilia
pi_89848200
quote:
6s.gif Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Laat me raden, het is weer een metroboy? :)
Ook niet.
pi_89848230
Hij kan wel opgepakt worden. Hij is 6 jaar ouder. Dat mag niet. Maximale leeftijdsverschil met underage girls is 4.
pi_89848283
quote:
Ik ken hem al héel lang, eerst hele goede vrienden. Mijn moeder vindt hem ook geweldig.. en hij gebruikt mij niet, dat weet ik gewoon. Dat jullie een meisje van 15 jaar zouden gebruiken/gebruikt hebben wil niet direct zeggen dat mijn vriend mij gebruikt.
pi_89848333
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik ken hem al héel lang, eerst hele goede vrienden. Mijn moeder vindt hem ook geweldig.. en hij gebruikt mij niet, dat weet ik gewoon. Dat jullie een meisje van 15 jaar zouden gebruiken/gebruikt hebben wil niet direct zeggen dat mijn vriend mij gebruikt.
Heel lang is zes weken?
pi_89848410
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 21:06 schreef Schieganger het volgende:

[..]

Heel lang is zes weken?
Heel lang is 1,5 jaar.
pi_89848441
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef Blushed het volgende:

[..]

Heel lang is 1,5 jaar.
Dat is niet heel lang.
pi_89848485
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef Blushed het volgende:

[..]

Heel lang is 1,5 jaar.
Tevens, vindt hij het waard dat met een telefoontje hij de bak in kan gaan? Ik heb zo het nummer te pakken om hem te testen!
pi_89848520
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 21:07 schreef Schieganger het volgende:

[..]

Dat is niet heel lang.
Ik vind van wel, sowiezo ik neem niet zomaar een relatie met iemand.
pi_89848635
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik vind van wel, sowiezo ik neem niet zomaar een relatie met iemand.
Please, ik heb een keer drie jaar erover gedaan om één meid te kunnen volblasten om ahar daarna te dumpen. 1,5 jaar is niet lang.
pi_89848670
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Schieganger het volgende:

[..]

Tevens, vindt hij het waard dat met een telefoontje hij de bak in kan gaan? Ik heb zo het nummer te pakken om hem te testen!
Als je wilt dat ik je beide benen breek, doe maar.
pi_89848724
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Schieganger het volgende:

[..]

Please, ik heb een keer drie jaar erover gedaan om één meid te kunnen volblasten om ahar daarna te dumpen. 1,5 jaar is niet lang.
Wie zegt dat hij me even vol spuit en me daarna dumpt?
pi_89848729
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef Blushed het volgende:

[..]

Als je wilt dat ik je beide benen breek, doe maar.
ik, 21 jarige gozer, rijk, omringd door hardcore thuglife negers.

jij, 15 jarig meisje.

pi_89848891
weetje, laat me gewoon. Als hij me even vol wilt spuiten en me daarna gaat dumpen.. dan kom ik er zelf wel achter.
pi_89848965
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef Blushed het volgende:
weetje, laat me gewoon. Als hij me even vol wilt spuiten en me daarna gaat dumpen.. dan kom ik er zelf wel achter.
Be sure to post when that happens. Ik hou van forum-drama.
pi_89848974
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef Blushed het volgende:
O rly? :')
pi_89848998
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Schieganger het volgende:

[..]

Be sure to post when that happens. Ik hou van forum-drama.
Gebeurt nooit, als er iemand dumpt ben ik dat wel.. en dat doe ik nog lang niet.
pi_89849088
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Blushed het volgende:

[..]

Gebeurt nooit, als er iemand dumpt ben ik dat wel.. en dat doe ik nog lang niet.
Als hij je hart breekt, ik sta altijd voor je klaar.

He breaks your heart, I'll break his legs.

One Love <3
pi_89849199
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Schieganger het volgende:

[..]

Als hij je hart breekt, ik sta altijd voor je klaar.

He breaks your heart, I'll break his legs.

One Love <3
..
pi_89849258
_O-
pi_89849273
haha ts lkkr volspuiten sou'k wel meer van willen zien ~O> ~O> :9 >:) >:)

Ik bedoel Blushed natuurlijk, ik blijk nog steeds zelf de TS te zijn. :')
pi_89849304
quote:
2s.gif Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
Ik vind je eng.
pi_89849317
quote:
2s.gif Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
Geen zorgen, wanneer ze in dienst is zal dat wel komen.
pi_89849544
Ik ben toch wel benieuwd of het een 15 jarige lukt om een 21 jarige te dumpen. _O-
pi_89849556
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Shalimar het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of het een 15 jarige lukt om een 21 jarige te dumpen. _O-
Oh jawel, hoezo zou mij dat niet lukken dan?
pi_89849582
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:22 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik vind je eng.
Waarom? Zo super jong ben je ook weer niet en ik ben een hele goede jongen, niets engs aan me of de interesse daarin. Alleen je bent wel een beetje te naief vind ik, ookal ken je hem al lang + keuren je ouders (je moeder tenminste) hem goed enzo. En daar mag best eens een opmerking over gemaakt worden.
pi_89849608
quote:
14s.gif Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Waarom? Zo super jong ben je ook weer niet en ik ben een hele goede jongen. Alleen je bent wel een beetje te naief vind ik, ookal ken je hem al lang + keuren je ouders (je moeder tenminste) hem goed enzo.
Hoezo ben ik naief?
pi_89849682
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:27 schreef Blushed het volgende:

[..]

Hoezo ben ik naief?
Ik ga een lijstje voor je printen, hij is mrogneochtend klaar en dan kan je hem ophalen.
pi_89849788
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:27 schreef Blushed het volgende:

[..]

Hoezo ben ik naief?
Een 21-jarige die interesse heeft in een meisje van 15... hoe zie jij hem dan? Als leeftijdsgenoot? Als... vaderfiguur? Als paarmaatje? En hoe denk je dat hij jou ziet?
pi_89850623
quote:
3s.gif Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Een 21-jarige die interesse heeft in een meisje van 15... hoe zie jij hem dan? Als leeftijdsgenoot? Als... vaderfiguur? Als paarmaatje? En hoe denk je dat hij jou ziet?
Ik zie hem als.. hoe zeg je dat? Mijn soulmate, niet alleen mijn vriendje maar ook mn allerbeste vriend. En zo ziet hij mij ook.
pi_89850997
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik zie hem als.. hoe zeg je dat? Mijn soulmate, niet alleen mijn vriendje maar ook mn allerbeste vriend. En zo ziet hij mij ook.
SOULMATE!?

BWHAHAAHAHAHAHA OH GOD. RAAP ME OP!
pi_89851134
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Schieganger het volgende:

[..]

SOULMATE!?

BWHAHAAHAHAHAHA OH GOD. RAAP ME OP!
Hoe moet ik het anders zeggen?..
pi_89851214
Een soulmate al hebben op je 15e :') wanneer deze relatie uitgaat ben je dus fucked de rest van je leven.
pi_89851334
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Schieganger het volgende:
Een soulmate al hebben op je 15e :') wanneer deze relatie uitgaat ben je dus fucked de rest van je leven.
Nou kijk, ik weet niet hoe ik het moet zeggen.
pi_89851361
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Blushed het volgende:

[..]

Nou kijk, ik weet niet hoe ik het moet zeggen.
Dat is omdat je 15 bent. Vraag het hem, hij zal het wel weten.
pi_89851902
Blushed, ik weet dat het niet leuk om te horen is en dat je die gedachte nu ook niet hebt. Maar ik ben toch echt bang dat hij in jou niet meer dan een strak paarmaatje ziet en dat je dat onderwerp maar eens moet aansnijden onder het genot van Wereldwinkelpinda's en Max Havelaarkoffie. Niets kan meer fout gaan dan.
pi_89852908
quote:
10s.gif Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Schieganger het volgende:
Dit dus.

Soulmate, maar tegelijkertijd als eerste willen dumpen. :')
pi_89861954
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Dit dus.

hahaha ofniet dan! :D :')
Kroepoek oedang is me boi
Kroepoek palembang is me padre
Cassavekroepoek is me bitch
Emping is me madre
pi_89868729
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef Shalimar het volgende:

[..]

Dit dus.

Ik bedoelde.. als dr iemand dumpt ben ik het wel. ;) En hij dumpt mij zowieso nog lang niet, want eerst moeten we kinderen krijgen enzo van zn moeder. :T
pi_89868885
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik bedoelde.. als dr iemand dumpt ben ik het wel. ;) En hij dumpt mij zowieso nog lang niet, want eerst moeten we kinderen krijgen enzo van zn moeder. :T
volgende week ben je zwanger en vergooi je je toekomst. Nice!
pi_89869587
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef Blushed het volgende:

[..]

Blushed :') :') :')
pi_89880110
quote:
4s.gif Op maandag 13 december 2010 12:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Blushed :') :') :')
Ja, wat?
pi_89880662
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:08 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ja, wat?
Je wilt al kinderen van die jongeman? Op je 15e? Terwijl hij waarschijnlijk gewoon op zoek is naar een strak stuk speelgoed?
pi_89884080
quote:
5s.gif Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je wilt al kinderen van die jongeman? Op je 15e? Terwijl hij waarschijnlijk gewoon op zoek is naar een strak stuk speelgoed?
IK WIL HELEMAAL GEEN KINDEREN???!??!?!?!?
pi_89884265
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 18:55 schreef Blushed het volgende:

[..]

IK WIL HELEMAAL GEEN KINDEREN???!??!?!?!?
Ik ook niet, mooi zo.

Maar je ontkent dus niet dat je een strak stuk speelgoed bent?
pi_89885073
Wat een topic _O_
Dwalen kan iedereen, maar alleen dwazen volharden in hun dwaling.
pi_89886009
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 18:59 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik ook niet, mooi zo.

Maar je ontkent dus niet dat je een strak stuk speelgoed bent?
RollOnDubsz zegt:
Was vroeger zo boeng lauw en vaak hoeren genaaid
maar nu geen geld voor die shit
Komt omdat mn opa mn ego oppeens verlaagde. zegt:
oke..
Dus dacht je, ik ga Nadysha ff naaien.
Omdat die toch gratis is.
RollOnDubsz zegt:
please leg me geen woorde in de mond.
  maandag 13 december 2010 @ 19:34:54 #287
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89886131
Dat hier een deel twee van is. :|W
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_89886149
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:34 schreef heloef het volgende:
Dat hier een deel twee van is. :|W
Achja.
pi_89886171
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef Blushed het volgende:

[..]

RollOnDubsz zegt:
oke..
RollOnDubsz zegt:
Klinkt als een boenglauwe jongen. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, zoals je zelf al zei kom je er snel genoeg achter.
pi_89886189
quote:
14s.gif Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Klinkt als een boenglauwe jongen. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, zoals je zelf al zei kom je er snel genoeg achter.
Hij bekijkt 't maar.
pi_89886287
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef Blushed het volgende:

[..]

RollOnDubsz zegt:
oke..
RollOnDubsz zegt:
wat :')
pi_89886336
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:36 schreef Blushed het volgende:

[..]

Hij bekijkt 't maar.
Ik dacht dat hij kinderen van je wilde? Je kan hem nu toch niet zomaar laten stikken met zijn kinderwens? Je blijft een meisje hoor.
pi_89886353
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:38 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

wat :')
oke, ik moet echt niet meer zo naief zijn.
pi_89886406
quote:
15s.gif Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij kinderen van je wilde? Je kan hem nu toch niet zomaar laten stikken met zijn kinderwens? Je blijft een meisje hoor.
Oh jawel, ik heb het uitgemaakt. ;) Zei toch dat ik de 1e zou zijn die het uitmaakte. Geweldige maand met hem gehad, NOT.
  maandag 13 december 2010 @ 19:40:39 #295
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89886409
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef Blushed het volgende:

[..]

oke, ik moet echt niet meer zo naief zijn.
Goede constatering.
C'est la vie
pi_89886500
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:40 schreef Blushed het volgende:

[..]

Oh jawel, ik heb het uitgemaakt. ;) Zei toch dat ik de 1e zou zijn die het uitmaakte. Geweldige maand met hem gehad, NOT.
waarom wil je niet neuken buiten relatie om dan
pi_89886523
quote:
7s.gif Op maandag 13 december 2010 19:42 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

waarom wil je niet neuken buiten relatie om dan
Omdat ik voorlopig nog heel ff maagd wil zijn.
pi_89886582
De gebeurtenissen volgen elkaar tenminste snel op in dit topic, dat kan ik waarderen.
pi_89886641
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:42 schreef Blushed het volgende:

[..]

Omdat ik voorlopig nog heel ff maagd wil zijn.
Wat is daar leuk aan?
pi_89886700
quote:
5s.gif Op maandag 13 december 2010 19:45 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Wat is daar leuk aan?
Niks.
  maandag 13 december 2010 @ 19:46:32 #301
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_89886719
Er komt toch geen deel 3 toch?
C'est la vie
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')