Niet serieus op RickoKun reageren, zijn topics gaan doorgaans over onvolgroeide tieten van 14 jarigenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:54 schreef Michhas het volgende:
[..]
Gast
Heb je enig idee hoe groot Moskou is? Die gebouwen daar zijn fucking mooi, hoe vet zou het zijn als je het Gremlin zou kunnen beklimmen
[..]
En dit.
QFT.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:56 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
nee dit gaan we niet uitleggenhet is echt iets wat je zelf moet uitvinden, anders vind je het volgens mij echt een kutspel, maar als je zelf het verhaal ontdekt is het zo geweldig mooi
kap eens met je ONZ/KLB praatquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:58 schreef Michhas het volgende:
[..]
QFT.
Je kan het verhaal niet vertellen, je moet het meemaken, je moet het zelf gezien hebben, je moet die shit voelen man!
Hihiquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef schede-gnoom. het volgende:
[..]
kap eens met je ONZ/KLB praat
Nee maar ook ivm Desmond enzo, ik denk dat als je het verhaal echt wil volgen je wel echt deel 2 gespeeld moet hebbenquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:09 schreef 12345r het volgende:
oke, dan ga ik eerst maar even deeltje 2 kopen![]()
En dan snel uitspelen voor de 18e![]()
(nee dat was een grapje, zo erg is het nog net niet met mij![]()
)
inderdaad, deel 1 is niet echt een must, maar deel 2 zeker welquote:Op dinsdag 16 november 2010 16:12 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nee maar ook ivm Desmond enzo, ik denk dat als je het verhaal echt wil volgen je wel echt deel 2 gespeeld moet hebben
Gefixtquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:52 schreef HL_Dog43 het volgende:
Nog even en dan kunnen we de game van het jaar aanschaffen.
Niet overdrijven aub.quote:
Er zijn anders weinig andere kandidaten.quote:
Moet toch wel op tijd lukkenquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb hem gereserveerd, maar eerst CoD Black Ops uitspelen
Als je meer dan twee games per jaar speelt wel.quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:07 schreef Ezio het volgende:
[..]
Er zijn anders weinig andere kandidaten.
Wat danquote:Op dinsdag 16 november 2010 19:22 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Als je meer dan twee games per jaar speelt wel.
Ikhoop hetquote:
Heb je ook 2 PS3's / Xboxes nodigquote:Op dinsdag 16 november 2010 20:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ikhoop hetIk ben al over de helft geloof ik
Ik heb alleen 1 probleem.... ik moet assassin's creed delen met mijn manDus we gaan er om vechten
En om nou 2 spellen te kopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |