Jou ouders zijn volgens mij een beetje overbezorgd dat je gepenetreerd word door een 16 jarige knul?quote:
Ze vinden dat je op mijn leeftijd een vriend van 16/17 jaar max mag hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:20 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Jou ouders zijn volgens mij een beetje overbezorgd dat je gepenetreerd word door een 16 jarige knul?
Vraag aan je vader waarom je geen seks mag hebben, wedden dat hij geen antwoord weetquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:22 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ze vinden dat je op mijn leeftijd een vriend van 16/17 jaar max mag hebben.
Ouder dan dat is niet toegestaan eingelijk vind mn vader dat alleen, mijn moeder vind bijna alles wel goed.
Ik heb het niet over seks, maar over leeftijd van jongens. En als ik seks wil hebben m'n ouders daar niks over te zeggen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:23 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Vraag aan je vader waarom je geen seks mag hebben, wedden dat hij geen antwoord weet.
Maar een 15 jarige met een 18 jarige jongen gaat toch ook wel iets te ver?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:27 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik heb het niet over seks, maar over leeftijd van jongens. En als ik seks wil hebben m'n ouders daar niks over te zeggen.
Vind ik niet, ik val gewoon op oudere jongens mijn ouders weten dat. Mn moeder vind het okay, als het maar geen asociale jongen is. Mijn vader vind het niet kunnen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:28 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Maar een 15 jarige met een 18 jarige jongen gaat toch ook wel iets te ver?
Dat doet elke 15 jarige meisje. Niks vreemds aan, over 2 jaar denk je daar anders overquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:31 schreef Blushed het volgende:
[..]
Vind ik niet, ik val gewoon op oudere jongens mijn ouders weten dat. Mn moeder vind het okay, als het maar geen asociale jongen is. Mijn vader vind het niet kunnen.
Ik vind de jongens van mijn leeftijd gewoon kinderachtig ( met uitzondering van sommige ), ik wil gewoon een vriend waarmee ik goed kan praten, en niet een of ander kinderachtig jongentje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:33 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Dat doet elke 15 jarige meisje. Niks vreemds aan, over 2 jaar denk je daar anders over.
haha, dat zijn inderdaad al die 15 jarige jongenssletjesquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:35 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik vind de jongens van mijn leeftijd gewoon kinderachtig ( met uitzondering van sommige ), ik wil gewoon een vriend waarmee ik goed kan praten, en niet een of ander kinderachtig jongentje.
Klopt, heb welleens iets gehad met een jongen van 16. Maar het werd gewoon niks.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:37 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
haha, dat zijn inderdaad al die 15 jarige jongenssletjes.
Begrijpelijkquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 15:38 schreef Blushed het volgende:
[..]
Klopt, heb welleens iets gehad met een jongen van 16. Maar het werd gewoon niks.
Met dat doorvertellen zit ik niet zo mee, morgen praten ze weer over iets anders.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:31 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een pussy zeg. En meteen een beetje aan iedereen door vertellen, hoe oud ben je. Nee TS, daar had je niet mee willen neuken. Sowieso mensen die alles serieus nemen.
Alsnog, lullig van die gast dat hij het doorvertelt enzo. Ik bedoel als hij zo'n goede vriend van je was, dan doe je dat toch niet?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:33 schreef Blushed het volgende:
[..]
Met dat doorvertellen zit ik niet zo mee, morgen praten ze weer over iets anders.
Ja, daar heb je wel gelijk in. Hij antwoordt ook niet op m'n smsjes..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 16:50 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alsnog, lullig van die gast dat hij het doorvertelt enzo. Ik bedoel als hij zo'n goede vriend van je was, dan doe je dat toch niet?
Dat ik de grootste hoer was die hij kende, (wtf?) en dat ik maar iemand anders moest gaan verneuken. En dat ik maar lekker opmoest kankeren, en hij niks meer met me te maken wou hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:01 schreef VersusPascal het volgende:
GOEDMAAKSEX.
Ts wilt niet neuken.....
Gewoon dumpen. Wat zegt tie?
Haha.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:04 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dat ik de grootste hoer was die hij kende, (wtf?) en dat ik maar iemand anders moest gaan verneuken. En dat ik maar lekker opmoest kankeren, en hij niks meer met me te maken wou hebben.
Alleen omdat ik zei ; Hey, Waarom lul je tegen iedereen dat ik iets met je wil?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |