abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87436202
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Blushed het volgende:

[..]

Eingelijk wou ik gewoon dat ik dat niet gezegt had, wat zou hij wel niet van me denken..
Mja, achteraf kunnen we alles willen. Omdat je er dan achter komt dat je beter dit en dat had kunnen doen. Maar goed, daar kom je ook niet verder mee.. Het is gewoon een wijze les voor de volgende keer. Zo moet je dat zien.
pi_87436220
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:48 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

Zeg dat je oversexte nicht(je) op je msn zat!
Of ik kom morgen met een verhaal @ mn wiewatwaar dat mn msn is gehackt ofzo..
pi_87436257
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:49 schreef Blushed het volgende:

[..]

Vind je dat niet erg ver gaan?
pi_87436290
quote:

[..]

Niet doen man, je maakt het jezelf veels te moeilijk en ongeloofwaardig. Ik zal dit nog even twee keer quoten voor de waarheid.

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:46 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Als ik TS was zou ik gewoon zeggen dat je zijn reactie wilde zien, meer niet, en zeg het met veel emoticongebruik. Dat random eekhoornplaatje laat zien dat je niet serieus bezig was. Gewoon wegwapperen die opmerking.
Bedank me later, neger. Je weet zelf.
pi_87436334
quote:

[..]

Jongen + Nadysha bij elkaar slapen -> Mag niet van ouders -> Ouders overhalen -> Afspraken ouders -> Jongen wil neuken? -> Gezegd dat jij wou neuken -> Verwarrend gecompliceerd probleem -> Komische humor -> Msn gehackt.

Jongens, wat een verhaal.
pi_87436359
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:50 schreef 045represent het volgende:

[..]

Vind je dat niet erg ver gaan?
En waarom heeft die onbekende dan net die vriend gekozen? Vertel gewoon dat een bekende van jou het heeft verteld.
pi_87436446
Dit gaat helemaal fout. Gewoon wegwapperen die opmerking van je, zeg dat je gewoon zijn reactie wilde zien en verder niets. En dat je er heel erg om hebt moeten lachen. En dan volgende onderwerp, gewoon luchtig en niet-serieus. Ga nu niet nog meer 'leugens' de wereld in helpen.
pi_87436464
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef VersusPascal het volgende:

[..]

En waarom heeft die onbekende dan net die vriend gekozen? Vertel gewoon dat een bekende van jou het heeft verteld.
Of gewoon zeggen dat je in een melige bui was en dat het gewoon een grapje was, en dat je niet had verwacht dat hij er zo op zou reageren bla bla, kusje derop, zand erover en zo snel mogelijk het volgende gespreksthema aansnijden
pi_87436518
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:52 schreef Panzermaus het volgende:
Dit gaat helemaal fout. Gewoon wegwapperen die opmerking van je, zeg dat je gewoon zijn reactie wilde zien en verder niets. En dat je er heel erg om hebt moeten lachen. En dan volgende onderwerp, gewoon luchtig en niet-serieus. Ga nu niet nog meer 'leugens' de wereld in helpen.
pi_87436551
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:53 schreef 045represent het volgende:

[..]

Of gewoon zeggen dat je in een melige bui was en dat het gewoon een grapje was, en dat je niet had verwacht dat hij er zo op zou reageren bla bla, kusje derop, zand erover en zo snel mogelijk het volgende gespreksthema aansnijden
\ ^O^
pi_87436562
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Jongen + Nadysha bij elkaar slapen -> Mag niet van ouders -> Ouders overhalen -> Afspraken ouders -> Jongen wil neuken? -> Gezegd dat jij wou neuken -> Verwarrend gecompliceerd probleem -> Komische humor -> Msn gehackt.

Ik dacht even dat ik je niet meer volgde, maar de volgende stap in het verhaal is natuurlijk gewoon dit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87436606
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:51 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Argh ik weet het niet, iemand help? En graag serieus, niet met eekhoorn plaatjes..
pi_87436622
Kijk zelf wat je doet, want je krijgt nu allerlei adviezen aangewapperd gekregen. Volg op wat jij het beste vind, want jij kent de situatie als geen ander. Jij weet beter dan ons wat die jongen zal geloven of niet. Op eén volwaarde na, dat je er niet verder op in gaat 'liegen'. Door bijvoorbeeld te zeggen dat je MSN is gehackt, want dat gaat echt te ver..
pi_87436670
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:54 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik dacht even dat ik je niet meer volgde, maar de volgende stap in het verhaal is natuurlijk gewoon dit.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat zoek jij allemaal op als jij je verveelt :{w .
pi_87436718
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:55 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:
Kijk zelf wat je doet, want je krijgt nu allerlei adviezen aangewapperd gekregen. Volg op wat jij het beste vind, want jij kent de situatie als geen ander. Jij weet beter dan ons wat die jongen zal geloven of niet. Op eén volwaarde na, dat je er niet verder op in gaat 'liegen'. Door bijvoorbeeld te zeggen dat je MSN is gehackt, want dat gaat echt te ver..
Als ik met het verhaal kom dat ik en een vriendin een beetje melig waren ofzo, en allerlei rare dingen aan mensen ga vragen. Is dit geloofwaardig?
pi_87436772
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:57 schreef Blushed het volgende:

[..]

Als ik met het verhaal kom dat ik en een vriendin een beetje melig waren ofzo, en allerlei rare dingen aan mensen ga vragen. Is dit geloofwaardig?
Ja natuurlijk is dat geloofwaardig. Maar ik denk eerder dat dit zijn beeld over jou zal veranderen.
pi_87436778
quote:

[..]

Zeg gewoon dat het een grap was om zijn reactie te zien, verder niets, daarna volgende onderwerp. Ja je was melig, ja het was grappig, meer niet. Dat is toch niet zo moeilijk? Waarom al die neppe redenen, dit is toch gewoon de waarheid? Die eekhoorn hoeft niet eens man.
pi_87436785
quote:

[..]

waarom ga je meteen weer een vriendin erbij betrekken? je maakt het jezelf veel moeilijker dan het hoeft te zijn...
pi_87436840
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:56 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Wat zoek jij allemaal op als jij je verveelt :{w .
Ik verveel me niet eens, dit is mijn levenswerk. Ik ga niet naar school, ik werk niet, ik train eekhoorns. Het is mijn toewijding en zal dat altijd blijven. :) :) :)
pi_87436861
Gewoon luchtig blijven. Niet zeggen dat je MSN is gehackt, niet een vriendin bijhalen.. Gewoon luchtig blijven. En niet zo'n drama maken. Want als je er geen drama van maakt, word het ook geen drama. Maar geen andere redeneringen de wereld inhelpen, dat schiet echt niet op.
pi_87436895
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:58 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Zeg gewoon dat het een grap was om zijn reactie te zien, verder niets, daarna volgende onderwerp. Ja je was melig, ja het was grappig, meer niet. Dat is toch niet zo moeilijk? Waarom al die neppe redenen, dit is toch gewoon de waarheid? Die eekhoorn hoeft niet eens man.
Ik denk dat ik voor dit kies, morgen zeg ik dit wel tegen hem. Persoonlijk, niet via msn ofzo.
pi_87436906
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 21:59 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Ik verveel me niet eens, dit is mijn levenswerk. Ik ga niet naar school, ik werk niet, ik train eekhoorns. Het is mijn toewijding en zal dat altijd blijven. :) :) :)
Leef je onder een brug?
pi_87436952
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Blushed het volgende:

[..]

Ik denk dat ik voor dit kies, morgen zeg ik dit wel tegen hem. Persoonlijk, niet via msn ofzo.
Oke. Your choice. Succes.
pi_87437016
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef Blushed het volgende:

[..]

Kan, maar persoonlijk zou ik het er nu meteen achteraan gooien want anders gaat hij hier over nadenken en krijgt hij wel een heel raar beeld van je. :P

Gewoon nu zeggen dat het een melige grap was om zijn reactie te zien. Als hij er morgen weer over begint hoe je bij die grap kwam, 'geen idee gewoon melig iksdee'.

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:00 schreef GaatJeNietVeelAan het volgende:

[..]

Leef je onder een brug?
Weet jij niet welke reacties van mij je serieus kunt nemen of niet? Jij neemt mijn Fotoboek ook serieus zeker? ;)
pi_87437104
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 22:02 schreef Panzermaus het volgende:

[..]

Kan, maar persoonlijk zou ik het er nu meteen achteraan gooien want anders gaat hij hier over nadenken en krijgt hij wel een heel raar beeld van je. :P

Gewoon nu zeggen dat het een melige grap was om zijn reactie te zien. Als hij er morgen weer over begint hoe je bij die grap kwam, 'geen idee gewoon melig iksdee'.
Haha ja dalijk krjijgt die jongen nog een slapeloze nacht enzo ~O>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')