21.. maar hij wilt sowiezo nog ff-tjes wachten tot we iets langer hebben, maandje of 3 zei hij.quote:Op zaterdag 11 december 2010 11:27 schreef Panzermaus het volgende:
Hoe oud is je nieuwe paarmaatje, Blushed?
Waar haal jij ineens een vriendje vandaan dat 6 jaar ouder is dan? En is het wel een goede jongen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 16:55 schreef Blushed het volgende:
[..]
21.. maar hij wilt sowiezo nog ff-tjes wachten tot we iets langer hebben, maandje of 3 zei hij.
ja, het is een goede jongen.. mijn moeder vind hem leuk!, alleen mn vader is niet zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 17:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Waar haal jij ineens een vriendje vandaan dat 6 jaar ouder is dan? En is het wel een goede jongen?
Als vader zou ik denk ik ook niet blij zijn al ging mn 15jarige dochter ketsen met een 21jarige mooiboyquote:Op zondag 12 december 2010 12:49 schreef Blushed het volgende:
[..]
ja, het is een goede jongen.. mijn moeder vind hem leuk!, alleen mn vader is niet zo
blij met hem..
If you can't beat them, join 'em.quote:Op zondag 12 december 2010 14:31 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Als vader zou ik denk ik ook niet blij zijn al ging mn 15jarige dochter ketsen met een 21jarige mooiboy
Hij.. mooiboy? Née..quote:Op zondag 12 december 2010 14:31 schreef kadeautje het volgende:
[..]
Als vader zou ik denk ik ook niet blij zijn al ging mn 15jarige dochter ketsen met een 21jarige mooiboy
Puur en alleen vanwege het leeftijdsverschil is iemand erop uit om haar te gebruiken? Misschien is het wel een hele goede jongen, dat weet je nooit. Hoewel ik zes jaar verschil ook wel heel veel vind.quote:Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef cool15 het volgende:
volgens de wet is het inderdaad pedo
en het lijkt me dat hij gebruik van je maakt
Nee, geen pedo.quote:Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef cool15 het volgende:
Ook niet.quote:Op zondag 12 december 2010 17:38 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Laat me raden, het is weer een metroboy?
Ik ken hem al héel lang, eerst hele goede vrienden. Mijn moeder vindt hem ook geweldig.. en hij gebruikt mij niet, dat weet ik gewoon. Dat jullie een meisje van 15 jaar zouden gebruiken/gebruikt hebben wil niet direct zeggen dat mijn vriend mij gebruikt.quote:Op zondag 12 december 2010 18:47 schreef cool15 het volgende:
Heel lang is zes weken?quote:Op zondag 12 december 2010 21:05 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik ken hem al héel lang, eerst hele goede vrienden. Mijn moeder vindt hem ook geweldig.. en hij gebruikt mij niet, dat weet ik gewoon. Dat jullie een meisje van 15 jaar zouden gebruiken/gebruikt hebben wil niet direct zeggen dat mijn vriend mij gebruikt.
Tevens, vindt hij het waard dat met een telefoontje hij de bak in kan gaan? Ik heb zo het nummer te pakken om hem te testen!quote:
Please, ik heb een keer drie jaar erover gedaan om één meid te kunnen volblasten om ahar daarna te dumpen. 1,5 jaar is niet lang.quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik vind van wel, sowiezo ik neem niet zomaar een relatie met iemand.
Als je wilt dat ik je beide benen breek, doe maar.quote:Op zondag 12 december 2010 21:08 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Tevens, vindt hij het waard dat met een telefoontje hij de bak in kan gaan? Ik heb zo het nummer te pakken om hem te testen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |