Een mening die niemand een reet interesseert.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik een troll?
Tevens zeik ik helemaal niks af, ik geef alleen mijn mening.
En jij die begint over 'niets normaals melden'?
volgens mij vrijdagquote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef Twiitch het volgende:
Is die nou morgen of vrijdag uit?
Ik zie verschillende datums.
Waar zie jij staan dat tfu2 vet vind? Als je wilt bashen prima, maar doe het dan wel goed, want nu faal jequote:Op woensdag 17 november 2010 16:40 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Een mening die niemand een reet interesseert.
ME 2 slecht vinden, FO: NV slecht vinden en fable 1 & 2 beter vinden dan 3, maar dan wél the force unleashed 2 vet vindenOpbokken, autist.
Ik zie geen bloed in deze vid. Is dit een game zonder bloederige kills etc.? Dat vind ik wel jammer dan. Misschien stomme vraag maar ik heb de andere Assassins's Creeds niet gespeeld, dus ik weet niet of dat daar wel was. xD Of is 't er wel gewoon? ~.~quote:Op dinsdag 16 november 2010 20:50 schreef Koopsie het volgende:
Dodelijke praktijken in AC: Brotherhood multiplayer
Nee, jij laat ruimte tot discussiequote:
Daaromquote:Op woensdag 17 november 2010 17:32 schreef Skull-splitter het volgende:
Juistem. Hebben we dit weekend wat te doen
Officieel vrijdag pas.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef Twiitch het volgende:
Is die nou morgen of vrijdag uit?
Ik zie verschillende datums.
Bloed spuit in die games alle kanten op manquote:Op woensdag 17 november 2010 16:54 schreef Mark94 het volgende:
[..]
Ik zie geen bloed in deze vid. Is dit een game zonder bloederige kills etc.? Dat vind ik wel jammer dan. Misschien stomme vraag maar ik heb de andere Assassins's Creeds niet gespeeld, dus ik weet niet of dat daar wel was. xD Of is 't er wel gewoon? ~.~
Ik reageer omdat ik mij erger aan jouw pauperige grote bek. Wat wel vaker is bij jouw soort internethelden die de dag doorbrengen achter hun computertje maar het niet recht tegen iemands gezicht durven te zeggen. Bovendien is er alleen door jou over 'GOTY' gepraat en niet door anderen. Maar goed, genoeg gepraat, als je meer te melden hebt dan mag je langskomen voor een pats op je bakkes, tepellikkende kermisklant.quote:Op woensdag 17 november 2010 16:47 schreef Michhas het volgende:
[..]
Waar zie jij staan dat tfu2 vet vind? Als je wilt bashen prima, maar doe het dan wel goed, want nu faal je
Tevens hadden we een discussie over goty 2010, en in een discussie geef je je mening. Even scherp blijven trolletje!
Als mijn mening je niet interesseert, waarom reageer je dan fagboydat toont alleen maar meer aan dat jij degene bent die geen fuck te melden heeft, en het niet kan laten om te happen.
Jouw beurt, en probeer eens wat beter te lezen voordat je alles weer uit de context haalt motherfucker
quote:Op woensdag 17 november 2010 18:44 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ik reageer omdat ik mij erger aan jouw pauperige grote bek. Wat wel vaker is bij jouw soort internethelden die de dag doorbrengen achter hun computertje maar het niet recht tegen iemands gezicht durven te zeggen. Bovendien is er alleen door jou over 'GOTY' gepraat en niet door anderen. Maar goed, genoeg gepraat, als je meer te melden hebt dan mag je langskomen voor een pats op je bakkes, tepellikkende kermisklant.
Ja inderdaad dat is bijna altijd bij dat soort games, maar aangezien ik het niet in deze vid zag vroeg ik het me af. Gelukkig is het er wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 18:37 schreef Ezio het volgende:
[..]
Officieel vrijdag pas.
[..]
Bloed spuit in die games alle kanten op man![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |