abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87437161
Maar onthoud wat er ook gebeurt morgen.. Blijf rustig, blijf kalm, en verzin vooral niet meer leugentjes.
Gewoon luchtig blijven. Stay cool :7 .
pi_87437163
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:04 schreef 045represent het volgende:

[..]

Haha ja dalijk krjijgt die jongen nog een slapeloze nacht enzo ~O>
Hij zal zichzelf 'wakker houden', dat weet ik zeker. ;(

Nee, het lijkt me niet verstandig om pas morgen te zeggen dat het allemaal een melige grap was. Hij moet dat namelijk zo snel mogelijk weten. :')
pi_87437257
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:05 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Maar onthoud wat er ook gebeurt morgen.. Blijf rustig, blijf kalm, en verzin vooral niet meer leugentjes.
Gewoon luchtig blijven. Stay cool :7 .
Inderdaad niet nog meer erbij gaan liegen, daar wordt de situatie alleen maar lastiger en dramatischer op
pi_87437260
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kan, maar persoonlijk zou ik het er nu meteen achteraan gooien want anders gaat hij hier over nadenken en krijgt hij wel een heel raar beeld van je. :P

Gewoon nu zeggen dat het een melige grap was om zijn reactie te zien. Als hij er morgen weer over begint hoe je bij die grap kwam, 'geen idee gewoon melig iksdee'.
[..]

Weet jij niet welke reacties van mij je serieus kunt nemen of niet? Jij neemt mijn Fotoboek ook serieus zeker? ;)
Je moet mijn reacties dan ook niet serieus nemen.
Hoe simpel kan het zijn :') .
pi_87437266
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kan, maar persoonlijk zou ik het er nu meteen achteraan gooien want anders gaat hij hier over nadenken en krijgt hij wel een heel raar beeld van je. :P

Gewoon nu zeggen dat het een melige grap was om zijn reactie te zien. Als hij er morgen weer over begint hoe je bij die grap kwam, 'geen idee gewoon melig iksdee'.
[..]

Weet jij niet welke reacties van mij je serieus kunt nemen of niet? Jij neemt mijn Fotoboek ook serieus zeker? ;)
Dit sturen? Of moet ik het anders zeggen? Straks doe ik het wéer verkeerd.
hey dude, niet verkeerde dingen denken hoor. Wou gewoon kijken hoe je reageerde.
pi_87437332
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:06 schreef Blushed het volgende:

[..]

hey dude, niet verkeerde dingen denken hoor. Wou gewoon kijken hoe je reageerde.
Ja! Zoiets. Liefst met zoveel mogelijk emoticons en meligheid.
pi_87437380
quote:

[..]

ik zou zoiets zeggen;
hey man was maar grapje he van toenet he. bedoelde er niks mee, ik was gwn melig man jwz. :9 :* :*

en dan zo snel mogelijk over een ander onderwerp beginnen
pi_87437384
quote:

[..]

Ja, dat kan wel ja.
pi_87437480
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:08 schreef 045represent het volgende:

[..]

ik zou zoiets zeggen;
hey man was maar grapje he van toenet he. bedoelde er niks mee, ik was gwn melig man jwz. :9 :* :*

en dan zo snel mogelijk over een ander onderwerp beginnen
Hey, dude. Was maar een grapje, wou kijken hoe je reageerde. Nog wat leuks gedaan vandaag?
pi_87437503
Ogosh, ik schaam me nu dood hier op fok..
pi_87437516
Ja zoiets ;)
En dan zoals Panzermaus al aangaf een aantal smileys erachteraan pleuren
pi_87437595
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:10 schreef Blushed het volgende:
Ogosh, ik schaam me nu dood hier op fok..
Ik vind het heel erg schattig.
pi_87437633
Iig niet lang ermee blijven hangen. Gewoon luchtig blijven. En geen drama maken. Die zin die je als bovenstaande had gezet was goed.
pi_87438019
Bazentopic.
Aanwezig.
Kudo's.
pi_87438044
De volgende keer dat je kuikens meeneemt ze niet dood laten gaan :'( .

KUIKENS :( .
pi_87438149
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:19 schreef VersusPascal het volgende:
De volgende keer dat je kuikens meeneemt ze niet dood laten gaan :'( .

KUIKENS :( .
Nee, zou ik zeker niet doen. c: In de zomervakantie weer kuikens kopen.
pi_87438270
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef Blushed het volgende:

[..]

Je bent zelf een kuiken.
pi_87438425
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:22 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Je bent zelf een kuiken.
Hard hoor :P .
pi_87438530
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:20 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik wil ook een kuiken oO< oO< oO<
pi_87438535
Hoe kom je er serieus op om hem te vertellen dat je hem leuk vind als dat totaal niet het geval is.
Je vergroot hiermee alleen maar de kans dat hij gaat proberen je te neuken.

Iemand uitnodigen om te blijven slapen geeft inderdaad wel aan dat diegene 'zin' heeft.
Vaak is dat zin in neuken, soms misschien wat anders, in ieder geval niet om vredig in slaap te vallen met een paar meter tussen jullie luchtbedjes in.
Kudo's.
pi_87438687
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:26 schreef John_Q het volgende:
Hoe kom je er serieus op om hem te vertellen dat je hem leuk vind als dat totaal niet het geval is.
Je vergroot hiermee alleen maar de kans dat hij gaat proberen je te neuken.

Iemand uitnodigen om te blijven slapen geeft inderdaad wel aan dat diegene 'zin' heeft.
Vaak is dat zin in neuken, soms misschien wat anders, in ieder geval niet om vredig in slaap te vallen met een paar meter tussen jullie luchtbedjes in.
TS wilde bij die jongen slapen, maar haar ouders vinden dat niet tof. En toen zei ik dat dat wel begrijpelijk was, omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden dan. TS ging twijfelen en vervolgens zei ik dat ze voor de grap zijn reactie moest gaan peilen. Echter deed ze dit door domweg te 'zeggen' dat ze wel wilde neuken. Wat natuurlijk niet zo verstandig en alles was.
pi_87438751
Ik kan er wel een boek over schrijven.
pi_87439215
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:29 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

TS wilde bij die jongen slapen, maar haar ouders vinden dat niet tof. En toen zei ik dat dat wel begrijpelijk was, omdat die jongen waarschijnlijk verwacht dat er geneukt gaat worden dan. TS ging twijfelen en vervolgens zei ik dat ze voor de grap zijn reactie moest gaan peilen. Echter deed ze dit door domweg te 'zeggen' dat ze wel wilde neuken. Wat natuurlijk niet zo verstandig en alles was.
Oke, vandaar.
Niet al te verstandig inderdaad.

Die gozer kwam waarschijnlijk in ze onderbroekje toen die het hoorde, blijkt het niet waar te zijn.
Wat doe je die jongeman aan, TS!?

Ik hoop wel dat je er nu van overtuigd bent dat hij je wil neuken.
Waarom zou hij je anders vragen om daar te slapen, ik zou geen andere reden kunnen bedenken.
Kudo's.
pi_87439279
_O-

TS toch. :') :')
Ben gewoon een sjonnie. Veel skijt, ken geen sorry.
pi_87439444
Ben je in de ogen van die jongen lelijk? Want als hij je aantrekkelijk vindt, dan wil hij je sowieso neuken. Wij denken namelijk met ons geslachtsdeel.
pi_87439665
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef Sjappel het volgende:
Ben je in de ogen van die jongen lelijk? Want als hij je aantrekkelijk vindt, dan wil hij je sowieso neuken. Wij denken namelijk met ons geslachtsdeel.
quote:
-- zegt:
jaa k weet niet k vind jou ook wel knapp
Dit zei die gast op msn tegen haar, hij wil neuken dus.
Kudo's.
pi_87439814
Snapnog niet waarom ts niet wilt neuken~~~~!!
pi_87440981
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef VersusPascal het volgende:
Snapnog niet waarom ts niet wilt neuken~~~~!!
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Blushed het volgende:

[..]

Nee, ik wil het nietteens met hem doen. Ik vind mezelf zowieso te jong om seks te hebben.
Die metroboy denkt daar anders over, zo ver zijn we inmiddels al. Hij geeft geen neuk om haar leeftijd. Ik vind TS opzich ook wel schattig, maar niet leuk genoeg om te neuken. Maar dat terzijde.
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:24:25 #79
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_87443652
Aww, ik vind het wel een beetje sneu voor die jongen. :')
pi_87444406
Prachtig topic, TS toch.. :')
pi_87444484
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:24 schreef Alouette het volgende:
Aww, ik vind het wel een beetje sneu voor die jongen. :')
Ey smatje, dat jij nou meteen je puni geeft eh! :D

(geintje hoor, ik ben echt niet zo'n onbeschaafde lamstraal als ik in de vorige topic liet lijken...)
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 00:53:06 #82
314860 Alouette
Queen of Chevron
pi_87444625
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:48 schreef Schieganger het volgende:

[..]

Ey smatje, dat jij nou meteen je puni geeft eh! :D

(geintje hoor, ik ben echt niet zo'n onbeschaafde lamstraal als ik in de vorige topic liet lijken...)
Ik weet niet wat puni is. :'( En ik ging er ook niet vanuit dat je echt zo was hoor.
pi_87446768
Hij zei dat hij 't een stomme vraag vondt, en als ik in de toekomst weer zulke vragen stel dan neemt ie me ook nietmeer serieus. Zoiets zei hij.
Nahja, over een paar weekend, ben ik een weekend alleen thuis dus ik denk dat ik meer vrienden en vriendinnen uitnodig ofzo. Ook nog voor m'n verjaardag, want die moet ik nog altijd geven.

Argh, ik heb nu het gevoel dat ik een nieuw account moet maken. Maar dan ga ik m'n naam missen. :c
pi_87447019
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 07:52 schreef Blushed het volgende:
Hij zei dat hij 't een stomme vraag vondt, en als ik in de toekomst weer zulke vragen stel dan neemt ie me ook nietmeer serieus. Zoiets zei hij.
Nahja, over een paar weekend, ben ik een weekend alleen thuis dus ik denk dat ik meer vrienden en vriendinnen uitnodig ofzo. Ook nog voor m'n verjaardag, want die moet ik nog altijd geven.

Argh, ik heb nu het gevoel dat ik een nieuw account moet maken. Maar dan ga ik m'n naam missen. :c
Als hij je uberhaupt serieus heeft genomen dan is het een gekke jongen. Ik bedoel, dacht hij nu echt dat jij zoiets gewoon random zou vragen? Hij moet zich niet aanstellen en jij moet je er niets van aantrekken. Het was melig, klaar. :')

En nee, je gaat geen nieuw account maken. Want dan ga ik jou missen. ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87448202
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 00:53 schreef Alouette het volgende:

[..]

Ik weet niet wat puni is. :'( En ik ging er ook niet vanuit dat je echt zo was hoor.
puni = punani = kutje = vagina
pi_87450057
quote:

Ik neem aan dat wij ook mogen komen als dank voor de goede hulp? ^O^
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:38:12 #87
203493 Haarklip
ágætis byrjun
pi_87451401
quote:

Wat fijn dat je mijn indirect ook uitnodigt. :)
ég gaf ykkur von sem varð að vonbrigðum.. þetta er ágætis byrjun
pi_87454685
Nieuw account maken hoeft niet :P. Het is niet dat je nu een reputatie hebt als weetikveelwat xD.
pi_87454702
GEFELICITEERD.

Wanneer krijg ik de uitnodiging in de brievenbus?
pi_87454719
uitnodiging via PM is ook goed hoor
pi_87454720
Kom ik op school : Hey, jij wou toch met -- ?
pi_87454821
Fijn dat die boy dat meteen doorvertelt zeg.... hij was toch een echte vriend waar je alles aan kon vertellen en die je kon vertrouwen enzo?
pi_87455334
Echte vrienden scheppen niet op over hun vriend(in)en. Hij probeert nu al stoer met je te doen.

Dumpen. Terwijl je niks met hem had en wou. Of gewoon eerst goed opgeilen en daarna dumpen, altijd leuk :D .
pi_87455345
Deed perongeluk quote ipv edit....

sorry, dit bericht kan worden gezien als niets :P .
pi_87455472
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:45 schreef VersusPascal het volgende:
Echte vrienden scheppen niet op over hun vriend(in)en. Hij probeert nu al stoer met je te doen.

Dumpen. Terwijl je niks met hem had en wou. Of gewoon eerst goed opgeilen en daarna dumpen, altijd leuk :D .
Is dat niet een beetje gemeen?
pi_87455564
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 13:49 schreef Blushed het volgende:

[..]

Is dat niet een beetje gemeen?
Is het niet een beetje gemeen dat hij nu al 'alles' door de school heeft rondgeluld?
pi_87455861
Als ik jou was had ik dit gedaan:

RUSTIG!!! opbouwen dat je meer met hem wilt, en uitiendelijk steeds meer in de details gaan zitten.

Vragen wat hi jer van vindt, wat hij fantaseert op jou.

Vraag hem of hij zich aftrekt.

Zegt hij ja: plaatje van maken, uitprinten en ophangen en dumpen ;D.
Nee: Door opgeilen tot hij ja zegt.
pi_87456644
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef VersusPascal het volgende:
Als ik jou was had ik dit gedaan:

RUSTIG!!! opbouwen dat je meer met hem wilt, en uitiendelijk steeds meer in de details gaan zitten.

Vragen wat hi jer van vindt, wat hij fantaseert op jou.

Vraag hem of hij zich aftrekt.

Zegt hij ja: plaatje van maken, uitprinten en ophangen en dumpen ;D.
Nee: Door opgeilen tot hij ja zegt.
Heeft geen zin, hij vertrouwt me niet meer.
pi_87456947
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 14:24 schreef Blushed het volgende:

[..]

Heeft geen zin, hij vertrouwt me niet meer.
Wat een kneus die jongen.
pi_87457103
Die jongen raakt wel errruggg snel het vertrouwen in iemand kwijt, of is er meer gebeurd dan jij ons hier nu vertelt TS?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')