abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87426232
Na lang wachten is het binnenkort zo ver: Assassin's Creed: Brotherhood!
Het wordt beschouwd als een Assassin's Creed 2.5, dus hierna komt er zeker nog een deel.
Officiële trailer (episch :D ):
Assassin's Creed: Brotherhood is een third person action-adventure video game ontwikkeld door Ubisoft voor Microsoft Windows, PlayStation 3 en Xbox 360. De releasedatum voor dit spel is 11 november, 2010. Het spel is een direct vervolg op Assassin's Creed II en het verhaal zal zich vlak na het einde van Assassin's Creed II afspelen, met Ezio wederom als de hoofdrolspeler. In tegenstelling tot de vorige twee delen, zal er in dit spel wel een mogelijkheid tot multiplayer zijn.

Net zoals Assassin's Creed II zal de hoofdrol worden gespeeld door Ezio Auditore da Firenze. Volgens Ubisoft zal het spel ruim 15 uur aan aan singleplayer gameplay bevatten. Het spel zal zich afspelen in Rome met de mogelijkheid om andere assassins op te leiden. Ezio zal in de missies historische figuren ontmoeten zoals Leonardo da Vinci, Niccolò Machiavelli en Catherina Sforza. Deze personages kwamen ook allemaal voor in Assassin's Creed II. Naast een aantal wapens uit de vorige delen zal het spel ook nieuwe wapens bevatten.

In een presentatie van de E3 is het begin van het spel te zien. Je ziet hoe Monterrigioni wordt aangevallen door een leger. Je ziet ook meteen een aantal nieuwe aanvalstechnieken waaronder het gooien met een bijl en de mogelijkheid je zwaard en je pistool tegelijk te gebruiken. Het zal tevens mogelijk zijn om voor het eerst met je paard binnen in steden te rijden. Ook zijn er een aantal nieuwe vijanden te zien. In een van de recent verschenen trailers blijkt dat je nieuwe aartsvijand de zoon van Rodrigo Borgia is. Hij zit in een koets met de nieuwe paus. Hierin is te zien dat Ezio door een menigte richting de koets loopt. Ondertussen worden wachters door een onbekende bondgenoot gedood. Als Ezio oog in oog komt te staan met de zoon van Borgia en een klein leger van de nieuwe wachters, wordt hij bijgestaan door 4 andere Assassins.

In de trailer zijn ook een paar nieuwe wapens te zien waaronder een vuurwapen en kruisboog.

Andere vernieuwingen zijn: je traint je eigen legertje assassins die je op missies kunt sturen om er zo geld mee te verdienen of je kan ze je laten helpen in gevechten, je zult torens moeten vernietigen om de mensen in dat district te bevrijden.

Voor het eerst in de Assassin's Creed-reeks heeft de speler de kans om online te spelen. Volgens Ubisoft kan de speler kiezen of hij/zij zich aansluit bij de assassins of de tempeliers. De speler kan kiezen uit een aantal verschillende rollen, deze zijn waarschijnlijk hetzelfde als degene in het spel. Elke tempelier en assassin heeft zijn eigen wapens en krachten. De bedoeling van de multiplayer is dat je de online vijanden vermoordt om punten te verdienen en level 50 te behalen.

De gebeurtenissen vinden plaats net na het einde van Assassin's Creed II (1499). Monteriggioni wordt belegerd door de zoon van de paus: Cesare Borgia. Hierbij sneuvelt Mario, Ezio's oom, maakt Cesare de Appel buit en wordt Ezio's villa tot puin herleid. Ezio krijgt spijt dat hij Rodrigo Borgia in leven liet, en zo met hulp van zijn zoon en dochter het corrupte regime kon voortzetten. Dan springt men naar 1503 waar Ezio, nu een "Master sluipmoordenaar" opererend in Rome, vastbesloten is zijn oom te wreken en het gevecht weer aan te gaan met de paus en diens zoon.

Wat characters uit de multiplayer:

Officiële website: http://assassinscreed.uk.ubi.com/brotherhood/

[ Bericht 0% gewijzigd door Michhas op 11-10-2010 18:20:03 ]
pi_87426240
Shit wordt gruwelijk *O*
pi_87426561
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:12 schreef Michhas het volgende:
Shit wordt gruwelijk *O*
Op zaterdag 28 mei 2011 23:32 schreef ghettofred het volgende:
Ik wil ooit nog is gewoon mijn hand uithalen en dan zo in de borsten knijpen.
Ze kunnen niet boos worden, immers zitten ze op het werk.
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:22:42 #4
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_87426579
TVP _O_
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_87426681
quote:
Gast :{
Wat doe je hier nou man? :P Als je alleen maar komt om shit af te zeiken, fuck off, daar is dit topic niet echt voor bedoeld ;)
  maandag 11 oktober 2010 @ 18:29:53 #6
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_87426842
Spel word zeker vet _O_ Vooral multiplayer lijkt me awsome. Flikkers die geen beta doen voor xbox.....
pi_87427265
Je gaat ook naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
pi_87427330
Wanneer komtie uit?
pi_87427494
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:42 schreef Scorpie het volgende:
Wanneer komtie uit?
19 november als het goed is :Y
pi_87427515
Day 1.
pi_87428181
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:48 schreef Tisar.Walker het volgende:
Day 1.
?
pi_87428430
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:04 schreef Michhas het volgende:

[..]

?
Dag 1 aankoop neem ik aan. Ik wacht denk ik tot hij iets goedkoper is.
No resentment ever evened out a weaker hand
pi_87428739
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:10 schreef Silv het volgende:

[..]

Dag 1 aankoop neem ik aan. Ik wacht denk ik tot hij iets goedkoper is.
:Y :Y
pi_87428747
Ik zie het nog ff aan
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  maandag 11 oktober 2010 @ 19:16:41 #15
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_87428779
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:40 schreef ROFLOL het volgende:
Je gaat ook naar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat combat system _O_
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
pi_87429119
Zit te twijfelen om de Codex editie te bestellen, of gewoon de normale..

Hopelijk zit er een flinke dosis stealth in. In AC2 kon je bijna alle missies zonder stealth spelen.

Overigens ziet de priester eruit als een veroordeelde pedofiel. :r
pi_87429197
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 18:40 schreef ROFLOL het volgende:
Je gaat ook naar
SPOILER
Hmm..
Ziet er vet uit :D ik ben alleen bang nu ik dit zie dat ze bij AC:3 te ver gaan.. Die parachute enzo, had van mij niet gehoeven :P
pi_87429207
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:23 schreef Captainp00face het volgende:
Zit te twijfelen om de Codex editie te bestellen, of gewoon de normale..

Hopelijk zit er een flinke dosis stealth in. In AC2 kon je bijna alle missies zonder stealth spelen.

Hij is niet voor niks priester :')
pi_87429374
Kijk, hier heb ik dus een HD5970 en drie monitor Eyefinity setup voor gekocht _O_ .
Jeffster! _O_
pi_87431183
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:25 schreef Michhas het volgende:

[..]

Hij is niet voor niks priester :')
:D
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
pi_87431357
Had gelezen / gezien dat je ook multiplayer kan, maar zou je dan ook met vrienden een clan beginnen lekker met andere gebruikers in het dorp rondlopen en ff met ze allen iemand gruwelijk killen?
pi_87431390
Ik denk dat MP zwaar gaat tegen vallen :)
pi_87431859
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik denk dat MP zwaar gaat tegen vallen :)
En waarom precies dan?
pi_87432030
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef BobbanzPS het volgende:
Had gelezen / gezien dat je ook multiplayer kan, maar zou je dan ook met vrienden een clan beginnen lekker met andere gebruikers in het dorp rondlopen en ff met ze allen iemand gruwelijk killen?
Ik verwacht niet dat de multiplayer maps zo groot en vrij zijn als in singeplayer, en volgens mij kun je ook maar met zijn 8'en in een server.
pi_87432218
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:21 schreef Tisar.Walker het volgende:

[..]

En waarom precies dan?
Omdat ik denk dat het niet gaat werken, ben wel benieuwd hoor
pi_87432286
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:29 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Omdat ik denk dat het niet gaat werken, ben wel benieuwd hoor
Lekker makkelijk om op die manier iets af te wijzen.
pi_87432327
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:31 schreef Tisar.Walker het volgende:

[..]

Lekker makkelijk om op die manier iets af te wijzen.
Nou vertel mij maar eens waarom het wel gaat werken dan?!
pi_87432385
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Nou vertel mij maar eens waarom het wel gaat werken dan?!
Een vraag beantwoorde met een vraag. :')
pi_87433098
Ik zit momenteel in de beta.
Ik heb nog niet superveel gespeeld. Ik ben nu level 6 geloof ik, en level 20 is de max voor de beta zover ik weet.

De gameplay is opzich heel cool. Er lopen talloze Doctors, Smugglers, Brutes en noem maar op. Jij speelt als 1 van die characters. Dus als jij de doctor speelt, en iemand moet jou vermoorden, dan kan je bij andere doctors gaan staan. Jouw pursuer weet dat je de doctor bent, maar niet welke. Zodra hij een civillian vermoord, raakt hij zijn target (jij dus) kwijt. Dat is een van de tactieken die je kunt gebruiken om te ontsnappen aan je pursuer.

Zodra jouw pursuer begint te rennen krijg je een indicator. Een rood pijltje onderin je scherm die aangeeft waar hij is. Zodra je dit ziet begin je te rennen voor je leven. Alles om die line of sight maar te breken.
Hiervoor heb je abilities uiteraard, zoals de Disguise en Speed Boost.
Zodra je de LoS gebroken hebt, moet je zorgen dat die gebroken blijft. Door te blenden, of te blijven rennen, maar zodra je weer in beeld bent, begint de timer weer opnieuw.
Blenden doe je zoals in de single player in hooi te springen, op bankjes te zitten, tussen mensen gaan staan of voor een kraampje te gaan staan.

Het vervelende is dat je absoluut niet weet wie jouw pursuer is. Dus het kan ook degene naast je zijn, of die gozer die je tegemoet komt lopen. Maar jouw target weet ook niet wie jij bent. Jouw pursuer weet ongeveer wie jij bent door zijn indicator en de character die hij moet vermoorden, maar als jij onder de characters blijft die hetzelfde zijn als jij, heb je meer kans om niet gepakt te worden. Als jij rent, weet hij dat jij het bent, en dan ben je dus de lul.

Jij krijgt uiteraard ook een target. Zodra die in sight is krijg je een melding dat je niet moet gaan rennen, anders krijgt jouw target die indicator en begint te vluchten. Vaak ren ik zelf wel, voordat ik word afgemaakt door mijn pursuer, maar voor stealth kills krijg je meer XP.
Hoe hoger je level, hoe meer special abilities je kan selecteren om te gebruiken.
Ik heb nu alleen nog de disguise, en op level 8 krijg ik de speed boost.

Als ik zin heb, zal ik later wel wat meer vertellen. ;>
pi_87438063
quote:
Hoi verhaaltje :W
Klinkt wel vet man.. Maar is dat het enige wat je kan doen in MP dan?
pi_87439803
Nee, dat is de gamemode Wanted. Er is ook alliance, dat zijn teams van 2. De 1 vindt en locked, de ander killed.
Op dit moment is het spel vreselijk ongebalanceerd. Zo erg dat het bijna niet leuk is om te spelen.
Hidden Guns moeten uit het spel vind ik. Het slaat nergens op. Het is gewoon niet eerlijk, want die mensen lopen alleen maar op daken op je te schieten. Als er iemand naar ze toe klimt weten ze meteen dat dat hun pursuer is.
Je kan je pursuer ook stunnen. SLAAT NERGENS OP. Als je niet dood wilt, ren je maar weg. Maar ik vind het belachelijk dat je ook meteen je target kwijt bent dan. Je krijgt een nieuwe target als je gestunned bent.

Binnenkort komt er een nieuwe patch. Even kijken wat die brengt. Maar voor nu koop ik het spel alleen nog voor de single player.
Ik heb uiteraard de andere game modes niet gespeeld, misschien dat die leuker zijn. Ik ben sowieso niet zo'n Free For All speler.

Edit: Ok ik was een beetje aan het nerdragen van de frustratie. Dus neem alles niet te letterlijk. Maar ik ben alsnog geen FFA speler, dus ik hoop dat de andere game modes wat leuker zijn.

[ Bericht 9% gewijzigd door jebentzelfeenfiets. op 11-10-2010 23:11:14 ]
pi_87441860
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef Tisar.Walker het volgende:

[..]

Een vraag beantwoorde met een vraag. :')
Lekker makkelijk op om zo'n manier iets af te wijzen :')
pi_87446871
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Lekker makkelijk op om zo'n manier iets af te wijzen :')
Zeg jij. :') _O- _O-
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 09:48:02 #34
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_87448429
I'll be there O+
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_87449716
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 08:02 schreef Tisar.Walker het volgende:

[..]

Zeg jij. :') _O- _O-
Ha-ha dat was niet bewust denk je :')
pi_87450006
Ik heb er zin in, maar ik koop hem alleen voor de Single Player. Maar toch hou ik het gevoel dat Brotherhood gaat tegenvallen... weet niet waarom! :P
  dinsdag 12 oktober 2010 @ 11:49:03 #37
321365 Carmichael
Call me Charles
pi_87451740
Ik vraag me af hoe lang de multiplayer leuk blijft...
pi_87457810
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:49 schreef Carmichael het volgende:
Ik ook.. Ik zal hem uiteindelijk puur en alleen voor de single player halen, maar ik vind het goed dat ze in ieder geval IETS met een multiplayer hebben gedaan, geeft toch weer een extra dimensie aan het spel :Y
pi_87458666
Met dit laatste deel ben ik dan toch overtuigd om een Xbox 360 aan te gaan schaffen. Heb deel 1 op m'n laptop gespeeld die dat eigenlijk net niet perfect trok, maar goed, het was prima speelbaar. Deel 2 is echter teveel van het goede gevraagd, video's duurden drie keer zo lang als het gesproken gedeelte en rennen was vaak langzamer dan gewoon lopen. Deze ga ik niet eens hierop uittesten. :N Bovendien wil ik die multiplayer wel eens proberen.

quote:
Op maandag 11 oktober 2010 19:23 schreef Captainp00face het volgende:
Haha dat vond ik ook. xD
pi_87466024
Duskje, probeer deel 2 dan ook eerst op je xbox 360
pi_87466046
quote:
Op dinsdag 12 oktober 2010 11:49 schreef Carmichael het volgende:
Ja dat dus!
pi_87466829
Ik ga dit spel zeer waarschijnlijk halen. Zal er ook een team deathmatch (vast een andere benaming in dit spel) zijn? Dat lijkt me wel vet. Ik spreek dan niet over 2 vs 2 maar bijvoorbeeld over 5 vs 5.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2010 19:11:17 ]
pi_87480729
Wanted game mode wordt snel saai. Ik heb maar een paar uurtjes gespeeld en heb nu al zoiets van 'Nah, ik ga wel iets anders doen, heb niet zoveel zin.' Er was vandaag een patch, die maar even downloaden zo en kijken wat het is.

De map Siena is unlocked omdat er wereldwijd 5 miljoen kills gemaakt zijn in totaal. Leuk dat je samenwerkt om shit te unlocken.
Vooral leuk omdat ik deze zomer in Siena ben geweest en bij mezelf dacht 'Waarom zit deze map niet in AC? Dit dorp is echt de shit.'

:D
pi_87486765
Heb ACII weer even uit het stof gehaald, nog even uitspelen voor dit deel komt :)
Laten we lekker linQ gaan doen!
pi_87487255
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 09:38 schreef LinQ het volgende:
Heb ACII weer even uit het stof gehaald, nog even uitspelen voor dit deel komt :)
Haha juustem ^O^
Vorige maand alle challenges gehaald voor AC 2, tering wat ben je daar lang mee bezig :{ Al die kutveertjes, vervolgens met die kutcape in elke stad, en álle armor, pouches en shit kopen.. Duuuurt laaaaaang :Y
pi_87488008
Ja ik moet ook nog alle veertjes, maar dat ga ik denk ik niet doen. Vind dat zulke kansloze achievements, ga niet 2 uur van mijn leven verkloten aan het zoeken van veertjes. Met een kaart erbij en alles en dan op het eind op 99 blijven steken.

Heb ook nog niet alle subject 16 video's gevonden, die ga ik nu wel even opzoeken :)
pi_87488033
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:34 schreef LinQ het volgende:
Ja ik moet ook nog alle veertjes, maar dat ga ik denk ik niet doen. Vind dat zulke kansloze achievements, ga niet 2 uur van mijn leven verkloten aan het zoeken van veertjes. Met een kaart erbij en alles en dan op het eind op 99 blijven steken.

Heb ook nog niet alle subject 16 video's gevonden, die ga ik nu wel even opzoeken :)
Jaaa die zijn vet :Y Die heb ik overigens wel allemaal zelf gevonden :D
Die video die je eruit krijgt uiteindelijk is echt gruwelijk, toen ik hem had gekeken snakte ik naar meer, het is denk ik een tipje van de sluier van wat er in deel 3 gaat komen, erg vet gedaan moet ik zeggen :Y
pi_87488114
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:35 schreef Michhas het volgende:

[..]

Jaaa die zijn vet :Y Die heb ik overigens wel allemaal zelf gevonden :D
Die video die je eruit krijgt uiteindelijk is echt gruwelijk, toen ik hem had gekeken snakte ik naar meer, het is denk ik een tipje van de sluier van wat er in deel 3 gaat komen, erg vet gedaan moet ik zeggen :Y
Ja daarom, heb die video dus nog niet gezien. Denk dat dat wel toegevoegde waarde heeft ;) Voordeel van ziek thuis zitten is dat je lekker tijd hebt om een game uit te spelen :)

Denk dat AC:B voor mij wel Day 1 buy wordt, of hij moet wel ontzettend slecht uit de reviews komen (ala Mafia II) Dan pik ik hem later op. Ben alleen al benieuwd hoe het verhaal zich verder ontwikkeld. MP zal me een zorg zijn, wel een leuke toevoeging maar geen dealbreaker.
pi_87489044
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef LinQ het volgende:

[..]

Ja daarom, heb die video dus nog niet gezien. Denk dat dat wel toegevoegde waarde heeft ;) Voordeel van ziek thuis zitten is dat je lekker tijd hebt om een game uit te spelen :)

Denk dat AC:B voor mij wel Day 1 buy wordt, of hij moet wel ontzettend slecht uit de reviews komen (ala Mafia II) Dan pik ik hem later op. Ben alleen al benieuwd hoe het verhaal zich verder ontwikkeld. MP zal me een zorg zijn, wel een leuke toevoeging maar geen dealbreaker.
Heb hem al gepre-ordert, en heb een paar dagen vrij gevraagd als hij uitkomt :')
Same here, koop hem puur voor de single player, maar wel leuk dat ze in ieder geval iets met een MP hebben gedaan
pi_87489707
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef Michhas het volgende:

[..]

Heb hem al gepre-ordert, en heb een paar dagen vrij gevraagd als hij uitkomt :')
Same here, koop hem puur voor de single player, maar wel leuk dat ze in ieder geval iets met een MP hebben gedaan
;( !

Ik ga hem volgende week ook maar is pre-ordere, helaas geen dagen vrij.. :P
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:46:29 #51
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_87491856
door jullie gezwets voel ik me nou verplicht om alle subject 16 vids te gaan zoeken :(
pi_87491935
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef kutkabouter het volgende:
door jullie gezwets voel ik me nou verplicht om alle subject 16 vids te gaan zoeken :(
Ben je ook :')
Shit is vet ouwe
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:50:24 #53
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_87491971
weet ik maar ik moet studeren :{ :')
pi_87491999
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:50 schreef kutkabouter het volgende:
weet ik maar ik moet studeren :{ :')
Neen. Je moet alle delen van de video vinden.
Nu.
:')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:53:39 #55
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_87492068
Had al gelezen dat de PC versie weer vertraagd is. Zoals we kunnen verwachten van Ubisoft.
Disturbed Mind
Het leven: Soms ben je de duif, soms het standbeeld.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:54:00 #56
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_87492073
Als de single player net zo goed was als in AC:II dan wordt het kopen
vond AC:I toch tegen vallen :)
Je kan me vinden bij de bloemist
  woensdag 13 oktober 2010 @ 12:54:15 #57
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_87492079
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:51 schreef Michhas het volgende:

[..]

Neen. Je moet alle delen van de video vinden.
Nu.
ik pak dalijk mijn shotgun en dan zal ik eens laten zien wat ik met duiven doe :')

woensdag 13 oktober 2010 @ 12:55:46 #58
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_87492119
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef Pizzahut het volgende:
Had al gelezen dat de PC versie weer vertraagd is. Zoals we kunnen verwachten van Ubisoft.
moet je maar niet pc gamen ^O^
pi_87492175
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:55 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

moet je maar niet pc gamen ^O^
Dit.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 13:11:36 #60
321365 Carmichael
Call me Charles
pi_87492657
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef kutkabouter het volgende:
Ze staan ongetwijfeld wel ergens op youtube, scheelt je een hoop moeite
pi_87496439
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef Pizzahut het volgende:
Dat is echt niet typisch iets voor Ubisoft. Rockstar heeft er ook een handje van om PC versies uit te stellen :') .
Jeffster! _O_
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:14:21 #62
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_87499276
goed stukje van die wanted game mode

volgens mij gaat het echt retesnel vervelen
pi_87499312
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef IDisposable het volgende:

[..]

Dat is echt niet typisch iets voor Ubisoft. Rockstar heeft er ook een handje van om PC versies uit te stellen :') .
Rockstar heeft er een handje van om alles uit te stellen, maar uiteindelijk leveren ze wel kwaliteit :Y
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:29:50 #64
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_87499806
die trailer is wel echt fucking fucking fucking gruwlijk :P
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:37:59 #65
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_87500117
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:29 schreef Bartcoah het volgende:
die trailer is wel echt fucking fucking fucking gruwlijk :P
hoe gruwelijk?
  woensdag 13 oktober 2010 @ 16:46:04 #66
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_87500430
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 16:37 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

hoe gruwelijk?
fucking gruwlijk
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:10:32 #67
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_87514070
Disturbed Mind
pi_87514227
Vermaak me prima met de beta.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:33:49 #69
309532 Naughty_Dog
Keef the Thief!
pi_87515466
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:12 schreef Cyberia18 het volgende:
Vermaak me prima met de beta.
Ik ook wel. Al lukt het me totaal niet om te stunnen. :r
Among Thieves.
  woensdag 13 oktober 2010 @ 22:50:19 #70
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_87516233
Is dit een hint dat Assassins Creed naar de Mac komt of is hij al op de Mac?
Kan er niets over vinden, speel het momenteel ook via bootcamp.
Disturbed Mind
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:02:13 #71
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_87516698
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:50 schreef Pizzahut het volgende:
Is dit een hint dat Assassins Creed naar de Mac komt of is hij al op de Mac?
Kan er niets over vinden, speel het momenteel ook via bootcamp.
[ afbeelding ]
apple :')
  woensdag 13 oktober 2010 @ 23:38:27 #72
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_87518064
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:02 schreef kutkabouter het volgende:

[..]

apple :')
Goh, en ik denken dat ik een serieus antwoord zou krijgen. :')
Disturbed Mind
pi_87518443
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef Pizzahut het volgende:

[..]

Goh, en ik denken dat ik een serieus antwoord zou krijgen. :')
Niet van hem iig :D
  donderdag 14 oktober 2010 @ 00:03:47 #74
278838 kutkabouter
stroef en a-relaxt
pi_87518921
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 23:48 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Niet van hem iig :D
pi_87525499
quote:
Op woensdag 13 oktober 2010 22:10 schreef Pizzahut het volgende:
Nieuw character bekend: The Thief

Waar zijn de expressies in de gezichten? |:(
  donderdag 14 oktober 2010 @ 21:21:12 #76
137690 Pizzahut
Het Bora Bora Gebergte
pi_87549358
quote:
Op donderdag 14 oktober 2010 10:31 schreef Captainp00face het volgende:

[..]

Waar zijn de expressies in de gezichten? |:(
Viel me ook op inderdaad. Zal wel verbeterd zijn in de uiteindelijke versie.
Disturbed Mind
pi_87611064
Schopje :Y
pi_87612056
Nu nog volop bezig met AC2, daarna zien we wel
pi_87612554
Maandag sluiten de servers.
pi_87656978
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu nog volop bezig met AC2, daarna zien we wel
Same here. Wel een ontzettend goed spel btw.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_87657401
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:10 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Same here. Wel een ontzettend goed spel btw.
Jawel, alleen af en toe word je moe van de controls, vooral in de graftombes :)
pi_87658689
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

die controls is vooral wennen in het begin, maar dat valt compleet in het niet bij de awesomeness van dat spel _O_ brotherhood is voor mij in ieder geval een must-have :9~
A soul willing to kill in the name of destiny, capable enough to claim what is rightfully his, cunning enough to stare death in the eye and charismatic enough to raise an unstoppable army and free Italia.
His name is Ezio Auditore, the Assassin.
pi_87660897
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Klein aandachtspuntje ja; als je binnen een timer ergens moet zijn in zo een tombe. Maar verder; de beelden, het verhaal, de afwisseling, de muziek (in Venetië, wow).
pi_87693146
Nu maar hopen dat het eindgevecht/einde spectaculairder is dan de vorige twee delen, want die vielen toch wel erg tegen. Maar als het niveau met dezelfde hoeveelheid omhoog is gegaan als dat van AC1 naar AC2 dan kan het alleen maar een bazenspel worden. In dat opzichte moet AC alleen GTA nog voor zich dulden.
Jeffster! _O_
pi_87709027
http://www.gametrailers.c(...)sassins-creed/706282

wat wordt dit een hard bazenspel _O_
A soul willing to kill in the name of destiny, capable enough to claim what is rightfully his, cunning enough to stare death in the eye and charismatic enough to raise an unstoppable army and free Italia.
pi_87709278
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)sassins-creed/706282

wat wordt dit een hard bazenspel _O_
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
  † In Memoriam † dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:07:32 #88
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_87709657
MOET.DIT.SPELEN.
pi_87711634
het nummer uit de trailer.
  dinsdag 19 oktober 2010 @ 13:57:47 #90
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_87711689
Ik wist niet eens dat er alweer een nieuw deel aan kwam :9 .
2000 light years from home
pi_87711735
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 13:57 schreef Merkie het volgende:
Ik wist niet eens dat er alweer een nieuw deel aan kwam :9 .
er komt er dus nog een hierna _O_
pi_87712102
en nog even dit _O_:

die adelaarssprong kill _O_

[ Bericht 10% gewijzigd door AlleenMaarHitmarkers op 19-10-2010 14:12:07 ]
pi_87712329
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef IDisposable het volgende:
Nu maar hopen dat het eindgevecht/einde spectaculairder is dan de vorige twee delen, want die vielen toch wel erg tegen. Maar als het niveau met dezelfde hoeveelheid omhoog is gegaan als dat van AC1 naar AC2 dan kan het alleen maar een bazenspel worden. In dat opzichte moet AC alleen GTA nog voor zich dulden.
Dat denk ik niet, dit is meer een 2.5 en de rest bewaren ze voor 3
pi_87760762
ik ga hem in iedergeval meteen halen bij release, Heb 1 en 2 gespeelt en moet zeggen dat ze me allebij bevallen
pi_87760941
quote:
Op dinsdag 19 oktober 2010 14:06 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
en nog even dit _O_:

die adelaarssprong kill _O_
Waaah die Harlequin is fucking vet :Y
  zondag 31 oktober 2010 @ 18:54:40 #96
160987 abruzzese
Veel geld veel vrijheid
pi_88181131
Ik heb deel 1 gespeelt en na 2 jaar kwam dan eindelijk deel 2 uit die enorm verbederd werd .
Maar nu met Assassin,s Creed Brotherhood vraag ik mijn af wat er nog verbeterd kan worden en wat deze game het nu tot een aankopen waard word ???
Assassin,s Creed II was al een supergoede game die volgens mij alles heeft tot een TOPPER .
Ik wacht wel nieuwsgierig de reviews af en ik zal deze game echt niet voor de multiplayer kopen .
Hardlopen is mijn grote passie en loop ongeveer 3000 KM per jaar
pi_88200942
quote:
1s.gif Op zondag 31 oktober 2010 18:54 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb deel 1 gespeelt en na 2 jaar kwam dan eindelijk deel 2 uit die enorm verbederd werd .
Maar nu met Assassin,s Creed Brotherhood vraag ik mijn af wat er nog verbeterd kan worden en wat deze game het nu tot een aankopen waard word ???
Assassin,s Creed II was al een supergoede game die volgens mij alles heeft tot een TOPPER .
Ik wacht wel nieuwsgierig de reviews af en ik zal deze game echt niet voor de multiplayer kopen .
Het zal inderdaad moeilijk worden om AC2 te toppen, maar ze hebben sowieso nog een deel 3 te maken na Brotherhood :D
pi_88246487
Nog een trailer:

En nog een trailer:

En een gameplay filmpje van 7 min met veeeeel nieuwe features:

En de originele trailer met een vleugje humor :P

Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
  dinsdag 2 november 2010 @ 16:41:53 #99
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88252962
Coole trailers _O_ .
pi_88253463
SPOILER
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
pi_88253680
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:53 schreef Ezio het volgende:
SPOILER
Kikke! Een leuk aspect aan AC is toch dat samenspel tussen heden en verleden!
pi_88254021
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 16:58 schreef ThamfBeast het volgende:

[..]

Kikke! Een leuk aspect aan AC is toch dat samenspel tussen heden en verleden!
Is trouwens hier te zien:

dinsdag 2 november 2010 @ 17:33:12 #103
311014 IDisposable
GC.Collect();
pi_88255014
Dit gaat echt dikke shit worden _O_ . Eindelijk weer eens een game waar ik persoonlijk naar uit zit te kijken.
Jeffster! _O_
pi_88256253
Je kunt natuurlijk ook al voorspellen wat er aan het einde gebeurt. We weten dat het eindigt in 1507 van de trailer, en als je nou eens op Wikipedia een lijst opzoekt van gebeurtenissen in 1507...
pi_88256430
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Ezio het volgende:
Je kunt natuurlijk ook al voorspellen wat er aan het einde gebeurt. We weten dat het eindigt in 1507 van de trailer, en als je nou eens op Wikipedia een lijst opzoekt van gebeurtenissen in 1507...
SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 18:16:33 ]
pi_88256453
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef Mark94 het volgende:

[..]

SPOILER
Dit dus :P
pi_88256929
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dit dus :P
Nog 2 weekjes :D. Ik wacht daarna nog wel even op de review scores maar die zullen ongetwijfeld allemaal een 9 of een 10 zijn. :)

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 18:29:56 ]
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:30:22 #108
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_88256947
SPOILER

[ Bericht 47% gewijzigd door Notorious_Roy op 02-11-2010 22:54:41 ]
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  dinsdag 2 november 2010 @ 18:56:05 #109
12888 Skull-splitter
pi_88257945
quote:
11s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze na Brotherhood gaan doen nu Desmond dood gaat
Spoiler, hond :(
pi_88259914
Leuk Roy, voortaan even in een spoiler plaatsen. -1
pi_88262661
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze na Brotherhood gaan doen nu Desmond dood gaat
Troll :{w
pi_88263348
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 18:56 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Spoiler, hond :(
Hij lult :')

Zo'n grote spoiler zouden ze nooit weggeven voor een game uitkomt :{w
pi_88263646
Natuurlijk is er weer een gaaf armor dat je alleen bij een pre-order collector's edition bij Amazon.com krijgt. :(

Helmschmied Drachen Armor:

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 21:04:09 ]
pi_88263909
Oja, is wel alleen voor single-player, niet MP. Maar toch. :{
pi_88264062
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:03 schreef Mark94 het volgende:
Natuurlijk is er weer een gaaf armor dat je alleen bij een pre-order collector's edition bij Amazon.com krijgt. :(

Helmschmied Drachen Armor:

[ afbeelding ]
Krijg je gewoon bij de Auditore editie, niet alleen bij de pre-order van amazon :P
pi_88265801
quote:
Op dinsdag 2 november 2010 21:11 schreef Ezio het volgende:

[..]

Krijg je gewoon bij de Auditore editie, niet alleen bij de pre-order van amazon :P
Ow ok. En anders zal het wel als DLC komen. :D
pi_88266948
Net
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef Mark94 het volgende:

[..]

Ow ok. En anders zal het wel als DLC komen. :D
Ja, net als de extra dungeons uit deel 1 :)
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:20:34 #118
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_88267887
Toch is Ezio wel een baas. Wie zou er nou niet Ezio Auditore de Firenze willen heten :@ ?
pi_88269962
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:20 schreef Merkie het volgende:
Toch is Ezio wel een baas. Wie zou er nou niet Ezio Auditore de Firenze willen heten :@ ?

Dat stukje van 1:20 tot 1:30 _O_
  dinsdag 2 november 2010 @ 22:54:28 #120
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_88269999
quote:
16s.gif Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef Ezio het volgende:

[..]

Hij lult :')

Zo'n grote spoiler zouden ze nooit weggeven voor een game uitkomt :{w
Reviewcopies zijn al lang uitgedeeld alleen zit er een embargo op. Maar ik heb het even in een spoiler gezet
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_88270419
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Reviewcopies zijn al lang uitgedeeld alleen zit er een embargo op. Maar ik heb het even in een spoiler gezet
Dan nog, hoe kom jij er dan achter :P
  woensdag 3 november 2010 @ 08:50:46 #122
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_88277014
quote:
3s.gif Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Als het echt zo is, waarom zou je dat in hemelsnaam op deze manier hier dumpen?
  woensdag 3 november 2010 @ 14:22:51 #123
12888 Skull-splitter
pi_88286649
Ik zag mijn bankrekening en kwam tot de conclusie dat ik eerst mijn backlog maar eens weg moet werken.
pi_88291642
Roy, hond :') Nou ja, ben dan benieuwd wat er gaat gebeuren.
Overigens ben ik ook erg benieuwd naar de nieuwe locaties in het vervolg. Zoveel opties.

Frankrijk ten tijde van 'De Drie Musketiers', Frankrijk ten tijde van de Franse Revolutie (Bestorming van de Bastille, fuck yeah), Engeland begin 19e eeuw of het Victoriaanse tijdperk (Hoe vet is het om de Big Ben te beklimmen _O_) of ergens in Oostenrijk (Wenen lijkt me echt supervet om rond te struinen), Nederland in de Gouden Eeuw of gewoon de VS ten tijde van de Amerikaanse Revolutie.
pi_88293468
Een amerikaanse assassin, nee dank je :{

Franse revolutie is ook nog wel tof, Nederland gouden eeuw zou tof zijn maar niet waarschijnlijk. Ik zat te denken aan Londen rond 1880, jack the ripper tijd :p

Zolang het maar geen WOll is.
pi_88294720
Het laatste deel zal zich wel gewoon in het heden afspelen met Desmond als de 'main' assassin.
pi_88296099
Wie zegt dat er binnenkort een laatste deel komt. Misschien is het wel een decalogie.
pi_88297018
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef Rumille het volgende:
Wie zegt dat er binnenkort een laatste deel komt. Misschien is het wel een decalogie.
Ubi medewerkers roepen altijd dat het een trilogie is.
  woensdag 3 november 2010 @ 20:39:01 #129
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_88301421
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 17:23 schreef Ezio het volgende:
Een amerikaanse assassin, nee dank je :{

Franse revolutie is ook nog wel tof, Nederland gouden eeuw zou tof zijn maar niet waarschijnlijk. Ik zat te denken aan Londen rond 1880, jack the ripper tijd :p

Zolang het maar geen WOll is.
Victoriaans Londen zou echt geweldig zijn!
Overigens hoorde ik pas een interview met een van de makers die het er over had dat ze het idee van een trilogie achter zich hadden gelaten. Weet alleen niet of dat het verhaal van Desmond ook was, of dat ze gewoon andere verhaallijnen zouden pakken.
pi_88303479
quote:
1s.gif Op woensdag 3 november 2010 20:39 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Victoriaans Londen zou echt geweldig zijn!
Overigens hoorde ik pas een interview met een van de makers die het er over had dat ze het idee van een trilogie achter zich hadden gelaten. Weet alleen niet of dat het verhaal van Desmond ook was, of dat ze gewoon andere verhaallijnen zouden pakken.
Goed om te horen :Y
pi_88328642
quote:
do 04 nov 2010, 11:39
Metal Gear in nieuwe Assassin's Creed

door onze redactie
AMSTERDAM - De hoofdrolspeler uit de meest recente Metal Gear Solid-game, Raiden, zal te vinden zijn in de game Assassin's Creed: Brotherhood.

Wie de trainingsmodus van Brotherhood succesvol weet te behalen, zal worden beloond met een outfit van Raiden, uit de game Metal Gear Solid: Rising. Op deze afbeelding is het kostuum te zien.

Dit is niet de eerste keer dat Assassin’s Creed en Metal Gear Solid hun personages uitwisselen. In Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots kon de speler zich ook vermommen als Altaïr, uit de eerste Assassin’s Creed.

Assassin’s Creed: Brotherhood zal op 19 november te koop zijn, voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC. Metal Gear Solid: Rising laat iets langer op zich wachten. Deze game ligt volgend jaar pas in de winkels.

bron
Awesome! :s). 't Lijkt me wel vet om als hem in AC: Brotherhood te spelen. MGS: Rising ga ik waarschijnlijk ook halen (helaas nog een tijdje wachten). :D

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2010 16:55:16 ]
pi_88328870
Zo te zien in de afbeelding zijn er dus 5 outfits (of was dit al bekend?). :)
pi_88334856
Overigens vraag ik me ook af hoe het kan dat Ubisoft een personage mag gebruiken van een spel dat gemaakt wordt door een heel ander bedrijf (namelijk Konjami Productions en Konami). :?

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2010 18:22:36 ]
pi_88336953
quote:
1.gif Op donderdag 4 november 2010 18:22 schreef Mark94 het volgende:
Overigens vraag ik me ook af hoe het kan dat Ubisoft een personage mag gebruiken van een spel dat gemaakt wordt door een heel ander bedrijf (namelijk Konjami Productions en Konami). :?
Nou ja, aangezien Altair ook in een andere MGS te zien was, zullen ze daar wel een afspraak over hebben.
pi_88338375
quote:
Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef Rumille het volgende:

[..]

Nou ja, aangezien Altair ook in een andere MGS te zien was, zullen ze daar wel een afspraak over hebben.
Nja, ik vind 't iig niet erg. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 04-11-2010 19:54:53 ]
pi_88350604
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef Rumille het volgende:

[..]

Hideo Kojima is een AC fan schijnt het :P
pi_88490835
pi_88504548
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef Ezio het volgende:
Nieuwe Dev Diary :P

_O_
19 november: Vrij :D
20 november: Vrij :D
21 november: Vrij :D
22 november: Vrij :D
*O*
Waarschijnlijk binnen een dag of 2 al uitgespeeld, maar dat maakt niet uit :D
pi_88509392
What the fuck.... Februari pas voor de PC? :{
pi_88509599
Mijn nieuwe baan begint pas 1 december, dus ik kan ook na release lekker gamen! :D
  dinsdag 9 november 2010 @ 11:59:09 #141
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88509737
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:54 schreef timp0e het volgende:
Mijn nieuwe baan begint pas 1 december, dus ik kan ook na release lekker gamen! :D
Wat een geluk voor jou :D
pi_88521488
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 11:49 schreef Rumille het volgende:
What the fuck.... Februari pas voor de PC? :{
Jij dacht dat je hem volgende week al kon spelen? :D

Tevens ook vrij op 18-19-20-21 November, maar dat heb ik altijd :P
pi_88521581
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:01 schreef Ezio het volgende:

[..]

Jij dacht dat je hem volgende week al kon spelen? :D

Tevens ook vrij op 18-19-20-21 November, maar dat heb ik altijd :P
Nou ja, had eind december, begin januari verwacht. Fucking Februari. Tyfuszooi. 3 maanden alle info over AC:B vermijden
pi_88521652
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:04 schreef Rumille het volgende:

[..]

Nou ja, had eind december, begin januari verwacht. Fucking Februari. Tyfuszooi. 3 maanden alle info over AC:B vermijden
Dat was ook zo met AC2. Dat was November vorig jaar voor PS3/Xbox en Maart dit jaar voor PC.

Sowieso, ik kan me niet voorstellen dat iemand een game als AC op de pc wil spelen, maar ieder zijn eigen ding :P
pi_88521767
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dat was ook zo met AC2. Dat was November vorig jaar voor PS3/Xbox en Maart dit jaar voor PC.

Sowieso, ik kan me niet voorstellen dat iemand een game als AC op de pc wil spelen, maar ieder zijn eigen ding :P
Ik zal wel moeten als ik geen XBOX of PS3 heb.
En op de PC is het prima te doen hoor.
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:18:32 #146
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_88522117
Ik heb deel 1 op de PC gespeeld. Met een gamepad is het niet anders dan op de console. Alleen jammer dat hij een beetje buggy was en dat ik elke keer voor het spelen "audio hardware acceleration" uit moest zetten in het configuratiescherm, anders had ik geen geluid. Heel irritant als je een tijd niet gespeeld had en vergeten was het uit te zetten.
pi_88522384
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:18 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb deel 1 op de PC gespeeld. Met een gamepad is het niet anders dan op de console. Alleen jammer dat hij een beetje buggy was en dat ik elke keer voor het spelen "audio hardware acceleration" uit moest zetten in het configuratiescherm, anders had ik geen geluid. Heel irritant als je een tijd niet gespeeld had en vergeten was het uit te zetten.
Ik vond het op de PS3 wel degelijk fijner spelen dan op de PC, maar zoals ik al zei, ieder zijn ding oO<
pi_88522532
Kom ik trouwens net een foto tegen die ik van AC1 gemaakt had, moet je die guard zien :')

Tevens excuses voor de kwaliteit :P

pi_88526655
Ik zat zo te kijken op de grond, ik dacht, wat is daar bijzonder aan. Zie ik m opeens hangen _O-.

Doe je goed.
Ga AC I denk ik ook nog eens opnieuw spelen.
pi_88527362
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Rumille het volgende:
Ik zat zo te kijken op de grond, ik dacht, wat is daar bijzonder aan. Zie ik m opeens hangen _O-.

Doe je goed.
Ga AC I denk ik ook nog eens opnieuw spelen.
Gedaan met throwing knives :')

Ik kan AC1 niet meer spelen, ben te verwend geraakt door de radar en controls van AC2 :'(
pi_88527397
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 21:26 schreef Ezio het volgende:
Nieuwe Dev Diary :P

2 vs. 2? :o :D
pi_88527446
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:31 schreef Mark94 het volgende:

[..]

2 vs. 2? :o :D
Jaaaa, wie speelt hem trouwens op ps3? Misschien leuk om tags uit te wisselen om samen te multiplayeren :P
pi_88528950
Helaas ik niet, heb een X360 geen PS3. xD

Dit is een nutteloze post

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 09-11-2010 21:01:38 ]
pi_88530732
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef Mark94 het volgende:
Helaas ik niet, heb een X360 geen PS3. xD

Nutteloze post
Er moeten er toch wel een paar zijn? :P
pi_88531078
timaveling op de PS3. En ik verwacht hem binnen te krijgen op de dag van release :)
pi_88531821
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef timp0e het volgende:
timaveling op de PS3. En ik verwacht hem binnen te krijgen op de dag van release :)
Ik zal je morgen toevoegen :P
  woensdag 10 november 2010 @ 11:09:25 #157
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_88548088
Hier ook PS3.
pi_88563164
Codex editie besteld voor ps3. :9
pi_88603122
quote:
Nieuws: Ubisoft met Assassin’s Creed: Ascendance
Door Rene Groen op 11-11-2010 om 14:25

Ik hoor je denken: Assassin's Creed: Brotherhood ligt nog niet eens in de schappen of Ubisoft komt alweer met een nieuw deel? De waarheid ligt echter iets anders dan dit.

Assassin’s Creed: Ascendance lijkt namelijk geen nieuwe game te gaan worden. Ten eerste is de titel afkomstig van UbiWorkshop, de studio die eerder korte filmpjes, artbooks en comics uitbracht. Hun nieuwste project heeft iets te maken met Assassin's Creed onder de naam Ascendance, het resultaat hiervan valt naar te raden middels een korte teaser.

Filmpje:

bron
Ik vind 't maar vaag. :{

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 11-11-2010 18:25:31 ]
  donderdag 11 november 2010 @ 19:54:50 #160
12888 Skull-splitter
pi_88607540
Strip, animatiefilm, 2D arcade variant?
pi_88611061
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Ah, dat zou kunnen. :P
pi_88635264
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Arcade variant = video game

Heeft iemand trouwens de facebook-assassins creed gespeeld? Het schijnt dat je dat moet doen als je alle Uplay rewards wil; je krijgt er Uplay points voor.
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:11:15 #164
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_88638822
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:45 schreef Ezio het volgende:

[..]

Arcade variant = video game

Heeft iemand trouwens de facebook-assassins creed gespeeld? Het schijnt dat je dat moet doen als je alle Uplay rewards wil; je krijgt er Uplay points voor.
Ik speel het.
pi_88641826
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:11 schreef MarkM het volgende:

[..]

Ik speel het.
Is het wat?
pi_88642781
Assassins Creed Brotherhood XBOX360-GLoBAL

*O*
pi_88642877
nog een paar daagjes, dan heb ik mijn Codex-Edition van de FRS..

jammer genoeg lukte het niet via Gamestop, anders had ik zo'n Jack-in-the-box :D
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:08:36 #168
180965 MarkM
Always keep pushing!
pi_88643952
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 17:47 schreef Ezio het volgende:

[..]

Is het wat?
Nah, er is weinig aan.
pi_88648707
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

*O*
Wat?
pi_88648968
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:55 schreef Michhas het volgende:
Met dank aan Kutkabouter :)
Gaaf!

Die voice actor voor Ezio is goed gekozen :P
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:29:41 #171
296894 Xblister
Simply the best..
pi_88672221
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:

*O*
Ga een leven zoeken aub :')
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_88677441
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:29 schreef Xblister het volgende:

[..]

Ga een leven zoeken aub :')
Wat bedoelt hij nou eigenlijk?
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:49:15 #173
12888 Skull-splitter
pi_88680937
Ali-illegali copy is dus uit, nou, veel plezier :')
pi_88681097
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Ali-illegali copy is dus uit, nou, veel plezier :')
Nu al :')

Dat bedoelde hij dus.
pi_88685737
quote:

*O*
Wees er maar trots op..
pi_88685894
Dit spel hoor je origineel te hebben.
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_88694610
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 23:30 schreef Koopsie het volgende:
Dit spel hoor je origineel te hebben.
Ik koop ook altijd gewoon origineel, voor al mijn spellen. Ik vind het gewoon niet kunnen om die dingen te rippen :P
pi_88707408
ben wel echt benieuwd naar de multiplayer
maar dit spel ga ik sws halen :D
pi_88707427
Zojuist kleine stukjes op justintv gezien, iemand die hem al compleet uitgespeeld heeft.

Gelukkig heb ik het einde gemist.
pi_88729739
quote:
Uitgever Ubisoft brengt op de dag dat Assassin's Creed: Brotherhood wordt gelanceerd een animatiefilm online die de nieuwste game in de franchise inleidt. Het filmpje is vanaf dinsdag te downloaden.

In Assassin's Creed: Ascendance wordt besproken hoe de machtige Borgia-familie Rome in zijn greep heeft gekregen, zo meldt Eurogamer. Daarbij staat de rol van de medogenloze Cesare Borgia centraal. Het verhaal richt zich er vooral op hoe de zoon van Rodrigo Borgia, de slechterik uit Assassin's Creed II, de macht in Rome heeft kunnen grijpen. De korte film wordt gemaakt door UbiWorkshop, een dochteronderneming van Ubisoft die zich bezighoudt met het maken van films en boeken voor franchises van Ubisoft.

Ascendance vormt de prelude voor Assassin's Creed: Brotherhood, dat in Nederland vanaf vrijdag te koop is voor de Xbox 360 en de PlayStation 3, terwijl de pc-versie op een later moment verschijnt. Brotherhood gaat verder waar Assassin's Creed II eindigde, dus de speler zal opnieuw spelen als Desmond Miles en zijn voorvader uit het Italië van de vijftiende en zestiende eeuw, Ezio Auditore da Firenze.
http://tweakers.net/nieuw(...)ins-creed-games.html

VET _O_
pi_88736889
Bijna zover. *O*
pi_88751621
New Assassin's Creed in 2011/12, Ubi confirms
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=275770
pi_88774395
Hebben ze al snel besloten dan :P
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:45:21 #186
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88774502
Wanneer kwam dit spel ook alweer uit 26ste of de 27ste van november?
pi_88774545
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef Bartcoah het volgende:
Wanneer kwam dit spel ook alweer uit 26ste of de 27ste van november?
Geen van beiden, de 19e in europa, dus vrijdag. Met een beetje geluk kun je hem de 18e al ophalen :P
pi_88774631
ACII beviel me zeer goed. Italië tijdens de Renaissance O+.

AC 2,5 vrijdag zeker even oppikken. Ik ben benieuwd met name naar Rome :Y.
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:51:08 #189
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88774652
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef Ezio het volgende:

[..]

Geen van beiden, de 19e in europa, dus vrijdag. Met een beetje geluk kun je hem de 18e al ophalen :P
Ooooeeee dan wacht ik met smart op de zorg toeslag met terugwerkende kracht :P hoppa 613 euro terug krijgen van de BSD is lekker (Y) vooral als het niet je teruggave zijn dus laat het geld maar komen :P
pi_88774667
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:50 schreef MrX1982 het volgende:
ACII beviel me zeer goed. Italië tijdens de Renaissance O+.

AC 2,5 vrijdag zeker even oppikken. Ik ben benieuwd met name naar Rome :Y.
Ik ook man :D
Shit wordt echt episch, ik kan gewoon niet wachten tot vrijdag :D
Vorige week die hele hype rond Black Ops (heb hem overigens wel om 12 uur snachts opgehaald :') ), maar dat hype-gevoel krijg ik voor AC :D
pi_88774679
De Russische Revolutie zou zomaar eens de setting van Assassin's Creed III kunnen zijn.

http://uk.ign.com/videos/(...)diary?objectid=80997
Vanaf 05:13.

pi_88774761
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef TheMagnificent het volgende:
De Russische Revolutie zou zomaar eens de setting van Assassin's Creed III kunnen zijn.

http://uk.ign.com/videos/(...)diary?objectid=80997
Vanaf 05:13.

[ afbeelding ]
Russische Assassin, dat zou echt ontzettend gaaf zijn :') :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:56:23 #193
12888 Skull-splitter
pi_88774779
NEEN!

Das een VEEL te grote stap. Londen, Parijs, kom op...
pi_88774817
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:
NEEN!

Das een VEEL te grote stap. Londen, Parijs, kom op...
Londen rond 1880, Parijs rond 1900 ^O^
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:58:19 #195
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88774840
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef Ezio het volgende:

[..]

Russische Assassin, dat zou echt ontzettend gaaf zijn :') :D
nee dat zou hetzelfde zijn als GTA 4 met een rus spelen i.p.v. een Gangstah maffia of een G. Dat hele oostblok hoort >NIET< in games voor te komen....
pi_88774887
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

nee dat zou hetzelfde zijn als GTA 4 met een rus spelen i.p.v. een Gangstah maffia of een G. Dat hele oostblok hoort >NIET< in games voor te komen....
In GTA was het gewoon slecht gedaan. Als je het goed uitvoert kan het echt wel gaaf zijn.
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:59:58 #197
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88774905
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:59 schreef Ezio het volgende:

[..]

In GTA was het gewoon slecht gedaan. Als je het goed uitvoert kan het echt wel gaaf zijn.
I rest my case russen horen niet in games.
pi_88774941
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Dude kom op.. Je hebt gezien wat ze met AC:1 (midden-oosten) en AC II en AC:B hebben gedaan. Over het algemeen falen Italië tijdens de Renaissance en het Midden-Oosten ook als game locaties, maar deze lui weten wat ze doen.
Rusland lijkt me echt fucking vet, en ik weet zeker dat ze dat echt wel goed uit kunnen werken :)
China tijdens Mao lijkt me trouwens ook gruwelijk :o
pi_88774959
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:59 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

I rest my case russen horen niet in games.
Heb je Defiance weleens gezien?
pi_88774975
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:02 schreef Ezio het volgende:

[..]

Heb je Defiance weleens gezien?
Wit-Rusland ;)
pi_88775006
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ik ook man :D
Shit wordt echt episch, ik kan gewoon niet wachten tot vrijdag :D
Vorige week die hele hype rond Black Ops (heb hem overigens wel om 12 uur snachts opgehaald :') ), maar dat hype-gevoel krijg ik voor AC :D
Hype slachtoffer :P.

Ik was hyped ten tijde van ACI maar die heeft mijns inziens niet voldaan aan de hype. Gelukkig heeft ACII alles goed gemaakt en wordt de nieuwe versie vast ook weer een sfeervol avontuur.
pi_88775054
Bij Assassin's Creed zoeken ze wel altijd periodes uit van grote chaos en ingrijpende maatschappelijke verandering. Daar is de Russische Revolutie natuurlijk perfect voor geknipt. In deel 1 waren het de Kruistochten, in deel 2 en 2,5 de Renaissance. In het Londen en Parijs van 1900 is wat dat betreft relatief weinig gebeurd, waar ze ook wat minder gemakkelijk een verhaal omheen kunnen bedenken. De Franse Revolutie zou in plaats daarvan natuurlijk wel weer een interessante setting kunnen zijn.
pi_88775093
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:02 schreef Michhas het volgende:

[..]

Wit-Rusland ;)
En wat was dat vroeger ;)
pi_88775095
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Hype slachtoffer :P.

Ik was hyped ten tijde van ACI maar die heeft mijns inziens niet voldaan aan de hype. Gelukkig heeft ACII alles goed gemaakt en wordt de nieuwe versie vast ook weer een sfeervol avontuur.
Nah, AC wordt niet gehyped, en Brotherhood al helemaal niet.
Ik hype mezelf gewoon voor deze game :D Serieus, AC blijft gewoon de vetste game die ik ooit heb gespeeld, enige spel waarop ik écht niks aan te merken heb, waar ik me nergens aan stoor. Shit klopt gewoon :)
pi_88775120
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:02 schreef Michhas het volgende:

[..]

Wit-Rusland ;)
Tevens maakt dat geen fuck uit. Ik bedoel maar dat sommige personages daar echt wel tof waren.
pi_88775279
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef Ezio het volgende:

[..]

Tevens maakt dat geen fuck uit. Ik bedoel maar dat sommige personages daar echt wel tof waren.
Dat ben ik met je eens, ik moest gewoon weer even irritant doen :')
Het lijkt me vet als ze wat anders doen in deel 3, Rusland zou dat inderdaad zijn, maar bijvoorbeeld iets in Azië ofzo zou ik ook vet vinden, Amerikaanse Revolutie zou ook wel bruut zijn, maar Londen of Parijs tijdens industrialisatie lijkt me niet zo vet eigenlijk...
pi_88775416
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:

[..]

Het lijkt me vet als ze wat anders doen in deel 3, Rusland zou dat inderdaad zijn, maar bijvoorbeeld iets in Azië ofzo zou ik ook vet vinden, Amerikaanse Revolutie zou ook wel bruut zijn, maar Londen of Parijs tijdens industrialisatie lijkt me niet zo vet eigenlijk...
Lijkt me ook wel tof om dan op de een of andere manier Rasputin te ontmoeten, en de executie van de Russische keizersfamilie mee te maken

Of ga ik nu te ver ;(
pi_88775827
Jammer dat het Sint-Pieterbasiliek in Brotherhood niet helemaal af zal zijn. Die was toen namelijk nog in aanbouw. :P
pi_88775898
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:15 schreef Ezio het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel tof om dan op de een of andere manier Rasputin te ontmoeten, en de executie van de Russische keizersfamilie mee te maken

Of ga ik nu te ver ;(
Die mysterieuze sterfgevallen zijn voor de schrijvers juist leuk om een verhaal bij te bedenken. ^O^
pi_88775944
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Jammer dat het Sint-Pieterbasiliek in Brotherhood niet helemaal af zal zijn. Die was toen namelijk nog in aanbouw. :P
Die kon je in AC2 ook al zien :P
pi_88776359
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:29 schreef Ezio het volgende:

[..]

Die kon je in AC2 ook al zien :P
Klopt. Je kon er toen alleen nog niet in. Wel de Sixtijnse Kapel.
pi_88776365
1e keer dat ik echt zit te wachten op een spel :P
pi_88776438
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Klopt. Je kon er toen alleen nog niet in. Wel de Sixtijnse Kapel.
Of zoals een kennis van me zei: ''The sixteenth chapel''

Blijkbaar denken sommige mensen dat echt :')
pi_88776537
Ik kon trouwens de verleiding niet weerstaan om de eerste 10 minuten van een walkthrough op YouTube te bekijken. Brotherhood gaat precies verder waar Assassin's Creed II eindigde. Verder dan dit ga ik het niet bekijken.
pi_88776838
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kon trouwens de verleiding niet weerstaan om de eerste 10 minuten van een walkthrough op YouTube te bekijken. Brotherhood gaat precies verder waar Assassin's Creed II eindigde. Verder dan dit ga ik het niet bekijken.
Die fout maakte ik vorige keer :(
pi_88780597
Ik ga dit spel straks waarschijnlijk even bestellen, maar ik heb alleen deel 2 niet gespeeld (deel 1 dan weer wel).

Mis ik nou iets ofzo?
Val ik nou middenin een verhaal?
pi_88780625
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef 12345r het volgende:
Ik ga dit spel straks waarschijnlijk even bestellen, maar ik heb alleen deel 2 niet gespeeld (deel 1 dan weer wel).

Mis ik nou iets ofzo?
het gaat verder waar deel 2 stopt.
ik zou op youtube ofs wel even het einde bekijken. ;)
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:28:22 #218
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88780827
quote:

[..]

Ja laten we het spel op fabel lijken :>
pi_88780922
quote:

[..]

Azie lijkt me ook wel wat. :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:34:21 #220
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88781072
Wie komt nou weer op Rusland :')

Alsof daar ook maar één metropool te vinden is met bedakking :D
pi_88781722
Moskou en Sint-Petersburg zijn anders behoorlijk indrukwekkende steden, met een rijke historie en architectuur. Kijk anders even op de Wiki-pagina's van beide steden. Daar valt zeer zeker iets moois van te maken.
pi_88781882
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:23 schreef Koopsie het volgende:

[..]

het gaat verder waar deel 2 stopt.
ik zou op youtube ofs wel even het einde bekijken. ;)
Ik heb ff gekeken, maar ik versta er geen ruk van wat die projectie nou allemaal lult :')

Hij moet 3 tempels gaan vinden oid?
Misschien iemand die dit even in het kort kan uitleggen O-) ?
pi_88781888
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:34 schreef RickoKun het volgende:
Wie komt nou weer op Rusland :')

Alsof daar ook maar één metropool te vinden is met bedakking :D
Gast :')
Heb je enig idee hoe groot Moskou is? Die gebouwen daar zijn fucking mooi, hoe vet zou het zijn als je het Gremlin zou kunnen beklimmen :D
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Moskou en Sint-Petersburg zijn anders behoorlijk indrukwekkende steden, met een rijke historie en architectuur. Kijk anders even op de Wiki-pagina's van beide steden. Daar valt zeer zeker iets moois van te maken.
En dit.
pi_88781933
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef 12345r het volgende:

Mis ik nou iets ofzo?
Ja, dan mis je alles inderdaad :')

Misschien eerst maar eens deel 2 oppikken.
pi_88781976
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:54 schreef 12345r het volgende:

[..]

Ik heb ff gekeken, maar ik versta er geen ruk van wat die projectie nou allemaal lult :')

Hij moet 3 tempels gaan vinden oid?
Misschien iemand die dit even in het kort kan uitleggen O-) ?
nee dit gaan we niet uitleggen :{w het is echt iets wat je zelf moet uitvinden, anders vind je het volgens mij echt een kutspel, maar als je zelf het verhaal ontdekt is het zo geweldig mooi _O_
pi_88781979
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:54 schreef Michhas het volgende:

[..]

Gast :')
Heb je enig idee hoe groot Moskou is? Die gebouwen daar zijn fucking mooi, hoe vet zou het zijn als je het Gremlin zou kunnen beklimmen :D

[..]

En dit.
Niet serieus op RickoKun reageren, zijn topics gaan doorgaans over onvolgroeide tieten van 14 jarigen :')
pi_88782054
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:56 schreef schede-gnoom. het volgende:

[..]

nee dit gaan we niet uitleggen :{w het is echt iets wat je zelf moet uitvinden, anders vind je het volgens mij echt een kutspel, maar als je zelf het verhaal ontdekt is het zo geweldig mooi _O_
QFT.
Je kan het verhaal niet vertellen, je moet het meemaken, je moet het zelf gezien hebben, je moet die shit voelen man!
pi_88782086
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:58 schreef Michhas het volgende:

[..]

QFT.
Je kan het verhaal niet vertellen, je moet het meemaken, je moet het zelf gezien hebben, je moet die shit voelen man!
kap eens met je ONZ/KLB praat :')
pi_88782133
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef schede-gnoom. het volgende:

[..]

kap eens met je ONZ/KLB praat :')
Hihi :@
Maar ik meende het wel!
pi_88782169
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:00 schreef Michhas het volgende:

[..]

Hihi :@
Maar ik meende het wel!
weet ik toch :*
pi_88782505
oke, dan ga ik eerst maar even deeltje 2 kopen ;)

En dan snel uitspelen voor de 18e :D
(nee dat was een grapje, zo erg is het nog net niet met mij :+ :') )
pi_88782650
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:09 schreef 12345r het volgende:
oke, dan ga ik eerst maar even deeltje 2 kopen ;)

En dan snel uitspelen voor de 18e :D
(nee dat was een grapje, zo erg is het nog net niet met mij :+ :') )
Nee maar ook ivm Desmond enzo, ik denk dat als je het verhaal echt wil volgen je wel echt deel 2 gespeeld moet hebben :)
pi_88782802
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef Michhas het volgende:

[..]

Nee maar ook ivm Desmond enzo, ik denk dat als je het verhaal echt wil volgen je wel echt deel 2 gespeeld moet hebben :)
inderdaad, deel 1 is niet echt een must, maar deel 2 zeker wel
pi_88784939
Er staan gewoon al walkthroughs op youtube ;(
pi_88785171
en wij moeten nog 2 dagen wachten ;(
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:34:13 #236
12888 Skull-splitter
pi_88786276
Die twee dagen kunnen er nog wel bij, ik kan toch pas vrijdag.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:52:25 #237
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_88786999
Nog even en dan kunnen we de game van het najaar aanschaffen. :D
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_88788963
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog even en dan kunnen we de game van het jaar aanschaffen. :D
Gefixt ^O^
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:58:59 #239
12888 Skull-splitter
pi_88789492
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:45 schreef Michhas het volgende:

[..]

Gefixt ^O^
Niet overdrijven aub.
pi_88789840
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:58 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Niet overdrijven aub.
Er zijn anders weinig andere kandidaten.
pi_88790028
Ik heb hem gereserveerd, maar eerst CoD Black Ops uitspelen :)
pi_88790187
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb hem gereserveerd, maar eerst CoD Black Ops uitspelen :)
Moet toch wel op tijd lukken :P
pi_88790260
ik weet alleen nog niet waar ik em moet halen.
pi_88790560
Ik ga 'm zeer waarschijnlijk bij ePlaza halen, hoef maar een paar minuten te lopen en ik ben 'r. :*

[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 16-11-2010 19:22:44 ]
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:22:50 #245
12888 Skull-splitter
pi_88790615
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef Ezio het volgende:

[..]

Er zijn anders weinig andere kandidaten.
Als je meer dan twee games per jaar speelt wel.
pi_88793844
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Wat dan :')
pi_88793899
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:14 schreef Ezio het volgende:

[..]

Moet toch wel op tijd lukken :P
Ikhoop het :D Ik ben al over de helft geloof ik ;)

Ik heb alleen 1 probleem.... ik moet assassin's creed delen met mijn man :') Dus we gaan er om vechten _O- En om nou 2 spellen te kopen :N
pi_88794162
quote:
17s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Ikhoop het :D Ik ben al over de helft geloof ik ;)

Ik heb alleen 1 probleem.... ik moet assassin's creed delen met mijn man :') Dus we gaan er om vechten _O- En om nou 2 spellen te kopen :N
Heb je ook 2 PS3's / Xboxes nodig :P
pi_88795099
pi_88795434
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 20:31 schreef Ezio het volgende:

[..]

Heb je ook 2 PS3's / Xboxes nodig :P
Wij hebben 3 Xboxes en 1 PS3 ;)
pi_88795459
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Wij hebben 3 Xboxes en 1 PS3 ;)
duur grapje :P
pi_88795513
quote:
Op dinsdag 16 november 2010 20:59 schreef Koopsie het volgende:

[..]

duur grapje :P
Beide gameverslaafden ;)
pi_88796675
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:00 schreef charmed_angel het volgende:

[..]

Beide gameverslaafden ;)
Dan nog kun je maar 1 console per person tegelijkertijd gebruiken :P
pi_88797471
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 21:22 schreef Ezio het volgende:

[..]

Dan nog kun je maar 1 console per person tegelijkertijd gebruiken :P
we hebben laatst de nieuwe xbox gehaald. Die staat op de gamingroom, met alle andere consoles ;) 1 Xbox op de slaapkamer, en 1 Xbox in de woonkamer ;)
pi_88799392
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Noem de genomineerden?
Fallout New Vegas? Die was niet zo goed :N
Black Ops? Valt zwaaar tegen, zeker niet slecht, maar valt heul erg tegen.
Fable 3? Leuke game, maar die haalt het lang niet bij Fable 1/2.
Ik ga SW:The Force Unleashed 2 nog halen, die lijkt me wel vet, maar denk niet dat dat GOTY wordt..
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:34:21 #256
12888 Skull-splitter
pi_88801162
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Michhas het volgende:

[..]

Noem de genomineerden?
Ik ga SW:The Force Unleashed 2 nog halen, die lijkt me wel vet, maar denk niet dat dat GOTY wordt..
Ik speel ook nog PC, en die had een paar leukte titels het afgelopen jaar. En hoewel de sfeer van AC briljant is (alhoewel minder dan in deel 1 IMO), vermaak ik me de laatste tijd beter met een ordinaire shooter als BC2.
pi_88801392
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Ik speel ook nog PC, en die had een paar leukte titels het afgelopen jaar. En hoewel de sfeer van AC briljant is (alhoewel minder dan in deel 1 IMO), vermaak ik me de laatste tijd beter met een ordinaire shooter als BC2.
Dat is waar :)
Ik vergat trouwens Mass Effect 2, maar die was ook ruk :')
Ja ik speel over het algemeen ook gewoon shooters hoor, MW2 veel gespeeld, nu dan Black Ops, maar je zegt het eigenlijk zelf al, het zijn ordinaire shooters. Ik vind zelden een game met zoveel diepgang en complexiteit in het verhaal en de gameplay als AC, komt nog eens bovenop dat het het hele concept gewoon origineel is en goed bedacht :Y
  dinsdag 16 november 2010 @ 22:48:25 #258
12888 Skull-splitter
pi_88802074
True, maar na de campaign ben ik er meestal wel klaar mee. En dan nog een keertje een jaar later ofzo.
  woensdag 17 november 2010 @ 04:38:10 #259
177785 Apokalypse
It will be a day of judgement
pi_88807915
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ja ik speel over het algemeen ook gewoon shooters hoor, MW2 veel gespeeld, nu dan Black Ops, maar je zegt het eigenlijk zelf al, het zijn ordinaire shooters. Ik vind zelden een game met zoveel diepgang en complexiteit in het verhaal en de gameplay als AC, komt nog eens bovenop dat het het hele concept gewoon origineel is en goed bedacht :Y
Mass Effect 2 ruk vinden :') .
1 van de betere spellen die ik de afgelopen jaren gespeeld heb
pi_88821666
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 04:38 schreef Apokalypse het volgende:

[..]

Iets met smaak en twisten enzo :') Lutser

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
True, maar na de campaign ben ik er meestal wel klaar mee. En dan nog een keertje een jaar later ofzo.
Ik vind shooters over het algemeen ook snel saai worden, na de Campaign is er weinig meer aan voor mij :{w
  woensdag 17 november 2010 @ 15:30:39 #261
296894 Xblister
Simply the best..
pi_88821849
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Michhas het volgende:

[..]

Me2 ruk? dacht het niet.. en dan heb je nog DAO :D
Roll with the fastest
I'm the baddest who rolls with the madness
pi_88822944
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 04:38 schreef Apokalypse het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:30 schreef Xblister het volgende:

[..]

Me2 ruk? dacht het niet.. en dan heb je nog DAO :D
Leuk verhaal, maar vond het weinig vernieuwend en werd snel saai :N
Voor mij iig geen goty 2010 :N
  woensdag 17 november 2010 @ 16:04:49 #263
12888 Skull-splitter
pi_88823354
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:25 schreef Ezio het volgende:
Ik vind shooters over het algemeen ook snel saai worden, na de Campaign is er weinig meer aan voor mij :{w
BF: BC2 is echter een titel die een MP variant heeft waarbinnen de variatie nagenoeg oneindig is, waardoor het IMO spannender is dan CoD met zijn Q3 maps.
pi_88823647
Ik word net gebeld :D
Assassin's creed is binnen _O-
pi_88823775
quote:
17s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word net gebeld :D
Assassin's creed is binnen _O-
What the :o
Waar!?! WAAR!?
  woensdag 17 november 2010 @ 16:22:47 #266
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88824183
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:13 schreef Michhas het volgende:

[..]

Waar!?! WAAR!?
In het distributiekantoor in Singapore.

pi_88824245
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef RickoKun het volgende:

[..]

In het distributiekantoor in Singapore.

_O- wat een goede grap :D !
SPOILER
  woensdag 17 november 2010 @ 16:24:02 #268
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88824249
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Michhas het volgende:

[..]

Noem de genomineerden?
Je geloofwaardigheid, daar ga je :') :')
pi_88824284
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:13 schreef Michhas het volgende:

[..]

Waar!?! WAAR!?
Ik heb hem besteld bij Dynabyte :)

Alleen kan ik hem vandaag nog niet ophalen, want ik werk tot half 6 :')
  woensdag 17 november 2010 @ 16:24:42 #270
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88824285
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:23 schreef Michhas het volgende:

[..]

_O- wat een goede grap :D !
SPOILER
Houd je trollende kankerkop gewoon als je niets normaals te melden hebt ipv alleen maar spellen afzeiken.
pi_88824380
Ik heb mijn man gebeld.... en gevraagd of hij hem wil ophalen, als hij voor half 6 in Spijkenisse is _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 17-11-2010 16:27:02 ]
pi_88824432
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:24 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Houdt je trollende kankerkop gewoon als je niets normaals te melden hebt ipv alleen maar spellen afzeiken.
Ik een troll? :')
Tevens zeik ik helemaal niks af, ik geef alleen mijn mening.
En jij die begint over 'niets normaals melden'? :')
pi_88824436
ik dacht dat ze em morgen pas mochten verkopen
pi_88824467
Ik haal hem morgenochtend op :P
pi_88824520
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Koopsie het volgende:
ik dacht dat ze em morgen pas mochten verkopen
ik dacht vrijdag pas :D

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:28 schreef Ezio het volgende:
Ik haal hem morgenochtend op :P
Als mijn man het niet red, dan haal ik hem pas donderdagavond op ;(
  woensdag 17 november 2010 @ 16:40:07 #276
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88824969
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Michhas het volgende:

[..]

Ik een troll? :')
Tevens zeik ik helemaal niks af, ik geef alleen mijn mening.
En jij die begint over 'niets normaals melden'? :')
Een mening die niemand een reet interesseert.
ME 2 slecht vinden, FO: NV slecht vinden en fable 1 & 2 beter vinden dan 3, maar dan wél the force unleashed 2 vet vinden :') Opbokken, autist.
  woensdag 17 november 2010 @ 16:42:16 #277
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88825045
Is die nou morgen of vrijdag uit?
Ik zie verschillende datums.
pi_88825213
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef Twiitch het volgende:
volgens mij vrijdag :)

Ik heb hem hoop ik vanavond O+
pi_88825276
quote:
Op woensdag 17 november 2010 16:40 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Een mening die niemand een reet interesseert.
ME 2 slecht vinden, FO: NV slecht vinden en fable 1 & 2 beter vinden dan 3, maar dan wél the force unleashed 2 vet vinden :') Opbokken, autist.
Waar zie jij staan dat tfu2 vet vind? Als je wilt bashen prima, maar doe het dan wel goed, want nu faal je :')
Tevens hadden we een discussie over goty 2010, en in een discussie geef je je mening. Even scherp blijven trolletje!
Als mijn mening je niet interesseert, waarom reageer je dan fagboy :') dat toont alleen maar meer aan dat jij degene bent die geen fuck te melden heeft, en het niet kan laten om te happen.
Jouw beurt, en probeer eens wat beter te lezen voordat je alles weer uit de context haalt motherfucker
pi_88825306
Gezellig topic
pi_88825372
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:48 schreef Koopsie het volgende:
Gezellig topic
ja :')
pi_88825422
quote:
Op woensdag 17 november 2010 16:48 schreef Koopsie het volgende:
Gezellig topic
RickoKun vindt het nodig om de sfeer te verpesten :N
pi_88825539
quote:
Ik zie geen bloed in deze vid. Is dit een game zonder bloederige kills etc.? Dat vind ik wel jammer dan. Misschien stomme vraag maar ik heb de andere Assassins's Creeds niet gespeeld, dus ik weet niet of dat daar wel was. xD Of is 't er wel gewoon? ~.~
  woensdag 17 november 2010 @ 17:00:32 #284
12888 Skull-splitter
pi_88825863
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:40 schreef RickoKun het volgende:
Opbokken, autist.
Nee, jij laat ruimte tot discussie :')
  woensdag 17 november 2010 @ 17:09:50 #285
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_88826266
RickoKun heb je wat tegen autisten? Ik ben er namelijk echt 1. SO WHAT??? KOM DAN JONGE!!!!

Maar ff belangrijk nieuws dames, heren en ander kutvolk. (koosnaampje voor eikels>> nothing personal>> 1 liefde sjuweet :') )
Zojuist bij Mediamarkt in Eindhoven de game gehaald!

Ik zag hem eerst bij FRS op het station en ben meteen doorgesjeest naar MM.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
  woensdag 17 november 2010 @ 17:11:07 #286
12888 Skull-splitter
pi_88826315
Morgen na school maar es halen
pi_88826376
Ik heb hem O+
pi_88826458
Zal ik hem halen.. heb vanaf morgenavond vier dagen vrij.. neh, ik wacht :D
  woensdag 17 november 2010 @ 17:32:10 #289
12888 Skull-splitter
pi_88827180
Juistem. Hebben we dit weekend wat te doen :D
pi_88827252
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Juistem. Hebben we dit weekend wat te doen :D
Daarom :D vanavond en misschien morgenavond nog ff Black Ops, en dan vrijdag sowieso nonstop AC *O*
  woensdag 17 november 2010 @ 17:37:05 #291
12888 Skull-splitter
pi_88827373
* Skull-splitter slingert de batterijen alvast in de lader
pi_88829898
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef Twiitch het volgende:
Officieel vrijdag pas.

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:54 schreef Mark94 het volgende:

[..]

Ik zie geen bloed in deze vid. Is dit een game zonder bloederige kills etc.? Dat vind ik wel jammer dan. Misschien stomme vraag maar ik heb de andere Assassins's Creeds niet gespeeld, dus ik weet niet of dat daar wel was. xD Of is 't er wel gewoon? ~.~
Bloed spuit in die games alle kanten op man :') :D
  woensdag 17 november 2010 @ 18:44:29 #293
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88830212
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:47 schreef Michhas het volgende:

[..]

Waar zie jij staan dat tfu2 vet vind? Als je wilt bashen prima, maar doe het dan wel goed, want nu faal je :')
Tevens hadden we een discussie over goty 2010, en in een discussie geef je je mening. Even scherp blijven trolletje!
Als mijn mening je niet interesseert, waarom reageer je dan fagboy :') dat toont alleen maar meer aan dat jij degene bent die geen fuck te melden heeft, en het niet kan laten om te happen.
Jouw beurt, en probeer eens wat beter te lezen voordat je alles weer uit de context haalt motherfucker
Ik reageer omdat ik mij erger aan jouw pauperige grote bek. Wat wel vaker is bij jouw soort internethelden die de dag doorbrengen achter hun computertje maar het niet recht tegen iemands gezicht durven te zeggen. Bovendien is er alleen door jou over 'GOTY' gepraat en niet door anderen. Maar goed, genoeg gepraat, als je meer te melden hebt dan mag je langskomen voor een pats op je bakkes, tepellikkende kermisklant.
pi_88830308
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:44 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Ik reageer omdat ik mij erger aan jouw pauperige grote bek. Wat wel vaker is bij jouw soort internethelden die de dag doorbrengen achter hun computertje maar het niet recht tegen iemands gezicht durven te zeggen. Bovendien is er alleen door jou over 'GOTY' gepraat en niet door anderen. Maar goed, genoeg gepraat, als je meer te melden hebt dan mag je langskomen voor een pats op je bakkes, tepellikkende kermisklant.
:') :D _O-

Ricko O+

[ Bericht 4% gewijzigd door Ezio op 17-11-2010 18:47:38 (Broodnodige huillachsmiley toegevoegd.) ]
  woensdag 17 november 2010 @ 18:49:35 #295
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88830404
:@ Dankje Ezio!

En nu:

Wat is dit voor een game eigenlijk :@
pi_88830448

pi_88830568
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:37 schreef Ezio het volgende:

[..]

Officieel vrijdag pas.

[..]

Bloed spuit in die games alle kanten op man :') :D
Ja inderdaad dat is bijna altijd bij dat soort games, maar aangezien ik het niet in deze vid zag vroeg ik het me af. Gelukkig is het er wel. :D
pi_88830596
quote:
17s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:50 schreef charmed_angel het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
:(
  woensdag 17 november 2010 @ 18:54:33 #299
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88830638
quote:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
photoshop!
pi_88830639
quote: