Hype slachtofferquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik ook man
Shit wordt echt episch, ik kan gewoon niet wachten tot vrijdag
Vorige week die hele hype rond Black Ops (heb hem overigens wel om 12 uur snachts opgehaald), maar dat hype-gevoel krijg ik voor AC
En wat was dat vroegerquote:
Nah, AC wordt niet gehyped, en Brotherhood al helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:03 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Hype slachtoffer.
Ik was hyped ten tijde van ACI maar die heeft mijns inziens niet voldaan aan de hype. Gelukkig heeft ACII alles goed gemaakt en wordt de nieuwe versie vast ook weer een sfeervol avontuur.
Tevens maakt dat geen fuck uit. Ik bedoel maar dat sommige personages daar echt wel tof waren.quote:
Dat ben ik met je eens, ik moest gewoon weer even irritant doenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:06 schreef Ezio het volgende:
[..]
Tevens maakt dat geen fuck uit. Ik bedoel maar dat sommige personages daar echt wel tof waren.
Lijkt me ook wel tof om dan op de een of andere manier Rasputin te ontmoeten, en de executie van de Russische keizersfamilie mee te makenquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens, ik moest gewoon weer even irritant doen
Het lijkt me vet als ze wat anders doen in deel 3, Rusland zou dat inderdaad zijn, maar bijvoorbeeld iets in Azië ofzo zou ik ook vet vinden, Amerikaanse Revolutie zou ook wel bruut zijn, maar Londen of Parijs tijdens industrialisatie lijkt me niet zo vet eigenlijk...
Die mysterieuze sterfgevallen zijn voor de schrijvers juist leuk om een verhaal bij te bedenken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:15 schreef Ezio het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel tof om dan op de een of andere manier Rasputin te ontmoeten, en de executie van de Russische keizersfamilie mee te maken
Of ga ik nu te ver
Die kon je in AC2 ook al zienquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:26 schreef TheMagnificent het volgende:
Jammer dat het Sint-Pieterbasiliek in Brotherhood niet helemaal af zal zijn. Die was toen namelijk nog in aanbouw.
Of zoals een kennis van me zei: ''The sixteenth chapel''quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:39 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt. Je kon er toen alleen nog niet in. Wel de Sixtijnse Kapel.
Die fout maakte ik vorige keerquote:Op dinsdag 16 november 2010 13:43 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik kon trouwens de verleiding niet weerstaan om de eerste 10 minuten van een walkthrough op YouTube te bekijken. Brotherhood gaat precies verder waar Assassin's Creed II eindigde. Verder dan dit ga ik het niet bekijken.
het gaat verder waar deel 2 stopt.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef 12345r het volgende:
Ik ga dit spel straks waarschijnlijk even bestellen, maar ik heb alleen deel 2 niet gespeeld (deel 1 dan weer wel).
Mis ik nou iets ofzo?
Val ik nou middenin een verhaal?
Ja laten we het spel op fabel lijken :>quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Het lijkt me vet als ze wat anders doen in deel 3, Rusland zou dat inderdaad zijn, maar bijvoorbeeld iets in Azië ofzo zou ik ook vet vinden, Amerikaanse Revolutie zou ook wel bruut zijn, maar Londen of Parijs tijdens industrialisatie lijkt me niet zo vet eigenlijk...
Azie lijkt me ook wel wat.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:11 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, maar ik versta er geen ruk van wat die projectie nou allemaal lultquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:23 schreef Koopsie het volgende:
[..]
het gaat verder waar deel 2 stopt.
ik zou op youtube ofs wel even het einde bekijken.
Gastquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:34 schreef RickoKun het volgende:
Wie komt nou weer op Rusland
Alsof daar ook maar één metropool te vinden is met bedakking
En dit.quote:Op dinsdag 16 november 2010 15:49 schreef TheMagnificent het volgende:
Moskou en Sint-Petersburg zijn anders behoorlijk indrukwekkende steden, met een rijke historie en architectuur. Kijk anders even op de Wiki-pagina's van beide steden. Daar valt zeer zeker iets moois van te maken.
Ja, dan mis je alles inderdaadquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:22 schreef 12345r het volgende:
Ik ga dit spel straks waarschijnlijk even bestellen, maar ik heb alleen deel 2 niet gespeeld (deel 1 dan weer wel).
Mis ik nou iets ofzo?
Val ik nou middenin een verhaal?
nee dit gaan we niet uitleggenquote:Op dinsdag 16 november 2010 15:54 schreef 12345r het volgende:
[..]
Ik heb ff gekeken, maar ik versta er geen ruk van wat die projectie nou allemaal lult![]()
Hij moet 3 tempels gaan vinden oid?
Misschien iemand die dit even in het kort kan uitleggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |