abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87434881
Ouders worden boos omdat ik bij een jongen wil

Omdat VersusPascal geen nieuwe opent en we erg benieuwd zijn naar de afloop. Blushed, ga je gang. :)
  maandag 11 oktober 2010 @ 21:25:30 #2
301483 Echtjammer
Niet haten op Bieber
pi_87434915
Pics?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_87434941
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:17 schreef Blushed het volgende:

[..]

Hoe moest ik het dan aanpakken?
Nou, niet door nu op MSN meteen te zeggen dat je wel verder met hem wilt gaan.
pi_87434957
Nog geen bericht van hem.
pi_87434975
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:25 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Nou, niet door nu op MSN meteen te zeggen dat je wel verder met hem wilt gaan.
Nahja, van fouten moet je leren.
pi_87435124
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:26 schreef Blushed het volgende:

[..]

Nahja, van fouten moet je leren.
Misschien moet je gewoon naar hem toe gaan nu. Je merkt het vanzelf. Ook dat moet je leren.
pi_87435171
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Misschien moet je gewoon naar hem toe gaan nu. Je merkt het vanzelf. Ook dat moet je leren.
Nou nee, ik heb oppeens geen zin om naar hem toe te gaan.
pi_87435307
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:02 schreef Blushed het volgende:
nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan.
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
Ja, tuurlijk. Zou ik ooit tegen je liegen?
-- zegt:
jaa k weet niet k vind jou ook wel knapp
Volgens mij is de beste jongen niet meer bij bewustzijn.
pi_87435424
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:32 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Volgens mij is de beste jongen niet meer bij bewustzijn.
Ach, hij zou zo wel praten. Ik vind hem wel een beetje eng nu, straks denkt ie nog echt ook dat ik het met hem wil doen.
pi_87435569
Dit lijkt echt op zo'n wannabe tutgesprekje aan de telefoon;
'Zij heeft mij niet uitgenodigd voor dat feest'
'Dat is zo typisch háár'
'Ja hé, en heb je haar outfit gezien?'

Maar dat even terzijde.

Niemand weet nou echt wat hij denkt (we kunnen wel allemaal gaan gokken) maar het was niet handig dat je had gezegd dat je verder wou gaan, terwijl je dat eigenlijk niet echt wou. Nu heeft hij andere verwachtingen van je.
Maar ik denk dat je daar al wel zelf achter bent gekomen, maar ga er verder niet meer op in. Speel er niet meer in mee dat je 'wel verder met hem wou gaan' dat maakt het alleen maar gecompliceerder.
pi_87435707
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:38 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Dit lijkt echt op zo'n wannabe tutgesprekje aan de telefoon;
'Zij heeft mij niet uitgenodigd voor dat feest'
'Dat is zo typisch háár'
'Ja hé, en heb je haar outfit gezien?'

Maar dat even terzijde.

Niemand weet nou echt wat hij denkt (we kunnen wel allemaal gaan gokken) maar het was niet handig dat je had gezegd dat je verder wou gaan, terwijl je dat eigenlijk niet echt wou. Nu heeft hij andere verwachtingen van je.
Maar ik denk dat je daar al wel zelf achter bent gekomen, maar ga er verder niet meer op in. Speel er niet meer in mee dat je 'wel verder met hem wou gaan' dat maakt het alleen maar gecompliceerder.
Ik ga dr ook nietmeer op in, ik heb gewoon niet zoveel verstand van dit soort dingen. Dus denk laat ik maar doen wat de mensen hier zeggen, nahja. Als hij erop terug komt, ga ik gewoon glashard liegen.
pi_87435709
quote:
nadysha ~ zegt:
Eingelijk vind ik je best leuk, wil eingelijk wel verder met je gaan.
-- zegt:
woow egt
nadysha ~ zegt:
Ja, tuurlijk. Zou ik ooit tegen je liegen?
-- zegt:
jaa k weet niet k vind jou ook wel knapp
Wat zij hij/jij hierna nog , TS?
pi_87435798
Zeg dat het een grapje was en stuur hem deze foto, zodat hij snapt dat je maar wat random aan het doen was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was zoals jezelf al opmerkte niet echt verstandig om het zo 'duidelijk' te zeggen. Maar goed, de foto lost alle misverstanden op. Je moet gewoon goed gaan nadenken wat hij nu eigenlijk van je wil. Of, wat je denkt dat hij wil.
pi_87435861
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik ga dr ook nietmeer op in, ik heb gewoon niet zoveel verstand van dit soort dingen. Dus denk laat ik maar doen wat de mensen hier zeggen, nahja. Als hij erop terug komt, ga ik gewoon glashard liegen.
Liegen? Of ontkennen dat je niet hebt gezegd dat je verder met hem wou gaan? Of toegeven dat je niet verder wou gaan met hem..?

Maar ongeacht wat de mensen hier op FOK! zeggen, advies volgen kan natuurlijk altijd.. Maar ga bij jezelf ook eens na (omdat jij in die situatie zit, en jij de situatie het beste kan inschatten) of dat advies wel goed van toepassing is.

Maar probeer echter niet van een mug een olifant te maken. Maak het makkelijk voor jezelf, en probeer de volgende keer problemen als deze niet zo gecompliceerd te laten opgaan.
pi_87435866
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:40 schreef 045represent het volgende:

[..]

Wat zij hij/jij hierna nog , TS?
Ik zei niks, hij zei niks. Hij staat nu op afwezig..
pi_87435940
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:42 schreef Panzermaus het volgende:
Zeg dat het een grapje was en stuur hem deze foto, zodat hij snapt dat je maar wat random aan het doen was.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het was zoals jezelf al opmerkte niet echt verstandig om het zo 'duidelijk' te zeggen. Maar goed, de foto lost alle misverstanden op. Je moet gewoon goed gaan nadenken wat hij nu eigenlijk van je wil. Of, wat je denkt dat hij wil.
Wat geniaal. Bij een gecompliceerd probleem een foto van een eekhoorn erbij halen.Geniaal hoor.. :')
pi_87435972
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Blushed het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het ook nu voor hem verwarrend.
pi_87435977
Hij is de smurrie van ze buik wassen.
pi_87435985
het is wel een echte bazenfoto _O_
pi_87436007
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:43 schreef Blushed het volgende:

[..]

Oh, trouble.
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
pi_87436024
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:44 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Wat geniaal. Bij een gecompliceerd probleem een foto van een eekhoorn erbij halen.Geniaal hoor.. :')
Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.
pi_87436037
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:45 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is het ook nu voor hem verwarrend.
Eingelijk wou ik gewoon dat ik dat niet gezegt had, wat zou hij wel niet van me denken..
pi_87436111
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.
Misschien wilt hij niet meer bij jou slapen/verder met je gaan omdat hij vind dat je rare humor hebt.
pi_87436141
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Blushed het volgende:

[..]

Eingelijk wou ik gewoon dat ik dat niet gezegt had, wat zou hij wel niet van me denken..
Zeg dat je oversexte nicht(je) op je msn zat!
pi_87436172
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Dit dus, gewoon grappig erover doen enzo en daarna zo snel mogelijk van onderwerp veranderen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')