Wie zegt dat hij me even vol spuit en me daarna dumpt?quote:Op zondag 12 december 2010 21:10 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Please, ik heb een keer drie jaar erover gedaan om één meid te kunnen volblasten om ahar daarna te dumpen. 1,5 jaar is niet lang.
ik, 21 jarige gozer, rijk, omringd door hardcore thuglife negers.quote:Op zondag 12 december 2010 21:11 schreef Blushed het volgende:
[..]
Als je wilt dat ik je beide benen breek, doe maar.
Be sure to post when that happens. Ik hou van forum-drama.quote:Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef Blushed het volgende:
weetje, laat me gewoon. Als hij me even vol wilt spuiten en me daarna gaat dumpen.. dan kom ik er zelf wel achter.
O rly?quote:Op zondag 12 december 2010 21:14 schreef Blushed het volgende:
weetje, laat me gewoon. Als hij me even vol wilt spuiten en me daarna gaat dumpen.. dan kom ik er zelf wel achter.
Gebeurt nooit, als er iemand dumpt ben ik dat wel.. en dat doe ik nog lang niet.quote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Be sure to post when that happens. Ik hou van forum-drama.
Als hij je hart breekt, ik sta altijd voor je klaar.quote:Op zondag 12 december 2010 21:16 schreef Blushed het volgende:
[..]
Gebeurt nooit, als er iemand dumpt ben ik dat wel.. en dat doe ik nog lang niet.
..quote:Op zondag 12 december 2010 21:18 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Als hij je hart breekt, ik sta altijd voor je klaar.
He breaks your heart, I'll break his legs.
One Love <3
Ik vind je eng.quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
haha ts lkkr volspuiten sou'k wel meer van willen zien![]()
![]()
![]()
![]()
Geen zorgen, wanneer ze in dienst is zal dat wel komen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:21 schreef Panzermaus het volgende:
haha ts lkkr volspuiten sou'k wel meer van willen zien![]()
![]()
![]()
![]()
Oh jawel, hoezo zou mij dat niet lukken dan?quote:Op zondag 12 december 2010 21:25 schreef Shalimar het volgende:
Ik ben toch wel benieuwd of het een 15 jarige lukt om een 21 jarige te dumpen.
Waarom? Zo super jong ben je ook weer niet en ik ben een hele goede jongen, niets engs aan me of de interesse daarin. Alleen je bent wel een beetje te naief vind ik, ookal ken je hem al lang + keuren je ouders (je moeder tenminste) hem goed enzo. En daar mag best eens een opmerking over gemaakt worden.quote:
Hoezo ben ik naief?quote:Op zondag 12 december 2010 21:26 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waarom? Zo super jong ben je ook weer niet en ik ben een hele goede jongen. Alleen je bent wel een beetje te naief vind ik, ookal ken je hem al lang + keuren je ouders (je moeder tenminste) hem goed enzo.
Een 21-jarige die interesse heeft in een meisje van 15... hoe zie jij hem dan? Als leeftijdsgenoot? Als... vaderfiguur? Als paarmaatje? En hoe denk je dat hij jou ziet?quote:
Ik zie hem als.. hoe zeg je dat? Mijn soulmate, niet alleen mijn vriendje maar ook mn allerbeste vriend. En zo ziet hij mij ook.quote:Op zondag 12 december 2010 21:30 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Een 21-jarige die interesse heeft in een meisje van 15... hoe zie jij hem dan? Als leeftijdsgenoot? Als... vaderfiguur? Als paarmaatje? En hoe denk je dat hij jou ziet?
SOULMATE!?quote:Op zondag 12 december 2010 21:45 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik zie hem als.. hoe zeg je dat? Mijn soulmate, niet alleen mijn vriendje maar ook mn allerbeste vriend. En zo ziet hij mij ook.
Hoe moet ik het anders zeggen?..quote:Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef Schieganger het volgende:
[..]
SOULMATE!?
BWHAHAAHAHAHAHA OH GOD. RAAP ME OP!
Nou kijk, ik weet niet hoe ik het moet zeggen.quote:Op zondag 12 december 2010 21:55 schreef Schieganger het volgende:
Een soulmate al hebben op je 15ewanneer deze relatie uitgaat ben je dus fucked de rest van je leven.
Dat is omdat je 15 bent. Vraag het hem, hij zal het wel weten.quote:Op zondag 12 december 2010 21:57 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nou kijk, ik weet niet hoe ik het moet zeggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |