Meisje/TS/Blushed wil bij een 'goede vriend' slapen, ouders willen het niet, wij vinden het niet gek omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden. TS gaat twijfelen, wij raden TS aan om de interesses van de jongen te peilen (om te kijken of hij haar wil gaan raken), maar TS pakt het niet zo handig aan door doodleuk op MSN te zeggen 'dat ze wel verder wilt gaan'. Jongen reageert niet meer, TS zegt erachteraan dat het een grapje was. Jongen wordt boos, gaat kinderachtig doen, schelden en doorvertellen op schoolquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef 9611Niels het volgende:
samenvatting van dit topique en het vorige deel?
Blushed wou slapen bij een jongen van haar ouders maar dat mocht niet. Dus zocht zij argumenten zodat het wel van haar ouders mocht. Vervolgens kwam het er op neer dat die jongen misschien wel seks wou, en Blushed was daar nog niet klaar voor. Dus had zij gezegd dat zij wou neuken, gewoon om te zien of die jongen dat in gedachten had. Maar eigenlijk wou ze het zelf niet, en zocht ze redeneringen om het allemaal weer op een rijtje te krijgen.. Maar die jongen had haar uitgescholden etc.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef 9611Niels het volgende:
samenvatting van dit topique en het vorige deel?
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisje/TS/Blushed wil bij een 'goede vriend' slapen, ouders willen het niet, wij vinden het niet gek omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden. TS gaat twijfelen, wij raden TS aan om de interesses van de jongen te peilen (om te kijken of hij haar wil gaan raken), maar TS pakt het niet zo handig aan door doodleuk op MSN te zeggen 'dat ze wel verder wilt gaan'. Jongen reageert niet meer, TS zegt erachteraan dat het een grapje was. Jongen wordt boos, gaat kinderachtig doen, schelden en doorvertellen op school, jongen en TS hebben ruzie. TS wil niet meer dat die jongen bij haar komt slapen of andersom, TS verveelt zich en wil neuken maar Panzermaus wil niet want te jong meisje dus gaat ze weer op spele.nl spelen zoals ze de hele dag al doet.
Goede samenvatting, maarquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisje/TS/Blushed wil bij een 'goede vriend' slapen, ouders willen het niet, wij vinden het niet gek omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden. TS gaat twijfelen, wij raden TS aan om de interesses van de jongen te peilen (om te kijken of hij haar wil gaan raken), maar TS pakt het niet zo handig aan door doodleuk op MSN te zeggen 'dat ze wel verder wilt gaan'. Jongen reageert niet meer, TS zegt erachteraan dat het een grapje was. Jongen wordt boos, gaat kinderachtig doen, schelden en doorvertellen op school, jongen en TS hebben ruzie. TS wil niet meer dat die jongen bij haar komt slapen of andersom, TS verveelt zich en wil neuken maar Panzermaus wil niet want te jong meisje dus gaat ze weer op spele.nl spelen zoals ze de hele dag al doet.
wat is dit manquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef Panzermaus het volgende:
TS verveelt zich en wil neuken maar Panzermaus wil niet want te jong meisje
Je hebt gelijk, de samenvatting is niet compleet.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, de samenvatting is niet compleet.Ja, wat een schande dat je die eekhoorn was vergeten joh.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
TS is een heel naief/preuts/alles meisje.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Goede samenvatting, maar
[..]
wat is dit manik ben teleurgesteld
Ik vroeg alleen : Hey, waarom lul je alles in mijn school rond/tegen je vrienden. Z'n vrienden zitten bij mij op school, hij niet. Hij is van m'n school gestuurd. Begint hij oppeens te schelden en zegt hij; Ik wil m'n tijd niet aan jou verspillen, toen blokte hij me.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 23:20 schreef Alouette het volgende:
Ik zei een paar pagina's terug nog dat ik het zielig voor hem vond, maar wtf is dit voor reactie van hem?
Zijn kostbare tijd.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:38 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen : Hey, waarom lul je alles in mijn school rond/tegen je vrienden. Z'n vrienden zitten bij mij op school, hij niet. Hij is van m'n school gestuurd. Begint hij oppeens te schelden en zegt hij; Ik wil m'n tijd niet aan jou verspillen, toen blokte hij me.
Beetje apart van hem.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 07:38 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik vroeg alleen : Hey, waarom lul je alles in mijn school rond/tegen je vrienden. Z'n vrienden zitten bij mij op school, hij niet. Hij is van m'n school gestuurd. Begint hij oppeens te schelden en zegt hij; Ik wil m'n tijd niet aan jou verspillen, toen blokte hij me.
Nee, ook geen zin in.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:04 schreef Alouette het volgende:
[..]
Beetje apart van hem.Heb je hem nu alweer gesproken?
Dat dacht ik dus ook. Maar niet meer mee blijven zitten iig.quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:50 schreef nullicedo het volgende:
TS als ik zo de reactie van die jongen lees denk ik dat ie jou echt leuk vind. Alleen je hebt spelletjes met hem gespeeld en dat weet hij dus kan het me voorstellen dat ie jou nu blokked........niet bepaald handige actie
Hah, die vriendin is gewoon jaloers op je. Nee inderdaad niet iedereen heeft maat 34..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Blushed het volgende:
Geen zin om een nieuw topic te openen, "vriendin" zegt : Nadysha is dik, ik schaam me dood voor haar. Terwijl haar bf 3x zo dik dan mij is, niet iedereen heeft maatje 34 en weegt 40 kilo. ><
Meisjes van 15 die 40 kilo wegen? Wat? Pics van je wespentaille en we zullen je een objectieve beoordeling geven.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Blushed het volgende:
Geen zin om een nieuw topic te openen, "vriendin" zegt : Nadysha is dik, ik schaam me dood voor haar. Terwijl haar bf 3x zo dik dan mij is, niet iedereen heeft maatje 34 en weegt 40 kilo. ><
Waarom zou je je doodschamen voor iemand die dikker is?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Blushed het volgende:
Weet ik veel, loopt ze toch gewoon niet naast me als ze zich zo schaamt.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:04 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Waarom zou je je doodschamen voor iemand die dikker is?
Ik weeg geen 40 kilo hoor. (:quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 13:28 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Meisjes van 15 die 40 kilo wegen? Wat? Pics van je wespentaille en we zullen je een objectieve beoordeling geven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |