Ok dan.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Blushed het volgende:
[..]
Weet ik veel, loopt ze toch gewoon niet naast me als ze zich zo schaamt.
Ik heb hem al een paar dagen niet gesproken, mis hem ook niet.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:23 schreef M1K3 het volgende:
Blushed, vergeet die jongen.
Hij is je vriendschap niet waard als hij zo reageert.
Ga gewoon door met je andere vriendinnen.
Ach, op je twitter feauteau zie je er leuk uit.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Blushed het volgende:
[..]
Weet ik veel, loopt ze toch gewoon niet naast me als ze zich zo schaamt.
Ahw, dankje.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:41 schreef Schieganger het volgende:
[..]
Ach, op je twitter feauteau zie je er leuk uit.
Alles wat hier terechtkomt is veilig. Een foto graag, ik zal er goed op passen.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:34 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik weeg geen 40 kilo hoor. (:
En géen foto's.
Geen foto's, ik heb geen eens foto's van mijn lichaam.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alles wat hier terechtkomt is veilig. Een foto graag, ik zal er goed op passen.
Dat is een ander verhaal.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:45 schreef Blushed het volgende:
[..]
Geen foto's, ik heb geen eens foto's van mijn lichaam.
Van mn face & halve lichaam foto met kuikens.quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Panzermaus het volgende:
Maar Blushed, wat voor foto's heb je dan wel?
Foto's die op mijn xseno staan?..quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:53 schreef Panzermaus het volgende:
Maar Blushed, wat voor foto's heb je dan wel?
Neehoor, nog lang niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef VersusPascal het volgende:
Daar gaat Blushed der maagdelijkheid?
gaat ie weerquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 15:44 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Alles wat hier terechtkomt is veilig. Een foto graag, ik zal er goed op passen.
Dan heeft vriendjelief pech, ik blijf sowiezo nog ff maagd tot m'n verjaardag.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:06 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Dat zeggen ze allemaal!
Voor je het weet zit je te bloeden.
Dat is echt zo'n moderne opmerking.quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dan heeft vriendjelief pech, ik blijf sowiezo nog ff maagd tot m'n verjaardag.
Ik ga er niet op los neuken hoor? Als ik dan nog bij de juiste persoon ben, nietteens de ware mischien.. maar wel iemand waarmee ik een geweldige tijd heb/gehad heb. Daarmee zou ik het dan wel willen doen, maar verder niet.quote:Op woensdag 8 december 2010 22:59 schreef OllumLaaa het volgende:
[..]
Dat is echt zo'n moderne opmerking.
Wachten tot je 16 bent, en er dan op los neuken ;D
Dat zeg je nuquote:Op donderdag 9 december 2010 07:49 schreef Blushed het volgende:
[..]
Ik ga er niet op los neuken hoor? Als ik dan nog bij de juiste persoon ben, nietteens de ware mischien.. maar wel iemand waarmee ik een geweldige tijd heb/gehad heb. Daarmee zou ik het dan wel willen doen, maar verder niet.
Wanneer ben je jarig?quote:Op woensdag 8 december 2010 21:13 schreef Blushed het volgende:
[..]
Dan heeft vriendjelief pech, ik blijf sowiezo nog ff maagd tot m'n verjaardag.
Geen hand vol, maar een land vol. Als hij me dan even dumpt.. voor hem 10 anderen.quote:Op donderdag 9 december 2010 13:17 schreef VersusPascal het volgende:
[..]
Wanneer ben je jarig?
En binnenkort heb je pech, dan is je vriendje weg.
Neehoor.quote:Op donderdag 9 december 2010 07:58 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Dat zeg je nuOver 2 jaar heb je minstens 5 andere sekspartners gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |