Gaat moeilijk als hij z'n tijd nietmeer aan me wilt verspillen en me geblokt heeft. Gelukkig zit hij op een andere school dan mij, en woont hij een halfuur met de auto hier vandaan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:09 schreef VersusPascal het volgende:
En vraag waarom jij de grootste hoer was? Als zijn moeder achter de ramen staat en hij niet weet wie zijn vader is.
Naja, ts heeft der antwoord, dus zeg het maar ff.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:47 schreef 045represent het volgende:
[..]
wat heeft dat er nou mee te make![]()
![]()
alleen ekte bazen komen uit 045 en dat weet jij ookquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 18:51 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Naja, ts heeft der antwoord, dus zeg het maar ff.
045 is gewoon klote.
Echte bazen komen uit een mooie stad als 030.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:01 schreef 045represent het volgende:
[..]
alleen ekte bazen komen uit 045 en dat weet jij ook
Ja, ben eingelijk best blij dat ik niet bij hem geslapen heb? weet niet waarom. In de herfstvakantie komt hij hier ook nietmeer binnen. c:quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een afloop dit.
In ieder geval lijkt het me dat je van je twijfels af bent nu, Blush. En daar ging het toch om?
Ja wat een topicwendingquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:06 schreef Panzermaus het volgende:
Wat een afloop dit.
In ieder geval lijkt het me dat je van je twijfels af bent nu, Blush. En daar ging het toch om?
Zo'n jongen die zo snel kan omslaan en kinderachtig gaat doen (schelden etc), nee die wil je niet in je bed hebben.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:07 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ja, ben eingelijk best blij dat ik niet bij hem geslapen heb? weet niet waarom. In de herfstvakantie komt hij hier ook nietmeer binnen. c:
Dingen over mij lullen door de school daar zit ik niet zo mee. Maar om daarna mij ook nog uit te gaan schelden..quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:08 schreef 045represent het volgende:
[..]
Ja wat een topicwending
een paar dagen geleden nog boos op haar ouders dat die jongen niet mócht bljiven slapen en nu mág hij niet eens meer blijven slapen van haarzelf
Ik weet wat je denkt, maar ik ben te oud voor jou.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:16 schreef Blushed het volgende:
Argh, nu verveel ik me heelerg, en weet ik niet wat ik moet doen.
Dat doe ik de helft van de dag al. :xquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:17 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ik weet wat je denkt, maar ik ben te oud voor jou.
www.spele.nl dan maar.
Klopt, meestal denk ik daar pas later aan.quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 19:34 schreef BarrieButsers het volgende:
Soms zijn ouders zo achterlijk nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |