Dit dus.quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Schieganger het volgende:
Een soulmate al hebben op je 15ewanneer deze relatie uitgaat ben je dus fucked de rest van je leven.
hahaha ofniet dan!quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Dit dus.
Soulmate, maar tegelijkertijd als eerste willen dumpen.
Ik bedoelde.. als dr iemand dumpt ben ik het wel.quote:Op zondag 12 december 2010 22:23 schreef Shalimar het volgende:
[..]
Dit dus.
Soulmate, maar tegelijkertijd als eerste willen dumpen.
volgende week ben je zwanger en vergooi je je toekomst. Nice!quote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik bedoelde.. als dr iemand dumpt ben ik het wel.En hij dumpt mij zowieso nog lang niet, want eerst moeten we kinderen krijgen enzo van zn moeder. :T
Blushedquote:Op maandag 13 december 2010 12:02 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik bedoelde.. als dr iemand dumpt ben ik het wel.En hij dumpt mij zowieso nog lang niet, want eerst moeten we kinderen krijgen enzo van zn moeder. :T
Je wilt al kinderen van die jongeman? Op je 15e? Terwijl hij waarschijnlijk gewoon op zoek is naar een strak stuk speelgoed?quote:
IK WIL HELEMAAL GEEN KINDEREN???!??!?!?!?quote:Op maandag 13 december 2010 17:24 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je wilt al kinderen van die jongeman? Op je 15e? Terwijl hij waarschijnlijk gewoon op zoek is naar een strak stuk speelgoed?
Ik ook niet, mooi zo.quote:Op maandag 13 december 2010 18:55 schreef Blushed het volgende:
[..]
IK WIL HELEMAAL GEEN KINDEREN???!??!?!?!?
RollOnDubsz zegt:quote:Op maandag 13 december 2010 18:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik ook niet, mooi zo.
Maar je ontkent dus niet dat je een strak stuk speelgoed bent?
Klinkt als een boenglauwe jongen. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, zoals je zelf al zei kom je er snel genoeg achter.quote:Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef Blushed het volgende:
[..]
RollOnDubsz zegt:
Was vroeger zo boeng lauw en vaak hoeren genaaid
maar nu geen geld voor die shit
Komt omdat mn opa mn ego oppeens verlaagde. zegt:
oke..
Dus dacht je, ik ga Nadysha ff naaien.
Omdat die toch gratis is.
RollOnDubsz zegt:
please leg me geen woorde in de mond.
Hij bekijkt 't maar.quote:Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Klinkt als een boenglauwe jongen. Ik zou het gewoon proberen als ik jou was, zoals je zelf al zei kom je er snel genoeg achter.
watquote:Op maandag 13 december 2010 19:32 schreef Blushed het volgende:
[..]
RollOnDubsz zegt:
Was vroeger zo boeng lauw en vaak hoeren genaaid
maar nu geen geld voor die shit
Komt omdat mn opa mn ego oppeens verlaagde. zegt:
oke..
Dus dacht je, ik ga Nadysha ff naaien.
Omdat die toch gratis is.
RollOnDubsz zegt:
please leg me geen woorde in de mond.
Ik dacht dat hij kinderen van je wilde? Je kan hem nu toch niet zomaar laten stikken met zijn kinderwens? Je blijft een meisje hoor.quote:
Oh jawel, ik heb het uitgemaakt.quote:Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij kinderen van je wilde? Je kan hem nu toch niet zomaar laten stikken met zijn kinderwens? Je blijft een meisje hoor.
Goede constatering.quote:Op maandag 13 december 2010 19:39 schreef Blushed het volgende:
[..]
oke, ik moet echt niet meer zo naief zijn.
waarom wil je niet neuken buiten relatie om danquote:Op maandag 13 december 2010 19:40 schreef Blushed het volgende:
[..]
Oh jawel, ik heb het uitgemaakt.Zei toch dat ik de 1e zou zijn die het uitmaakte. Geweldige maand met hem gehad, NOT.
Omdat ik voorlopig nog heel ff maagd wil zijn.quote:Op maandag 13 december 2010 19:42 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
waarom wil je niet neuken buiten relatie om dan
Wat is daar leuk aan?quote:Op maandag 13 december 2010 19:42 schreef Blushed het volgende:
[..]
Omdat ik voorlopig nog heel ff maagd wil zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |