Nahja, van fouten moet je leren.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nou, niet door nu op MSN meteen te zeggen dat je wel verder met hem wilt gaan.
Nou nee, ik heb oppeens geen zin om naar hem toe te gaan.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:29 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon naar hem toe gaan nu. Je merkt het vanzelf. Ook dat moet je leren.
Volgens mij is de beste jongen niet meer bij bewustzijn.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Blushed het volgende:
nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan.
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
Ja, tuurlijk. Zou ik ooit tegen je liegen?
-- zegt:
jaa k weet niet k vind jou ook wel knapp
Ach, hij zou zo wel praten. Ik vind hem wel een beetje eng nu, straks denkt ie nog echt ook dat ik het met hem wil doen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:32 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Volgens mij is de beste jongen niet meer bij bewustzijn.
Ik ga dr ook nietmeer op in, ik heb gewoon niet zoveel verstand van dit soort dingen. Dus denk laat ik maar doen wat de mensen hier zeggen, nahja. Als hij erop terug komt, ga ik gewoon glashard liegen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:38 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Dit lijkt echt op zo'n wannabe tutgesprekje aan de telefoon;
'Zij heeft mij niet uitgenodigd voor dat feest'
'Dat is zo typisch háár'
'Ja hé, en heb je haar outfit gezien?'
Maar dat even terzijde.
Niemand weet nou echt wat hij denkt (we kunnen wel allemaal gaan gokken) maar het was niet handig dat je had gezegd dat je verder wou gaan, terwijl je dat eigenlijk niet echt wou. Nu heeft hij andere verwachtingen van je.
Maar ik denk dat je daar al wel zelf achter bent gekomen, maar ga er verder niet meer op in. Speel er niet meer in mee dat je 'wel verder met hem wou gaan' dat maakt het alleen maar gecompliceerder.
Wat zij hij/jij hierna nog , TS?quote:nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan.
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
Ja, tuurlijk. Zou ik ooit tegen je liegen?
-- zegt:
jaa k weet niet k vind jou ook wel knapp
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was zoals jezelf al opmerkte niet echt verstandig om het zo 'duidelijk' te zeggen. Maar goed, de foto lost alle misverstanden op. Je moet gewoon goed gaan nadenken wat hij nu eigenlijk van je wil. Of, wat je denkt dat hij wil.
Liegen? Of ontkennen dat je niet hebt gezegd dat je verder met hem wou gaan? Of toegeven dat je niet verder wou gaan met hem..?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik ga dr ook nietmeer op in, ik heb gewoon niet zoveel verstand van dit soort dingen. Dus denk laat ik maar doen wat de mensen hier zeggen, nahja. Als hij erop terug komt, ga ik gewoon glashard liegen.
Ik zei niks, hij zei niks. Hij staat nu op afwezig..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef 045represent het volgende:
[..]
Wat zij hij/jij hierna nog , TS?
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
Zeg dat het een grapje was en stuur hem deze foto, zodat hij snapt dat je maar wat random aan het doen was.Wat geniaal. Bij een gecompliceerd probleem een foto van een eekhoorn erbij halen.Geniaal hoor..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was zoals jezelf al opmerkte niet echt verstandig om het zo 'duidelijk' te zeggen. Maar goed, de foto lost alle misverstanden op. Je moet gewoon goed gaan nadenken wat hij nu eigenlijk van je wil. Of, wat je denkt dat hij wil.
![]()
Waarschijnlijk is het ook nu voor hem verwarrend.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik zei niks, hij zei niks. Hij staat nu op afwezig..
Oh, trouble.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik zei niks, hij zei niks. Hij staat nu op afwezig..
Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:44 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Wat geniaal. Bij een gecompliceerd probleem een foto van een eekhoorn erbij halen.Geniaal hoor..
Eingelijk wou ik gewoon dat ik dat niet gezegt had, wat zou hij wel niet van me denken..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het ook nu voor hem verwarrend.
Misschien wilt hij niet meer bij jou slapen/verder met je gaan omdat hij vind dat je rare humor hebt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.
Zeg dat je oversexte nicht(je) op je msn zat!quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Blushed het volgende:
[..]
Eingelijk wou ik gewoon dat ik dat niet gezegt had, wat zou hij wel niet van me denken..
Dit dus, gewoon grappig erover doen enzo en daarna zo snel mogelijk van onderwerp veranderenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |