quote:
Gastquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the dude playin' the dude, disguised as another dude!
Dag 1 aankoop neem ik aan. Ik wacht denk ik tot hij iets goedkoper is.quote:
quote:Op maandag 11 oktober 2010 19:10 schreef Silv het volgende:
[..]
Dag 1 aankoop neem ik aan. Ik wacht denk ik tot hij iets goedkoper is.
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:40 schreef ROFLOL het volgende:
Je gaat ook naardat combat systemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 29 maart 2011 18:00 schreef Michhas het volgende:
Maar... Maar... Pierre zonder tuesday boozeday is als een vogel zonder vleugels, als een boom zonder blaadjes, als een kutkabouter zonder perverse en smerige opmerkingen ;(
quote:Op maandag 11 oktober 2010 18:40 schreef ROFLOL het volgende:
Je gaat ook naarHmm..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet er vet uitik ben alleen bang nu ik dit zie dat ze bij AC:3 te ver gaan.. Die parachute enzo, had van mij niet gehoeven
![]()
Hij is niet voor niks priesterquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:23 schreef Captainp00face het volgende:
Zit te twijfelen om de Codex editie te bestellen, of gewoon de normale..
Hopelijk zit er een flinke dosis stealth in. In AC2 kon je bijna alle missies zonder stealth spelen.
Overigens ziet de priester eruit als een veroordeelde pedofiel.![]()
quote:
En waarom precies dan?quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
Ik denk dat MP zwaar gaat tegen vallen
Ik verwacht niet dat de multiplayer maps zo groot en vrij zijn als in singeplayer, en volgens mij kun je ook maar met zijn 8'en in een server.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:11 schreef BobbanzPS het volgende:
Had gelezen / gezien dat je ook multiplayer kan, maar zou je dan ook met vrienden een clan beginnen lekker met andere gebruikers in het dorp rondlopen en ff met ze allen iemand gruwelijk killen?
Omdat ik denk dat het niet gaat werken, ben wel benieuwd hoorquote:
Lekker makkelijk om op die manier iets af te wijzen.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:29 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Omdat ik denk dat het niet gaat werken, ben wel benieuwd hoor
Nou vertel mij maar eens waarom het wel gaat werken dan?!quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:31 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Lekker makkelijk om op die manier iets af te wijzen.
Een vraag beantwoorde met een vraag.quote:Op maandag 11 oktober 2010 20:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Nou vertel mij maar eens waarom het wel gaat werken dan?!
Lekker makkelijk op om zo'n manier iets af te wijzenquote:Op maandag 11 oktober 2010 20:33 schreef Tisar.Walker het volgende:
[..]
Een vraag beantwoorde met een vraag.
Zeg jij.quote:Op maandag 11 oktober 2010 23:35 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Lekker makkelijk op om zo'n manier iets af te wijzen
Ha-ha dat was niet bewust denk jequote:
Ik ook.. Ik zal hem uiteindelijk puur en alleen voor de single player halen, maar ik vind het goed dat ze in ieder geval IETS met een multiplayer hebben gedaan, geeft toch weer een extra dimensie aan het spelquote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:49 schreef Carmichael het volgende:
Ik vraag me af hoe lang de multiplayer leuk blijft...
Haha dat vond ik ook. xDquote:Op maandag 11 oktober 2010 19:23 schreef Captainp00face het volgende:
Overigens ziet de priester eruit als een veroordeelde pedofiel.![]()
Ja dat dus!quote:Op dinsdag 12 oktober 2010 11:49 schreef Carmichael het volgende:
Ik vraag me af hoe lang de multiplayer leuk blijft...
Haha juustemquote:Op woensdag 13 oktober 2010 09:38 schreef LinQ het volgende:
Heb ACII weer even uit het stof gehaald, nog even uitspelen voor dit deel komt
Jaaa die zijn vetquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:34 schreef LinQ het volgende:
Ja ik moet ook nog alle veertjes, maar dat ga ik denk ik niet doen. Vind dat zulke kansloze achievements, ga niet 2 uur van mijn leven verkloten aan het zoeken van veertjes. Met een kaart erbij en alles en dan op het eind op 99 blijven steken.
Heb ook nog niet alle subject 16 video's gevonden, die ga ik nu wel even opzoeken
Ja daarom, heb die video dus nog niet gezien. Denk dat dat wel toegevoegde waarde heeftquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:35 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jaaa die zijn vetDie heb ik overigens wel allemaal zelf gevonden
Die video die je eruit krijgt uiteindelijk is echt gruwelijk, toen ik hem had gekeken snakte ik naar meer, het is denk ik een tipje van de sluier van wat er in deel 3 gaat komen, erg vet gedaan moet ik zeggen
Heb hem al gepre-ordert, en heb een paar dagen vrij gevraagd als hij uitkomtquote:Op woensdag 13 oktober 2010 10:39 schreef LinQ het volgende:
[..]
Ja daarom, heb die video dus nog niet gezien. Denk dat dat wel toegevoegde waarde heeftVoordeel van ziek thuis zitten is dat je lekker tijd hebt om een game uit te spelen
Denk dat AC:B voor mij wel Day 1 buy wordt, of hij moet wel ontzettend slecht uit de reviews komen (ala Mafia II) Dan pik ik hem later op. Ben alleen al benieuwd hoe het verhaal zich verder ontwikkeld. MP zal me een zorg zijn, wel een leuke toevoeging maar geen dealbreaker.
quote:Op woensdag 13 oktober 2010 11:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Heb hem al gepre-ordert, en heb een paar dagen vrij gevraagd als hij uitkomt
Same here, koop hem puur voor de single player, maar wel leuk dat ze in ieder geval iets met een MP hebben gedaan
Ben je ookquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef kutkabouter het volgende:
door jullie gezwets voel ik me nou verplicht om alle subject 16 vids te gaan zoeken
ik pak dalijk mijn shotgun en dan zal ik eens laten zien wat ik met duiven doequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:51 schreef Michhas het volgende:
[..]
Neen. Je moet alle delen van de video vinden.
Nu.
moet je maar niet pc gamenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef Pizzahut het volgende:
Had al gelezen dat de PC versie weer vertraagd is. Zoals we kunnen verwachten van Ubisoft.
Ze staan ongetwijfeld wel ergens op youtube, scheelt je een hoop moeitequote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:46 schreef kutkabouter het volgende:
door jullie gezwets voel ik me nou verplicht om alle subject 16 vids te gaan zoeken
Dat is echt niet typisch iets voor Ubisoft. Rockstar heeft er ook een handje van om PC versies uit te stellenquote:Op woensdag 13 oktober 2010 12:53 schreef Pizzahut het volgende:
Had al gelezen dat de PC versie weer vertraagd is. Zoals we kunnen verwachten van Ubisoft.
Rockstar heeft er een handje van om alles uit te stellen, maar uiteindelijk leveren ze wel kwaliteitquote:Op woensdag 13 oktober 2010 14:56 schreef IDisposable het volgende:
[..]
Dat is echt niet typisch iets voor Ubisoft. Rockstar heeft er ook een handje van om PC versies uit te stellen.
hoe gruwelijk?quote:Op woensdag 13 oktober 2010 16:29 schreef Bartcoah het volgende:
die trailer is wel echt fucking fucking fucking gruwlijk
applequote:Op woensdag 13 oktober 2010 22:50 schreef Pizzahut het volgende:
Is dit een hint dat Assassins Creed naar de Mac komt of is hij al op de Mac?
Kan er niets over vinden, speel het momenteel ook via bootcamp.
[ afbeelding ]
Goh, en ik denken dat ik een serieus antwoord zou krijgen.quote:
Niet van hem iigquote:Op woensdag 13 oktober 2010 23:38 schreef Pizzahut het volgende:
[..]
Goh, en ik denken dat ik een serieus antwoord zou krijgen.
quote:
Waar zijn de expressies in de gezichten?quote:
Viel me ook op inderdaad. Zal wel verbeterd zijn in de uiteindelijke versie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:31 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Waar zijn de expressies in de gezichten?
Same here. Wel een ontzettend goed spel btw.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu nog volop bezig met AC2, daarna zien we wel
Jawel, alleen af en toe word je moe van de controls, vooral in de graftombesquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Same here. Wel een ontzettend goed spel btw.
die controls is vooral wennen in het begin, maar dat valt compleet in het niet bij de awesomeness van dat spelquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, alleen af en toe word je moe van de controls, vooral in de graftombes
Klein aandachtspuntje ja; als je binnen een timer ergens moet zijn in zo een tombe. Maar verder; de beelden, het verhaal, de afwisseling, de muziek (in Venetië, wow).quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, alleen af en toe word je moe van de controls, vooral in de graftombes
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)sassins-creed/706282
wat wordt dit een hard bazenspel
er komt er dus nog een hiernaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:57 schreef Merkie het volgende:
Ik wist niet eens dat er alweer een nieuw deel aan kwam.
Dat denk ik niet, dit is meer een 2.5 en de rest bewaren ze voor 3quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef IDisposable het volgende:
Nu maar hopen dat het eindgevecht/einde spectaculairder is dan de vorige twee delen, want die vielen toch wel erg tegen. Maar als het niveau met dezelfde hoeveelheid omhoog is gegaan als dat van AC1 naar AC2 dan kan het alleen maar een bazenspel worden. In dat opzichte moet AC alleen GTA nog voor zich dulden.
quote:Waaah die Harlequin is fucking vetOp dinsdag 19 oktober 2010 14:06 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
en nog even dit:
die adelaarssprong kill![]()
Het zal inderdaad moeilijk worden om AC2 te toppen, maar ze hebben sowieso nog een deel 3 te maken na Brotherhoodquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:54 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb deel 1 gespeelt en na 2 jaar kwam dan eindelijk deel 2 uit die enorm verbederd werd .
Maar nu met Assassin,s Creed Brotherhood vraag ik mijn af wat er nog verbeterd kan worden en wat deze game het nu tot een aankopen waard word ???
Assassin,s Creed II was al een supergoede game die volgens mij alles heeft tot een TOPPER .
Ik wacht wel nieuwsgierig de reviews af en ik zal deze game echt niet voor de multiplayer kopen .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:53 schreef Ezio het volgende:
Kikke! Een leuk aspect aan AC is toch dat samenspel tussen heden en verleden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is trouwens hier te zien:quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:58 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Kikke! Een leuk aspect aan AC is toch dat samenspel tussen heden en verleden!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Ezio het volgende:
Je kunt natuurlijk ook al voorspellen wat er aan het einde gebeurt. We weten dat het eindigt in 1507 van de trailer, en als je nou eens op Wikipedia een lijst opzoekt van gebeurtenissen in 1507...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 18:16:33 ]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef Mark94 het volgende:
[..]Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Nog 2 weekjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Notorious_Roy op 02-11-2010 22:54:41 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Spoiler, hondquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze na Brotherhood gaan doen nu Desmond dood gaat
Trollquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze na Brotherhood gaan doen nu Desmond dood gaat
Hij lultquote:
Krijg je gewoon bij de Auditore editie, niet alleen bij de pre-order van amazonquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:03 schreef Mark94 het volgende:
Natuurlijk is er weer een gaaf armor dat je alleen bij een pre-order collector's edition bij Amazon.com krijgt.
Helmschmied Drachen Armor:
[ afbeelding ]
Ow ok. En anders zal het wel als DLC komen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Krijg je gewoon bij de Auditore editie, niet alleen bij de pre-order van amazon
Ja, net als de extra dungeons uit deel 1quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Ow ok. En anders zal het wel als DLC komen.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:20 schreef Merkie het volgende:
Toch is Ezio wel een baas. Wie zou er nou niet Ezio Auditore de Firenze willen heten?
Reviewcopies zijn al lang uitgedeeld alleen zit er een embargo op. Maar ik heb het even in een spoiler gezetquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hij lult
Zo'n grote spoiler zouden ze nooit weggeven voor een game uitkomt
Dan nog, hoe kom jij er dan achterquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reviewcopies zijn al lang uitgedeeld alleen zit er een embargo op. Maar ik heb het even in een spoiler gezet
Als het echt zo is, waarom zou je dat in hemelsnaam op deze manier hier dumpen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reviewcopies zijn al lang uitgedeeld alleen zit er een embargo op. Maar ik heb het even in een spoiler gezet
Ubi medewerkers roepen altijd dat het een trilogie is.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef Rumille het volgende:
Wie zegt dat er binnenkort een laatste deel komt. Misschien is het wel een decalogie.
Victoriaans Londen zou echt geweldig zijn!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:23 schreef Ezio het volgende:
Een amerikaanse assassin, nee dank je![]()
Franse revolutie is ook nog wel tof, Nederland gouden eeuw zou tof zijn maar niet waarschijnlijk. Ik zat te denken aan Londen rond 1880, jack the ripper tijd :p
Zolang het maar geen WOll is.
Goed om te horenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Victoriaans Londen zou echt geweldig zijn!
Overigens hoorde ik pas een interview met een van de makers die het er over had dat ze het idee van een trilogie achter zich hadden gelaten. Weet alleen niet of dat het verhaal van Desmond ook was, of dat ze gewoon andere verhaallijnen zouden pakken.
Awesome!quote:do 04 nov 2010, 11:39
Metal Gear in nieuwe Assassin's Creed
door onze redactie
AMSTERDAM - De hoofdrolspeler uit de meest recente Metal Gear Solid-game, Raiden, zal te vinden zijn in de game Assassin's Creed: Brotherhood.
Wie de trainingsmodus van Brotherhood succesvol weet te behalen, zal worden beloond met een outfit van Raiden, uit de game Metal Gear Solid: Rising. Op deze afbeelding is het kostuum te zien.
Dit is niet de eerste keer dat Assassin’s Creed en Metal Gear Solid hun personages uitwisselen. In Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots kon de speler zich ook vermommen als Altaïr, uit de eerste Assassin’s Creed.
Assassin’s Creed: Brotherhood zal op 19 november te koop zijn, voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC. Metal Gear Solid: Rising laat iets langer op zich wachten. Deze game ligt volgend jaar pas in de winkels.
bron
Nou ja, aangezien Altair ook in een andere MGS te zien was, zullen ze daar wel een afspraak over hebben.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:22 schreef Mark94 het volgende:
Overigens vraag ik me ook af hoe het kan dat Ubisoft een personage mag gebruiken van een spel dat gemaakt wordt door een heel ander bedrijf (namelijk Konjami Productions en Konami).
Nja, ik vind 't iig niet erg.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nou ja, aangezien Altair ook in een andere MGS te zien was, zullen ze daar wel een afspraak over hebben.
Hideo Kojima is een AC fan schijnt hetquote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nou ja, aangezien Altair ook in een andere MGS te zien was, zullen ze daar wel een afspraak over hebben.
quote:
Wat een geluk voor jouquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:54 schreef timp0e het volgende:
Mijn nieuwe baan begint pas 1 december, dus ik kan ook na release lekker gamen!
Jij dacht dat je hem volgende week al kon spelen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:49 schreef Rumille het volgende:
What the fuck.... Februari pas voor de PC?
Nou ja, had eind december, begin januari verwacht. Fucking Februari. Tyfuszooi. 3 maanden alle info over AC:B vermijdenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij dacht dat je hem volgende week al kon spelen?
Tevens ook vrij op 18-19-20-21 November, maar dat heb ik altijd
Dat was ook zo met AC2. Dat was November vorig jaar voor PS3/Xbox en Maart dit jaar voor PC.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:04 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nou ja, had eind december, begin januari verwacht. Fucking Februari. Tyfuszooi. 3 maanden alle info over AC:B vermijden
Ik zal wel moeten als ik geen XBOX of PS3 heb.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat was ook zo met AC2. Dat was November vorig jaar voor PS3/Xbox en Maart dit jaar voor PC.
Sowieso, ik kan me niet voorstellen dat iemand een game als AC op de pc wil spelen, maar ieder zijn eigen ding
Ik vond het op de PS3 wel degelijk fijner spelen dan op de PC, maar zoals ik al zei, ieder zijn dingquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:18 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb deel 1 op de PC gespeeld. Met een gamepad is het niet anders dan op de console. Alleen jammer dat hij een beetje buggy was en dat ik elke keer voor het spelen "audio hardware acceleration" uit moest zetten in het configuratiescherm, anders had ik geen geluid. Heel irritant als je een tijd niet gespeeld had en vergeten was het uit te zetten.
Gedaan met throwing knivesquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Rumille het volgende:
Ik zat zo te kijken op de grond, ik dacht, wat is daar bijzonder aan. Zie ik m opeens hangen.
Doe je goed.
Ga AC I denk ik ook nog eens opnieuw spelen.
Jaaaa, wie speelt hem trouwens op ps3? Misschien leuk om tags uit te wisselen om samen te multiplayerenquote:
Er moeten er toch wel een paar zijn?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef Mark94 het volgende:
Helaas ik niet, heb een X360 geen PS3. xD
Nutteloze post
Ik zal je morgen toevoegenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef timp0e het volgende:
timaveling op de PS3. En ik verwacht hem binnen te krijgen op de dag van release
Ik vind 't maar vaag.quote:Nieuws: Ubisoft met Assassin’s Creed: Ascendance
Door Rene Groen op 11-11-2010 om 14:25
Ik hoor je denken: Assassin's Creed: Brotherhood ligt nog niet eens in de schappen of Ubisoft komt alweer met een nieuw deel? De waarheid ligt echter iets anders dan dit.
Assassin’s Creed: Ascendance lijkt namelijk geen nieuwe game te gaan worden. Ten eerste is de titel afkomstig van UbiWorkshop, de studio die eerder korte filmpjes, artbooks en comics uitbracht. Hun nieuwste project heeft iets te maken met Assassin's Creed onder de naam Ascendance, het resultaat hiervan valt naar te raden middels een korte teaser.
Filmpje:
bron
Ah, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Strip, animatiefilm, 2D arcade variant?
Arcade variant = video gamequote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Strip, animatiefilm, 2D arcade variant?
Ik speel het.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Arcade variant = video game
Heeft iemand trouwens de facebook-assassins creed gespeeld? Het schijnt dat je dat moet doen als je alle Uplay rewards wil; je krijgt er Uplay points voor.
Is het wat?quote:
Wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Assassins Creed Brotherhood XBOX360-GLoBAL
Gaaf!quote:
Ga een leven zoeken aubquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat bedoelt hij nou eigenlijk?quote:
Nu alquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Ali-illegali copy is dus uit, nou, veel plezier
Wees er maar trots op..quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik koop ook altijd gewoon origineel, voor al mijn spellen. Ik vind het gewoon niet kunnen om die dingen te rippenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:30 schreef Koopsie het volgende:
Dit spel hoor je origineel te hebben.
http://tweakers.net/nieuw(...)ins-creed-games.htmlquote:Uitgever Ubisoft brengt op de dag dat Assassin's Creed: Brotherhood wordt gelanceerd een animatiefilm online die de nieuwste game in de franchise inleidt. Het filmpje is vanaf dinsdag te downloaden.
In Assassin's Creed: Ascendance wordt besproken hoe de machtige Borgia-familie Rome in zijn greep heeft gekregen, zo meldt Eurogamer. Daarbij staat de rol van de medogenloze Cesare Borgia centraal. Het verhaal richt zich er vooral op hoe de zoon van Rodrigo Borgia, de slechterik uit Assassin's Creed II, de macht in Rome heeft kunnen grijpen. De korte film wordt gemaakt door UbiWorkshop, een dochteronderneming van Ubisoft die zich bezighoudt met het maken van films en boeken voor franchises van Ubisoft.
Ascendance vormt de prelude voor Assassin's Creed: Brotherhood, dat in Nederland vanaf vrijdag te koop is voor de Xbox 360 en de PlayStation 3, terwijl de pc-versie op een later moment verschijnt. Brotherhood gaat verder waar Assassin's Creed II eindigde, dus de speler zal opnieuw spelen als Desmond Miles en zijn voorvader uit het Italië van de vijftiende en zestiende eeuw, Ezio Auditore da Firenze.
Geen van beiden, de 19e in europa, dus vrijdag. Met een beetje geluk kun je hem de 18e al ophalenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef Bartcoah het volgende:
Wanneer kwam dit spel ook alweer uit 26ste of de 27ste van november?
Ooooeeee dan wacht ik met smart op de zorg toeslag met terugwerkende krachtquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Geen van beiden, de 19e in europa, dus vrijdag. Met een beetje geluk kun je hem de 18e al ophalen
Ik ook manquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:50 schreef MrX1982 het volgende:
ACII beviel me zeer goed. Italië tijdens de Renaissance.
AC 2,5 vrijdag zeker even oppikken. Ik ben benieuwd met name naar Rome.
Russische Assassin, dat zou echt ontzettend gaaf zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef TheMagnificent het volgende:
De Russische Revolutie zou zomaar eens de setting van Assassin's Creed III kunnen zijn.
http://uk.ign.com/videos/(...)diary?objectid=80997
Vanaf 05:13.
[ afbeelding ]
Londen rond 1880, Parijs rond 1900quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:
NEEN!
Das een VEEL te grote stap. Londen, Parijs, kom op...
nee dat zou hetzelfde zijn als GTA 4 met een rus spelen i.p.v. een Gangstah maffia of een G. Dat hele oostblok hoort >NIET< in games voor te komen....quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Russische Assassin, dat zou echt ontzettend gaaf zijn![]()
In GTA was het gewoon slecht gedaan. Als je het goed uitvoert kan het echt wel gaaf zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
nee dat zou hetzelfde zijn als GTA 4 met een rus spelen i.p.v. een Gangstah maffia of een G. Dat hele oostblok hoort >NIET< in games voor te komen....
I rest my case russen horen niet in games.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
In GTA was het gewoon slecht gedaan. Als je het goed uitvoert kan het echt wel gaaf zijn.
Dude kom op.. Je hebt gezien wat ze met AC:1 (midden-oosten) en AC II en AC:B hebben gedaan. Over het algemeen falen Italië tijdens de Renaissance en het Midden-Oosten ook als game locaties, maar deze lui weten wat ze doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
nee dat zou hetzelfde zijn als GTA 4 met een rus spelen i.p.v. een Gangstah maffia of een G. Dat hele oostblok hoort >NIET< in games voor te komen....
Heb je Defiance weleens gezien?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
I rest my case russen horen niet in games.
Hype slachtofferquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ook man
Shit wordt echt episch, ik kan gewoon niet wachten tot vrijdag
Vorige week die hele hype rond Black Ops (heb hem overigens wel om 12 uur snachts opgehaald), maar dat hype-gevoel krijg ik voor AC
En wat was dat vroegerquote:
Nah, AC wordt niet gehyped, en Brotherhood al helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hype slachtoffer.
Ik was hyped ten tijde van ACI maar die heeft mijns inziens niet voldaan aan de hype. Gelukkig heeft ACII alles goed gemaakt en wordt de nieuwe versie vast ook weer een sfeervol avontuur.
Tevens maakt dat geen fuck uit. Ik bedoel maar dat sommige personages daar echt wel tof waren.quote:
Dat ben ik met je eens, ik moest gewoon weer even irritant doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tevens maakt dat geen fuck uit. Ik bedoel maar dat sommige personages daar echt wel tof waren.
Lijkt me ook wel tof om dan op de een of andere manier Rasputin te ontmoeten, en de executie van de Russische keizersfamilie mee te makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, ik moest gewoon weer even irritant doen
Het lijkt me vet als ze wat anders doen in deel 3, Rusland zou dat inderdaad zijn, maar bijvoorbeeld iets in Azië ofzo zou ik ook vet vinden, Amerikaanse Revolutie zou ook wel bruut zijn, maar Londen of Parijs tijdens industrialisatie lijkt me niet zo vet eigenlijk...
Die mysterieuze sterfgevallen zijn voor de schrijvers juist leuk om een verhaal bij te bedenken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof om dan op de een of andere manier Rasputin te ontmoeten, en de executie van de Russische keizersfamilie mee te maken
Of ga ik nu te ver
Die kon je in AC2 ook al zienquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Jammer dat het Sint-Pieterbasiliek in Brotherhood niet helemaal af zal zijn. Die was toen namelijk nog in aanbouw.
Of zoals een kennis van me zei: ''The sixteenth chapel''quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt. Je kon er toen alleen nog niet in. Wel de Sixtijnse Kapel.
Die fout maakte ik vorige keerquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kon trouwens de verleiding niet weerstaan om de eerste 10 minuten van een walkthrough op YouTube te bekijken. Brotherhood gaat precies verder waar Assassin's Creed II eindigde. Verder dan dit ga ik het niet bekijken.
het gaat verder waar deel 2 stopt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef 12345r het volgende:
Ik ga dit spel straks waarschijnlijk even bestellen, maar ik heb alleen deel 2 niet gespeeld (deel 1 dan weer wel).
Mis ik nou iets ofzo?
Val ik nou middenin een verhaal?
Ja laten we het spel op fabel lijken :>quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het lijkt me vet als ze wat anders doen in deel 3, Rusland zou dat inderdaad zijn, maar bijvoorbeeld iets in Azië ofzo zou ik ook vet vinden, Amerikaanse Revolutie zou ook wel bruut zijn, maar Londen of Parijs tijdens industrialisatie lijkt me niet zo vet eigenlijk...
Azie lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, maar ik versta er geen ruk van wat die projectie nou allemaal lultquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:23 schreef Koopsie het volgende:
[..]
het gaat verder waar deel 2 stopt.
ik zou op youtube ofs wel even het einde bekijken.
Gastquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:34 schreef RickoKun het volgende:
Wie komt nou weer op Rusland
Alsof daar ook maar één metropool te vinden is met bedakking
En dit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Moskou en Sint-Petersburg zijn anders behoorlijk indrukwekkende steden, met een rijke historie en architectuur. Kijk anders even op de Wiki-pagina's van beide steden. Daar valt zeer zeker iets moois van te maken.
Ja, dan mis je alles inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef 12345r het volgende:
Ik ga dit spel straks waarschijnlijk even bestellen, maar ik heb alleen deel 2 niet gespeeld (deel 1 dan weer wel).
Mis ik nou iets ofzo?
Val ik nou middenin een verhaal?
nee dit gaan we niet uitleggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:54 schreef 12345r het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, maar ik versta er geen ruk van wat die projectie nou allemaal lult![]()
Hij moet 3 tempels gaan vinden oid?
Misschien iemand die dit even in het kort kan uitleggen?
Niet serieus op RickoKun reageren, zijn topics gaan doorgaans over onvolgroeide tieten van 14 jarigenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast
Heb je enig idee hoe groot Moskou is? Die gebouwen daar zijn fucking mooi, hoe vet zou het zijn als je het Gremlin zou kunnen beklimmen
[..]
En dit.
QFT.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:56 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
nee dit gaan we niet uitleggenhet is echt iets wat je zelf moet uitvinden, anders vind je het volgens mij echt een kutspel, maar als je zelf het verhaal ontdekt is het zo geweldig mooi
kap eens met je ONZ/KLB praatquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
QFT.
Je kan het verhaal niet vertellen, je moet het meemaken, je moet het zelf gezien hebben, je moet die shit voelen man!
Hihiquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
kap eens met je ONZ/KLB praat
Nee maar ook ivm Desmond enzo, ik denk dat als je het verhaal echt wil volgen je wel echt deel 2 gespeeld moet hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:09 schreef 12345r het volgende:
oke, dan ga ik eerst maar even deeltje 2 kopen![]()
En dan snel uitspelen voor de 18e![]()
(nee dat was een grapje, zo erg is het nog net niet met mij![]()
)
inderdaad, deel 1 is niet echt een must, maar deel 2 zeker welquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee maar ook ivm Desmond enzo, ik denk dat als je het verhaal echt wil volgen je wel echt deel 2 gespeeld moet hebben
Gefixtquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog even en dan kunnen we de game van het jaar aanschaffen.
Niet overdrijven aub.quote:
Er zijn anders weinig andere kandidaten.quote:
Moet toch wel op tijd lukkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb hem gereserveerd, maar eerst CoD Black Ops uitspelen
Als je meer dan twee games per jaar speelt wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er zijn anders weinig andere kandidaten.
Wat danquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je meer dan twee games per jaar speelt wel.
Ikhoop hetquote:
Heb je ook 2 PS3's / Xboxes nodigquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikhoop hetIk ben al over de helft geloof ik
Ik heb alleen 1 probleem.... ik moet assassin's creed delen met mijn manDus we gaan er om vechten
En om nou 2 spellen te kopen
duur grapjequote:Op dinsdag 16 november 2010 20:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wij hebben 3 Xboxes en 1 PS3
Dan nog kun je maar 1 console per person tegelijkertijd gebruikenquote:
we hebben laatst de nieuwe xbox gehaald. Die staat op de gamingroom, met alle andere consolesquote:Op dinsdag 16 november 2010 21:22 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dan nog kun je maar 1 console per person tegelijkertijd gebruiken
Noem de genomineerden?quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je meer dan twee games per jaar speelt wel.
Ik speel ook nog PC, en die had een paar leukte titels het afgelopen jaar. En hoewel de sfeer van AC briljant is (alhoewel minder dan in deel 1 IMO), vermaak ik me de laatste tijd beter met een ordinaire shooter als BC2.quote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Noem de genomineerden?
Fallout New Vegas? Die was niet zo goed
Black Ops? Valt zwaaar tegen, zeker niet slecht, maar valt heul erg tegen.
Fable 3? Leuke game, maar die haalt het lang niet bij Fable 1/2.
Ik ga SW:The Force Unleashed 2 nog halen, die lijkt me wel vet, maar denk niet dat dat GOTY wordt..
Dat is waarquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:34 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Ik speel ook nog PC, en die had een paar leukte titels het afgelopen jaar. En hoewel de sfeer van AC briljant is (alhoewel minder dan in deel 1 IMO), vermaak ik me de laatste tijd beter met een ordinaire shooter als BC2.
Mass Effect 2 ruk vindenquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik vergat trouwens Mass Effect 2, maar die was ook ruk
Ja ik speel over het algemeen ook gewoon shooters hoor, MW2 veel gespeeld, nu dan Black Ops, maar je zegt het eigenlijk zelf al, het zijn ordinaire shooters. Ik vind zelden een game met zoveel diepgang en complexiteit in het verhaal en de gameplay als AC, komt nog eens bovenop dat het het hele concept gewoon origineel is en goed bedacht
Iets met smaak en twisten enzoquote:Op woensdag 17 november 2010 04:38 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Mass Effect 2 ruk vinden.
1 van de betere spellen die ik de afgelopen jaren gespeeld heb
Ik vind shooters over het algemeen ook snel saai worden, na de Campaign is er weinig meer aan voor mijquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:48 schreef Skull-splitter het volgende:
True, maar na de campaign ben ik er meestal wel klaar mee. En dan nog een keertje een jaar later ofzo.
Me2 ruk? dacht het niet.. en dan heb je nog DAOquote:Op dinsdag 16 november 2010 22:37 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat is waar
Ik vergat trouwens Mass Effect 2, maar die was ook ruk
Ja ik speel over het algemeen ook gewoon shooters hoor, MW2 veel gespeeld, nu dan Black Ops, maar je zegt het eigenlijk zelf al, het zijn ordinaire shooters. Ik vind zelden een game met zoveel diepgang en complexiteit in het verhaal en de gameplay als AC, komt nog eens bovenop dat het het hele concept gewoon origineel is en goed bedacht
quote:Op woensdag 17 november 2010 04:38 schreef Apokalypse het volgende:
[..]
Mass Effect 2 ruk vinden.
1 van de betere spellen die ik de afgelopen jaren gespeeld heb
Leuk verhaal, maar vond het weinig vernieuwend en werd snel saaiquote:Op woensdag 17 november 2010 15:30 schreef Xblister het volgende:
[..]
Me2 ruk? dacht het niet.. en dan heb je nog DAO
BF: BC2 is echter een titel die een MP variant heeft waarbinnen de variatie nagenoeg oneindig is, waardoor het IMO spannender is dan CoD met zijn Q3 maps.quote:Op woensdag 17 november 2010 15:25 schreef Ezio het volgende:
Ik vind shooters over het algemeen ook snel saai worden, na de Campaign is er weinig meer aan voor mij
What thequote:Op woensdag 17 november 2010 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik word net gebeld
Assassin's creed is binnen
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
In het distributiekantoor in Singapore.
Je geloofwaardigheid, daar ga jequote:Op dinsdag 16 november 2010 22:10 schreef Michhas het volgende:
[..]
Noem de genomineerden?
Fallout New Vegas? Die was niet zo goed
Black Ops? Valt zwaaar tegen, zeker niet slecht, maar valt heul erg tegen.
Fable 3? Leuke game, maar die haalt het lang niet bij Fable 1/2.
Ik ga SW:The Force Unleashed 2 nog halen, die lijkt me wel vet, maar denk niet dat dat GOTY wordt..
Ik heb hem besteld bij Dynabytequote:
quote:Op woensdag 17 november 2010 16:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
wat een goede grap
!
Houd je trollende kankerkop gewoon als je niets normaals te melden hebt ipv alleen maar spellen afzeiken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik een troll?quote:Op woensdag 17 november 2010 16:24 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Houdt je trollende kankerkop gewoon als je niets normaals te melden hebt ipv alleen maar spellen afzeiken.
ik dacht vrijdag pasquote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Koopsie het volgende:
ik dacht dat ze em morgen pas mochten verkopen
Als mijn man het niet red, dan haal ik hem pas donderdagavond opquote:
Een mening die niemand een reet interesseert.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik een troll?
Tevens zeik ik helemaal niks af, ik geef alleen mijn mening.
En jij die begint over 'niets normaals melden'?
volgens mij vrijdagquote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef Twiitch het volgende:
Is die nou morgen of vrijdag uit?
Ik zie verschillende datums.
Waar zie jij staan dat tfu2 vet vind? Als je wilt bashen prima, maar doe het dan wel goed, want nu faal jequote:Op woensdag 17 november 2010 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Een mening die niemand een reet interesseert.
ME 2 slecht vinden, FO: NV slecht vinden en fable 1 & 2 beter vinden dan 3, maar dan wél the force unleashed 2 vet vindenOpbokken, autist.
Ik zie geen bloed in deze vid. Is dit een game zonder bloederige kills etc.? Dat vind ik wel jammer dan. Misschien stomme vraag maar ik heb de andere Assassins's Creeds niet gespeeld, dus ik weet niet of dat daar wel was. xD Of is 't er wel gewoon? ~.~quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Koopsie het volgende:
Dodelijke praktijken in AC: Brotherhood multiplayer
Nee, jij laat ruimte tot discussiequote:
Daaromquote:Op woensdag 17 november 2010 17:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Juistem. Hebben we dit weekend wat te doen
Officieel vrijdag pas.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef Twiitch het volgende:
Is die nou morgen of vrijdag uit?
Ik zie verschillende datums.
Bloed spuit in die games alle kanten op manquote:Op woensdag 17 november 2010 16:54 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Ik zie geen bloed in deze vid. Is dit een game zonder bloederige kills etc.? Dat vind ik wel jammer dan. Misschien stomme vraag maar ik heb de andere Assassins's Creeds niet gespeeld, dus ik weet niet of dat daar wel was. xD Of is 't er wel gewoon? ~.~
Ik reageer omdat ik mij erger aan jouw pauperige grote bek. Wat wel vaker is bij jouw soort internethelden die de dag doorbrengen achter hun computertje maar het niet recht tegen iemands gezicht durven te zeggen. Bovendien is er alleen door jou over 'GOTY' gepraat en niet door anderen. Maar goed, genoeg gepraat, als je meer te melden hebt dan mag je langskomen voor een pats op je bakkes, tepellikkende kermisklant.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat tfu2 vet vind? Als je wilt bashen prima, maar doe het dan wel goed, want nu faal je
Tevens hadden we een discussie over goty 2010, en in een discussie geef je je mening. Even scherp blijven trolletje!
Als mijn mening je niet interesseert, waarom reageer je dan fagboydat toont alleen maar meer aan dat jij degene bent die geen fuck te melden heeft, en het niet kan laten om te happen.
Jouw beurt, en probeer eens wat beter te lezen voordat je alles weer uit de context haalt motherfucker
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik reageer omdat ik mij erger aan jouw pauperige grote bek. Wat wel vaker is bij jouw soort internethelden die de dag doorbrengen achter hun computertje maar het niet recht tegen iemands gezicht durven te zeggen. Bovendien is er alleen door jou over 'GOTY' gepraat en niet door anderen. Maar goed, genoeg gepraat, als je meer te melden hebt dan mag je langskomen voor een pats op je bakkes, tepellikkende kermisklant.
Ja inderdaad dat is bijna altijd bij dat soort games, maar aangezien ik het niet in deze vid zag vroeg ik het me af. Gelukkig is het er wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Officieel vrijdag pas.
[..]
Bloed spuit in die games alle kanten op man![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |