Jaaaa, wie speelt hem trouwens op ps3? Misschien leuk om tags uit te wisselen om samen te multiplayerenquote:
Er moeten er toch wel een paar zijn?quote:Op dinsdag 9 november 2010 19:59 schreef Mark94 het volgende:
Helaas ik niet, heb een X360 geen PS3. xD
Nutteloze post
Ik zal je morgen toevoegenquote:Op dinsdag 9 november 2010 20:46 schreef timp0e het volgende:
timaveling op de PS3. En ik verwacht hem binnen te krijgen op de dag van release
Ik vind 't maar vaag.quote:Nieuws: Ubisoft met Assassin’s Creed: Ascendance
Door Rene Groen op 11-11-2010 om 14:25
Ik hoor je denken: Assassin's Creed: Brotherhood ligt nog niet eens in de schappen of Ubisoft komt alweer met een nieuw deel? De waarheid ligt echter iets anders dan dit.
Assassin’s Creed: Ascendance lijkt namelijk geen nieuwe game te gaan worden. Ten eerste is de titel afkomstig van UbiWorkshop, de studio die eerder korte filmpjes, artbooks en comics uitbracht. Hun nieuwste project heeft iets te maken met Assassin's Creed onder de naam Ascendance, het resultaat hiervan valt naar te raden middels een korte teaser.
Filmpje:
bron
Ah, dat zou kunnen.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Strip, animatiefilm, 2D arcade variant?
Arcade variant = video gamequote:Op donderdag 11 november 2010 19:54 schreef Skull-splitter het volgende:
Strip, animatiefilm, 2D arcade variant?
Ik speel het.quote:Op vrijdag 12 november 2010 14:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Arcade variant = video game
Heeft iemand trouwens de facebook-assassins creed gespeeld? Het schijnt dat je dat moet doen als je alle Uplay rewards wil; je krijgt er Uplay points voor.
Is het wat?quote:
Wat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Assassins Creed Brotherhood XBOX360-GLoBAL
Gaaf!quote:
Ga een leven zoeken aubquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wat bedoelt hij nou eigenlijk?quote:
Nu alquote:Op zaterdag 13 november 2010 20:49 schreef Skull-splitter het volgende:
Ali-illegali copy is dus uit, nou, veel plezier
Wees er maar trots op..quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:31 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |