quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:41 schreef Sjappel het volgende:
Ben je in de ogen van die jongen lelijk? Want als hij je aantrekkelijk vindt, dan wil hij je sowieso neuken. Wij denken namelijk met ons geslachtsdeel.
Dit zei die gast op msn tegen haar, hij wil neuken dus.quote:-- zegt:
jaa k weet niet k vind jou ook wel knapp
quote:Op maandag 11 oktober 2010 22:48 schreef VersusPascal het volgende:
Snapnog niet waarom ts niet wilt neuken~~~~!!
Die metroboy denkt daar anders over, zo ver zijn we inmiddels al. Hij geeft geen neuk om haar leeftijd. Ik vind TS opzich ook wel schattig, maar niet leuk genoeg om te neuken. Maar dat terzijde.quote:Op maandag 11 oktober 2010 17:00 schreef Blushed het volgende:
[..]
Nee, ik wil het nietteens met hem doen. Ik vind mezelf zowieso te jong om seks te hebben.
Ey smatje, dat jij nou meteen je puni geeft eh!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:24 schreef Alouette het volgende:
Aww, ik vind het wel een beetje sneu voor die jongen.
Ik weet niet wat puni is.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:48 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ey smatje, dat jij nou meteen je puni geeft eh!
(geintje hoor, ik ben echt niet zo'n onbeschaafde lamstraal als ik in de vorige topic liet lijken...)
Als hij je uberhaupt serieus heeft genomen dan is het een gekke jongen. Ik bedoel, dacht hij nu echt dat jij zoiets gewoon random zou vragen? Hij moet zich niet aanstellen en jij moet je er niets van aantrekken. Het was melig, klaar.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:52 schreef Blushed het volgende:
Hij zei dat hij 't een stomme vraag vondt, en als ik in de toekomst weer zulke vragen stel dan neemt ie me ook nietmeer serieus. Zoiets zei hij.
Nahja, over een paar weekend, ben ik een weekend alleen thuis dus ik denk dat ik meer vrienden en vriendinnen uitnodig ofzo. Ook nog voor m'n verjaardag, want die moet ik nog altijd geven.
Argh, ik heb nu het gevoel dat ik een nieuw account moet maken. Maar dan ga ik m'n naam missen. :c
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
puni = punani = kutje = vaginaquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 00:53 schreef Alouette het volgende:
[..]
Ik weet niet wat puni is.En ik ging er ook niet vanuit dat je echt zo was hoor.
Ik neem aan dat wij ook mogen komen als dank voor de goede hulp?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:52 schreef Blushed het volgende:
Hij zei dat hij 't een stomme vraag vondt, en als ik in de toekomst weer zulke vragen stel dan neemt ie me ook nietmeer serieus. Zoiets zei hij.
Nahja, over een paar weekend, ben ik een weekend alleen thuis dus ik denk dat ik meer vrienden en vriendinnen uitnodig ofzo. Ook nog voor m'n verjaardag, want die moet ik nog altijd geven.
Argh, ik heb nu het gevoel dat ik een nieuw account moet maken. Maar dan ga ik m'n naam missen. :c
Wat fijn dat je mijn indirect ook uitnodigt.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 07:52 schreef Blushed het volgende:
Is dat niet een beetje gemeen?quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 13:45 schreef VersusPascal het volgende:
Echte vrienden scheppen niet op over hun vriend(in)en. Hij probeert nu al stoer met je te doen.
Dumpen. Terwijl je niks met hem had en wou. Of gewoon eerst goed opgeilen en daarna dumpen, altijd leuk.
Heeft geen zin, hij vertrouwt me niet meer.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:02 schreef VersusPascal het volgende:
Als ik jou was had ik dit gedaan:
RUSTIG!!! opbouwen dat je meer met hem wilt, en uitiendelijk steeds meer in de details gaan zitten.
Vragen wat hi jer van vindt, wat hij fantaseert op jou.
Vraag hem of hij zich aftrekt.
Zegt hij ja: plaatje van maken, uitprinten en ophangen en dumpen ;D.
Nee: Door opgeilen tot hij ja zegt.
Wat een kneus die jongen.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 14:24 schreef Blushed het volgende:
[..]
Heeft geen zin, hij vertrouwt me niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |