quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:53 schreef Ezio het volgende:
Kikke! Een leuk aspect aan AC is toch dat samenspel tussen heden en verleden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is trouwens hier te zien:quote:Op dinsdag 2 november 2010 16:58 schreef ThamfBeast het volgende:
[..]
Kikke! Een leuk aspect aan AC is toch dat samenspel tussen heden en verleden!
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:10 schreef Ezio het volgende:
Je kunt natuurlijk ook al voorspellen wat er aan het einde gebeurt. We weten dat het eindigt in 1507 van de trailer, en als je nou eens op Wikipedia een lijst opzoekt van gebeurtenissen in 1507...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-11-2010 18:16:33 ]
quote:Op dinsdag 2 november 2010 18:16 schreef Mark94 het volgende:
[..]Dit dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Nog 2 weekjesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 47% gewijzigd door Notorious_Roy op 02-11-2010 22:54:41 ]The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Spoiler, hondquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze na Brotherhood gaan doen nu Desmond dood gaat
Trollquote:Op dinsdag 2 november 2010 18:30 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben wel benieuwd wat ze na Brotherhood gaan doen nu Desmond dood gaat
Hij lultquote:
Krijg je gewoon bij de Auditore editie, niet alleen bij de pre-order van amazonquote:Op dinsdag 2 november 2010 21:03 schreef Mark94 het volgende:
Natuurlijk is er weer een gaaf armor dat je alleen bij een pre-order collector's edition bij Amazon.com krijgt.
Helmschmied Drachen Armor:
[ afbeelding ]
Ow ok. En anders zal het wel als DLC komen.quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:11 schreef Ezio het volgende:
[..]
Krijg je gewoon bij de Auditore editie, niet alleen bij de pre-order van amazon
Ja, net als de extra dungeons uit deel 1quote:Op dinsdag 2 november 2010 21:44 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Ow ok. En anders zal het wel als DLC komen.
quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:20 schreef Merkie het volgende:
Toch is Ezio wel een baas. Wie zou er nou niet Ezio Auditore de Firenze willen heten?
Reviewcopies zijn al lang uitgedeeld alleen zit er een embargo op. Maar ik heb het even in een spoiler gezetquote:Op dinsdag 2 november 2010 20:57 schreef Ezio het volgende:
[..]
Hij lult
Zo'n grote spoiler zouden ze nooit weggeven voor een game uitkomt
Dan nog, hoe kom jij er dan achterquote:Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reviewcopies zijn al lang uitgedeeld alleen zit er een embargo op. Maar ik heb het even in een spoiler gezet
Als het echt zo is, waarom zou je dat in hemelsnaam op deze manier hier dumpen?quote:Op dinsdag 2 november 2010 22:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Reviewcopies zijn al lang uitgedeeld alleen zit er een embargo op. Maar ik heb het even in een spoiler gezet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |