Ik koop ook altijd gewoon origineel, voor al mijn spellen. Ik vind het gewoon niet kunnen om die dingen te rippenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:30 schreef Koopsie het volgende:
Dit spel hoor je origineel te hebben.
http://tweakers.net/nieuw(...)ins-creed-games.htmlquote:Uitgever Ubisoft brengt op de dag dat Assassin's Creed: Brotherhood wordt gelanceerd een animatiefilm online die de nieuwste game in de franchise inleidt. Het filmpje is vanaf dinsdag te downloaden.
In Assassin's Creed: Ascendance wordt besproken hoe de machtige Borgia-familie Rome in zijn greep heeft gekregen, zo meldt Eurogamer. Daarbij staat de rol van de medogenloze Cesare Borgia centraal. Het verhaal richt zich er vooral op hoe de zoon van Rodrigo Borgia, de slechterik uit Assassin's Creed II, de macht in Rome heeft kunnen grijpen. De korte film wordt gemaakt door UbiWorkshop, een dochteronderneming van Ubisoft die zich bezighoudt met het maken van films en boeken voor franchises van Ubisoft.
Ascendance vormt de prelude voor Assassin's Creed: Brotherhood, dat in Nederland vanaf vrijdag te koop is voor de Xbox 360 en de PlayStation 3, terwijl de pc-versie op een later moment verschijnt. Brotherhood gaat verder waar Assassin's Creed II eindigde, dus de speler zal opnieuw spelen als Desmond Miles en zijn voorvader uit het Italië van de vijftiende en zestiende eeuw, Ezio Auditore da Firenze.
Geen van beiden, de 19e in europa, dus vrijdag. Met een beetje geluk kun je hem de 18e al ophalenquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:45 schreef Bartcoah het volgende:
Wanneer kwam dit spel ook alweer uit 26ste of de 27ste van november?
Ooooeeee dan wacht ik met smart op de zorg toeslag met terugwerkende krachtquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:47 schreef Ezio het volgende:
[..]
Geen van beiden, de 19e in europa, dus vrijdag. Met een beetje geluk kun je hem de 18e al ophalen
Ik ook manquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:50 schreef MrX1982 het volgende:
ACII beviel me zeer goed. Italië tijdens de Renaissance.
AC 2,5 vrijdag zeker even oppikken. Ik ben benieuwd met name naar Rome.
Russische Assassin, dat zou echt ontzettend gaaf zijnquote:Op dinsdag 16 november 2010 12:52 schreef TheMagnificent het volgende:
De Russische Revolutie zou zomaar eens de setting van Assassin's Creed III kunnen zijn.
http://uk.ign.com/videos/(...)diary?objectid=80997
Vanaf 05:13.
[ afbeelding ]
Londen rond 1880, Parijs rond 1900quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:56 schreef Skull-splitter het volgende:
NEEN!
Das een VEEL te grote stap. Londen, Parijs, kom op...
nee dat zou hetzelfde zijn als GTA 4 met een rus spelen i.p.v. een Gangstah maffia of een G. Dat hele oostblok hoort >NIET< in games voor te komen....quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:55 schreef Ezio het volgende:
[..]
Russische Assassin, dat zou echt ontzettend gaaf zijn![]()
In GTA was het gewoon slecht gedaan. Als je het goed uitvoert kan het echt wel gaaf zijn.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
nee dat zou hetzelfde zijn als GTA 4 met een rus spelen i.p.v. een Gangstah maffia of een G. Dat hele oostblok hoort >NIET< in games voor te komen....
I rest my case russen horen niet in games.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:59 schreef Ezio het volgende:
[..]
In GTA was het gewoon slecht gedaan. Als je het goed uitvoert kan het echt wel gaaf zijn.
Dude kom op.. Je hebt gezien wat ze met AC:1 (midden-oosten) en AC II en AC:B hebben gedaan. Over het algemeen falen Italië tijdens de Renaissance en het Midden-Oosten ook als game locaties, maar deze lui weten wat ze doen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:58 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
nee dat zou hetzelfde zijn als GTA 4 met een rus spelen i.p.v. een Gangstah maffia of een G. Dat hele oostblok hoort >NIET< in games voor te komen....
Heb je Defiance weleens gezien?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:59 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
I rest my case russen horen niet in games.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |