abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87469163
samenvatting van dit topique en het vorige deel?
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_87469433
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef 9611Niels het volgende:
Meisje/TS/Blushed wil bij een 'goede vriend' slapen, ouders willen het niet, wij vinden het niet gek omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden. TS gaat twijfelen, wij raden TS aan om de interesses van de jongen te peilen (om te kijken of hij haar wil gaan raken), maar TS pakt het niet zo handig aan door doodleuk op MSN te zeggen 'dat ze wel verder wilt gaan'. Jongen reageert niet meer, TS zegt erachteraan dat het een grapje was. Jongen wordt boos, gaat kinderachtig doen, schelden en doorvertellen op school :'), jongen en TS hebben ruzie. TS wil niet meer dat die jongen bij haar komt slapen of andersom, TS verveelt zich en wil neuken maar Panzermaus wil niet want te jong meisje dus gaat ze weer op spele.nl spelen zoals ze de hele dag al doet.
pi_87469459
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:05 schreef 9611Niels het volgende:
Blushed wou slapen bij een jongen van haar ouders maar dat mocht niet. Dus zocht zij argumenten zodat het wel van haar ouders mocht. Vervolgens kwam het er op neer dat die jongen misschien wel seks wou, en Blushed was daar nog niet klaar voor. Dus had zij gezegd dat zij wou neuken, gewoon om te zien of die jongen dat in gedachten had. Maar eigenlijk wou ze het zelf niet, en zocht ze redeneringen om het allemaal weer op een rijtje te krijgen.. Maar die jongen had haar uitgescholden etc. :{w

Einde ongeveer.
pi_87469583
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:11 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Meisje/TS/Blushed wil bij een 'goede vriend' slapen, ouders willen het niet, wij vinden het niet gek omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden. TS gaat twijfelen, wij raden TS aan om de interesses van de jongen te peilen (om te kijken of hij haar wil gaan raken), maar TS pakt het niet zo handig aan door doodleuk op MSN te zeggen 'dat ze wel verder wilt gaan'. Jongen reageert niet meer, TS zegt erachteraan dat het een grapje was. Jongen wordt boos, gaat kinderachtig doen, schelden en doorvertellen op school :'), jongen en TS hebben ruzie. TS wil niet meer dat die jongen bij haar komt slapen of andersom, TS verveelt zich en wil neuken maar Panzermaus wil niet want te jong meisje dus gaat ze weer op spele.nl spelen zoals ze de hele dag al doet.
:')
pi_87472088
quote:

[..]

Goede samenvatting, maar
quote:
TS verveelt zich en wil neuken maar Panzermaus wil niet want te jong meisje
wat is dit man :') ik ben teleurgesteld
Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
pi_87472126
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 20:14 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

:')
Je hebt gelijk, de samenvatting is niet compleet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87472269
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, de samenvatting is niet compleet.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, wat een schande dat je die eekhoorn was vergeten joh. ~O>
pi_87472326
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 21:08 schreef 9611Niels het volgende:

[..]

Goede samenvatting, maar
[..]

wat is dit man :') ik ben teleurgesteld
TS is een heel naief/preuts/alles meisje.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 23:20:29 #184
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_87479059
Ik zei een paar pagina's terug nog dat ik het zielig voor hem vond, maar wtf is dit voor reactie van hem? :')
pi_87485027
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 23:20 schreef Alouette het volgende:
Ik zei een paar pagina's terug nog dat ik het zielig voor hem vond, maar wtf is dit voor reactie van hem? :')
Ik vroeg alleen : Hey, waarom lul je alles in mijn school rond/tegen je vrienden. Z'n vrienden zitten bij mij op school, hij niet. Hij is van m'n school gestuurd. Begint hij oppeens te schelden en zegt hij; Ik wil m'n tijd niet aan jou verspillen, toen blokte hij me.
pi_87485035
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 07:38 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik vroeg alleen : Hey, waarom lul je alles in mijn school rond/tegen je vrienden. Z'n vrienden zitten bij mij op school, hij niet. Hij is van m'n school gestuurd. Begint hij oppeens te schelden en zegt hij; Ik wil m'n tijd niet aan jou verspillen, toen blokte hij me.
Zijn kostbare tijd.
^O^
pi_87485220
Dan kan hij meer in zijn pols snijden :D .
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:04:25 #188
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_87490700
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 07:38 schreef Blushed het volgende:

[..]

Beetje apart van hem. :') Heb je hem nu alweer gesproken?
pi_87498099
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:04 schreef Alouette het volgende:

[..]

Beetje apart van hem. :') Heb je hem nu alweer gesproken?
Nee, ook geen zin in.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:50:32 #190
311994 nullicedo
Rules are for fools
pi_87500598
TS als ik zo de reactie van die jongen lees denk ik dat ie jou echt leuk vind. Alleen je hebt spelletjes met hem gespeeld en dat weet hij dus kan het me voorstellen dat ie jou nu blokked........niet bepaald handige actie :')
pi_87501405
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:50 schreef nullicedo het volgende:
TS als ik zo de reactie van die jongen lees denk ik dat ie jou echt leuk vind. Alleen je hebt spelletjes met hem gespeeld en dat weet hij dus kan het me voorstellen dat ie jou nu blokked........niet bepaald handige actie :')
Dat dacht ik dus ook. Maar niet meer mee blijven zitten iig.
pi_87534811
Vergeten die jongen :P
pi_87534893
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 15:20 schreef VersusPascal het volgende:
Vergeten die jongen :P
Dit soort jongens ruimen zichzelf uit de weg, ik denk niet dat TS daar getuige van wil zijn.
pi_87548951
sowieso ouders :') als ik bij een jongen wil slapen hebben hun gewoon pech
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_87566672
Geen zin om een nieuw topic te openen, "vriendin" zegt : Nadysha is dik, ik schaam me dood voor haar. Terwijl haar bf 3x zo dik dan mij is, niet iedereen heeft maatje 34 en weegt 40 kilo. ><
pi_87567767
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 12:23 schreef Blushed het volgende:
Geen zin om een nieuw topic te openen, "vriendin" zegt : Nadysha is dik, ik schaam me dood voor haar. Terwijl haar bf 3x zo dik dan mij is, niet iedereen heeft maatje 34 en weegt 40 kilo. ><
Hah, die vriendin is gewoon jaloers op je. Nee inderdaad niet iedereen heeft maat 34..
Ze is gewoon jaloers op je als haar beste vriendin 3x zo dikker is dan jou. Ik ben zelf ook vol hoor :P .
Maar mensen die dat zeggen zijn gewoon levenloos, ik zou me juist schamen voor zulke mensen hoor.
Niets van aantrekken, je bent vast niet dik.
pi_87568831
quote:
Meisjes van 15 die 40 kilo wegen? Wat? Pics van je wespentaille en we zullen je een objectieve beoordeling geven.
pi_87570250
quote:
Waarom zou je je doodschamen voor iemand die dikker is? :')
pi_87571249
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:04 schreef Schieganger het volgende:

[..]

Waarom zou je je doodschamen voor iemand die dikker is? :')
Weet ik veel, loopt ze toch gewoon niet naast me als ze zich zo schaamt.
pi_87571397
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 13:28 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Meisjes van 15 die 40 kilo wegen? Wat? Pics van je wespentaille en we zullen je een objectieve beoordeling geven.
Ik weeg geen 40 kilo hoor. (:
En géen foto's.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')