Ubi medewerkers roepen altijd dat het een trilogie is.quote:Op woensdag 3 november 2010 18:36 schreef Rumille het volgende:
Wie zegt dat er binnenkort een laatste deel komt. Misschien is het wel een decalogie.
Victoriaans Londen zou echt geweldig zijn!quote:Op woensdag 3 november 2010 17:23 schreef Ezio het volgende:
Een amerikaanse assassin, nee dank je![]()
Franse revolutie is ook nog wel tof, Nederland gouden eeuw zou tof zijn maar niet waarschijnlijk. Ik zat te denken aan Londen rond 1880, jack the ripper tijd :p
Zolang het maar geen WOll is.
Goed om te horenquote:Op woensdag 3 november 2010 20:39 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Victoriaans Londen zou echt geweldig zijn!
Overigens hoorde ik pas een interview met een van de makers die het er over had dat ze het idee van een trilogie achter zich hadden gelaten. Weet alleen niet of dat het verhaal van Desmond ook was, of dat ze gewoon andere verhaallijnen zouden pakken.
Awesome!quote:do 04 nov 2010, 11:39
Metal Gear in nieuwe Assassin's Creed
door onze redactie
AMSTERDAM - De hoofdrolspeler uit de meest recente Metal Gear Solid-game, Raiden, zal te vinden zijn in de game Assassin's Creed: Brotherhood.
Wie de trainingsmodus van Brotherhood succesvol weet te behalen, zal worden beloond met een outfit van Raiden, uit de game Metal Gear Solid: Rising. Op deze afbeelding is het kostuum te zien.
Dit is niet de eerste keer dat Assassin’s Creed en Metal Gear Solid hun personages uitwisselen. In Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots kon de speler zich ook vermommen als Altaïr, uit de eerste Assassin’s Creed.
Assassin’s Creed: Brotherhood zal op 19 november te koop zijn, voor de Xbox 360, PlayStation 3 en PC. Metal Gear Solid: Rising laat iets langer op zich wachten. Deze game ligt volgend jaar pas in de winkels.
bron
Nou ja, aangezien Altair ook in een andere MGS te zien was, zullen ze daar wel een afspraak over hebben.quote:Op donderdag 4 november 2010 18:22 schreef Mark94 het volgende:
Overigens vraag ik me ook af hoe het kan dat Ubisoft een personage mag gebruiken van een spel dat gemaakt wordt door een heel ander bedrijf (namelijk Konjami Productions en Konami).
Nja, ik vind 't iig niet erg.quote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nou ja, aangezien Altair ook in een andere MGS te zien was, zullen ze daar wel een afspraak over hebben.
Hideo Kojima is een AC fan schijnt hetquote:Op donderdag 4 november 2010 19:20 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nou ja, aangezien Altair ook in een andere MGS te zien was, zullen ze daar wel een afspraak over hebben.
quote:
Wat een geluk voor jouquote:Op dinsdag 9 november 2010 11:54 schreef timp0e het volgende:
Mijn nieuwe baan begint pas 1 december, dus ik kan ook na release lekker gamen!
Jij dacht dat je hem volgende week al kon spelen?quote:Op dinsdag 9 november 2010 11:49 schreef Rumille het volgende:
What the fuck.... Februari pas voor de PC?
Nou ja, had eind december, begin januari verwacht. Fucking Februari. Tyfuszooi. 3 maanden alle info over AC:B vermijdenquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:01 schreef Ezio het volgende:
[..]
Jij dacht dat je hem volgende week al kon spelen?
Tevens ook vrij op 18-19-20-21 November, maar dat heb ik altijd
Dat was ook zo met AC2. Dat was November vorig jaar voor PS3/Xbox en Maart dit jaar voor PC.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:04 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nou ja, had eind december, begin januari verwacht. Fucking Februari. Tyfuszooi. 3 maanden alle info over AC:B vermijden
Ik zal wel moeten als ik geen XBOX of PS3 heb.quote:Op dinsdag 9 november 2010 17:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Dat was ook zo met AC2. Dat was November vorig jaar voor PS3/Xbox en Maart dit jaar voor PC.
Sowieso, ik kan me niet voorstellen dat iemand een game als AC op de pc wil spelen, maar ieder zijn eigen ding
Ik vond het op de PS3 wel degelijk fijner spelen dan op de PC, maar zoals ik al zei, ieder zijn dingquote:Op dinsdag 9 november 2010 17:18 schreef Cheiron het volgende:
Ik heb deel 1 op de PC gespeeld. Met een gamepad is het niet anders dan op de console. Alleen jammer dat hij een beetje buggy was en dat ik elke keer voor het spelen "audio hardware acceleration" uit moest zetten in het configuratiescherm, anders had ik geen geluid. Heel irritant als je een tijd niet gespeeld had en vergeten was het uit te zetten.
Gedaan met throwing knivesquote:Op dinsdag 9 november 2010 19:16 schreef Rumille het volgende:
Ik zat zo te kijken op de grond, ik dacht, wat is daar bijzonder aan. Zie ik m opeens hangen.
Doe je goed.
Ga AC I denk ik ook nog eens opnieuw spelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |