Mja, achteraf kunnen we alles willen. Omdat je er dan achter komt dat je beter dit en dat had kunnen doen. Maar goed, daar kom je ook niet verder mee.. Het is gewoon een wijze les voor de volgende keer. Zo moet je dat zien.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Blushed het volgende:
[..]
Eingelijk wou ik gewoon dat ik dat niet gezegt had, wat zou hij wel niet van me denken..
Of ik kom morgen met een verhaal @ mn wiewatwaar dat mn msn is gehackt ofzo..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Zeg dat je oversexte nicht(je) op je msn zat!
Vind je dat niet erg ver gaan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Blushed het volgende:
[..]
Of ik kom morgen met een verhaal @ mn wiewatwaar dat mn msn is gehackt ofzo..
Niet doen man, je maakt het jezelf veels te moeilijk en ongeloofwaardig. Ik zal dit nog even twee keer quoten voor de waarheid.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Blushed het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.
Bedank me later, neger. Je weet zelf.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.
Jongen + Nadysha bij elkaar slapen -> Mag niet van ouders -> Ouders overhalen -> Afspraken ouders -> Jongen wil neuken? -> Gezegd dat jij wou neuken -> Verwarrend gecompliceerd probleem -> Komische humor -> Msn gehackt.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Blushed het volgende:
[..]
En waarom heeft die onbekende dan net die vriend gekozen? Vertel gewoon dat een bekende van jou het heeft verteld.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef 045represent het volgende:
[..]
Vind je dat niet erg ver gaan?
Of gewoon zeggen dat je in een melige bui was en dat het gewoon een grapje was, en dat je niet had verwacht dat hij er zo op zou reageren bla bla, kusje derop, zand erover en zo snel mogelijk het volgende gespreksthema aansnijdenquote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
En waarom heeft die onbekende dan net die vriend gekozen? Vertel gewoon dat een bekende van jou het heeft verteld.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
Dit gaat helemaal fout. Gewoon wegwapperen die opmerking van je, zeg dat je gewoon zijn reactie wilde zien en verder niets. En dat je er heel erg om hebt moeten lachen. En dan volgende onderwerp, gewoon luchtig en niet-serieus. Ga nu niet nog meer 'leugens' de wereld in helpen.
\quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef 045represent het volgende:
[..]
Of gewoon zeggen dat je in een melige bui was en dat het gewoon een grapje was, en dat je niet had verwacht dat hij er zo op zou reageren bla bla, kusje derop, zand erover en zo snel mogelijk het volgende gespreksthema aansnijden
Ik dacht even dat ik je niet meer volgde, maar de volgende stap in het verhaal is natuurlijk gewoon dit.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Jongen + Nadysha bij elkaar slapen -> Mag niet van ouders -> Ouders overhalen -> Afspraken ouders -> Jongen wil neuken? -> Gezegd dat jij wou neuken -> Verwarrend gecompliceerd probleem -> Komische humor -> Msn gehackt.
Jongens, wat een verhaal.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Argh ik weet het niet, iemand help? En graag serieus, niet met eekhoorn plaatjes..quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Jongen + Nadysha bij elkaar slapen -> Mag niet van ouders -> Ouders overhalen -> Afspraken ouders -> Jongen wil neuken? -> Gezegd dat jij wou neuken -> Verwarrend gecompliceerd probleem -> Komische humor -> Msn gehackt.
Jongens, wat een verhaal.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik dacht even dat ik je niet meer volgde, maar de volgende stap in het verhaal is natuurlijk gewoon dit.Wat zoek jij allemaal op als jij je verveeltSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Als ik met het verhaal kom dat ik en een vriendin een beetje melig waren ofzo, en allerlei rare dingen aan mensen ga vragen. Is dit geloofwaardig?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:55 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Kijk zelf wat je doet, want je krijgt nu allerlei adviezen aangewapperd gekregen. Volg op wat jij het beste vind, want jij kent de situatie als geen ander. Jij weet beter dan ons wat die jongen zal geloven of niet. Op eén volwaarde na, dat je er niet verder op in gaat 'liegen'. Door bijvoorbeeld te zeggen dat je MSN is gehackt, want dat gaat echt te ver..
Ja natuurlijk is dat geloofwaardig. Maar ik denk eerder dat dit zijn beeld over jou zal veranderen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Blushed het volgende:
[..]
Als ik met het verhaal kom dat ik en een vriendin een beetje melig waren ofzo, en allerlei rare dingen aan mensen ga vragen. Is dit geloofwaardig?
Zeg gewoon dat het een grap was om zijn reactie te zien, verder niets, daarna volgende onderwerp. Ja je was melig, ja het was grappig, meer niet. Dat is toch niet zo moeilijk? Waarom al die neppe redenen, dit is toch gewoon de waarheid? Die eekhoorn hoeft niet eens man.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Blushed het volgende:
[..]
Als ik met het verhaal kom dat ik en een vriendin een beetje melig waren ofzo, en allerlei rare dingen aan mensen ga vragen. Is dit geloofwaardig?
waarom ga je meteen weer een vriendin erbij betrekken? je maakt het jezelf veel moeilijker dan het hoeft te zijn...quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik verveel me niet eens, dit is mijn levenswerk. Ik ga niet naar school, ik werk niet, ik train eekhoorns. Het is mijn toewijding en zal dat altijd blijven.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:56 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
[..]
Wat zoek jij allemaal op als jij je verveelt.
Ik denk dat ik voor dit kies, morgen zeg ik dit wel tegen hem. Persoonlijk, niet via msn ofzo.quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:58 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat het een grap was om zijn reactie te zien, verder niets, daarna volgende onderwerp. Ja je was melig, ja het was grappig, meer niet. Dat is toch niet zo moeilijk? Waarom al die neppe redenen, dit is toch gewoon de waarheid? Die eekhoorn hoeft niet eens man.
Leef je onder een brug?quote:Op maandag 11 oktober 2010 21:59 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik verveel me niet eens, dit is mijn levenswerk. Ik ga niet naar school, ik werk niet, ik train eekhoorns. Het is mijn toewijding en zal dat altijd blijven.![]()
![]()
Oke. Your choice. Succes.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor dit kies, morgen zeg ik dit wel tegen hem. Persoonlijk, niet via msn ofzo.
Kan, maar persoonlijk zou ik het er nu meteen achteraan gooien want anders gaat hij hier over nadenken en krijgt hij wel een heel raar beeld van je.quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor dit kies, morgen zeg ik dit wel tegen hem. Persoonlijk, niet via msn ofzo.
Weet jij niet welke reacties van mij je serieus kunt nemen of niet? Jij neemt mijn Fotoboek ook serieus zeker?quote:
Haha ja dalijk krjijgt die jongen nog een slapeloze nacht enzoquote:Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Kan, maar persoonlijk zou ik het er nu meteen achteraan gooien want anders gaat hij hier over nadenken en krijgt hij wel een heel raar beeld van je.![]()
Gewoon nu zeggen dat het een melige grap was om zijn reactie te zien. Als hij er morgen weer over begint hoe je bij die grap kwam, 'geen idee gewoon melig iksdee'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |