Viel me ook op inderdaad. Zal wel verbeterd zijn in de uiteindelijke versie.quote:Op donderdag 14 oktober 2010 10:31 schreef Captainp00face het volgende:
[..]
Waar zijn de expressies in de gezichten?
Same here. Wel een ontzettend goed spel btw.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 18:48 schreef Nick-GizMo het volgende:
Nu nog volop bezig met AC2, daarna zien we wel
Jawel, alleen af en toe word je moe van de controls, vooral in de graftombesquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:10 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Same here. Wel een ontzettend goed spel btw.
die controls is vooral wennen in het begin, maar dat valt compleet in het niet bij de awesomeness van dat spelquote:Op maandag 18 oktober 2010 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, alleen af en toe word je moe van de controls, vooral in de graftombes
Klein aandachtspuntje ja; als je binnen een timer ergens moet zijn in zo een tombe. Maar verder; de beelden, het verhaal, de afwisseling, de muziek (in Venetië, wow).quote:Op maandag 18 oktober 2010 00:22 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Jawel, alleen af en toe word je moe van de controls, vooral in de graftombes
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 12:51 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
http://www.gametrailers.c(...)sassins-creed/706282
wat wordt dit een hard bazenspel
er komt er dus nog een hiernaquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 13:57 schreef Merkie het volgende:
Ik wist niet eens dat er alweer een nieuw deel aan kwam.
Dat denk ik niet, dit is meer een 2.5 en de rest bewaren ze voor 3quote:Op maandag 18 oktober 2010 22:19 schreef IDisposable het volgende:
Nu maar hopen dat het eindgevecht/einde spectaculairder is dan de vorige twee delen, want die vielen toch wel erg tegen. Maar als het niveau met dezelfde hoeveelheid omhoog is gegaan als dat van AC1 naar AC2 dan kan het alleen maar een bazenspel worden. In dat opzichte moet AC alleen GTA nog voor zich dulden.
quote:Waaah die Harlequin is fucking vetOp dinsdag 19 oktober 2010 14:06 schreef AlleenMaarHitmarkers het volgende:
en nog even dit:
die adelaarssprong kill![]()
Het zal inderdaad moeilijk worden om AC2 te toppen, maar ze hebben sowieso nog een deel 3 te maken na Brotherhoodquote:Op zondag 31 oktober 2010 18:54 schreef abruzzese het volgende:
Ik heb deel 1 gespeelt en na 2 jaar kwam dan eindelijk deel 2 uit die enorm verbederd werd .
Maar nu met Assassin,s Creed Brotherhood vraag ik mijn af wat er nog verbeterd kan worden en wat deze game het nu tot een aankopen waard word ???
Assassin,s Creed II was al een supergoede game die volgens mij alles heeft tot een TOPPER .
Ik wacht wel nieuwsgierig de reviews af en ik zal deze game echt niet voor de multiplayer kopen .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |